Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma tot chiunui sa ma hotarasc intre un hornet si un sv650n, a avut careva dintre voi amandoua ca sa imi poata face o comparatie intre ele ?

Care sunt plusurile si minusurile la un Hornet ? Am citit eu reviews-uri pe net dar vreau sa aud parerea voastra (ma refer la hornet din 99-00)

 

Vreau ceva mai usor decat am acum si mai practic pt oras, am observat ca pozitia pe naked e foarte comoda. La manevrabilitate cum e fata de un sport touring ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tot chiunui sa ma hotarasc intre un hornet si un sv650n, a avut careva dintre voi amandoua ca sa imi poata face o comparatie intre ele ?

Care sunt plusurile si minusurile la un Hornet ? Am citit eu reviews-uri pe net dar vreau sa aud parerea voastra (ma refer la hornet din 99-00)

 

Vreau ceva mai usor decat am acum si mai practic pt oras, am observat ca pozitia pe naked e foarte comoda. La manevrabilitate cum e fata de un sport touring ?

Pai pe forumul asta nu cred ca iti va recomanda cineva SV in fata unui Hornet. Eu am avut Hornet timp de 5 ani de zile iar cu SV m-am dat de mai multe ori. Imi place muuult mai mult ciclistica Hornetului. SVul , in comparatie pare (desi nu este) mai inalt cumva...probabil ceva legat de centru de greutate....Hornetul pentru oras este "de vis" :) ca sa ma exprim asa. Este mega-manevrabil si foarte comod. Vad ca ai o Katana acum. Inainte de Hornet tot un GSXF am avut si eu. Cand am facut trecerea parca am descoperit din nou motociclismul. Diferenta de ciclistica, greutate sunt imense.

 

Cu consumul cum sta ?

Cel mai mic eu am reusit sub 5. maxim, chiar nu stiu....Ca si medie cred ca undeva 6,5 .....

Editat de Sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu consumul cum sta ?

Eu am scos 4.7 min, 8.7 max si media e 6 l/100km. In oras cam 6.5, 7 consuma, la mers semi-sportiv sa zic asa.

 

Mie, ca si incepator, mi se pare perfecta pentru oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primu rand trebuie sa vezi mai intai ce iti place..Sv-ul are motor 2V pe cand hornetul 4 linie.. Cred ca asta e cea mai mare diferenta intre cele 2.. Iar despre masa lor.. Eu cand m-am dat jos de pe hornet si m-am pus pe SV, sincer mi s-a parut bicicleta..are cu vreo 20 de kile mai putin dar chiar le simti..si mi s-a parut si mai joasa..nu stiu de ce zice sorin ca e mai inalta :-??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu 919 ai scos consumu ala :o Eu am reusit cam 4.5% pe autostrada 110 constant fara depasiri fara franari..cu pasager,dar la 600cc

da . asta de 900 trage de jos si nu trebuie sa urci mult in ture...eu am fost singur si ...sunt usor :hug:

Editat de Calin1974
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu 919 ai scos consumu ala :o Eu am reusit cam 4.5% pe autostrada 110 constant fara depasiri fara franari..cu pasager,dar la 600cc

da. asta de 900 trage de jos ..poti merge linistit cu 4-5000 de ture ...si eram singur

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu asta vroiam sa te intreb.. nu iti lipseste zvacu ala de la 10k RPM? Nu am mers pe asta de 919,dar mie imi place la nebunie cum trage motoru asta dupa 8k ture.. Parca turbeaza.. 919 livreaza puterea mai liniar si da,trage de jos...dar cand ajunge in ture mari ii lipseste tocmai chestia asta de pe 600 de te face sa ranjesti de fiecare data :D

 

ps: intreb asta pt ca in 2-3 ani ma gandesc sa trec la un 919 sau la un z1000 :D

Editat de hypnotech24
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu cand zici mai inalt nu te referi la pozitia in sa? Sau te gandeai la distanta dintre coarne si pamanta... ma rog..ce ai zis tu valoreaza fix 0 pentru parerea cumparatorului..

Hai sa il lasam pe el sa valorifice sau nu parerea mea ;) .

Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sv650: hornet600:

Overall height: 1 060 mm 1055 mm

Seat height: 800 mm 795 mm

Ground clearance: 140 mm 135 mm

 

A'pai nimic nu se compara cu manualul..dar ma rog difera si de la motocicleta la motocicleta chiar daca e acelasi model.. de ex poate avea arcul mai moale sv-ul incercat de mine.. Deci conform manualului imi cer scuze..SV-ul e mai inalt :))

Editat de hypnotech24
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este adevarat asta de 900 trage foarte linear , nu are zvicniri ....nu imi lipseste deoarece am o virsta la care vreau sa ma duc mai linistit. sincer sa fiu aia de 600 este mai distractiva , mai manevrabila...se simt alea 20 de kile in plus.daca as avea 20 de ani as alege hornetu de 600 cu siguranta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5mm la sa nu conteaza, dar conteaza centrul de greutate si distributia masei pe roata fata/spate.

Din punctul asta de vedere mi s-a parut mai ok hornetul, SV-ul pare mai greu pe fata (le-am calarit pe ambele).

Hornetul are cam cu 20 de cai mai multi, dar disponibili mai sus. SV-ul trage mai bine de jos, dar si vibreaza mai tare.

Consumul este comparabil (0.5 litri chiar nu ar trebui sa conteze cand iti cumperi un motor).

Franele sunt comparabile, din ce imi amintesc.

 

Ca si fiabilitate, un prieten care a avut un sv a avut mai multe probleme decat mine cu hornetul, dar asta nu inseamna neaparat ca sunt mai fiaile horneturile.

Hornetul are probleme cu lantul si intinzatorul de distributie la motoare care au real peste 80k km (sau in romania clasicul 30k cum are toata lumea), unora le mai arde releul de incarcare, si ... cam atat.

SV-urile avand doua cilindre sunt mai pretentioase la carburatie, care trebuie facuta regulat (o data pe an, sau la x km). Ambreiajul e mai slab (adica mai putin rezistent in timp, avantd si cuplul mai mare la turatii mici).

 

Cel mai bine e sa pui mana pe ambele si macar sa stai in sa, daca nu ai posibilitate sa le conduci. Ia-l pe cel care iti place mai mult ca altfel, tot timpul o sa stai cu gandul la "celalat".

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sv650: hornet600:

Overall height: 1 060 mm 1055 mm

Seat height: 800 mm 795 mm

Ground clearance: 140 mm 135 mm

 

A'pai nimic nu se compara cu manualul..dar ma rog difera si de la motocicleta la motocicleta chiar daca e acelasi model.. de ex poate avea arcul mai moale sv-ul incercat de mine.. Deci conform manualului imi cer scuze..SV-ul e mai inalt :))

:) . Stai linistit ca nu ai de ce sa iti ceri scuze. Impresia mea e una personala si este legata de ciclistica, de "felul in care am simtit eu motocicleta",fara nici un fel de legatura cu datele motocicletei. E doar o parere personala si atat. SV-ul are farmecul lui, recunosc, doar ca mie mi-a placut mult mai tare Hornetul. Sfatul corect in situatii de genul acesta este sa te plimbi cu ambele inainte sa te hotarasti ce iti place mai tare (exact ce zice si mettal86 mai sus) .

Alles gut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un prieten are un z 1000.frumoasa ce sa zic. acuma depinde care-ti place mai mult. cind vii pe Meses te las sa faci o tura. pina acuma patru prieteni nu au rezistat sa nu faca o tura cu hornetu meu. toti au laudato

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...