Sari la conținut

Accident Bucuresti 24.05.2010 - Policlinica Titan


bikeritza
 Share

Postări Recomandate

Bai voi sunteti pe bune? Si aia de are cedeaza de ce nu are semafor? Au facut economie de becuri?

E vorba de una si aceeasi intersectie?? (ma refer la una care ar exista si ar fi asa, nu la cea de pe topic) Atunci ce rost are semaforul pe aia principala daca aia secundara are cedeaza? Aia cedeaza cui?

:lol: ;)

N-au facut economie de becuri si nu e una si aceeasi intersectie cu siguranta. Doar voiam sa-ti arat ca exista posibilitatea ca o intersectie sa fie "semisemaforizata", adica sa aiba pe o strada doar cedeaza. Si-i foloseste aluia care are cedeaza, pentru ca poate intra in intersectie si cand semaforul e verde, daca nu vine nimic.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 440
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Voi cred ca faceti confuzie cu altceva:

poate exista pe o strada principala semafor pentru pietoni, care nu e sincronizat cu nimic e doar pentru pietoni iar undeva mai incolo, la cativa metri poate exista o straduta care se intersecteaza cu aceasta strada principala si are normal .. cedeaza trecerea.

 

Pai in cazul asta intersectia e una si semaforul de la trecere e alta, sunt doua chestiuni separate.. probabil la situatii de genul asta va referiti, ca altfel nu pot sa-mi explic imbecilitate mai mare ca o intersectie "semisemaforizata".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi cred ca faceti confuzie cu altceva:

poate exista pe o strada principala semafor pentru pietoni, care nu e sincronizat cu nimic e doar pentru pietoni iar undeva mai incolo, la cativa metri poate exista o straduta care se intersecteaza cu aceasta strada principala si are normal .. cedeaza trecerea.

 

Pai in cazul asta intersectia e una si semaforul de la trecere e alta, sunt doua chestiuni separate.. probabil la situatii de genul asta va referiti, ca altfel nu pot sa-mi explic imbecilitate mai mare ca o intersectie "semisemaforizata".

 

Caz real :lol:

 

Intersectie nu in T - normala. Semafoare pentru inainte si la stanga separate. Pentru dreapta intermitent verde cu cedeaza trecerea. Se poate si mai bine de atat, stiu vreo 2-3 intersectii asa ;).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Belbody, eu nu stiu ce vrei sa-mi demonstrezi. Da' iti dau o veste care poate o sa te-ntristeze: nu le stii pe toate. Eu vad intersectia respectiva, tu iti dai cu parerea ca ea nu exista. Dar in fine, promit ca din momentul asta chiar nu-ti mai raspund, sunt prea agasat de permanenta ta insistenta sa demonstrezi ca ai dreptate. OK, ai dreptate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caz real :lol:

 

Intersectie nu in T - normala. Semafoare pentru inainte si la stanga separate. Pentru dreapta intermitent verde cu cedeaza trecerea. Se poate si mai bine de atat, stiu vreo 2-3 intersectii asa ;).

Da corect, dar dreapta intermitent o poti considera ca o intersectie mai mica separata de restul lumii.

Uite, de exemplu, aici in Cehia, pana si acolo exista semafor, nu e pus cedeaza, e semafor sincronizat cu celelealte, cand se face si ala verde faci dreapta, in rest stai la rosu ca toata lumea chiar daca faci dreapta pe shortcut - (au pus semafor si la shortcut :wave: )

 

Mesaj completat

Belbody, eu nu stiu ce vrei sa-mi demonstrezi. Da' iti dau o veste care poate o sa te-ntristeze: nu le stii pe toate. Eu vad intersectia respectiva, tu iti dai cu parerea ca ea nu exista. Dar in fine, promit ca din momentul asta chiar nu-ti mai raspund, sunt prea agasat de permanenta ta insistenta sa demonstrezi ca ai dreptate. OK, ai dreptate.

Nu vreau sa-mi dea nimeni dreptate, ca nu ma asteapta nimeni cu vreun premiu la poarta cand o sa plec acasa.. vorbim discutii ca sa fim mai bine antrenati in trafic.

 

In cazul de fata eu zic ca administratorul drumului e de vina, si cum am sustinut de cand a inceput topicul ca acolo trebuia sa fie un obligatoriu la dreapta langa cedeaza, asta am zis din prima.

 

Atata vreme cat o sa existe intersectii dubioase o sa existe accidente mai multe, si fie ca ne place sau nu aceste restrictii trebuies puse pentru a ne proteja pe noi sau pe altii.

Daca acolo ar fi fost semnul ala cu obligatoriu la dreapta poate ca acum Cavaleru nu mai era la spital, asta e ideea.

De aici am dat-o in lambada si ma pui sa-ti demonstrez de ce se trece in banda 1 cand faci stanga intr-o intersectie, de kiki, ca asa e legea, ca se merge pe partea dreapta, ca legea rutiera a fost inventata dinainte de a ne naste noi, etc etc etc.. vreau sa demonstrez ca multa lume nu stie regulile de circulatie elementare dar comenteaza ca X are dreptate, ba nu Y are drepate.

 

Am spus si mai spun de 1000 de ori, in situatia de fata exista o situatie in care si VW are prioritate si motocicleta are prioritate, de aia au si facut poc, ideal ar fi fost sa fie acolo "intoarcerea interzisa" sau "obligatoriu la dreapta" si pa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei ce sustin cu ardoare ca dupa viraj intri pe orice banda nu neaparat pe prima banda, astept inca sa mergem maine la examinari, poate mai scot din trafic cativa habarnisti si salvam niste vieti. Dar vreau cuvantul vostru aici ca lasati permisele acolo daca si aveti. Altfel pierdem bani si timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai voi sunteti pe bune?? Indicatorul ala pus asa la f**ui ma-sa sub forma unui triunghi intors cu laturi rosii nu va spune nik?

Mesaj completat

La examen daca nu cedezi trecerea INDIFERENT de cum te incadrezi iti da cu schimbatorul in cap....

Pe mine m-au invatat la examen sa stau la cedeaza pana trece toata lumea, dar toata lumea. Daca este aglomerat, sa las sa vina seara stand pe loc pana trece toata lumea sau sa-mi pun cortul pana se mai elibereaza traficul a doua zi.

Dar erau alte vremuri, ma intelegeti. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine m-au invatat la examen sa stau la cedeaza pana trece toata lumea, dar toata lumea. Daca este aglomerat, sa las sa vina seara stand pe loc pana trece toata lumea sau sa-mi pun cortul pana se mai elibereaza traficul a doua zi.

Dar erau alte vremuri, ma intelegeti. :lol:

intr-adevar alte vremuri monsher. acu toate semnele de circulatie "ie" facultative. sau conducerea astazi "devine dupe facultati" vorba lu moromete. din pacate acele facultati nu prea mai sint mintale.

alfel zis: pfai de tubulatura me ce de petarde au voie in trafic in zilele noastre...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da corect, dar dreapta intermitent o poti considera ca o intersectie mai mica separata de restul lumii.

Uite, de exemplu, aici in Cehia, pana si acolo exista semafor, nu e pus cedeaza, e semafor sincronizat cu celelealte, cand se face si ala verde faci dreapta, in rest stai la rosu ca toata lumea chiar daca faci dreapta pe shortcut - (au pus semafor si la shortcut ;) )

 

Mesaj completat

 

Nu vreau sa-mi dea nimeni dreptate, ca nu ma asteapta nimeni cu vreun premiu la poarta cand o sa plec acasa.. vorbim discutii ca sa fim mai bine antrenati in trafic.

 

In cazul de fata eu zic ca administratorul drumului e de vina, si cum am sustinut de cand a inceput topicul ca acolo trebuia sa fie un obligatoriu la dreapta langa cedeaza, asta am zis din prima.

 

Atata vreme cat o sa existe intersectii dubioase o sa existe accidente mai multe, si fie ca ne place sau nu aceste restrictii trebuies puse pentru a ne proteja pe noi sau pe altii.

Daca acolo ar fi fost semnul ala cu obligatoriu la dreapta poate ca acum Cavaleru nu mai era la spital, asta e ideea.

De aici am dat-o in lambada si ma pui sa-ti demonstrez de ce se trece in banda 1 cand faci stanga intr-o intersectie, de kiki, ca asa e legea, ca se merge pe partea dreapta, ca legea rutiera a fost inventata dinainte de a ne naste noi, etc etc etc.. vreau sa demonstrez ca multa lume nu stie regulile de circulatie elementare dar comenteaza ca X are dreptate, ba nu Y are drepate.

 

Am spus si mai spun de 1000 de ori, in situatia de fata exista o situatie in care si VW are prioritate si motocicleta are prioritate, de aia au si facut poc, ideal ar fi fost sa fie acolo "intoarcerea interzisa" sau "obligatoriu la dreapta" si pa...

 

 

Nu este o intersectie mai mica - ci trebuie sa acorde prioritate celor care au verde si fac stanga in intersectie - desi cum spune la carte - ei ar trebui sa acorde prioritate de dreapta celor care vin pe intermitent - dar le face viata mai usoara doar printr-un mic semn de cedeaza sub acel verde intermitent. :lol: Deci exista

 

Legat de acea manevra facuta de Cavaleru, dupa mine a gresit el. Ce prioritate de dreapta sa acorde cel cu masina daca el e obligat NUMAI celor care vin din dreapta lui - adica pe drumul cu prioritate - IAR foarte important - Cavaleru avea semn ceea ce anula orice chestie legata de prioritate de dreapta legat de cel cu passatul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este o intersectie mai mica - ci trebuie sa acorde prioritate celor care au verde si fac stanga in intersectie - desi cum spune la carte - ei ar trebui sa acorde prioritate de dreapta celor care vin pe intermitent - dar le face viata mai usoara doar printr-un mic semn de cedeaza sub acel verde intermitent. :lol: Deci exista

Da, corect, ai dreptate. Recunosc ca nu m-am gandit la asta. Da, exista. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sanatate motoristului, insanatosire grabnica si toate cele bune. In ceea ce priveste intersectia, e cam aiurea, imi cer scuze daca gresesc dar se pare ca vina apartine motocicletei. In rest ii dau in mare parte dreptate lui Belbody, in ceea ce priveste lipsa unor semne ce circulatie absolut necesare si neasemenea in acesta situatie vina ii apartine administratiei drumului respectiv care bineinteles nu va fi trasa la raspunde. Si ca tot venii vorba de administratori de drum si drumuri aiurea as propune sa le scoatem la vedere. Sper sa nu par paranoic dar pe mine ma enerveaza linia discontinua intre Brasov si Sibiu, nu stiu ce vopsea si ce s-a folosit acolo, dar e periculoasa deoarece aluneca, ca draq. :lol:

Editat de irip
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand asa ceva nu exista nici in Namibia, Zambia, Zimbabwe, Angola sau orice tara din lumea III si fara drumuri mai vrei tu.

Si nu exista fizic pentru ca nici teoretic nu are nici o logica.

 

;) .... Sos. Colentina x Str. Cornisor :lol: Am avut si accident mortal acolo. E putin mai sus de Str. Sportului :kiss:

Mesaj completat

@Nightwolf: daca a existat vreodata un "obligatoriu la dreapta" la iesirea aia de pe Rotunda, inseamna ca s-a furat de fiecare data in maxim doua zile, eu n-am vazut niciodata semnul ala acolo in ultimii 5 ani.

 

A fost .... odata chiar am asistat la montarea lui :D

Mesaj completat

Cei ce sustin cu ardoare ca dupa viraj intri pe orice banda nu neaparat pe prima banda, astept inca sa mergem maine la examinari, poate mai scot din trafic cativa habarnisti si salvam niste vieti. Dar vreau cuvantul vostru aici ca lasati permisele acolo daca si aveti. Altfel pierdem bani si timp.

 

Ai vrea tu... n-ai sa vezi niciodata asa ceva :wave:

Mesaj completat

Pe mine m-au invatat la examen sa stau la cedeaza pana trece toata lumea, dar toata lumea. Daca este aglomerat, sa las sa vina seara stand pe loc pana trece toata lumea sau sa-mi pun cortul pana se mai elibereaza traficul a doua zi.

Dar erau alte vremuri, ma intelegeti.

 

Pe frate-miu l-a picat ca pe viraj stanga nu a dat prioritate auto care se afla la aprox. 150m de el.. deci... am fost acolo am vazut imi venea sa-l bat pe ofiter dar pana la urma avea si el logica lui... neinteleasa de nimeni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....

 

Nightwolf, ca sa nu mor prost, cum este corect sa faci stanga(in cazul prezentat aici) ? Te bagi pe banda de langa axul drumului, sau pe banda de langa trotuar?

Multumesc!

Editat de Lucianggg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe frate-miu l-a picat ca pe viraj stanga nu a dat prioritate auto care se afla la aprox. 150m de el.. deci... am fost acolo am vazut imi venea sa-l bat pe ofiter dar pana la urma avea si el logica lui... neinteleasa de nimeni

 

150m la viteza legala in localitate ii cam faci in 3-4 secunde - fratele tau aflat in examen auto de permis, nu cred ca era un mic pilot de raliu incat sa faca manevra atat de rapid si desi putea sa o faca ca este posibil, in ochii politiaiului tot incepator era oricat era el de bun pe masina. Sper sa nu ma intelegi gresit, dar nici eu cu motoreta nu fac asta si nu sunt chiar incepator...SI stii de ce? Pentru ca nici mie nu-mi place sa mi se faca la fel...desi o gramada fac, macar sa fiu eu cu inima impacata si ca ajung intreg acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nightwish - multumesc pentru confirmarea a tot ceea ce am spus. Ma si intrebam cand vei zice ceva.

 

fast-arrow - maestre sef, tu nici cand ti se spune ca gresesti, nici dupa ce te inmoi singur si spui culpa comuna, tot mai despici firul in 4? Am si eu o intrebare pentru tine: De ce? ce ai patit? ti-ai gresit vocatia si acum vrei sa te duci sa predai legislatie? Asta cu "dovada de barbatie", hai sa ne lasam carnetele, ma face sa cred ca esti un copilas, poate in gandire macar. Dar de aici nu mai dezbat spusele tale, care continua ... in delir.

 

Si daca soferul dadea sa se inscrie pe prima banda (pe o traiectorie diagonala) ca nu avea masina de formula unu sa ia virajul in 2 metri, tot erau mari sanse sa se intample accidentul, iar avand in vedere locul unde s-a produs, nu se poate demosntra pe ce banda vroia sa se incadreze, acrosajul s-a facut imediat dupa ce soferul a iesit din scuar.

 

Pana la urma nu a zis nimeni nimic de scuarurile marcate cum l-am dat exemplu pe cel de la TVR (spre aviatorilor) ultimul cum mergi spre semafor. Este frumos marcat pe jos, prima intrare (in sensul spre semafor) este pentru cei ce intorc, iar a doua este pentru cei ce ies de langa cladirea de sticla (cu cedeaza trecerea) sau cei care intorc de pe celalalt sens. Astfel, nu se va intalni nimeni cu nimeni ever, ever.

 

Dupa cum am mai spus, nu vad cum poate fi scos vinovat soferul, poate doar printr-un noroc al Cavalerului, altfel, in cel mai bun caz, pentru Cavaler, va fi culpa comuna, dar cel mai sigur culpa va fi atribuita Cavalerului. In rest, hai sa trecem la munca, la pus semnale unde trebuie si nu la scris povesti despre amorul schemei pe forum.

 

Pur "stiintific vorbind", in orice situatie, Cavalerul avea vizibilitate mai buna a scuarului si a ce se petrecea in el, astfel el era cel mai in masura sa evite un accident. Chiar daca vederea ii era partial blocata de masinile care erau in scuar, acelasi blocaj il avea si soferul, iar acesta ar fi vazut, ca ultimul lucru, pe Cavaler. Totusi sa spunem ca folosind circumstante atenuante si alte povesti se poate scoate ceva de genul ca a fost culpa comuna, dar vina atribuita 100 % soferului, nu cred ca o va da militia, poate doar cu un noroc chior al cavalerului.

 

Si cu asta: unsubscribe...

Editat de axicos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ne mai miram cum se fac atatea accidente??? Daca si pentru un amarat de CEDEAZA TRECEREA se face o dezbatere de zeci de pagini. Vai de noi. Hai sa mai facem un mars.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

desenu e clar?! aici e doar INTERSECTIE! nu altceva

 

daca da, bun atunci soferu e vinovat si cu asta basta!

 

daca motociclistu intalneste un indicator cedeaza si INCA un indicator obligatoriu dreapta aici e mai complicat..... fiindca soferu e obligat sa cedeze trecerea si poate!!!!! ca motociclistu sa faca dreapta pe banda a 3-a dar s-a intamplat pe banda a 3-a buffff-ul nu in centru intersectiei deci tot soferu e de vina

 

atentie! indicatoru "cedeaza trecerea" se refera la stanga si la dreapta, nu cel din fata care are tot "cedeaza trecerea" sau "stop"

 

 

daca am gresit ... sa tasteze

Si eu vad lucrurile exact la fel. In momentul in care soferul a facut acolo curba la stanga de 90 de grade nu mai era pe bulevard ci pe straduta, semnul de cedeaza trecerea se refera la a ceda trecerea fata de cei de pe bulevard (si ala cu masina avea la fel cedeaza trecera implicit fata de aia pentru ca facuse stanga), asa ca doua vehicule care aveau drepturi egale mergand din sens opus pe straduta s-au ciocnit pentru ca ala ca masina nu a dat prioritate de dreapta la inca o intoarcere de 90 de grade spre stanga. Aceasta teorie ar pica doar daca masina ar fi apucat sa faca al doilea viraj inainte ca motocicleta sa apuce sa treaca de semnul de "Cedeaza trecerea", dar dupa poze n-as zice... Pe de alta parte daca eu eram cu motocicleta si mai ales daca as fi putut vedea prin tabla si as fi vazut ca ala e cocalar in trening as fi mizat pe faptul ca are permis de Arges sau macar ca vorbeste la telefon sau macar ca nu se asigura si la stanga sau macar nu isi pune problema ca e o intersectie cu probleme, asa ca probabil as fi ezitat pana venea urmatorul val de la semafor si ma claxonau masinile din spate.

Din pacate asta e unul din putinele cazuri in care recunosc ca daca motociclistul nu s-a priceput sa se uite la unghiul rotii sa vada ca ala vrea sa intoarca nu sa faca stanga (ca presupun ca a avut un moment de ezitare in dreptul scuarului) si la fata soferului sa vada ca nu se asigura si pe partea lui sa bage un claxon la momentul potrivit niste tobe din alea sport cu sitele "uitate acasa" care sa sune ca MIG-ul ar fi ajutat.

Oricum ar trebui astia sa schimbe strada ca acolo sa fie de pe straduta "Obligatoriu la dreapta" si in fata floricele si la o distanta oarecare sa fie numai loc de U-Turn fara intersectie, ca asta e problema de Olimpiada de Circulatie si cred ca pica la ea 2/3 din politistii de la rutiera :lol:

 

Bai voi sunteti pe bune? Si aia de are cedeaza de ce nu are semafor? Au facut economie de becuri?

E vorba de una si aceeasi intersectie?? (ma refer la una care ar exista si ar fi asa, nu la cea de pe topic) Atunci ce rost are semaforul pe aia principala daca aia secundara are cedeaza? Aia cedeaza cui?

;) :wave:

Un asemenea caz e la 3-400m de sediul Politiei Rutiere din Udriste pe Bd. Mircea Voda vis-a-vis de Teatrul Evreiesc. Pe strada de langa teatru e semafor (ca e mai mare si mai circulata, aia care da la Sfanta Vineri cu 2 benzi pe sens), dar aproximativ vis-a-vis e o straduta care nu are semafor ca vin pe ea 20-30 de masini pe zi, da cam cu 8 metri inainte de semafor si are doar cedeaza trecerea.

 

Ontopic: Daca trebuie facuta campanie de donat sange sau asa ceva va rog sa faceti "Report!" sau sa va adresati altui moderator (nu sa-mi dati mie mesaje personale) ca eu nu prea mai am acces la forum in urmatoarele zile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat o fuga acolo, era asa cum banuiam. La mijloc sunt dungile alea pe care nu trebuie sa le incaleci. E loc de intors prin capatul indepartat cum vii pe sensul tau, asa cum banuiam. Daca nu esti atent sau nu iti pasa poti sa intorci pe dungi sau poti sa intorci prin celalat capat cel apropiat tie ca la un scuar simplu. De aici au decurs toate nasoliile, caci soferul sigur nu a intors pe unde trebuie exact si nu s-a dus pe prima banda ca sa ii poata da prioritate apoi motocicleta avand cedeaza trecerea, deci dadea din stanga in acest caz, exact de unde ar fi venit masina, A taiat aiurea masina si nici motoclistul nu s-a asigurat suficient probabil. Nu am pretentia de maestru sef asa cum zicea cineva mai sus, am propria parere in acest caz si am dat o fuga sa vad locul ,pe viu'. Timpul decide cine are dreptate, cine stie legislatia mai bine si cine o aplica mai bine in teren. Sunt dezamagit ca nu am gasit nici un curajos, din cei de mai sus care m-au contrazis sa isi sustina ideile la examinari. Daca am avut ceva dubii si am oscilat, era pentru faptul ca nu aveam o viziune de ansamblu a zonei respective si nu stiam exact pe unde s-a bagat masina, am si precizat la un moment dat. Inchei aici, eu personal m-am dumirit si asta conteaza cel mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun, eu zic sa lamuriti chestia cu intoarcerea (sau intrarea) pe un drum cu mai multe benzi de circulatie din stanga. Eu pana acum am intrat intotdeauna pe banda 3, pentru ca daca as incerca sa merg pe banda 1 ar trebui sa tai 2 benzi de circulatie. Dupa aia ma duc langa marginea drumului pe banda 1, dar nu am taiat nicodata toate benzile petnru a ajunge pe margine din prima. Poate gresesc eu.

 

@Nightwolf, stau si eu in zona si trec prin intersectia respectiva (dinspre cedeaza trecerea) de 2 ori pe zi, facand stanga spre policlinica Titan. Crede-ma, nu a existat niciodata semn de obligatoriu la dreapta acolo, cel putin in ultimii 5 ani. Poate gresesti tu strada. Pana si marcajele de interzicere a accesului (zebrele) din scuar au fost puse de vreun an sau asa ceva, pana acum nu au existat nici alea. Oricum, cedeaza trecerea acolo spune tot. Restul comentariilor pe subiectul asta sunt inutile.

 

@bellbody, asta cu administratorul drumului e vinovat e tare simpatica, nu ajuta insa la nimic, la stabilirea vinovatiei sunt luate in calcul doar semnele (marcajele) de circulatie existente, nu alea care erau inainte, nici alea care ipotetic ar fi trebuit sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat o fuga acolo, era asa cum banuiam. La mijloc sunt dungile alea pe care nu trebuie sa le incaleci. E loc de intors prin capatul indepartat cum vii pe sensul tau, asa cum banuiam. Daca nu esti atent sau nu iti pasa poti sa intorci pe dungi sau poti sa intorci prin celalat capat cel apropiat tie ca la un scuar simplu. De aici au decurs toate nasoliile, caci soferul sigur nu a intors pe unde trebuie exact si nu s-a dus pe prima banda ca sa ii poata da prioritate apoi motocicleta avand cedeaza trecerea, deci dadea din stanga in acest caz, exact de unde ar fi venit masina, A taiat aiurea masina si nici motoclistul nu s-a asigurat suficient probabil.

 

Citeste postul meu anterior si ai sa te lamuresti! Passatul a efectuat corect virajul de stanga, Cavaleru a spus el cu gurita lui ca in scuar erau deja doua masini una langa alta si voiau sa faca stanga spre Titan. El a vrut sa traverseze si sa se bage in drepta masinilor, ceea ce rezulta ca masinile se aflau inscrise pe liniile hasurate. Deci, Passatul sa fi vrut sa fi taiat scuarul, tot n-avea cum!!! Eu imi mentin parerea ca ala cu Passatul a vaut ca e liber si s-a bagat tare, dintr-o bucata, si s-a trezit cu Cavalerul nostru in fata. Cavaleru probabil ca n-a vazut cand masina a efectuat manevra de intoarcere din cauza celor doua masini aflate deja in scuar! Ce dracu e asa de greu sa cititi ce vi se spune?

Mesaj completat

Asadar, am fost la Cavaleru, acolo mai erau deja si Switchu si Uzunu si ne-am pus pe hlizeala. Baga doctorul capu pe usa, vedea ce-i inauntru, il bufnea rasul si se cara. Data viitoare am zis ca iau si gratarul dupa mine! :lol:

 

Luni cred ca o sa-l externeze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citeste postul meu anterior si ai sa te lamuresti! Passatul a efectuat corect virajul de stanga, Cavaleru a spus el cu gurita lui ca in scuar erau deja doua masini una langa alta si voiau sa faca stanga spre Titan. El a vrut sa traverseze si sa se bage in drepta masinilor, ceea ce rezulta ca masinile se aflau inscrise pe liniile hasurate. Deci, Passatul sa fi vrut sa fi taiat scuarul, tot n-avea cum!!! Eu imi mentin parerea ca ala cu Passatul a vaut ca e liber si s-a bagat tare, dintr-o bucata, si s-a trezit cu Cavalerul nostru in fata. Cavaleru probabil ca n-a vazut cand masina a efectuat manevra de intoarcere din cauza celor doua masini aflate deja in scuar! Ce dracu e asa de greu sa cititi ce vi se spune?

Mesaj completat

Asadar, am fost la Cavaleru, acolo mai erau deja si Switchu si Uzunu si ne-am pus pe hlizeala. Baga doctorul capu pe usa, vedea ce-i inauntru, il bufnea rasul si se cara. Data viitoare am zis ca iau si gratarul dupa mine! :lol:

 

Luni cred ca o sa-l externeze.

Observ mereu doua, trei, siruri de masini care vireaza stanga sau dreapta, cand normal ar trebui sa fie un singur sir, chiar si atunci cand sunt doua sau trei benzi pe sensul respectiv.Te incadrezi pentru stanga de ex si astepti cu semnal incadrat sa treaca cei ce vin din fata si te trezesti cu unul in stanga ta, unul dupa tine mai sus un pic si unul care vrea si el sa se bage cu bara printre ei periculos spre picioarele tale, cu insistenta, nerabdator. De unde pielea mea apar astia, v-ati gandit, cand virajul se face pe un sir nu pe 10 deoarece nu ai 10 benzi de stanga si 10 de viraj dreapta? Soferii sunt indisciplinati e drept si de nerabdare si din cauza traficului dens. Astfel ajung sa vireze pe toate benzile o data caci se incadreaza mai multi pentru viraj in intersectie innebuniti de stat la semafoare vor sa prinda si ei semaforul respectiv. Astfel, cu timpul devine obisnuinta si pare ceva normal si apar contrazicerile pe aici si istetii care zic ca se poate vira pe orice banda. Si in cazul de fata erau deja doi incadrati pentru viraj spre policlinica Titan, dar se baga si Cavalerul prin dreapta lor, poate tocmai el se incadra corect, daca ar fi avut timp. Dupa astia doi apare si masina in viteza cu virajul scurt peste Cavalerul, care era obturat de cei doi. Am fost si am vazut, acolo se poate legal incadra unul pentru a vira pe un sens si unul pe celalalt sens, doar atat, restul este zona hasurata si nu poate fi incalcata, de aceea a si fost hasurata, nu? Si masini pe benzile 1 nu exista, deoarece primaria a facut parcari muscand din spatiul verde sau din trotuar si sunt bagate acolo masinile. Banda 1 este ok, tocmai buna de virat pe ea. Cu asta am terminat aici, cine are urechi sa auda bine, cine nu...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand asa ceva nu exista nici in Namibia, Zambia, Zimbabwe, Angola sau orice tara din lumea III si fara drumuri mai vrei tu.

Si nu exista fizic pentru ca nici teoretic nu are nici o logica.

Uite că există.

Strada opusă Griviții nu are nici un semafor cu toate că dă direct în CălăraÂşilor.În intersecția aia sunt semafoare, dar pe strada asta, nu. Are doar cedează trecerea.

Unde sunte cercurile roÂşii sunt câteva dintre semafoare.

post-29418-1274904900_thumb.jpg

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ce ziceam - in Angola si la Braila.. :lol:

 

Stiu intersectia foarte bine, aia e o anomalie a naturii nu intersectie, si cedeaza ala acolo e pus de amorul artei, ca daca stai dupa el stai pana iti creste barba alba, acolo avansezi pana vezi semaforul din dreapta si iesi odata cu cei care au verde acolo...

In plus in cazul ala de acolo din partea cu cedeaza nu prea vine niciodata nici dracu, e drumul care urca de la Dunare si care nu vine de nicaieri, vine din Dunare.. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ce ziceam - in Angola si la Braila.. :lol:

 

Stiu intersectia foarte bine, aia e o anomalie a naturii nu intersectie, si cedeaza ala acolo e pus de amorul artei, ca daca stai dupa el stai pana iti creste barba alba, acolo avansezi pana vezi semaforul din dreapta si iesi odata cu cei care au verde acolo...

Da, aÂşa e. E semaforul în dreapta dar dacă nu Âştii de el o tai pe roÂşu. De multe ori am văzut milițieni care o tăiau pe roÂşu, deh ... cedau trecerea .

Cred că mai găsesc una prin Brăila sau Galați ;)

E destul de circulată strada aia acum. S-a deschis jos la Dunăre o piscină cu saună Âşi alte minunății Âşi trec destui pe acolo acum.

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni,

am tot stat, am cautat si parerea mea este ca cel cu passat-ul este vinovat

Recunosc, n-am urmarit toate postarile voastre, poate s-a rezolvat deja cazul dar mai jos gasiti un extras de regulament...trageti si voi concluziile

 

 

Regulament pentru aplicarea Decretului nr. 328/1966 privind circulatia pe drumurile publice - Reguli privind circulatia vehiculelor de orice fel

Sectiunea a II-a

 

D. INTOARCEREA SI MERSUL INAPOI

 

Art. 34. Pentru a putea intoarce vehiculul de pe un sens de circulatie pe celalalt sens, prin manevra inainte si inapoi sau prin viraj, conducatorul este obligat sa semnalizeze si sa se asigure ca din fata, din spate sau din lateral nu circula in acel moment nici un vehicul.

 

Noutatea acestei reglementari o constituie eliminarea opririi obligatorii a vehiculului inainte de a executa manevra de intoarcere. In plus fata de vechile prevederi legale privind asigurarea obligatorie din fata si din spate, s-a introdus obligatia asigurarii ca nu se apropie alt vehicul nici din partile laterale.

 

Restul reglementarilor se mentin valabile in continuare.

 

Pentru nerespectarea prevederilor legale referitoare la intoarcere si mers inapoi sunt prevazute amenzi contraventionale intre 150.000 lei si 350.000 lei.

 

In plus, daca la intoarcere, vehiculul a pus in pericol securitatea unui alt vehicul sau acesta a provocat un accident, se retine permisul de conducere in vederea suspendarii exercitarii dreptului de a conduce autovehicule pe o perioada de la 3 luni de zile, intervenind, dupa caz, raspunderea civila penala. (vezi art. 33, lit. g).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...