Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am patit si eu ca tine.

Am schimbat releul,...dar problema se pare ca era de la o mufa (mama-tata) carbonizata.

Se pare ca releul original a fost si el afectat. Asa e danny_nt ? :)

DIn cauza trepidatiilor apareau intreruperi. La masuratori..era totul ok

Asa ca incepi sa cauti pe cabluri

Salut,

De fapt nu de la trepidatii ci cand se incingea. Nu mai baga curent.

Cand se racea era ok.

Totusi la el cred ca sunt alte simptome, la noi murea bateria de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De fapt nu de la trepidatii ci cand se incingea. Nu mai baga curent.

Cand se racea era ok.

 

Mi-am luat un tester tocmai pt situatia asta. Cu prima ocazie o sa masor tensiunea de incarcare cand motorul este foarte incins.

 

La rece a fost verificat si totul e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat un tester tocmai pt situatia asta. Cu prima ocazie o sa masor tensiunea de incarcare cand motorul este foarte incins.

 

La rece a fost verificat si totul e ok.

Tocmai pentru ca m-am saturat de asa ceva, mi-am montat anu trecut un voltmetru digital pe bord.

Mai demult ca sa testez releul lui Megahertz in mers am legat un multimetru digital la bornele bateriei si de rezervor, apoi am dat cateva ture cu el asa prin oras. Asa m-am prins ca dupa o vreme nu mai baga nici 12 V, scadea undeva pe la 10-11 V indiferent de turatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca viespul incepe iarasi sa tuseasca. Am observat ca atunci cand merg toti consumatorii (xenon, ventilator, semnalizare, stop, becuri bord, etc etc) incepe sa oscileze relantiul destul de mult intre 1000 si 1200 iar zilele trecute cand am masurat bateria era vizibil terminata + ca abia mai invartea saraca. As vrea sa achizitionez un voltmetru sa vad ce-mi indica masuratorile cand motorul se incinge si sa vad cat de constanta este incarcarea. Aveti ceva recomandari in directia asta ? In principiu as dori ceva cu prindere de ghidon, ca altfel nu vad cum l-as putea pune. Totusi sunt deschis la metode de pozitionare si tipuri/locatii de unde as putea achizitiona unul (in viitorul apropiat). Apropo nu vreau sa ma complic cu pachete prin posta, asteptat cate 6 luni sa vina din nu stiu ce tara din Africa sau altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca viespul incepe iarasi sa tuseasca. Am observat ca atunci cand merg toti consumatorii (xenon, ventilator, semnalizare, stop, becuri bord, etc etc) incepe sa oscileze relantiul destul de mult intre 1000 si 1200 iar zilele trecute cand am masurat bateria era vizibil terminata + ca abia mai invartea saraca. As vrea sa achizitionez un voltmetru sa vad ce-mi indica masuratorile cand motorul se incinge si sa vad cat de constanta este incarcarea. Aveti ceva recomandari in directia asta ? In principiu as dori ceva cu prindere de ghidon, ca altfel nu vad cum l-as putea pune. Totusi sunt deschis la metode de pozitionare si tipuri/locatii de unde as putea achizitiona unul (in viitorul apropiat). Apropo nu vreau sa ma complic cu pachete prin posta, asteptat cate 6 luni sa vina din nu stiu ce tara din Africa sau altceva.

Salut, eu mi-am luat asa ceva http://www.okazii.ro/aparate-de-masura/alte-aparate-de-masura/voltmetru-digital-cu-leduri-rosii-4-5-30-v-foarte-precis-carcasa-de-culoare-neagra-cu-2-fire-a147580794

e rezistent la apa si l-am pus cumva intre bord si parbriz, dar trebuie sa-i schimb prinderea ca nu-mi place. L-am luat de la cineva de pe forum de aici.

Singura parte proasta e ca am tras curent din bord, sa nu stea aprins tot timpul si are o eroare de 1V. Adica imi masoara 12,8 13 de obicei, la baterie daca masor am 13,8-14v

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca viespul incepe iarasi sa tuseasca. Am observat ca atunci cand merg toti consumatorii (xenon, ventilator, semnalizare, stop, becuri bord, etc etc) incepe sa oscileze relantiul destul de mult intre 1000 si 1200 iar zilele trecute cand am masurat bateria era vizibil terminata + ca abia mai invartea saraca. As vrea sa achizitionez un voltmetru sa vad ce-mi indica masuratorile cand motorul se incinge si sa vad cat de constanta este incarcarea. Aveti ceva recomandari in directia asta ? In principiu as dori ceva cu prindere de ghidon, ca altfel nu vad cum l-as putea pune. Totusi sunt deschis la metode de pozitionare si tipuri/locatii de unde as putea achizitiona unul (in viitorul apropiat). Apropo nu vreau sa ma complic cu pachete prin posta, asteptat cate 6 luni sa vina din nu stiu ce tara din Africa sau altceva.

destul de mult intre 1000 si 1200rpm?asta e oscilatie relativ normala la Hornet....

 

Salut, pentru modelul din 2006 se potrivesc de la far suportul de plastic plus ornamentul cromat, si de la modele din anii anteriori ?

nu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, eu mi-am luat asa ceva http://www.okazii.ro/aparate-de-masura/alte-aparate-de-masura/voltmetru-digital-cu-leduri-rosii-4-5-30-v-foarte-precis-carcasa-de-culoare-neagra-cu-2-fire-a147580794

e rezistent la apa si l-am pus cumva intre bord si parbriz, dar trebuie sa-i schimb prinderea ca nu-mi place. L-am luat de la cineva de pe forum de aici.

Singura parte proasta e ca am tras curent din bord, sa nu stea aprins tot timpul si are o eroare de 1V. Adica imi masoara 12,8 13 de obicei, la baterie daca masor am 13,8-14v

Sunt și de genul ăsta http://www.aliexpress.com/item/DC-DC-12V-24V-Volts-Measure-Panel-Meter-0-28-DC-0-200V-Green-LED-Digital/957958562.html cu fir separat (V-, V+, V ref)

tocmai pt a nu influența măsurarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, eu mi-am luat asa ceva http://www.okazii.ro/aparate-de-masura/alte-aparate-de-masura/voltmetru-digital-cu-leduri-rosii-4-5-30-v-foarte-precis-carcasa-de-culoare-neagra-cu-2-fire-a147580794

e rezistent la apa si l-am pus cumva intre bord si parbriz, dar trebuie sa-i schimb prinderea ca nu-mi place. L-am luat de la cineva de pe forum de aici.

Singura parte proasta e ca am tras curent din bord, sa nu stea aprins tot timpul si are o eroare de 1V. Adica imi masoara 12,8 13 de obicei, la baterie daca masor am 13,8-14v

Mersi pentru sugestie. Ma gandesc sa abordez alta varianta si anume sa-mi pun prinza pe ea si sa-mi iau un voltmetru care va sta in priza ocazional. In felul asta impus 2 iepuri dintr-o lovitura daca pot spune asa. O sa ma coste un pic mai mult dar ma aleg cu priza :D

 

destul de mult intre 1000 si 1200rpm?asta e oscilatie relativ normala la Hornet....

Ma nu al meu. Relantiul sta constant la 1200 - 1250 cand merge bine, nu oscileaza deloc. Atunci cand "intra" mai multi consumatorii incepe sa oscileze foarte tare intre 1250 si 1000 chiar si 900. Aparent ventilatorul ii pune capac, daca mai am si o semnalizare pusa + faza scurta incepe chinul. Este evident ca motorul se chinuie, se aude desincronizat + diverse sunete/mici batai (de supapa, probabil) atunci cand oscileaza.

Faptul ca mi-a terminat bateria (in circa 2/3 luni de circulat cu ea constant) denota clar o mica problema de incarcare. Cu un voltmetru voi putea tine sub observatie mai usor problema si ramane de vazut cum voi actiona. Ceva imi spune ca xenonul are o greutate destul de mare in problema asta. Poate cineva care a mai avut/are xenon poate confirma/infirma lucrul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca viespul incepe iarasi sa tuseasca. Am observat ca atunci cand merg toti consumatorii (xenon, ventilator, semnalizare, stop, becuri bord, etc etc) incepe sa oscileze relantiul destul de mult intre 1000 si 1200 iar zilele trecute cand am masurat bateria era vizibil terminata + ca abia mai invartea saraca. As vrea sa achizitionez un voltmetru sa vad ce-mi indica masuratorile cand motorul se incinge si sa vad cat de constanta este incarcarea. Aveti ceva recomandari in directia asta ? In principiu as dori ceva cu prindere de ghidon, ca altfel nu vad cum l-as putea pune. Totusi sunt deschis la metode de pozitionare si tipuri/locatii de unde as putea achizitiona unul (in viitorul apropiat). Apropo nu vreau sa ma complic cu pachete prin posta, asteptat cate 6 luni sa vina din nu stiu ce tara din Africa sau altceva.

salutare

Pepsz, daca vrei iti imprumut eu un voltmetru pentru o perioada, eu am luat unu si inca nu l-am montat, cred ca poti sa il montezi pentru o scurta perioada pe ghidon destul de usor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt și de genul ăsta http://www.aliexpress.com/item/DC-DC-12V-24V-Volts-Measure-Panel-Meter-0-28-DC-0-200V-Green-LED-Digital/957958562.html cu fir separat (V-, V+, V ref)

tocmai pt a nu influența măsurarea.

Asta mi-ar rezolva problema. Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare prieteni,

Stie careva codul de la piesa din imaginea alaturata ? sau cum se numeste, eu unu nu am gasit nicaieri...

Multumesc

post-70592-0-42603800-1397484266_thumb.jpgpost-70592-0-46176500-1397484270_thumb.jpg

eu am cumparat motorul fara chesia respectiva, dar cred ca is 2 bucati, dupa cum se vede in poze, poate ma lamuriti voi. Mai jos aveti o poza cu motorul meu

post-70592-0-72459300-1397484394_thumb.jpg

Editat de sanduionut
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

am avut si eu o problema similara, mi-a murit in mers, am crezut ca nu mai are benzina, am trecut pe rezerva, a pornit, m-am gandit ca nu e de la benzina, am schimbat pe on, a mers, a murit iar in mers, pornit cu cabluri legate la masina, pana a mai murit de vreo 2 ori si nu a mai pornit deloc, rezultate in urma service-ului - robinet benzina reconditionat, baterie schimbata, releu incarcare schimbat, dupa iarna schimbat si bujii si merge bine acum.

 

daca zici ca ai incarcare buna trebuie sa verifici si bateria sa vezi daca tine curent, la mine dupa ce am schimbat bateria (care nu se mai incarca la maxim), am vazut ca si releul incarca cam putin, si pana la urma nu mai incarca si desi o porneam cu cabluri se oprea la orice aprindere de bec (semnalizare/frana, mers fara far)

 

Sa verifici si releul de incarcare. Eu cand am cumparat hornetul meu am avut aceeasi problema. Era topit un contact de la releu si erau stricate si diodele din releu. Sa testezi si la cel nou daca vrei sa il iei sh

 

Uite aici un video:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare prieteni,

Stie careva codul de la piesa din imaginea alaturata ? sau cum se numeste, eu unu nu am gasit nicaieri...

Multumesc

attachicon.gifhornet.jpgattachicon.gifhornet2.jpg

eu am cumparat motorul fara chesia respectiva, dar cred ca is 2 bucati, dupa cum se vede in poze, poate ma lamuriti voi. Mai jos aveti o poza cu motorul meu

attachicon.gif1510484_10202503847330295_1752496529449955938_n.jpg

 

Arunca un ochi aici pentru codurile de care ai nevoie: oemmotorparts.com

 

Btw, frumos Hornet-ul.. insa chiar ma intrebam de ce iti lipseste parbrizul original :) Toba nu e chiar pe gustul meu insa suna foarte bine. Sunt curios, ai iesit cu motorul si la curse mai lungi? Cum ti se pare sunetul in astfel de conditii?

 

Felicitari pt locul obtinul la concurs, desi nu a fost o cursa dreapta, R1 nu stie sa mearga incet

 

Pt colegii care probabil se intreaba despre ce e vb:

 

1507140_10202526558258054_28508791059773

 

 

PS. pana la intrunirea hornetistilor de la vara ne putem aduna la Transylvania Bike Fest (30 mai - 1 iun), Gilau CJ ;)

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am si eu cateva intrebari.

Am pus pe un Hornet doua proiectoare after market de la GIVI. Fiecare consuma 55 W. Deci acum am un consum mai mare cu 110 W.

Are cineva idee care este sarcina electrica maxima a Hornetului de dupa 2007 ?

Din ce vad in manualul de service , alternatorul are capacitate de 0,333 kW / 5000 rotatii pe minut.

Din ce calcule am facut eu , daca am:

- faza lunga - 55W

- faza scurta - 55W

- becuri pozitie - 2 x 5W = 10 W

- semnalizare - 2 x 21W = 42 W

- bec lampa numar - 5W

- leduri pozitie/Stop frana ~ 20 W

 

Daca le-as avea pe toate pornite ar fi 182 W per total. Daca mai adaug si 110W de la proiectoare as ajunge la 292 W , ceea ce ar fi sub 333 W cat suporta Alternatorul.

Ar mai fi si alt consum care sa duca puterea totala consumata peste 333 W ?

 

Apoi , pe langa alternator , am inteles ca mai poate pica regulatorul. Din pacate nu am gasit nici o specificatie pentru modelul pe care il am eu: SH750AA (7.7261f)

 

Ce ziceti ? As avea probleme cu acest plus de consum de 110W ?

 

Multumesc.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crash paduri vezi daca mai face Radu 0723 596 624.

 

Mi-a dat un prieten pagina pe care este postul asta, am sunat vreo 4 zile pana cam am reusit sa dau de om... Numarul acesta nu mai e de actualitate, in caz ca mai are cineva nevoie de crash pad-uri, scriu aici noul numar al lui Radu.

 

Radu: 0762 267 997

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai am si eu doua intrebari, poate s-au mai discutat dar n-am gasit acum.

 

1. Cum se scoate lichidul de racire din rezervor? M-am uitat in carte si zice sa dau jos tot spatele. Chiar asa?

2. Unde e releul de incarcare? Pot sa-l schimb singur in spatele blocului?

 

La ulei si lichid de frana cred ca m-am prins cum se face, dar daca aveti sfaturi utile nu va abtineti. E prima oara cand ii fac revizia si acum invat de pe net cum se face :)

Stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...