yoz1978 Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Este primul schimb de kit de lant pe care vreau sa-l faca asa ca rog sugesti de la cunoscatori In primul rand motocicleta este un CBR 919 RR Fireblade model 1998 (sc33) Ce ar trebui sa aleg intre X-ring si O-ring si de ce (majoritatea spun ca este mai bun X-ring dar se intretine mai greu) Daca aveti sugesti pentru modelul meu de motocicleta va rog sa ma ajutati Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidius Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 cauta AICI. sigur gasesti la preturi bune si calitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 DID X-Ring, vezi in catalog ce model iti trebuie. Iesi de obicei mai ieftin daca iei lant separat si foi separat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Si X ring si O ring sunt bune. Denumirile vin de la forma sectiunii inelelor de cauciuc dintre zale. In locul tau as opta pentru varianta mai economica si as schimba calcatura ca sa am o motocicleta care accelereaza mai usor. -1 dinte pinion de atac, +1, +2 foaie spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoz1978 Postat Mai 31, 2010 Autor Share Postat Mai 31, 2010 Multumesc tuturor pentru sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei1302 Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 Salut ! Nu vreau sa par nesimtit insa am o intrebare putin cam dificila. In cazul in care actualul tau kit de lant este complet uzat si vrei sa il arunci dupa inlocuire, crezi ca mi l-ai putea oferi pentru a-l utiliza la o cu totul alta aplicatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 esti pus pe scandal nebunule... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relufarcas Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Este primul schimb de kit de lant pe care vreau sa-l faca asa ca rog sugesti de la cunoscatori In primul rand motocicleta este un CBR 919 RR Fireblade model 1998 (sc33) Ce ar trebui sa aleg intre X-ring si O-ring si de ce (majoritatea spun ca este mai bun X-ring dar se intretine mai greu) Daca aveti sugesti pentru modelul meu de motocicleta va rog sa ma ajutati Multumesc ! As vrea sa iti cer si eu niste lamuriri . Daca ai schimbat lantul (ori kit-ul) spune-mi te rog , ai luat lant inchis ? Sau deschis cu za de imperechere( ori cu za nituita )? Am vazut pe net ca pentru desfacerea , ulterior nituirea lantului , sunt niste scule speciale. L-ai schimbat la un atelier sau acasa ? Voiam sa stiu daca ma tine sa il schimb eu , chiar daca trebuie sa cumpar setul de scule de lant , ori nu merita efortul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Oricum ar fi, fara scule de care trebuie nu-l poti pune acasa. Mai ales daca nu ai mai facut asta in trecut. Daca tot vrei acasa, da, ca sa-l inchizi sau deschizi iti trebe flex + za noua care se preseaza cu presa de lant. Daca e inchis gata fara za de legatura (master link) si nu vrei sa-l tai, trebuie sa dai jos bascula pentru a-l schimba. O presa de lant cea mai naspeta e in jur de 40 euro. Daca ai mai facut asta si ai tot ce trebuie e banal, daca nu, e greu, mergi la atelier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 (editat) Am oferta de lantz RK GXW530 la 160$. Tine minim 30 000km. E cu mult peste lantzurile standart la "OFERTE" in RO. Are XW ringuri, cele mai bune .practic are 2 camere de retinere a vaslinei fatza de o camera la X ring. E si auiriu, rugineste mai greu. Editat Ianuarie 13, 2011 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 sau mai simplu 2 ciocane si un dorn si il nituiesti fara probleme. si inainte sa sara vreun mecanicos va spun ca am facut-o de 7 sau 8 ori la motoare peste 100 de cai, 2 fiind chiar ale mele, cate 2 kituri de lant de fiecare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Si eu am facut de multe ori cu dornu si ciocanu, dar risti sa faci master link prea stransa si apoi vezi ca exact la ea nu se "indoaie" lantu cum trebuie cand calca pe pinion. E tricky, tre sa ai mana formata. Orice ghiolban cu ciocan si dorn nu inchide un lant cum trebuie. @JAGI, tu vinzi sau cumperi? Ca sa stiu daca iti sterg mesajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Si eu am facut de multe ori cu dornu si ciocanu, dar risti sa faci master link prea stransa si apoi vezi ca exact la ea nu se "indoaie" lantu cum trebuie cand calca pe pinion. E tricky, tre sa ai mana formata. Orice ghiolban cu ciocan si dorn nu inchide un lant cum trebuie. @JAGI, tu vinzi sau cumperi? Ca sa stiu daca iti sterg mesajul. Se poate casnic foarte bine dar am vazut lant rupt( desfacut) bloc motor spart de tranta trasa sa nici nu mai vorbim deci care nu este sigur pe munca mai bine roaga pe cineva Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Si eu am facut de multe ori cu dornu si ciocanu, dar risti sa faci master link prea stransa si apoi vezi ca exact la ea nu se "indoaie" lantu cum trebuie cand calca pe pinion. E tricky, tre sa ai mana formata. Orice ghiolban cu ciocan si dorn nu inchide un lant cum trebuie. @JAGI, tu vinzi sau cumperi? Ca sa stiu daca iti sterg mesajul. corect, tre' sa ai mana formata dar pe fiare in general, nu cred ca si-a format careva mana nituind lanturi cu ciocanul. doar un pic de experienta si simt tehnic. si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Mie mi-a ieÂşit din prima nituirea, la ciocan. Lanțul ține Âşi acum după vreo 10 mii Âşi n-a făcut "cută" la imbinare. De unul singur e greu, sau imposibil să-l nituieÂşti, cineva trebuie să țină contra pe partea cealaltă când bați bolțul să-l aplatizezi. Presa de lanț aplatizează bolțul să nu iasă zaua de pe el ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Mie mi-a ieÂşit din prima nituirea, la ciocan. Lanțul ține Âşi acum după vreo 10 mii Âşi n-a făcut "cută" la imbinare. De unul singur e greu, sau imposibil să-l nituieÂşti, cineva trebuie să țină contra pe partea cealaltă când bați bolțul să-l aplatizezi. Presa de lanț aplatizează bolțul să nu iasă zaua de pe el ? Depinde ce presa folosesti ... aia de scos sau aia de bagat ) presa de batut nitul ti-l aplatizeaza, logic ... da merge si la ciocan lejer, am nituit si fara dorn, direct cu ciocanul si nu are nici pe naiba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 Presa de lanț aplatizează bolțul să nu iasă zaua de pe el ? Presa pe care o am eu face 3 lucruri: -scoate bolturile zalei de legatura -preseaza jumatatea de za pe bolturile zalei de legatura - (stii cand trebuie sa intre amandoua odata prin gauri - cand bati intra ba una ba alta, cu presa intra amandoua simultan) -aplatizeaza bolturile atunci cand vrei sa inchizi. pe langa "menghina" in sine, presa are 2 mici artificii cu care face ce zic eu mai sus.., "dornul" cu care scoti boltul se intoarce cu 180 grade si devine pentru aplatizat. asta o am eu: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 Da, p-asta o am si eu si e foarte buna, intr-adevar. Schimbul de lant devine aproape o joaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 cautati atent pe ebay, cine are posibilitatea sa cumpere iese chiar mai ieftin si unele kituri includ "scula" de mai sus: http://cgi.ebay.de/DID-Chain-Sprocket-Kit-...=item45f4873a8d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 Prese de genul sunt si la magazine de biciclete, is la ~ 20 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 Prese de genul sunt si la magazine de biciclete, is la ~ 20 ron Pai alea sunt mici man, asta de o vezi in poza costa in jur de 40 euro si e mare, e pentru lant moto. Tu compari lanturile de bicla cu cele moto??? (bag un jesus-facepalm, ce zici? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Am o nelamurire care a generat o mica polemica cu un vecin, si el motorist. Concret, trebuie sa inlocuim lantul de transmisie si pinioanele la mobra, iar demontarea pinionului de atac naste controverse... Eu stiu ca trebuie scoasa mobra din viteza si cu ajutorul unei tubulare si ciocanului pneumatic dam jos surubul ala care tine pinionul. El imi spune ca a auzit cum ca mobra trebuie cuplata in cea mai inalta treapta de viteza, iar abia apoi slabim siguranta aia si demontam pinionul de atac. Mentionez faptul ca nici unul dintre noi n-a mai facut operatiunea asta pana acum. Mobra in cauza e un Transalp de 600, vechi de pe la inceputul anilor '90 (nu mai tin minte ce-a zis). Concluzia: suntem doi boi! Cine ne poate lamuri? Multumim anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Dacă o cuplezi în cea mai înatlă treaptă de viteză nu faci decât să permiți pinionului să se învârtă mai ușor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MoederNuker Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Dacă o cuplezi în cea mai înatlă treaptă de viteză nu faci decât să permiți pinionului să se învârtă mai ușor. tu pleci de pe loc in a 6-a? @ Dot ,daca ai ciocan pneumatic poti sa o lasi si in N, si colegul sa apese frana spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 (editat) Chivu / MoederNuker : dom'le, omu' cat traieste invata ! avem laptopul in curte si citim topicul asta : http://kle500.myforum.ro/schimbare-lant-vt147.html e tare misto, are poze si explicatii pt fiecare etapa, asa cum trebuie ca sa priceapa toti prostii. MULTUMIM ! Editat Mai 6, 2013 de dot977 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.