cristirus Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 salut, revin cu intrebarea, modeul din 2006 are cip la cheie ? Daps, de la 2003 inclo toate au, scrie HISS pe langa contact. mettal86 zice ca are, eu nu cred sa aiba, nici nu bag mana in foc. ameu ii din 2009 si nu cred ca are cip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 salut, revin cu intrebarea, modeul din 2006 are cip la cheie ? m-as mira sa nu aiba. A mea e din 2002 si are. Daca are HISS sigur are cip in cheie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Nu stiu ce inseamna acel HISS. Nu ar trebui sa aiba si o baterie pt cip? am vazut pe net chei exact ca amea ca sa iti faci copie. Nu erau frezate... Nu stiu ce sa zic. Dupa ce iti dai seama ca are cip? Trebuie sa aiba ceva pe cheie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Nu stiu ce inseamna acel HISS. Nu ar trebui sa aiba si o baterie pt cip? am vazut pe net chei exact ca amea ca sa iti faci copie. Nu erau frezate... Nu stiu ce sa zic. Dupa ce iti dai seama ca are cip? Trebuie sa aiba ceva pe cheie hiss-ul este un sistem de recunoastere a cheii. Daca este activat si incerci sa pornesti motorul cu o copie a cheii originale nu porneste.cipul din cheie nu necesita baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 nu am stiut. o sa ma uit azi sa vad daca scrie pe undeva HISS aveti dreptate. numa ca in film ii cbr, dar ii tot una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 (editat) am facut o tura mai lunga cam 350 km . Problema e ca ma cam dor mainile. Cu hornetul de 600 nu am avut probleme. Oare sa fie de la ghidon? Il am cel original. Sau ar trebui reglat? Daca a patit cineva la fel si a remediat problema sa-mi zica.Cu hornetul de 600 am venit din italia si nu am avut dureri la maini (1300km) Credeam ca pozitia pilotului e similara cu cea de pe Hornet 600. Din pacate sunt cam putini posesori de 900 sa avem mai multe pareri, desi am vazut un 900 sapt trecuta cu nr de Cluj, insa poate colegul nu intra pe forum.. PS. azi pe la 13 - 14 o sa fiu La Montana Daca ai drum prin zona, poate povestim putin. Editat Martie 23, 2014 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 (editat) mettal86 zice ca are, eu nu cred sa aiba, nici nu bag mana in foc. ameu ii din 2009 si nu cred ca are cip nu se poate sa nu aiba cip, al meu din 2004 are,al colegului din 2002 are,deci trag concluzia ca ce ii mai sus de 2002 au toate.Cipul este o bucata mica de plastic in interiorul cheii si nu are nevoie de baterie sa il citeasca.Il citeste de pe motor cand ii dai cheie.daca ai o cheie fara cip merg luminile dar cand dai la automat nu ai scanteie. Edit: cipul este in interiorul cheii sub sigla cu honda,sigla ii o folie autocolanta si se poate trage jos:) Editat Martie 23, 2014 de ovidiu22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 bun si daca vreau sa imi fac o copie la cheie cum pot copia cipu ala ? parca nu as da 250 pentru o cheie.... (30 ron ar fi fara cip, dar aia nu ma ajuta la nimic daca nu porneste )) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Ai cheia veche cu cipul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 bun si daca vreau sa imi fac o copie la cheie cum pot copia cipu ala ? parca nu as da 250 pentru o cheie.... (30 ron ar fi fara cip, dar aia nu ma ajuta la nimic daca nu porneste )) )eu pot sa pornescsi cu cheie fara cip daca nu activez hiss-ul. La mine de fiecare data trebuie activat daca vrei. Am un buton pentru hiss. Pun ccontactul si tin apasat3-4 secunde si scot cheia, dupa aia se aprinde un bec la bord la un interval de timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 @cristirus da o mai am, dar cheia mi indoita si nu vreau sa raman fara o varianta de backup, dar pentru o rezerva sa platesc 250 ron ( la real) mi se pare enorm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 @calin1974:man,sunt durerile clasice de maini si alte componente ale corpului LA FIECARE INCEPUT DE SEZON:) no worries,things getting better with every mile u made:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 @calin1974:man,sunt durerile clasice de maini si alte componente ale corpului LA FIECARE INCEPUT DE SEZON:) no worries,things getting better with every mile u made:Pcu siguranță asta e. Si drumul denivelat pe care am fost. O sa vad la urmatoarea iesire mai lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipi_sb_honda Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 (editat) In legatura cu cheia . La real in sibiu cam acelas pret il cereau . dar am gasit un atelier prin oras de copiat chei la care doar cipul costa 50 ron . asta pt masina , depinde ce tip de cip sunt la hornet , poate varia pretul . Cauta la alte ateliere de copiat chei . sau copiaza doar chipul sa il ai de rezerva .Daca nu , chipul din cheie se poate scoate si monta in copie. Mie imi este activ Hiss-ul permanet , nu am posib. de al dezactiva . si am un led rosu care pailpaie cand nu este cheia in contact. Editat Martie 24, 2014 de cipi_sb_honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Am iesit duminica la o noua tura. Am dus-o pe Tihuta. E distractiva jucaria si cu siguranta o sa fie si mai agila dupa ce-i pun un set de GP Racer-uri si vine caldura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 eu pot sa pornescsi cu cheie fara cip daca nu activez hiss-ul. La mine de fiecare data trebuie activat daca vrei. Am un buton pentru hiss. Pun ccontactul si tin apasat3-4 secunde si scot cheia, dupa aia se aprinde un bec la bord la un interval de timp Nu știu cum e la alte modele dar Hornet după 2007 are posibilitatea de a activa/dezactiva doar clipirea ledului HISS dar nu dezactivează funcția HISS. Funcția HISS este permanent activă. @cristirus da o mai am, dar cheia mi indoita si nu vreau sa raman fara o varianta de backup, dar pentru o rezerva sa platesc 250 ron ( la real) mi se pare enorm... Interesează-te până nu o pierzi și pe aia. La modelul după 2007 scrie în manual și mi-au zis și la reprezentanță că imediat ce pierd o cheie trebuie să înregistrez alta pt că dacă le pierd pe ambele îmi trebuie alt ECU. Înregistrarea unei chei noi este descrisă în manual la pagina 21-3, ai nevoie de o cheie cu transponder nou. Se pot înregistra maximum 4 chei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 bun si daca vreau sa imi fac o copie la cheie cum pot copia cipu ala ? parca nu as da 250 pentru o cheie.... (30 ron ar fi fara cip, dar aia nu ma ajuta la nimic daca nu porneste )) ) Pai exact cum ai zis si tu..250 lei ii cam peste tot o cheie cu cip.Eu am facut la mine la lucru si nu am avut noroc.Nu gasesc un cip de aceiasi forma cu originalul sa il pot copia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 (editat) Eu nu înțeleg ce vreți voi să faceți. Cheia cu cip (transponder ) se cumpără de la o reprezentanță Honda sau de altundeva ex aici http://makinaparts.com/lang-en/honda-en/2825-35121mbw601-immobilizer-key-honda-xl-650v-transalp-xl-1000v-varadero-firestorm-deauville-hornet-vtr14000f-cbf1000-cb900-.html. Cheia aia se taie la lăcătuș după cea originală iar cipul se programează direct pe mobră având cheia cu cip care merge. Poți lua altă cheie doar dacă știi exact ce transponder are originala nu merge luată o cheie cu transponder la nimereală. Vedeți și aici http://www.hondahornet.org.uk/messageboard/viewtopic.php?f=13&t=24218 Editat Martie 24, 2014 de adrianm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Eu nu înțeleg ce vreți voi să faceți. Cheia cu cip (transponder ) se cumpără de la o reprezentanță Honda sau de altundeva ex aici http://makinaparts.com/lang-en/honda-en/2825-35121mbw601-immobilizer-key-honda-xl-650v-transalp-xl-1000v-varadero-firestorm-deauville-hornet-vtr14000f-cbf1000-cb900-.html. Cheia aia se taie la lăcătuș după cea originală iar cipul se programează direct pe mobră având cheia cu cip care merge. Poți lua altă cheie doar dacă știi exact ce transponder are originala nu merge luată o cheie cu transponder la nimereală. Vedeți și aici http://www.hondahornet.org.uk/messageboard/viewtopic.php?f=13&t=24218 Is curios cum copiezi tu pe mobra cipul in cheia noua sa mearga:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 (editat) Simplu, dacă știi ce ai de făcut. Modulul HISS are 3 moduri de lucru: Normal, Programare, Diagnoză. In modul programare asta face, înregistrează chei. Citește linkul pe care ți l-am pus sau manualul la pagina 21-3 capitolul despre HISS care chiar așa începe "Procedure di registratione chiave". Sunt și tutoriale pe Youtube. Editat Martie 24, 2014 de adrianm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Simplu, dacă știi ce ai de făcut. Modulul HISS are 3 moduri de lucru: Normal, Programare, Diagnoză. In modul programare asta face, înregistrează chei. Citește linkul pe care ți l-am pus sau manualul la pagina 21-3 capitolul despre HISS care chiar așa începe "Procedure di registratione chiave". Sunt și tutoriale pe Youtube. tu zici la modelul de hornet mai nou,nu? al meu e din 2004 si nu cred ca are asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buffmoTTo Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Salut. Din 2003 cei de la Honda au pus HISS pe Hornet. In spatiul alocat martorilor de ulei, neutru, etc (intre ceasuri) aveti un martor, cel din dreapta jos unde scrie HISS Honda Ignition Security System. Cum au spus alti colegi mai sus acest cip este un trasponder care comunica cu inelul acela negru din jurul contactului. Acelasi sistem in are si modelul 2005-2006. Pentru a clona o cheie si a programa transponder-ul aveti nevoie de: - 1 cheie bruta cu slot pentru chip (http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-motorcycle-motorbike-fob-manual-shell-key-case-CBR-CB-CRF-VFR-/151240041993?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item23369be609) - 1 transponder (cip) prescris cu codul ID46 pentru a functiona la Honda dumneavoastra (http://www.ebay.co.uk/itm/KEY-CHIP-ID46-ID-46-MOTORCYCLE-TRANSPONDER-HONDA-AND-MANY-MORE-/141039501215) - si 2 tutoriale pentru modul de lucru: si Metoda functioneaza. Eu unu asta am folosit pentru a-mi multiplica singura cheie fuctionala pe care o aveam pe moto (Hornet 2005). Sper sa va fie de folos. O zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Cum a spus buffmoTTO, toate horneturile din 2003 pana in prezent au cip. Ce mi s-a parut mai amuzant, zilele trecute cand am vrut sa fac o copie la cheie, ca mie mi-au cerut bani in plus doar pentru simplu fapt ca, CHEIA are cip, nicidecum motoreta (care nu are). Aparent astia care taie chei profita si cresc pretul doar pentru ca, cheia are cip integrat ceea ce mi se pare josnic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Păi cheia cu cip trebuie tratată într-un mare fel, ferită de prea mulți G și poate de-aia, faptul că a folosit menghina cu manșoane roz. Sau mai știi, ți-o fi dat cheie cu cip și trebuie doar s-o înregistrezi. Glumesc, la naiba. Bine de știut pt cazuri disperate: polonezii au găsit soluția "cipării" și la un preț rezonabil vezi aici http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-CB-1000-R-CB-600-Hornet-ECU-CDI-HISS-lockset-keys-/321348275353?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item4ad1d98c99. Dacă pierzi ambele chei le trimiți ECU iar ei îți fac chei fără să mai fie nevoie de schimbare ECU. Și am mai văzut unii la care le trimiți contactul și îți trimit cheia tăiată după el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 hai sa mai schimbam un pic subiectul si sa va intreb ceva. A cumparat careva produse de pe aceste 2 siteuri? http://www.ulei-motul.ro/ http://shop.poldistribution.ro/ Au preturi mai mici decat in rest si deaia vreau sa stiu daca a cumparat careva ceva sa stiu pe viitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.