Calin1974 Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Salutare la toata lumea bazaitoare Mi-am dat Hornetul de 600 care il aveam si ma gandeam sa iau altul doar ca acum nelamurirea mea este daca nu cumva cel de 900 este mai bun decat cel de 600. Am inteles ca este pe injectie , consum mai mic, cuplu si putere mai mare....dar putin mai greu. Am vazut ca sunt destul de ieftine cele de 900 in comparatie cu 600. A avut careva ambele sa imi zica o parere? Modelul care imi place cel mai mult este Hornet 600 2005-2006...dar nici 900-le nu mi-ar displace am eu de 900...este mai greu cu 20 de kg. diferenta de ala de 600 e ca trage foarte linear pe toata plaja de turatii. clar ca cuplul e mai mare si poti merge la 3000-4000 de ture in orice viteza. eu il am de un an si nu am avut nici o problema. consumul e intre 5 si 7 la suta mers normal (linistit). si se simte putin greutatea mai mare la manevre pe loc a mea are 52000 de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin1 Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Saluti. Eu am un un Hornet de 600 de approx 1 an si sunt mega multumit de motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Ce bec de pozitie trebuie pt hornet 600 2001, cati W etc. ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doua Roti Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 Salutare la toata lumea! Stie cineva un mester bun in Bucuresti ce poate adapta o toba? am nevoie de confectionarea cotului de prindere... Am lucrat toata iarna la Hornetul meu, un 600 din 2006, inca mai am de adaptat cateva piese, am sa revin cu poze in faza finala sper sa placa, desi aproape nu mai arata a Hornet P.S. Am adus alte 2 Hornet 600 la dezmembrat, pt cine are nevoie de piese. 0740.899.579 - 0721.340.445 Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 Ai PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doua Roti Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 Multumesc! luni il contactez pe om. Wekend placut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buffmoTTo Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 Salut Am o mica problema cu furtunele de benzina si anume cel din rezervor in filtru si din filtru in "T" -ul de sub carburatoare. Furtunele sunt crapate si vreau sa le inlocuiesc inainte sa iau foc. Se gasesc furtune de benzina la dimensiunea aia 8-9mm diam interior? Le-a schimbat cineva? (Honda hornet 2005) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 Un motociclist din Lugoj a fost implicat intr-un grav accident de circulatie petrecut, duminica dimineata. din poze am vazut ca este hornet 600 culoare albastra. http://www.lugojonline.ro/index.php/actualitate/item/5701-accident-grav-pe-strada-fagetuluitanar-motociclist-facut-praf-dupa-ce-a-lovit-in-plin-un-logan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Salut, Daca gasesti furtune originale/aftermarket pe undeva,da-mi te rog un PM ca sunt interesat. Multam SalutAm o mica problema cu furtunele de benzina si anume cel din rezervor in filtru si din filtru in "T" -ul de sub carburatoare. Furtunele sunt crapate si vreau sa le inlocuiesc inainte sa iau foc.Se gasesc furtune de benzina la dimensiunea aia 8-9mm diam interior?Le-a schimbat cineva?(Honda hornet 2005) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octavianvarzaru Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Salut, Daca gasesti furtune originale/aftermarket pe undeva,da-mi te rog un PM ca sunt interesat. Multam Salut, Eu mi-am luat furtune de la reprezentanta Honda din Bd Expozitiei. Nu stiam cod de piesa dar mi-au aratat in programul de piese poze si le-am ales de acolo. Parca 40 sau 50 de lei am dat pe cel de alimentare. Au ajuns cam in 7 zile. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buffmoTTo Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Salut, Eu mi-am luat furtune de la reprezentanta Honda din Bd Expozitiei. Nu stiam cod de piesa dar mi-au aratat in programul de piese poze si le-am ales de acolo. Parca 40 sau 50 de lei am dat pe cel de alimentare. Au ajuns cam in 7 zile. Bafta Mersi de sfat. Spune-mi te rog 50 de lei ai dat pe ce furtun/furtune mai exact? Pe mine ma deranjeaza cel mai tare ala care iese din filtru de benzina si intra in T care mai apoi duce spre carburatoare benzina prin alte 2 furtunase. Furtunu asta are un unghi de la 90 de grade pe care daca vrei sa il obtii dintr-un furtun "la metru" se stranguleaza si se micsoreaza debitul de benzina. Te anunt si pe tine SwatGuard odata ce gasesc ce ne trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octavianvarzaru Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 50 de lei m-a costat cel ce iese din rezervor. Are o forma ciudata. Acum nu stiu daca sunt la fel la toate horent-urile. Al meu este din 2002, PC36 Cel mai sigur mergi acolo si te ajuta ei in identificare. Posibil sa fie si preturile altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buffmoTTo Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Ok mersi. O sa merg sa vad la ei. O zi faina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 daca vorbiti de furtunul care iese din rezervor si intra in carburi, va sfatuiesc sa NU. o sa va chinuiti sa il puneti pentru ca e foarte scurt. mai bine luati de la orice magazin de piese auto, furtun de benzina pe diametru, dar mai lung un pic. parca cel original e in forma de L si are vreo 15 cm cu totul. luati vreo 20cm (bine cred ca de fapt o sa va vanda 1 metru dar ala parca e vreo 20 ron). aia 5 cm fac diferenta intre maini zgariatem nervi si multa chinuiala si pozitionare rapida. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Eu de aceea vreau sa-l schimb,pentru ca e foarte scurt, din cauza vechimii mi l-au tot scurtat mecanicii pe la care am mai fost si a ajuns sa fie destul de scurt. Daca tu spui ca are forma de L, atunci daca luam un furtun normal, nu o sa reduca debitul unde se face unghiul ? sau ai reusit sa-l tragi fara sa fie nevoie sa-l indoi ? Merci mult daca vorbiti de furtunul care iese din rezervor si intra in carburi, va sfatuiesc sa NU. o sa va chinuiti sa il puneti pentru ca e foarte scurt. mai bine luati de la orice magazin de piese auto, furtun de benzina pe diametru, dar mai lung un pic. parca cel original e in forma de L si are vreo 15 cm cu totul. luati vreo 20cm (bine cred ca de fapt o sa va vanda 1 metru dar ala parca e vreo 20 ron). aia 5 cm fac diferenta intre maini zgariatem nervi si multa chinuiala si pozitionare rapida. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 pai tocmai asta e, ca daca il iei mai lung un pic, cotul o sa fie in unghi mai mare de 90 grade. eu cand am luat mobra avea un furtun de gradinarit dala transparent cu franghie prin el. mi s-a parut tiganie si am zis ca iau original. am luat si m-am chinuit sa il pun la loc de mi-au iesit ochii...am facut tot posibilul sa nu mai trebuiasca sa dau jos rezervorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Merci frumos Stefane, Ziua buna sa ai. pai tocmai asta e, ca daca il iei mai lung un pic, cotul o sa fie in unghi mai mare de 90 grade. eu cand am luat mobra avea un furtun de gradinarit dala transparent cu franghie prin el. mi s-a parut tiganie si am zis ca iau original. am luat si m-am chinuit sa il pun la loc de mi-au iesit ochii...am facut tot posibilul sa nu mai trebuiasca sa dau jos rezervorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 (editat) guys, unde gasesc si eu niste suruburi pentru carena si pentru plasticele laterale pentru Hornet S ? am cautat suruburi de inox dar nu am gasit pe nicaieri...iar acum am constatat ca nici dinalea frumoase de aluminiu nu gasesc. Dupa aproape 4 ani ma confrunt cu aceeasi problema S-a uzat capul unui surub torx ce prinde aparatorile laterale la PC34 si se pare ca nu gasesc pe nicaieri ceva similar.. Probabil o sa improvizez ceva insa daca aveti idee pe unde pot gasi astfel de suruburi, apreciez orice informatie. ---------------------------- Cu aceasta ocazie m-am amuzat pe seama unor post-uri mai vechi ce au facut obiectul unei mici dispute cu george05, undeva pe la pagina 330 a topic-ului Acum, dupa ~4 ani de cand am Hornet-ul cred ca pot trage cateva concluzii legate de subiectele discutate atunci: 1. Nu am schimbat niciodata consumabilele inainte de sezonul rece, doar la inceput de sezon (ulei, filtre, antigel etc) 2. Daca pui antigel corespunzator, nu ai probleme peste iarna 3. In fiecare an am lasat carburatoarele cu benzina in ele peste iarna, rezervorul plin si: - cu benzina Lukoil si aditiv Procyle nu am avut probleme - cu benzina Lukoil si aditiv din supermaket (some USA brand) nu am avut probleme - cu benzina Lukoil si fara aditiv, nu am avut probleme (ati ghicit, langa garaj e un Lukoil, a fost mai practic sa pun benzina de la ei) - cu benzina OMV si cu acelasi aditiv din supermarket, carburatoare infundate (chiar in anul precedent au fost curatate, deci.. interesant) 4. Ciudat si neplacut ca PC34 nu are filtru de benzina (Bandit-urile din aceeasi perioada au, de exemplu..) 5. Bateriile Varta sunt niste pocnitori 6. "Sfatul mecanicului" e ca si "Sfatul doctorului", cati mecanici, atatea pareri Si, in concluzie.. indiferent de cum te exprimi pe forum (civilizat, politicos, coleric, insultator) tot se va gasi cineva cu care sa te certi, indiferent de subiect Editat Aprilie 29, 2014 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Dupa aproape 4 ani ma confrunt cu aceeasi problema S-a uzat capul unui surub torx ce prinde aparatorile laterale la PC34 si se pare ca nu gasesc pe nicaieri ceva similar.. Probabil o sa improvizez ceva insa daca aveti idee pe unde pot gasi astfel de suruburi, apreciez orice informatie. ---------------------------- Cu aceasta ocazie m-am amuzat pe seama unor post-uri mai vechi ce au facut obiectul unei mici dispute cu george05, undeva pe la pagina 330 a topic-ului Acum, dupa ~4 ani de cand am Hornet-ul cred ca pot trage cateva concluzii legate de subiectele discutate atunci: 1. Nu am schimbat niciodata consumabilele inainte de sezonul rece, doar la inceput de sezon (ulei, filtre, antigel etc) 2. Daca pui antigel corespunzator, nu ai probleme peste iarna 3. In fiecare an am lasat carburatoarele cu benzina in ele peste iarna, rezervorul plin si: - cu benzina Lukoil si aditiv Procyle nu am avut probleme - cu benzina Lukoil si aditiv din supermaket (some USA brand) nu am avut probleme - cu benzina Lukoil si fara aditiv, nu am avut probleme (ati ghicit, langa garaj e un Lukoil, a fost mai practic sa pun benzina de la ei) - cu benzina OMV si cu acelasi aditiv din supermarket, carburatoare infundate (chiar in anul precedent au fost curatate, deci.. interesant) 4. Ciudat si neplacut ca PC34 nu are filtru de benzina (Bandit-urile din aceeasi perioada au, de exemplu..) 5. Bateriile Varta sunt niste pocnitori 6. "Sfatul mecanicului" e ca si "Sfatul doctorului", cati mecanici, atatea pareri Si, in concluzie.. indiferent de cum te exprimi pe forum (civilizat, politicos, coleric, insultator) tot se va gasi cineva cu care sa te certi, indiferent de subiect Si te intreb acum...uitandu-ma in urma.am avut sau nu dreptate in ce sustineam atunci?sau doar ai adus aminte discutia de dragul tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Si te intreb acum...uitandu-ma in urma.am avut sau nu dreptate in ce sustineam atunci?sau doar ai adus aminte discutia de dragul tau? Nu am avut nici un motiv ascuns sa readuc in discutie treaba asta, mi s-a parut amuzanta. Pe de-o parte incepatorul care pune intrebari parca luate din carte si de cealalta parte o persoana care s-a lovit deja de mai multe ori de situatiile respective si, poate.. s-a si saturat sa mai explice Sunt lucruri utile ce le-am aflat de pe acest topic, sunt si aspecte cu care nu sunt de acord, insa pana la urma nici o informatie nu poate inlocui experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 4. Ciudat si neplacut ca PC34 nu are filtru de benzina (Bandit-urile din aceeasi perioada au, de exemplu..) eu zic ca are. in rezervor in continuarea robinetului pe care dai pe rezerva. daca A TA nu a avut (are) e posibil sa fie problema la a ta. a mea din 99 avea. S-a uzat capul unui surub torx ce prinde aparatorile laterale la PC34 si se pare ca nu gasesc pe nicaieri ceva similar eu le-am luat de la onda. nu foarte ieftine, nici nu mai retin exact cat, cert e ca pe vreo 9 suroabe am dat aproape 200 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 (editat) Dupa aproape 4 ani ma confrunt cu aceeasi problema S-a uzat capul unui surub torx ce prinde aparatorile laterale la PC34 si se pare ca nu gasesc pe nicaieri ceva similar.. Probabil o sa improvizez ceva insa daca aveti idee pe unde pot gasi astfel de suruburi, apreciez orice informatie. Nu stiu daca esti din Bucuresti, dar pentru Bucuresti stiu un magazin foarte bun si cu toate felurile de suruburi piulite...etc http://goo.gl/maps/od18h La punctul B pus pe harta o sa gasiti un magazinul de care vorbesc. In poza apare in constructie magazinul, dar este exact la trecerea de pietoni. Preturile sunt acceptabile,eu am dat pe 4 suruburi de inox 3,7 ron. Salutari Editat Aprilie 30, 2014 de Straic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 (editat) eu zic ca are. in rezervor in continuarea robinetului pe care dai pe rezerva. daca A TA nu a avut (are) e posibil sa fie problema la a ta. a mea din 99 avea. eu le-am luat de la onda. nu foarte ieftine, nici nu mai retin exact cat, cert e ca pe vreo 9 suroabe am dat aproape 200 ron. 1. in rezervor e doar o sita, nu o poti numi filtru de benzina. la Bandit am observat ceva de genul acesta: Unde gasesc filtul de benzina la hornet 2006 ca m'am uitat dupa el si nimic. Sincer nici eu si cred ca hornetul pana in 2007 nu are filtru de benzina In plus, cred ca prima data cand am fost la service pt revizie, dupa ce am luat Hornet-ul, mecanicul mi-a spus ca PC34 nu are filtru de benzina. 2. exagerat de scump, sper sa reusesc sa gasesc pe undeva suruburi compatibile la un pret mult mai decent Nu stiu daca esti din Bucuresti, dar pentru Bucuresti stiu un magazin foarte bun si cu toate felurile de suruburi piulite...etc http://goo.gl/maps/od18h La punctul B pus pe harta o sa gasiti un magazinul de care vorbesc. In poza apare in constructie magazinul, dar este exact la trecerea de pietoni. Preturile sunt acceptabile,eu am dat pe 4 suruburi de inox 3,7 ron. Salutari Multumesc pt informatii, acum 2 ani si ceva cand locuiam langa statia de metrou Brancoveanu mi-ar fi fost usor sa ajung.. O sa mai caut prin Cluj un magazin dedicat, pana acum am intrebat la zeci de magazine (feronerie, auto, sanitare etc) fara succes. Editat Aprilie 30, 2014 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 mi s-a parut amuzanta. Pe de-o parte incepatorul care pune intrebari parca luate din carte si de cealalta parte o persoana care s-a lovit deja de mai multe ori de situatiile respective deci pana la urma cum esti? incepator, te-ai lovit de ele? mecanicul ar fi trebuit sa stie sau sa isi dea seama ca hornetul nu are pompa de benzina iar benzina vine prin cadere (dupa ce carburile deschid o supapa vacumatica). imagineaza-ti ce debit ar mai avea cu filtrul pus de tine cand dai blana. dar pana la urma...fa o incercare. maxim tai un furtun de frana si pui un filtru de 4 ron. nu de alta dar si eu sunt curios pana in ce ture merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 deci pana la urma cum esti? incepator, te-ai lovit de ele? mecanicul ar fi trebuit sa stie sau sa isi dea seama ca hornetul nu are pompa de benzina iar benzina vine prin cadere (dupa ce carburile deschid o supapa vacumatica). imagineaza-ti ce debit ar mai avea cu filtrul pus de tine cand dai blana. dar pana la urma...fa o incercare. maxim tai un furtun de frana si pui un filtru de 4 ron. nu de alta dar si eu sunt curios pana in ce ture merge. Ce intrebari puneti.. Era vb de o discutie de 4 ani, oricum, cred ca e ok sa zicem ca toti suntem vesnic incepatori. Legat de filtrul de benzina, in 2000 pt Suzuki Bandit s-a introdus: Additional fuel filter. Din cate stiu si Bandit-urile din prima generatie, similar cu Hornet-urile, au acelasi sistem de alimentare fara pompa de benzina, care a fost introdusa prima data in 2007, am impresia, pt ambele motociclete, o data cu noua motorizare pe injectie. Si totusi de ce Bandit-ul vine echipat cu acest filtru? Nu mi s-a parut ca afecteaza turatiile sau puterea motorului in nici un fel. In plus, degeaba iei peste picior acest aspect, fiindca fara filtru toata mizeria din benzina ajunge direct in carburatoare si sincer e cam neplacut sa incluzi curatat/sincronizat (~300 RON pe la toate service-urile) in lista de "To Do" la inceput de sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.