Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut.

Am si eu o problema, mi-am pus mansoanele originale inapoi pe ghidon si nu mai stau fixe (se invart pe ghidon). A mai avut cineva problema asta? Exista un adeziv special?

 

Numai bine.

In timp mansoanele, in special cele de cauciuc se mai largesc putin. Cumpara niste bandaj medicinal, din acela la rola, din panza, de culoare maro, fara substante pe el. Lipestel pe manson ca pe o spirala cu distanta de 1 cm, apoi bagi mansonul prin rotatie si impingere usoara ca sa nu se stranga bandajul acela si sa se formeze "damburi". Sau poti incerca cu perlandez, dar nu e la fel de teapan ca bandajul :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

A cumparat cineva crash bar motor GIVI pentru Hornet 2007 incolo ?

Modelul este acesta:

http://www.fc-moto.de/GIVI-TN453-Specific-Engine-Guard

M-am lovit de cateva probleme.

1. Surubul care prinde crash bar-ul din stanga de cadru si motor nu intra in gaura crash bar-ului. Mi se pare ca este gandit cam prost. urechea cu gaura in care trebuie sa intre surubul este aproape sub teaza , si din cauza asta capul surubului se loveste de teava cand incerc sa-l bag prin suport. Surubul din dreapta este mai scurt decat cel din stanga , insa nu cred ca este ok sa inversez suruburile. Voi cum ati rezolvat problema acesta ?

 

2. prinderea de jos a protectiei din stanga (cea care vine la unul din suruburile cricului) este deviata cu jumatate de centimetru . Sa zic ca aici mai pot sa trag de el , sa-i mai dau cateva ciocane sa-l indrept

 

3. Crash baru-ul din dreapta se prinde de un surub lung ce tine una din articulatiile de sub motor. Iar acel surub trebuie schimbat cu unul venit in kit care este mai lung.

Cred ca este surubul 24 din schema aceasta : http://www.bike-parts-honda.com/pieces-honda-detail-11473-17MFG7I1-CB600F8-2008-F__3100-CB+600+HORNET.html

Pot scoate acest surub si fara sa suspend motocicleta pe cric special ? Sau e posibil sa pice pe burta :) ?

 

S-a mai confruntat cineva cu aceste probleme ?

 

Multumesc frumos,

 

Cam mult chin pentru un Kit de protectie , care si asa a fost scump...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit pot sa postez si eu aici ca posesor de Hornet. Am luat-o acum cateva zile, este prima motocicleta si sunt foarte incantat de ea, fostul proprietar a intretinut-o foarte bine si mi-a dat-o cu multe accesorii si consumabile noi :clap:

 

Va salut pe toti! Asfalt uscat!

 

 

post-71149-0-69654300-1396447305_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari si bun venit in comunitate!
Am si eu prima problema cu motocicleta de cand am luat-o(2013). Model Honda Hornet pc36, 2003.

Imi vobleza roata fata intre 70-90km/m, daca iau mainile de pe ghidon. Mentionez ca acest simptom a aparut dupa schimbarea cauciucului. Am pus inapoi cauciucul vechi, banuind ca cel nou e de vina, dar tot asa face....Discurile par drepte, janta nu este stramba, iar roata a fost echilibrata dupa schimbarea cauciucului!
Mentionez ca este prima problema a motorului pana in prezent!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit pot sa postez si eu aici ca posesor de Hornet. Am luat-o acum cateva zile, este prima motocicleta si sunt foarte incantat de ea, fostul proprietar a intretinut-o foarte bine si mi-a dat-o cu multe accesorii si consumabile noi :clap:

 

Va salut pe toti! Asfalt uscat!

S-o stăpânești sănătos și să te bucuri de ea !

 

Stie cineva de unde pot sa iau suport topcase si cutia la un pret decent pt Hornet 2001

Roagă-l pe Jackson să sune fostul proprietar să întrebe de unde a pus suportul pe a lui.

 

 

Am si eu prima problema cu motocicleta de cand am luat-o(2013). Model Honda Hornet pc36, 2003.

Imi vobleza roata fata intre 70-90km/m, daca iau mainile de pe ghidon. Mentionez ca acest simptom a aparut dupa schimbarea cauciucului. Am pus inapoi cauciucul vechi, banuind ca cel nou e de vina, dar tot asa face....Discurile par drepte, janta nu este stramba, iar roata a fost echilibrata dupa schimbarea cauciucului!

 

În afară de cauciuc sau jantă mai poate să fie rulmentul de la ghidon, amortizoare prea moi sau inegale (se "înfundă" pe frânare sau te trage spre partea cu amortizorul moale)

Discurile de frână n-au treabă dar alea oricum nu le vezi ochiometric ci cu un comparator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Vin si eu cu o mica problema si anume pornirea la rece in conditiile de acum, adica temperaturi relativ ridicate 10-15-20.

Treaba este simpla. Am schimbat absolut toate consumabilele, am sincronizat carburatoarele, verificat joc valve, facut compresie (12 12 11 11) toate astea la inceputul sezonului. Anul trecut inclusiv anul asta am circulat cu ea si la temperaturi negative (-5 grade) si pornirea era foarte simpla. Soc la maxim, apasat pe buton si viespia bazaia. Acum ca a venit mi-a dat putin rutina peste cap si nu prea mai vrea sa porneasca cum o facea odinioara. Am incercat cu socul in toate poztiile, nu vrea. Abia la a 4-a a 5-a incercare o ia cu socul la maxim. Sa va faceti o idee despre pornirea de azi dimineata de exemplu (soc tras la maxim, apasat pe buton a balbait-o vreo 2 secunde dupa a murit. Scos soc, apasat pe buton nimic, inca o data apasat nimic, dus la jumatate, apasat pe buton nimic, dus iarasi la maxim apasat pe buton a luat-o). Mentionez ca dupa motorul merge impecabil, dupa ce se incalzeste merge cum trebuie. Pornirea la cald este instanta, la sfert, se duce in ture cum trebuie nu da rateuri sau altceva.

Toate simptomele astea ma duc cu gandul ca "nu stiu" eu sa o pornesc la cald. Sezonul trecut cu consumabilele vechi treaba era simpla. Fie ca era vara 30 + fie ca era iarna cu -5 grade afara ea pornea cu socul la maxim. Nu statea pe ganduri, ei acum nu mai vrea sa faca treaba asta. Aveti ceva sfaturi de pornire in privinta asta ? Vreo rutina de pornire pe care, poate, vreti sa o impartiti si cu mine ? :D

 

P.S Poate este doar o coincidenta insa am observat ca a inceput sa se comporte asa dupa ce am alimentat cu benzina de 100 de la OMV.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Vin si eu cu o mica problema si anume pornirea la rece in conditiile de acum, adica temperaturi relativ ridicate 10-15-20.

Treaba este simpla. Am schimbat absolut toate consumabilele, am sincronizat carburatoarele, verificat joc valve, facut compresie (12 12 11 11) toate astea la inceputul sezonului. Anul trecut inclusiv anul asta am circulat cu ea si la temperaturi negative (-5 grade) si pornirea era foarte simpla. Soc la maxim, apasat pe buton si viespia bazaia. Acum ca a venit mi-a dat putin rutina peste cap si nu prea mai vrea sa porneasca cum o facea odinioara. Am incercat cu socul in toate poztiile, nu vrea. Abia la a 4-a a 5-a incercare o ia cu socul la maxim. Sa va faceti o idee despre pornirea de azi dimineata de exemplu (soc tras la maxim, apasat pe buton a balbait-o vreo 2 secunde dupa a murit. Scos soc, apasat pe buton nimic, inca o data apasat nimic, dus la jumatate, apasat pe buton nimic, dus iarasi la maxim apasat pe buton a luat-o). Mentionez ca dupa motorul merge impecabil, dupa ce se incalzeste merge cum trebuie. Pornirea la cald este instanta, la sfert, se duce in ture cum trebuie nu da rateuri sau altceva.

Toate simptomele astea ma duc cu gandul ca "nu stiu" eu sa o pornesc la cald. Sezonul trecut cu consumabilele vechi treaba era simpla. Fie ca era vara 30 + fie ca era iarna cu -5 grade afara ea pornea cu socul la maxim. Nu statea pe ganduri, ei acum nu mai vrea sa faca treaba asta. Aveti ceva sfaturi de pornire in privinta asta ? Vreo rutina de pornire pe care, poate, vreti sa o impartiti si cu mine ? :D

 

P.S Poate este doar o coincidenta insa am observat ca a inceput sa se comporte asa dupa ce am alimentat cu benzina de 100 de la OMV.

N-are nici o treaba benzina.bujiile zici ca le-ai schimbat odata cu restul consumabilelor?....eu am avut rutina mea,la fel o are fiecare posesor.dar ca parere generala,si asta ti-o pot confirma mai multi:vezi socul cum il pui inainte sa porneasca.are fiecare pozitia si personalitatea lui:) Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Vin si eu cu o mica problema si anume pornirea la rece in conditiile de acum, adica temperaturi relativ ridicate 10-15-20.

Treaba este simpla. Am schimbat absolut toate consumabilele, am sincronizat carburatoarele, verificat joc valve, facut compresie (12 12 11 11) toate astea la inceputul sezonului. Anul trecut inclusiv anul asta am circulat cu ea si la temperaturi negative (-5 grade) si pornirea era foarte simpla. Soc la maxim, apasat pe buton si viespia bazaia. Acum ca a venit mi-a dat putin rutina peste cap si nu prea mai vrea sa porneasca cum o facea odinioara. Am incercat cu socul in toate poztiile, nu vrea. Abia la a 4-a a 5-a incercare o ia cu socul la maxim. Sa va faceti o idee despre pornirea de azi dimineata de exemplu (soc tras la maxim, apasat pe buton a balbait-o vreo 2 secunde dupa a murit. Scos soc, apasat pe buton nimic, inca o data apasat nimic, dus la jumatate, apasat pe buton nimic, dus iarasi la maxim apasat pe buton a luat-o). Mentionez ca dupa motorul merge impecabil, dupa ce se incalzeste merge cum trebuie. Pornirea la cald este instanta, la sfert, se duce in ture cum trebuie nu da rateuri sau altceva.

Toate simptomele astea ma duc cu gandul ca "nu stiu" eu sa o pornesc la cald. Sezonul trecut cu consumabilele vechi treaba era simpla. Fie ca era vara 30 + fie ca era iarna cu -5 grade afara ea pornea cu socul la maxim. Nu statea pe ganduri, ei acum nu mai vrea sa faca treaba asta. Aveti ceva sfaturi de pornire in privinta asta ? Vreo rutina de pornire pe care, poate, vreti sa o impartiti si cu mine ? :D

 

P.S Poate este doar o coincidenta insa am observat ca a inceput sa se comporte asa dupa ce am alimentat cu benzina de 100 de la OMV.

Am patit-o si eu dupa sincronizarea carburatoarelor... ideea este ca in momentul in care iti curata/sincronizeaza carburatoarele se umbla la amestecul de aer cu benzina si dupa aia socul nu va mai functiona la fel. Sfatul meu este sa ii gasesti o pozitie optima a socului si totul va merge la fel ca inainte. Eu de exemplu il trageam la maxim pornea si dupa 5-10 sec ii mai dadeam drumu putin altfel o inceca....

In concluzie, trebuie sa schimbi rutina cu alta rutina :).

Editat de Straic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are nici o treaba benzina.bujiile zici ca le-ai schimbat odata cu restul consumabilelor?....eu am avut rutina mea,la fel o are fiecare posesor.dar ca parere generala,si asta ti-o pot confirma mai multi:vezi socul cum il pui inainte sa porneasca.are fiecare pozitia si personalitatea lui:)

Da, am schimbat si bujiile.

 

Am patit-o si eu dupa sincronizarea carburatoarelor... ideea este ca in momentul in care iti curata/sincronizeaza carburatoarele se umbla la amestecul de aer cu benzina si dupa aia socul nu va mai functiona la fel. Sfatul meu este sa ii gasesti o pozitie optima a socului si totul va merge la fel ca inainte. Eu de exemplu il trageam la maxim pornea si dupa 5-10 sec ii mai dadeam drumu putin altfel o inceca....

In concluzie, trebuie sa schimbi rutina cu alta rutina :).

Ciudat este ca a inceput acum in conditiile in care sincronizarea a fost facuta pe la jumatatea lunii februarie. Deci mai bine de o luna de la sincronizare am circulat cu ea si am pornit-o normal dupa vechea rutina (soc tras la maxim, apasat ambreiaj, apasat pe buton) fara probleme. Este posibil sa aibe legatura cu faptul ca s-a incalzit binisor fata de jumatatea lui martie de exemplu si trebuie sa o invat iarasi.

 

Socul merge, insa am observat un lucru interesant astazi. Daca trag jumatate din cursa manetei el nu iese deloc din carburatoare, abia dupa jumatatea cursei pe care o are manetica incepe sa iasa din carburator. La pornirile pe care eu credeam ca le fac cu socul la jumatate, el nu era deschis deloc. O sa incerc zilele astea diferite pozitii la prima pornire de dimineata sperand sa-i gasesc un punct unde-i place.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o intrebare. Ce presiune bagati in roti. La mine scrie in KPA. Cere 250kpa pe fata si 290kpa pe spate. Aia inseamna 2.5 respectiv 2.9 bari. Mi se pare cam mult. Am bagat 2.1 fata si 2.4 spate si tot mi se oare prea mult. De aceea intreb, sa vad cat bagati voi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu la 2.2 / 2.2 (fata/spate) ma simt ok pt mers de zi cu zi. cobor la 2.0 / 1.5 (spate cu Ntec) pt curbe sau spatele 1.8 cand nu aveam Ntec. recomand sa incerci mai multe variante ca sa descoperi unde te simti tu ok.

Editat de cataaaa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ca deja v-ati strans o mana de oameni - GROZAV !

 

Una din intalnirile de hornetisti s-a petrecut cu ani in urma chiar unde spuneti voi - pe Transfagarasan :D . Mai precis am innoptat atunci la Pensiunea Brandusa din Avrig : http://www.calarie-agrement.ro/ . Pretul e foarte ok, gazda e primitoare si intelegatoare (Ioan Maties - 0745 277 116), peisajul e de vis iar Transfagarasanul e la o aruncatura de bat. A fost asa frumos ca anul trecut am fost din nou cativa prieteni motoristi acolo.

 

Un week-end e suficient daca reusiti sa va adunati de vineri seara (aviz amatorilor : vineri seara iese INTOTDEAUNA cea mai mare distractie). Sambata aveti timp berechet sa abordati curajos cateva curbe pana la Balea sau mai departe, sa mergeti pana in Sibiu sa mancati ceva si apoi sa ajungeti in timp util ca sa puteti incinge un gratar (sunt marketuri in Avrig ca sa va puteti "aproviziona" la o adica).

 

Din experienta ceea ce functioneaza si ce puteti face este asa :

 

Intalnirea hornetistilor de pretutindeni (sic :P )

Unde : Avrig (Pensiunea Brandusa) - http://www.calarie-agrement.ro/ (or whatever..... )

Cand : Week-endul 26-27 Iulie 2014 (or whenever .....)

Participanti :

1. Borisache (or whoever.....)

2. Cristirus (or whoever.....)

3. Vallach (or whoever.....)

4. Gcodin (or whoever.....)

5.

6.

........

 

Tineti lista o saptamana - doua cand se adauga cine vrea sa vina dupa care sunati unul la pensiune - faceti rezervarea si....gata...asta e tot - restul e "Distractie placuta si asfalt uscat"! Cu cateva zile inainte de plecare vorbiti intre voi - stabiliti o ruta si o ora de plecare ca sa va organizati in grupulete pana acolo .

 

 

P.S. : Daca discutiile devin foarte extinse mutati-va pe /index.php?/topic/437721-hornets-red-carpet/ ca sa evitati off-topicul .

 

Va atasez si cateva poze de la intalnirea de la Avrig ca sa va fac pofta de intalneli :

attachicon.gifDSC04041.JPG

attachicon.gifDSC04033.JPG

attachicon.gifIMG_3293.JPG

attachicon.gifIMG_3336.JPG

attachicon.gifIMG_3319.JPG

attachicon.gifSAM_0963.JPG

 

Succes !

salut sunt nou venit….dar va urmaresc de anul trecut…sunt interesat si eu de intalnire asa ca ma puteti pune pe lista…. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o intrebare. Ce presiune bagati in roti. La mine scrie in KPA. Cere 250kpa pe fata si 290kpa pe spate. Aia inseamna 2.5 respectiv 2.9 bari. Mi se pare cam mult. Am bagat 2.1 fata si 2.4 spate si tot mi se oare prea mult. De aceea intreb, sa vad cat bagati voi

Eu bag 2.5 si 2.9, dar asta pt ca merg si cu pasager. Manualul motoretei nu minte niciodata. Daca mergi singur poti sa bagi ceva mai putin.

Editat de unaetnumitsirc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu bag 2.5 si 2.9, dar asta pt ca merg si cu pasager. Manualul motoretei nu minte niciodata. Daca mergi singur poti sa bagi ceva mai putin.

Mai studiaza putin problema si ai sa ramai uimit de anumite lucruri.apoi iti garantez ca nu vei mai baga presiunile alea aberante!

 

Am o intrebare. Ce presiune bagati in roti. La mine scrie in KPA. Cere 250kpa pe fata si 290kpa pe spate. Aia inseamna 2.5 respectiv 2.9 bari. Mi se pare cam mult. Am bagat 2.1 fata si 2.4 spate si tot mi se oare prea mult. De aceea intreb, sa vad cat bagati voi

Depinde se guma folosita.2,2 fata cu 2,4 spate pe gume cu carcasa normala e o presiune potrivita in general.pt carcasa rigida te poti duce pana la 1,3 spate cu 1,7 fata in functie de utilizare...

 

Daca nu se discuta de ulei trecem la alt subiect ultra discutat pe aici...presiuni in gume.luati putin forumul la puricat ori netul ca doar il avem toti la dispozitie,documentati-va la greu si veti afla raspunsuri la aceste probleme.E VB DE SIGURANTA VOASTRA,lasati manualul in plata domnului!

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...