Sari la conținut

Accident pe trecerea de pietoni - Otopeni 08.05.2010


Metal Heart
 Share

Postări Recomandate

Conform stirilor ProTV (LINK), masinile de pe banda 1 si de pe banda 2 au oprit sa acorde prioritate pietonilor, motociclistul de pe banda a treia nu a mai apucat si i-a luat in plin. Toti trei la spital.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 86
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Unii motociclisti intra intr-un fel de transa in care depasesc tot si sunt atenti numai la directie si mai putin la traficul din jurul lor. Am vazut cu ochii mei colegi motociclisti care au trecut in goana printre masini oprite la treceri, pe langa autobuze oprite in statii (care nu pot fi depsite de masini din cauza latimii drumului) samd.

Traficul din jur trebuie monitorizat incontinuu mai ales ca te deplasezi rapid, cand conservarii incetinesc sau opresc - au un motiv - de cele mai multe ori neglijat de motociclisti pt ca ii depasesc foarte usor si isi continua drumul.

Spun asta pentru ca uneori este posibil sa NU OBSERVI PIETONI pe treceri sau care traverseaza aiurea in fuga insa poti observa usor ca cei din jurul tau franeaza. Altfel, viteza fiind mai mare, timpul de reactie e mai scurt, cand l-ai vazut e tarziu deja...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conform stirilor ProTV (LINK), masinile de pe banda 1 si de pe banda 2 au oprit sa acorde prioritate pietonilor, motociclistul de pe banda a treia nu a mai apucat si i-a luat in plin. Toti trei la spital.

 

NU are a face ca e motociclist, e doar un SOFER prost! Sanatate la toata lumea!

 

Probabil lipsa de experienta si uitatul dupa fete pe strata// vorbesc din experienta, doar ca eu am avut mai mult noroc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu depasitul si pietonii e problema grava. Eram sa o patesc si eu. Depaseam o duba si vizibilitate zero

inainte de trecerea pt pietoni este o linie continua, pe lungimea ei nu ai voie sa treci / depasesti , se considera depasire neregulamentara .

si eu era sa o patesc tot cu o duba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

regula este simpla..., ai vazut ca cei din fata ta sau cei de pe celelalte benzi reduc viteza si in fata ai trecere de pietoni, nu accelerezi, nu pastrezi viteza, franezi si tu sofer sau motociclist altfel te paste necazul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca cu totii era sa o patim asa ,insa ,am fost mai atenti / norocosi !

Stie cineva cum se simte motociclistul si batranii ?

 

Ce stiri marca PROTV : spulberati ,si totusi niciunul nu a decedat din fericire !

Editat de MAILM4N
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inainte de trecerea pt pietoni este o linie continua, pe lungimea ei nu ai voie sa treci / depasesti , se considera depasire neregulamentara .

si eu era sa o patesc tot cu o duba

 

m-am exprimat gresit. Nu eram in depasire. eram pe banda a 2a...si duba pe prima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este o greseala comuna atunci cand pietonul iti vine din cea mai indepartata pozitie si esti obturat de masini. Era sa o comit si eu, atat cu masina, cat si cu motorul. Foarte nasol. Stii asta, dar parca ceva iti spune "nu frana". Naspa....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In fata fiecarei treceri de pietoni trebuie sa incetinesti, eu mi-am invatat lectia la aceeas trecere din otopeni, masinile de pe benzile 1 si 2 au oprit, eu am vazut tarziu si abia m-am oprit...oricum, mi se par foarte aiurea trecerile de pietoni pe dn1...la miorita chiar in curba...in otopeni una inainte si alta dupa pasarele :-?

Editat de madu93
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este o greseala comuna atunci cand pietonul iti vine din cea mai indepartata pozitie si esti obturat de masini. Era sa o comit si eu, atat cu masina, cat si cu motorul. Foarte nasol. Stii asta, dar parca ceva iti spune "nu frana". Naspa....

Nu e nici o greseala comuna, la trecerea de pietoni opresti daca sunt pietoni si punct. Daca iti iei teapa (de genul cu mi-am luat eu azi cu un dobitoc care a iesit pe trecere sa vada daca vine autobuzul si dupa aia a mers inapoi pe trotuar) asta e. Daca e duba acolo o consideri ca semn de STOP si opresti sa vezi ce e dupa duba, sa nu vina iepurasul. Daca sunt mai multe benzi si masinile franeaza franezi si tu cu ele. E destul de simplu, mai putin ultima cu franatul care se face din reflex doar dupa circa 2 ani de condus.

In rest se cam lasa cu bulau...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca nu e nici o duba ,mergi normal si fuge un nebun pe acolo ,si cel din fata ta franeaza brutal ?

Eu asa am patit ...noroc ca am pastrat distanta ...am ocolit ,i-am dat gaz ,si toti suntem teferi,ca va spun sincer nu mai avem timp sa opresc in spatele masinii.desi am pastrat distanta ,masina s-a oprit mai repede decat mine !

Comuna sau nu cum ai spus ...in preajma semafoarelor se merge mai incet...eu asa o sa fac de acum in colo in mod cert!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astia care vorbiti despre buline negre...sunteti pe langa si m-am saturat de cacatu asta cu chestii bune si chestii rele pe care le fac diversi bikeri...asa cum m-am saturat de fatalai care nu stiu sa mearga printre masini si fraieri care nu se dau 1 metru mai in fata ca sa am si eu loc langa ei la semafor...dar nu stau sa ma lamentez pe tot forumu' lu' Dobrescu...N-are nimeni nici o bila de nici un fel...e pur si simplu un accident rutier...ca nu da nimeni o bila alba bikerilor accidentati de soferi sau agresati de tarani din diverse comune...pilotul bolidului chinezesc marca honda a GRESIT...asta e...se poate intampla oricui...lupi moralisti ce sunteti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nici o greseala comuna, la trecerea de pietoni opresti daca sunt pietoni si punct. Daca iti iei teapa (de genul cu mi-am luat eu azi cu un dobitoc care a iesit pe trecere sa vada daca vine autobuzul si dupa aia a mers inapoi pe trotuar) asta e. Daca e duba acolo o consideri ca semn de STOP si opresti sa vezi ce e dupa duba, sa nu vina iepurasul. Daca sunt mai multe benzi si masinile franeaza franezi si tu cu ele. E destul de simplu, mai putin ultima cu franatul care se face din reflex doar dupa circa 2 ani de condus.

In rest se cam lasa cu bulau...

 

exista o axioma a utilizarii transportului in comun in Romania: daca iesi in drum si te uiti dupa autobuz, atunci el va veni mai repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conform stirilor ProTV (LINK), masinile de pe banda 1 si de pe banda 2 au oprit sa acorde prioritate pietonilor, motociclistul de pe banda a treia nu a mai apucat si i-a luat in plin. Toti trei la spital.

Bla bla bla... din nefericire numai teorii avem in cap. Practic, omoram oameni nevinovati si, uneori, ne mai sinucidem prin conduita noastra! Am destui kmtri ( aproape 30 de ani ) rulati cu moto, apoi auto dar, nu pot sa nu ma ingrozesc la rubrica accidente... Prea multi retarzi stapanesc cai putere, multi cai putere, prea multi cai putere ! Primul acccident l`am avut atunci cand, realizand ca troleibuzul de pe banda unu , a oprit in dreptul unei treceri pietonale, am reactionat si am oprit si eu, cu moto , pe banda 2. Din spate s`a auzit un mare scart urmat de un sut in "pupa" in motocicleta mea...Un idiot a crezut ca 2 idioti au oprit asa , aiurea ,la trecerea de pietoni , considerand ca `mnealui are universala prioritate! Motorul mi`a zburat de sub mine si, am cazut fix in poponeata in fata idiotului...Minune mare ca pietonii nu au fost secerati de motocicleta ce se indrepta rasucindu`se spre ei ! Al doilea ...?! Deja simt ca este prea mult, sezonul abia daca are o luna de la deschidere si, facem avere POPILOR ! Nu va mirati ca nu voi raspunde saluturilor dvs in trafiq! Nu ma identific . . . ! O solutie la care m`am gandit este sa nu mai intru pe acest forum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@sunteti pe langa si m-am saturat de cacatu asta cu chestii bune si chestii rele pe care le fac diversi bikeri...asa cum m-am saturat de fatalai care nu stiu sa mearga printre masini si fraieri care nu se dau 1 metru mai in fata ca sa am si eu loc langa ei la semafor...

 

 

Foarte bine spus domnu' Supapa Jr !

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU are a face ca e motociclist, e doar un SOFER prost! Sanatate la toata lumea!

 

In plm mea, iar luati apararea unor criminali? Hai recunoasteti dreaq ca ala n-avea ce cauta cu viteza aia in preajma trecerii de pietoni, iar cacatii aia de conservari, cum va place voua sa spuneti, nu s-or fi oprit sa admire curvele de pe DN1 CI SA ACORDE PRIORITATE UNOR AMARATI DE PIETONI. Ce plm luati atat aparararea unui nenorocit care a comis-o? :)

Editat de FLAMINGO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU are a face ca e motociclist, e doar un SOFER prost! Sanatate la toata lumea!

 

 

 

In plm mea, iar luati apararea unor criminali? Hai recunoasteti dreaq ca ala n-avea ce cauta cu viteza aia in preajma trecerii de pietoni, iar cacatii aia de conservari, cum va place voua sa spuneti, nu s-or fi oprit sa admire curvele de pe DN1 CI SA ACORDE PRIORITATE UNOR AMARATI DE PIETONI. Ce plm luati atat aparararea unui nenorocit care a comis-o? :)

 

 

si asta nu-l face un sofer prost? doar un motociclist nenorocit nu?

Editat de betzigash
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau asa iau apararea nimanui, mai ales unui individ care se urca pe trecerea de pietoni pe acestia. Dar totusi, ideea este ca oricine poate gresi macar o data si poate chiar intr-o situatie ca asta. Stiti bine ca in ultimul timp exista o nervozitate in trafic... sa zic asa. Unde tebuie sa opresti cu cativa metri ininte de trecerea de pietoni, unii vin foarte tare si franeaza foarte aproape de trecere si mai si continua sa ruleze spre trecere, impingand astfel pietonul pe aceeasi trecere, grabindu-l sa treaca de axul drumului, acesta nu mai poate sa se asigure la o eventuala depasire sau sa se mai uite si in dreapta lui pe contrasens cand trece de ax. Este o atitudine total gresita ! Daca aveti o duba pe banda 1 sau un camion si o duba pe cele doua benzi(daca sunt trei benzi ) si un pieton grabit care apare pe trecere, daca astia franeaza brusc, voi franati, dar dupa cum stim la aceeasi viteza distanta pt. o motocilceta la franare e mai mare, daca pietonul este impins pe trecere si se si grabeste cand trece de duba sau de cele doua autovehicule, il luati in bot cu succes. De regula, accidentele se intampla si ca urmare a unui concurs de imprejurari. Reflexele se capata in timp, de accea eu vin si spun incepatorilor sa mearga mai intai cu masina cativa ani, apoi sa treaca pe motor, cand au reflexe formate si cand au si ceva experienta a traficului. Cum spun toti de altfel, sa incalece motoare usoare si de capacitate mica in primii ani, caci au alte sanse cu acestea, mai ales la inceput cand nu au reflexe, experienta si nu sunt in stare sa stapaneasca un motor puternic. Asa credeam si eu... ca daca am permis B pot merge usor si pe motor, dar s-a dovedit ca nu e chiar asa si ca e alta mancare de peste si am avut si mai am inca multe de invatat. Chestii pe care in scoala nu se oboseste nimeni sa ti le spuna si numai un mare noroc, combinat cu ceva reflexe bune, te poate scoate din situatii fara iesire si sa iti mai dea a doua sansa, desi atunci ai invatat o lectie pe care nimeni nu ti-o preda. As zice ca a merge pe motor in traficul din ziua de azi in conditiile in care : esti foarte vulnerabil, drumurile sunt praf, murdare, caini, indisciplina etc, poate fi considerat un doctorat al participantilor la trafic. Asa cum incepi studiile de mic de la gradinita cu cateva notiuni, apoi generala etc. tot asa A-ul ar trrebui sa fie incununarea unei cariere. Nu sa il iei primul ci sa il iei ultimul. Daca il iei primul, poti ajunge sa fii acuzat de malpraxis uneori, iar pacientul sa fii chiar tu.

Editat de fast_arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

condusul masinii inainte de moto, ajuta la acumularea de experienta in trafic; faptul ca atunci cant te urci pe motor (puternic sau nu) ai deja ceva idee despre haosul din trafic, ai o lectie mai putin de invatat, te ajuta sa anticipezi intentiile celorlalti participanti fara a ajunge in situatii limita; astfel avand sanse sa franezi mai din timp, sa astepti sau sa ocolesti fara a "varsa" motorul de fiecare data cand un prost sau neatent sau la fel de lipsit de experienta face o manevra; cu toate astea, da, poti avea si ghinion sau un moment de neatentie; cu moto, ca si cu masina ai de invatat, dar nu stand la un cico, ci adunand km; e o vorba: omul in viata cara 2 saci: 1 cu noroc si 1 cu experienta, e bine sa umpli sacul de experienta inainte sa se goleasca cel de noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca posesor de B iti poti indoi tabla de N ori dar ca posesor de A nu iti poti permite acest lucru. Aici e diferenta... intre un posesor de B care are sa spunem 50000 km si a indoit tabla de 5 ori si e intreg si un posesor de A care in 50000 km poate muri de cel putin 5 ori. Atentie, am zis muri. Deci asta cu B si 5 table strambe, este de infinite ori mai slab pregatit decat unul cu A si nici un accident. Nu numai norocul te ajuta dar e important sa ai si mult noroc sa nu te intalnesti unde si cand nu trebuie cu posesorul celor 5 table cu pricina. Stiu, sunt off topic si inchei aici, ies de pe acest topic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bozzo, si cand mai ai si permis categoria B de aproape 10 ani, deci experienta masiva in trafic (ce-i drept, pe 4 roti) cred ca ajuta si mai mult ulterior pe mobra. Si asta nu o spun doar eu... sau tu. Ideea in linii mari este aceeasi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bozzo, si cand mai ai si permis categoria B de aproape 10 ani, deci experienta masiva in trafic (ce-i drept, pe 4 roti) cred ca ajuta si mai mult ulterior pe mobra. Si asta nu o spun doar eu... sau tu. Ideea in linii mari este aceeasi.

Iar va cautati scuze ca sunteti mai mult soferi decat motociclisti? :) Aia care au doar A-ul sunt motociclisti, restul... Azi ploua si sunteti cu masina, nu-i asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...