marga_iulian Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Intrebare:am schimbat placutele,ferodo..nou nuote. peste 300 km,o parte este uzata pana la fier,cealalta este ca noua.Cum? De ce? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Pistonase blocate. Fa etrierul bucati si curata/inspecteaza pe acolo. Mie mi se incalzea un disc mai mult ca celalalt si am facut bucati etrierii si am polishat pistonasele. Acum am frana (nu ca inainte ar fi fost prea rau) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_florin Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 Salutare, Am gasit prin debara un kit rulmenti fata, noi, marca KYOTO, ( sunt incluse si aparatoarele de praf) pentru hornet 98-99 ( modelele cu roata standard de 16"). PM cine-i interesat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kokane Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 am si eu o janta de 16 si discuri pentru ea. discurile au 2,9mm si franeaza bine inca. daca se pun placute noi, franeaza foarte bine. care vrea...discutam pe pm, ca sa nu deranjam aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kokane Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 inca ceva...MARE atentie pentru cei ce trec de la roata fata 16 la roata de 17. trebuie neaparat schimbat si axul rotii. cel de 16 este mai lung decat cel de 17 si surubul nu strange complet. distantierele nu sunt stranse ca lumea. am descoperit asta cand am facut revizia la furca fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Daca vrea cineva o baterie pentru hornet moka, o dau pe a mea aici: /index.php?/topic/301253-donatii-de-orice-natura-insa-nu-in-bani/?p=3470024 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vazo72 Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 (editat) Buna! Am un Hornet CB600 din 2000, inmatr. in stare perfecta, 26.900 km. Albastru, vopsea originala, fara zgarieturi, optic si technic 10!!! Nu necesita nicio investitie! Pret 1.900 E fix! Schimb cu cherestea sau caramida Porotherm 38 Tel 0741093313 Editat Iunie 10, 2013 de vazo72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misulikkkk Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 (editat) Salut, Vreau sa imi achizitionez o motocicleta de strada, hornetul mi se pare cel mai ok cel pe carburatie model 2000. Am stransi cam 1800 euro + - 200 euro, Ce trebuie sa am in vedere cand o cumpar, eu am vazut cateva anunturi, daca puteti da un ochi pe ele eventual. E mult 40000 de km pentru modelul acesta de prin anul 2000 ? http://sermoto.ro/index.php?route=product/product&path=130_66&product_id=221 http://www.motomus.ro/Pages/Details.php?id=828 http://www.motomus.ro/Pages/Details.php?id=822 http://sermoto.ro/index.php?route=product/product&path=130_66&product_id=228 Editat Iunie 11, 2013 de misulikkkk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Salut, Vreau sa imi achizitionez o motocicleta de strada, hornetul mi se pare cel mai ok cel pe casrburatie model 2000. Am stransi cam 1800 euro + - 200 euro, Ce trebuie sa am in vedere cand o cumpar, eu am vazut cateva anunturi, daca puteti da un ochi pe ele eventual. E mult 40000 de km pentru modelul acesta de prin anul 2000 ? http://sermoto.ro/index.php?route=product/product&path=130_66&product_id=221 http://www.motomus.ro/Pages/Details.php?id=828 http://www.motomus.ro/Pages/Details.php?id=822 http://sermoto.ro/index.php?route=product/product&path=130_66&product_id=228 Ia-ti incepand cu 2001 ca are roata fata pe 17''. 98/99/si 2000 parca are roata fata pe 16''. Cand te duci sa-l vezi sa aibe motorul rece si sa-l pornesti tu acolo. Il incalzesti sa vezi daca porneste termocupla ventilatorul de la radiator. Ti frana fata si apesi tare in ghidon sa culiseze telescoapele fata sa nu simti nimic in ghidon. Sa vezi cum e uleiul. Eu dupa ce l-am luat l-am schimbat si se auzea zornaitul de la lantul de distributie pe intinzator. Cand l-am vazut si pornit nu zornaia nimic. La prima pornire dupa schimbat uleiul se auzea zornait poate avea ulei mai gros nu stiu. Am schimbat si lantul si intinzatorul, dar trebuia doar intinzatorul... In rest este o motocicleta foarte buna.. doar ca mie nu prea mai imi place cum arata.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misulikkkk Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 ambele firme se lauda cu "servisata complet" adica o sa aiba sigur uleiul schimbat , am fost si fizic sa vad sediile etc, par ok, cum se comporta prin oras sau eventual la un drum inafara de 30-60km maxim ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 (editat) ambele firme se lauda cu "servisata complet" adica o sa aiba sigur uleiul schimbat , am fost si fizic sa vad sediile etc, par ok, cum se comporta prin oras sau eventual la un drum inafara de 30-60km maxim ? Eu am facut duminica 425 km.. si nu m-a rupt rau.. 100 nici nu-i simti. In 2009 am venit de la mare pana in TM intr-un singur drum si a doua zi iara eram pe ea.. doar ca prin oras.. Se comporta bine in oras, doar ca se incinge dar nu are nimic asa e facuta, ciclistica buna. Consum 4,7 la 3500RPM mers mai subturat putin si 9,x% la 220km/h 10/11000 RPM Aprox. Editat Iunie 11, 2013 de TM96UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Se comporta mai mult decat decent in cam orice conditii. E un fel de "caine lup" - bun la toate. Excelenta in oras dar te descurci si la ceva touring pe afara fara prea mari probleme. Linistita si docila in ture mici dar suficient de artagoasa in ture inalte ca sa nu dezamageasca. Frane ok-eish - nu te pun in cap dar nici nu te lasa la greu. Suspensii parca gandite pentru conditii de drum nu tocmai perfect, usor upgradabile daca chiar tii mortis. Daca esti suficient de batran ca sa iti amintesti jocurile alea de tetris aparute imediat dupa revolutie - ai sa iti amintesti ca scria pe ele 999 in 1. Cam asa e si Hornetul. Nu e ceva care sa te dea pe spate cu o anumita calitate dar iti mentine un zambet tamp pe fata zi dupa zi la cat de bine se descurca in orice situatie. Te indragostesti de ea pe zi ce trece iar dpdv fiabilitate e bulletproof. Vad ca esti din BM. Vorbeste cu userul george05. O sa iti povesteasca tot ce vrei sa stii despre Hornet. Intra si pe www.hondahornet.ro pentru mai multe informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misulikkkk Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 am intrat, interesant site-ul, multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Stie cineva care e setarea stoc pentru preload la un Hornet >2007? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Honda60 Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 intrebare : a pus cineva pe un hornet, ungator de lant Loobman ? daca da, cum se comporta, dificultati la montaj ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubermuri Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Am pus eu si mi-a luat doar 2 ore pana sa ma prind cum sa-l montez De uns unge foarte bine si n-am nicio problema cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misulikkkk Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 cam ce preturi au consumabilele asa in mare ? si nu ati mentionat de km, sunt ok aproximativ 40000 ? sau trebuie sa ma gandesc la segmentare, etc, imi zicea un mecanic ca vara desi sunt reci pornesc ok si pot sa iau teapa, aveti vre-un video cu o pornire ok la hornet ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Treaba cu kilometrii de regula e o mare bascalie, motor de 13-15 ani cu 12.000 km e o duma fumata cam demult. Daca sunt doar 40.000 ar fi ok. Consumabilele sunt asa si asa, adica ulei,filtre, baterii etc. gasesti de toate pentru toti, dar cauciucurile si lanturile sunt scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 (editat) Gume - cam 300 e, ulei,filtru - cam 50 e, filtru aer -@ 15 e,kit lant - vreo 150....benzina : cat vrei. 40000 Km nu e mare lucru pt Hornet. Stiu persoane cu 70-80 mii fara probleme....o singura conditie : serviseaza totul la timp. Spor. Editat Iunie 11, 2013 de Sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Stie cineva care e setarea stoc pentru preload la un Hornet >2007? Suspensiile se regleaza in functie de rider (greutate, unde folosesti mai mult mototrul,etc.). Tu vrei probabil sa stii la ce greutate este reglat din fabrica rider sag-ul. Am citi undeva ca la 80 de kg (chiar nu mai stiu unde ca sa iti dau un link). Ca si static sag valorile sunt oarecum "standard": Front : 25-30mm si Rear : 5-10 mm....Dar cel mai bine citeste aici (explica pe intelesul tuturor cum se regleaza suspensiile) : http://www.moto-racing.co.uk/Guides/motorcycleSuspensionSetup.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Exact, voiam sa stiu cu cat vine din fabrica. Am citit, da, si ca sa obtin ce zic ei acolo, a trebuit sa ma duc la maxim preload (si am 80kg) ca sa obtin rider sag la 30mm. Static sag era la 10mm si a scazut la 7mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Stie cineva care e setarea stoc pentru preload la un Hornet >2007? Sag-urile cu arcurile stoc vor fi irelevante. Ai nevoie de niste arcuri liniare. Furca cel putin are arcuri mult prea slabe. Cate kilograme ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 80. Când te apuci de schimbat ce are ea stock, incepi cu furca sau cu amortizorul spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 (editat) Am luat o groapa la 120 km/h si de atunci cand stau pe loc cu frana fata trasa si ma las tare pe ea la revenire se simte ceva ca agata o vibratie se simte in ghidon ceva... Ce poate fi? Editat Iunie 13, 2013 de TM96UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Rulmentii de jug. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.