Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

caut o aripa fata de hornet 2004 pe albastru si sa nu fie belita vopseaua daca se poate:)

Edit: mai am o problema: daca merg pe ploaie cu viespea imi arunca toata apa de la roata din spate pe sa.ce sa fac? caut un suport de numar sa fie putin mai jos?

Baga o cautare pe net pt aripa fata.

Suportul de numar stock e cel ce protejeaza cel mai bine,dar tine cont si de ce profil ai pe guma spate...si de faptul ca pe ploaie sau apa multa pe carosabil nu vei gasi nici o protectie totala decat eventual o aripa pe toata roata gen chopper:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Trebuie sa impingi putin cheia in contact si apoi sa o intorci in sensul invers acelor de ceasornic, in pozitia lock. Ghidonul nu trebuie sa fie la maxim spre stanga, eventual trage stanga maxim, apoi dreapta putin. Ar trebui ca astfel sa poti pozitiona cu usurinta cheia pe lock, fara sa o fortezi.

 

Daca nu reusesti, posibil sa ai o problema cu mecanismul de blocare:

http://www.hondahornet.org.uk/messageboard/viewtopic.php?f=11&t=26996

 

Am urmat `pasii` descrisi de tine, dar tot nu merge. Il desfac in weekend sa vad daca gasesc ceva in neregula. Multumesc pt link.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie careva cum se regleaza ceasul la Hornet PC41?

Tii apasat pe ambele butoane 2-3 sec pana incepe sa mearga ceasul intermitent. Apoi folosesti butoanele pt a modifica minutele si orele (merge doar incrementare si e pe 12 ore). Dupa ce am fixat ora l-am lasat asa si pana la urma a iesit din modul de setare. Imi spui daca a functionat

 

Edit: la mine a mers asa pe un PC36 [2003]. Sper sa mearga si la tine.

Editat de bullet14
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga o cautare pe net pt aripa fata.

Suportul de numar stock e cel ce protejeaza cel mai bine,dar tine cont si de ce profil ai pe guma spate...si de faptul ca pe ploaie sau apa multa pe carosabil nu vei gasi nici o protectie totala decat eventual o aripa pe toata roata gen chopper:)

 

 

Pai nu vreau sa fie protectie totala,acuma am problema ca fara topcase imi arunca toata apa pe spate/pasager. o sa incerc cu un suport de numar putin mai lung poate merge asa.Cauciuc spate am un Metzeller Sportec

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am suportul de numar original (ala mare si urat), si top-case. Cand merg pe ploaie, tot mai e mizerie pe topcase, deci daca nu era acolo ajungea pe sa, asa ca e cam greu sa scapi total de fenomenul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Pai nu vreau sa fie protectie totala,acuma am problema ca fara topcase imi arunca toata apa pe spate/pasager. o sa incerc cu un suport de numar putin mai lung poate merge asa.Cauciuc spate am un Metzeller Sportec

Nu vei scapa de apa de pe sa/pasager in totalitate sub nici o forma.doar vei urati viespea daca prelungesti suportul de numar stock;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti !

 

Ma confrunt si eu cu o problema de natura electrica la viespele meu. Sa imi scuzati explicatiile, nu am cunostinte prea multe pe partea asta si daca zic prostii sau am formulari de om needucat, sa ma iertati.

 

Problema e in felul urmator. Mi-a murit motorul in trafic si n-a mai vrut sa porneasca. (asta cam la 5-10 min dupa ce am plecat de acasa). Noroc ca eram la vale si am pornit-o cu clasicul bagat in viteza, running start si buton. Mi-a pornit si apoi n-a mai facut figuri. Am ajuns unde aveam treaba, o jumate de ora a stat in parcare. Am pornit apoi cu ea, fara nici o problema, si dupa alte 5-10 min. mi-a murit iarasi. Aceasi procedura de pornire.

Ieri am fost la un coleg sa imi fac niste masuratori de tensiuni si curenti si minuni, si aparent, totul este in regula, Bateria are curent si incarcare cum scrie in carte. La turatie treptata, incarcarea e liniara spre 14V-14,5. Daca turez mai tare spre 4-5000 ture, scade undeva la 13,5V. Am masurat contactele de la cele 3 fire care vin de la alternator si duc spre baterie (sper sa nu zic prostii aici) si iarasi valoriile erau normale. Le-am curatat un pic totusi, le-am mai strans si le-am pus la loc. De asemenea am masurat sa nu faca scurt undeva pe firul cu - (minus) al bateriei si valoarea era 0.

 

Ca si solutii, eu ma gandeam sa imi iau o baterie noua sa elimin posibilitatea ca tensiunea sa fie buna, dar amperajul prea mic (sper sa nu zic iarasi o prostie) sau daca exista posibilitatea sa imprumut o baterie sa vad daca mai patesc sa imi moara motorul. Daca e in regula bateria, atunci sper sa nu fie alternatorul sau alte contacte si m-as orienta spre un service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

am avut si eu o problema similara, mi-a murit in mers, am crezut ca nu mai are benzina, am trecut pe rezerva, a pornit, m-am gandit ca nu e de la benzina, am schimbat pe on, a mers, a murit iar in mers, pornit cu cabluri legate la masina, pana a mai murit de vreo 2 ori si nu a mai pornit deloc, rezultate in urma service-ului - robinet benzina reconditionat, baterie schimbata, releu incarcare schimbat, dupa iarna schimbat si bujii si merge bine acum.

 

daca zici ca ai incarcare buna trebuie sa verifici si bateria sa vezi daca tine curent, la mine dupa ce am schimbat bateria (care nu se mai incarca la maxim), am vazut ca si releul incarca cam putin, si pana la urma nu mai incarca si desi o porneam cu cabluri se oprea la orice aprindere de bec (semnalizare/frana, mers fara far)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In prima faza la baterie ma gandesc. Sa o inlocuiesc si eu. Am mai intrebat pe forum si vreau sa vad si alte solutii si concluzii inainte sa dau banii pe ce poate n-ar trebui schimbat.

Mersi de raspuns. Am sa fiu cu ochii si pe releul de incarcare

Verifica bateria SI releul de incarcare inainte sa faci cumparaturi!!!daca esti atent putin pe acest topic,ai sa vezi ca exista foarte multi care au avut aceleasi probleme cauzate de releu,nu de baterie.;)

Oricum aceste doua "probleme" au venit in general mana in mana la mai toti cei care au semnalat aceste simptome...

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit si eu ca tine.

Am schimbat releul,...dar problema se pare ca era de la o mufa (mama-tata) carbonizata.

Se pare ca releul original a fost si el afectat. Asa e danny_nt ? :)

DIn cauza trepidatiilor apareau intreruperi. La masuratori..era totul ok

Asa ca incepi sa cauti pe cabluri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit si eu ca tine.

Am schimbat releul,...dar problema se pare ca era de la o mufa (mama-tata) carbonizata.

Se pare ca releul original a fost si el afectat. Asa e danny_nt ? :)

DIn cauza trepidatiilor apareau intreruperi. La masuratori..era totul ok

Asa ca incepi sa cauti pe cabluri

Salut,

De fapt nu de la trepidatii ci cand se incingea. Nu mai baga curent.

Cand se racea era ok.

Totusi la el cred ca sunt alte simptome, la noi murea bateria de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De fapt nu de la trepidatii ci cand se incingea. Nu mai baga curent.

Cand se racea era ok.

 

Mi-am luat un tester tocmai pt situatia asta. Cu prima ocazie o sa masor tensiunea de incarcare cand motorul este foarte incins.

 

La rece a fost verificat si totul e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat un tester tocmai pt situatia asta. Cu prima ocazie o sa masor tensiunea de incarcare cand motorul este foarte incins.

 

La rece a fost verificat si totul e ok.

Tocmai pentru ca m-am saturat de asa ceva, mi-am montat anu trecut un voltmetru digital pe bord.

Mai demult ca sa testez releul lui Megahertz in mers am legat un multimetru digital la bornele bateriei si de rezervor, apoi am dat cateva ture cu el asa prin oras. Asa m-am prins ca dupa o vreme nu mai baga nici 12 V, scadea undeva pe la 10-11 V indiferent de turatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca viespul incepe iarasi sa tuseasca. Am observat ca atunci cand merg toti consumatorii (xenon, ventilator, semnalizare, stop, becuri bord, etc etc) incepe sa oscileze relantiul destul de mult intre 1000 si 1200 iar zilele trecute cand am masurat bateria era vizibil terminata + ca abia mai invartea saraca. As vrea sa achizitionez un voltmetru sa vad ce-mi indica masuratorile cand motorul se incinge si sa vad cat de constanta este incarcarea. Aveti ceva recomandari in directia asta ? In principiu as dori ceva cu prindere de ghidon, ca altfel nu vad cum l-as putea pune. Totusi sunt deschis la metode de pozitionare si tipuri/locatii de unde as putea achizitiona unul (in viitorul apropiat). Apropo nu vreau sa ma complic cu pachete prin posta, asteptat cate 6 luni sa vina din nu stiu ce tara din Africa sau altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca viespul incepe iarasi sa tuseasca. Am observat ca atunci cand merg toti consumatorii (xenon, ventilator, semnalizare, stop, becuri bord, etc etc) incepe sa oscileze relantiul destul de mult intre 1000 si 1200 iar zilele trecute cand am masurat bateria era vizibil terminata + ca abia mai invartea saraca. As vrea sa achizitionez un voltmetru sa vad ce-mi indica masuratorile cand motorul se incinge si sa vad cat de constanta este incarcarea. Aveti ceva recomandari in directia asta ? In principiu as dori ceva cu prindere de ghidon, ca altfel nu vad cum l-as putea pune. Totusi sunt deschis la metode de pozitionare si tipuri/locatii de unde as putea achizitiona unul (in viitorul apropiat). Apropo nu vreau sa ma complic cu pachete prin posta, asteptat cate 6 luni sa vina din nu stiu ce tara din Africa sau altceva.

Salut, eu mi-am luat asa ceva http://www.okazii.ro/aparate-de-masura/alte-aparate-de-masura/voltmetru-digital-cu-leduri-rosii-4-5-30-v-foarte-precis-carcasa-de-culoare-neagra-cu-2-fire-a147580794

e rezistent la apa si l-am pus cumva intre bord si parbriz, dar trebuie sa-i schimb prinderea ca nu-mi place. L-am luat de la cineva de pe forum de aici.

Singura parte proasta e ca am tras curent din bord, sa nu stea aprins tot timpul si are o eroare de 1V. Adica imi masoara 12,8 13 de obicei, la baterie daca masor am 13,8-14v

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca viespul incepe iarasi sa tuseasca. Am observat ca atunci cand merg toti consumatorii (xenon, ventilator, semnalizare, stop, becuri bord, etc etc) incepe sa oscileze relantiul destul de mult intre 1000 si 1200 iar zilele trecute cand am masurat bateria era vizibil terminata + ca abia mai invartea saraca. As vrea sa achizitionez un voltmetru sa vad ce-mi indica masuratorile cand motorul se incinge si sa vad cat de constanta este incarcarea. Aveti ceva recomandari in directia asta ? In principiu as dori ceva cu prindere de ghidon, ca altfel nu vad cum l-as putea pune. Totusi sunt deschis la metode de pozitionare si tipuri/locatii de unde as putea achizitiona unul (in viitorul apropiat). Apropo nu vreau sa ma complic cu pachete prin posta, asteptat cate 6 luni sa vina din nu stiu ce tara din Africa sau altceva.

destul de mult intre 1000 si 1200rpm?asta e oscilatie relativ normala la Hornet....

 

Salut, pentru modelul din 2006 se potrivesc de la far suportul de plastic plus ornamentul cromat, si de la modele din anii anteriori ?

nu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...