Roxynel Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 pitica mea nu o sa fie vanduta never Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey46 Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Multumesc celor care mi-au raspuns , stima si km multi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 pentru cei care sustin ca au scos ulei marmelada/smoala/petrol/gelatina(adica gros de-l ia mama focului) am o mica intrebare:la voi uleiul odata cu trecerea timpului se ingroasa?ca fizic nu prea se intampla asta,mai exact,opusul-se subtiaza de se face apa plata cu gust de lamaie.just asking... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Si eu mi-am luat ulei. Am avut de ales intre Motul 5100+ filtru ulei 129 RON si Motorex Formula semi sintetic+filtru 149. Am mers pe motorex dupa ce am cautat pe net... am realizat ca e mult mai bun. Diferentele se vad la cutie cel mai tare. Laud Motulul, imi place.... dar lucrez cu elvetieni si merg pe motorex. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 ce parere aveti de moto http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-hornet2001%201450%20euro-din-2001-448817.html ? as dori sa-l achizitionez.bugetul maxim pentru hornet este de 1400.stima Eu la prima privire am observat ca are furca stramba hornetul asta. Nu merita de nici un fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 pentru cei care sustin ca au scos ulei marmelada/smoala/petrol/gelatina(adica gros de-l ia mama focului) am o mica intrebare:la voi uleiul odata cu trecerea timpului se ingroasa?ca fizic nu prea se intampla asta,mai exact,opusul-se subtiaza de se face apa plata cu gust de lamaie.just asking... eu am luat-o asa : daca la masina ( unde schimbi treptele pe la 3 mii de ture ) schimb uleiul la 10 - 12 mii , la motocicleta unde ma duc in 5 - 8 mii ( depinde de model + modele cu ambreiajul in ulei ) reduc la jumatate deci la 5 - 6 mii il schimb iar filtrul de ulei odata cu uleiul ( nu cum zice in carte odata da odata nu ) ps. pana la 12 mii cu cat completezi sa il tii pe limita normala ? ..... de curiozitate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 (editat) eu am luat-o asa : daca la masina ( unde schimbi treptele pe la 3 mii de ture ) schimb uleiul la 10 - 12 mii , la motocicleta unde ma duc in 5 - 8 mii ( depinde de model + modele cu ambreiajul in ulei ) reduc la jumatate deci la 5 - 6 mii il schimb iar filtrul de ulei odata cu uleiul ( nu cum zice in carte odata da odata nu ) ps. pana la 12 mii cu cat completezi sa il tii pe limita normala ? ..... de curiozitate ! ai cam ocolit un raspuns direct la intrebare mea,iar comparatia cu masina nu prea e relevanta avand in vedere faptul ca motocicleta e proiectata pt alt regim de turatii/cuplu/forta/incarcare/sarcina/etc... la schimb la 5k km am "uscat" motorul...50gr la schimb la 10k idem...100gr la schimb la 13k idem...130gr am vrut sa incerc sa il duc si mai mult dar nu m-a lasat inima sa incep un nou sezon cu ulei vechi de 13k lasat peste iarna. adica exact joja(la ultimele 2 masuratori) motor cumparat la 18k,dus destul de la limita pana la 60k...guess what?compresie cu 1 mai putin pe fiecare cilindru si identica intre cei 4 cilindrii(motor de aproape 13 ani din care cel putin 4 a mers intr-un regim f sportiv,sa nu zic exagerat de sportiv).iar "stricaciunile" care au aparut au fost un kint de lant si un lant de distributie(fara patine si intinzator) care au cam cedat din cauza mea(wheelie,burnout,si alte maruntisuri).IN 42 MII DE KILOMETRII!asa ca da-mi voie sa ma indoiesc de teoria celor 5k km,sau a altor teorii des intalnite. am fost un fel de "test-dummie" in multe cazuri(uleuri care in romania nu prea se bagau,frane,unele modificari,etc etc) pt ca am sunt foarte deschis la nou si la incercari...deci toate detaliile ti le zic din experienta de 5 ani pe Viespe,nu din citite/auzite/pareri diverse Editat Mai 21, 2012 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 ce sa zic man , multi km inainte si tie si hornetului ! eu unul raman cu schimbul la 5 - 6 mii si fac asta nu din auzite sau din citite ci pentru ca asa cred eu ca e mai bine ! ps. nu se ingroasa de la uzura ( cel putin la cald nu se remarca ) ci isi pierde propietatile ! ca sa pun paie pe foc pot sa zic ca eu sunt un pic mai meticulos , dupa ce golesc uleiul din motor bag in vasul de scurgere un magnet sa vad daca pescuieste ceva din uleiul uzat ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 ce sa zic man , multi km inainte si tie si hornetului ! eu unul raman cu schimbul la 5 - 6 mii si fac asta nu din auzite sau din citite ci pentru ca asa cred eu ca e mai bine ! ps. nu se ingroasa de la uzura ( cel putin la cald nu se remarca ) ci isi pierde propietatile ! ca sa pun paie pe foc pot sa zic ca eu sunt un pic mai meticulos , dupa ce golesc uleiul din motor bag in vasul de scurgere un magnet sa vad daca pescuieste ceva din uleiul uzat ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 ce sa zic man , multi km inainte si tie si hornetului ! eu unul raman cu schimbul la 5 - 6 mii si fac asta nu din auzite sau din citite ci pentru ca asa cred eu ca e mai bine ! ps. nu se ingroasa de la uzura ( cel putin la cald nu se remarca ) ci isi pierde propietatile ! ca sa pun paie pe foc pot sa zic ca eu sunt un pic mai meticulos , dupa ce golesc uleiul din motor bag in vasul de scurgere un magnet sa vad daca pescuieste ceva din uleiul uzat ..... Da pe surubul de la scurgere ramane ceva? Ca din cate stiu e magnetic si ar trebui sa ramana chestii de metal pe el. De cate ori am verificat la mine nu ramasese nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Da pe surubul de la scurgere ramane ceva? Ca din cate stiu e magnetic si ar trebui sa ramana chestii de metal pe el. De cate ori am verificat la mine nu ramasese nimic. e de bine , raman reziduri foarte fine incat abia daca le vezi .... deci subiect epuizat , ce mai dezbatem acum ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Pai dupa uleiuri cel mai interesant subiect ar fi unsul lantului Cu ce si la cati km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ema_mann Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 ce atatea revizii domne ? cat timp merge, baga-i si ulei de bucatarie .. poate o da de la sine in biodiesel ) cat despre ulei, precum a zis si george, schimba-l la timp ca e mai important cu ce, exceptand ulei auto pt benzina sau diesel, decat care firma. de aia avem diversitate, pt a putea alege fiecare dupa criteriile proprii ce consideram de buna credinta ca ne reprezinta exigentele proprii. si aceeasi discutie ar trebui sa fie si despre uns lant. Metodele sunt bune a fi gasite si urmarite pe youtube, site-ul acela cu multe filme .. si la cati kilometrii.. dezbaterile legate de ce firma sunt inutile fiecare producator avand propriile formule, iar fiecare utilizator avand un adevar relativ si subiectiv privind calitatea produselor care le foloseste. cat timp nu e ulei de bucatarie, testati, vedeti ce vi se potriveste exigentelor proprii, cititi forumuri si mai ales cautati pe net intai diversitatea de produse pt a sti din ce sa alegeti. ce atatea revizii domne ? cat timp merge, baga-i si ulei de bucatarie .. poate o da de la sine in biodiesel ) cat despre ulei, precum a zis si george, schimba-l la timp ca e mai important cu ce, exceptand ulei auto pt benzina sau diesel, decat care firma. de aia avem diversitate, pt a putea alege fiecare dupa criteriile proprii ce consideram de buna credinta ca ne reprezinta exigentele proprii. si aceeasi discutie ar trebui sa fie si despre uns lant. Metodele sunt bune a fi gasite si urmarite pe youtube, site-ul acela cu multe filme .. si la cati kilometrii.. dezbaterile legate de ce firma sunt inutile fiecare producator avand propriile formule, iar fiecare utilizator avand un adevar relativ si subiectiv privind calitatea produselor care le foloseste. cat timp nu e ulei de bucatarie, testati, vedeti ce vi se potriveste exigentelor proprii, cititi forumuri si mai ales cautati pe net intai diversitatea de produse pt a sti din ce sa alegeti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Sal! Va cer un mic ajutor...o prietena a facut acccident cu un hornet de 600..printre avarii se numara oglinzile si sticla de far ...restul am gasit . Sper ca bordul sa nu fie afectat ....aveti idee daca are cineva din dezmembrari sticla de la far si oglizile? Hornetul este din 2002. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marga_iulian Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Capace toba hornet 600 2004 in stare perfecta: /index.php?/topic/678318-protectie-toba-hornet-600-an-2004/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Sal! Va cer un mic ajutor...o prietena a facut acccident cu un hornet de 600..printre avarii se numara oglinzile si sticla de far ...restul am gasit . Sper ca bordul sa nu fie afectat ....aveti idee daca are cineva din dezmembrari sticla de la far si oglizile? Hornetul este din 2002. Multumesc anticipat! ma uit de sticla si te anunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 ma uit de sticla si te anunt Multumesc! Ideea este ca trebuie sticla cu un singur bec,deci din 2002...din 2003 am gasit dar e cu totul alceva si nu se potriveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 (editat) lupa far de mercedes ( model vechi ) este identica la dimensiuni cu cea de la farul de hornet 2001 , diferente doar la striatiile de pe sticla ..... daca iti este de folos anunta-ma , il donez cu placere pentru repararea unui hornet ! Editat Mai 24, 2012 de adolf_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simpatiq87 Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 De unde pot sa iau si eu niste oglinzi de calitate ? ( in afara de Louis, gen 120 euro perechea ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 De unde pot sa iau si eu niste oglinzi de calitate ? ( in afara de Louis, gen 120 euro perechea ) depinde ce cauti , uite si la 60 E perechea ! eu mi-am luat la 50 E perechea ... astea care l-e am eu sunt extrem de clare , ma uit in oglinda , vad o masina si ma astept sa iasa masina din ea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ema_mann Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 uite cateva site-uri de unde poti alege din varietatea de modele: http://motorai.ro/oglinzi-moto http://vicma.ro/oglinzi-c-35.html?osCsid=145387965b2ef2ca4cc7c01c388ed157 sau desigur, oricand poti cauta si din dezmembrari daca vrei modelul original de oglinda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 (editat) ce am ars gazu' aseara , m-am plimbat vreo ora dupa servici ..... dar la cum se prezinta vremea azi si toata saptamana , ora aia a fost mirifica ! Editat Mai 28, 2012 de adolf_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 motocicleta ta nu merge si pe ploaie? eu de 3 saptamani scot masina doar al cumparaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 motocicleta ta nu merge si pe ploaie? eu de 3 saptamani scot masina doar al cumparaturi. in loc de cizme moto...ti-ai luat de alea de cauciuc cu salopeta cu tot de aia de pescar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 (editat) Bord-uri: http://www.ebay.com/itm/Speedometer-Tachometer-Gauges-f-Honda-Hornet-600-00-06-/160494293183?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item255e3490bf&vxp=mtr In loc de temp apare indicatorul nivel benzina dar poti lega firul de temp la indicatorul nivel benzina. Daca nu e in plaja mai pui o rezistenta de 15 KOhmi sa cada in plaja. Editat Mai 28, 2012 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.