mdvd Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Dupa aproape 3 ani de Suzuki GS a venit vremea sa trec si eu la grupa mijlocie si am o dilema. Trebuie sa aleg intre 2 motociclete. N-o sa dau nume, ca sa nu am parte de pareri subiective. Deci, sa zicem motocicleta 1 si motocicleta 2 De folosit o sa o folosesc mai mult pentru touring, dar din cand in cand si pe modul "sport" Mai jos aveti curbele de putere si cuplu pentru cele 2 motociclete. Voi ce ati alege ? Cu rosu sunt curbele cu evacuare aftermarket, cu albastru cele cu toba stock. Motocicleta 1: Motocicleta 2: Motocicleta 1 este mai grea cu 30 Kg decat motocicleta 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 nea, ori esti robot? iti inchipui ca-ti alegi motorete dupa curba de putere/cuplu? Eu as alege motoreta 1. Chiar daca e mai grea si putere mai mica. Daca tot vrei mai mult touring, baga si cat intra in rezervor... stii doar ca poti merge cu GS-ul si 400km fara sa opresti pe benzinarie! (ah, ce-mi place asta.... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdvd Postat Iunie 2, 2010 Autor Share Postat Iunie 2, 2010 iti inchipui ca-ti alegi motorete dupa curba de putere/cuplu? Din pacate nu pot sa le incerc pe amandoua (asta ar fi cea mai buna metoda sa aleg intre ele). Curbele alea de putere/cuplu iti spun cum o sa se comporte motocicleta, nu ? Cea de-a doua e clar mai sportiva (98 cai .. si aia sunt caii de la roata, nu ai motorului). dar vad ca sufera de o cadere de cuplu pe la 5-6.000 de ture .. si mie nu imi place sa merg cu motorul foarte turat. Oare se simte caderea aia de cuplu de pe grafic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 eu as merge pe prima varianta ai cuplu sanatos de la 3000 si un pic de ture si asta o sa se simta la touring poti merge lejer la 3500 in plus o sa traga mai rotund a doua insa... uhuuu... totusi 30 de kile fac ceva diferenta acu depinde de la cat la cat ca daca e de la 170 la 200 e una, daca e de la 220 la 250 e alta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 ...sport si touring sunt 2 categorii diferite si amestecarea celor 2 nu-i tocmai una reusita!...din rezultat nu exceleaza n iciuna!... ...exemple ar fi citeva pe care specialistii le-au numit asa, sport turer:..hayabusa, zx12 r, zx14 r,si mai citeva balene cu veleitati de racheta... ..eu i-ti recomand un simplu bmw k 1200 rs, an 2000-2004, cp 98 cu posibilitatea de ridicare la 140cp destul de simplu!..este cel mai ok motor care ti-ar satisface cerintele!..asa arata: http://www.freewallpapers.cz/motorcycles/i...1200RS-2003.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 Avand in vedere cum arata curbele si la ce turatii au puterea si cuplul maxim, e vorba de motoare in linie. Toate bune si frumoase, dar eu cred ca ar trebui sa incerci sa vezi cum statreaba si cu V-urile, mai ales ca spui ca nu iti prea plac motoarele turate Apoi, cum s-a mai spus, e gresit sa te iei (doar) dupa grafice de genul asta. Fa tot posibilul sa te sui pe fiecare motocicleta in parte, sa mergi putin si sa vezi ce iti place mai mult, ce ti se potriveste si - pentru ca o motocicleta nu se cumpara niciodata doar cu ratiunea, care e motocicleta care te face sa "vibrezi" mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.mo Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 tind sa fiu si eu de acord cu cei dinaintea mea - e greu de ales un motor doar dpdv putere cuplu. eu as merge pe a doua desi pare mai degraba sport decat touring. mai ia in calcul dotari suplimentare pentru touring - coburi, top case, manere incalzite, cric central, indicator benzina, parbriz inalt si mai ales pozitie in sa - cum atingi pamantul la stop, cat de in maini sau in fund stai - peste 200 km / zi conteaza enorm. eu am un sport touring care pt mine e perfect - triumph sprint. e mai inspre latura sport si e la mijloc 3 cilindri 130 cp 110 nm - la transmisie nu la roata. curba de cuplu conteaza mult pt touring relaxat si depasiri fara retrogradari prea dese dar si greutatea totala - motor + tu echipat + bagaje + pasager eventual. deci chiar daca prima are o curba mai omogena cuplul ca valoare e mai mic si moto e mai grea deci eu as alege 2 chiar daca vei schimba mai des treptele. dar m-as uita si la cele pe care le-am mentionat mai sus ca sa iau o decizie. bafta la alegere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 prima cred ca e GSXF motocicleta se alege cu sufletu' si dup-aia cu capu', nu-ti cumperi termopan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 prima cred ca e GSXF ea este... dar omul nu a vrut sa numeasca, tocmai sa-si dea lumea cu parerea doar la pozele alea. Clar nu alegi o moto dupa curba de putere, cu atat mai mult nu o conduci dupa curba aia... pe strada. Alegi si cu ochiul .. wink Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_gherman_agh Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 Sunt doua motociclete, vezi cum te simtzi pe ele, linitzele alea nu spun nimic sufletului tau cand esti pe drum pe doua rotzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 ia in calcul si o cutie elastica ....reprezinta un avantaj sa nu mesteci tot drumul in benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 motocicleta 1 pt curba de clu si putere este liniara si e mult mia usor de condus o astfel de motocicleta. avand in vedere ca este vorba de o motoreta touring cele 30kg in plus nu-s o problema ps da-mi un pm cu cele 2 mobre ca m-ai facut curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 cred ca e vorba de vfr750 si cbr600f2-f3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioidrace Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 (editat) man ce dreaq e cu curba aia de putere tu oricum nu o sa folosesti motocicleta la full altfel nu puneai intrebari dastea. in cele din urma iti zic eu ce conteaza ... sa iti placa motorul, sa te dai jos din pat zambind in timp ce te duci catre ea. daca consuma putin ie comoda si are consumabile ieftine e cu atat mai bine ... dar curbe de putere Drum uscat Editat Iunie 4, 2010 de ioidrace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 ..eu i-ti recomand un simplu bmw k 1200 rs, an 2000-2004, cp 98 cu posibilitatea de ridicare la 140cp destul de simplu! cum o duci tu asa siplu la 140cp??? Puterea normala a acelui motor este 130cp; varianta de 98cp este cea cu putere redusa din motive de taxe/asigurare in Germania. Mesaj completat ...sport si touring sunt 2 categorii diferite si amestecarea celor 2 nu-i tocmai una reusita!...din rezultat nu exceleaza n iciuna!... Eu nu sunt de acord, este chestie de gusturi; si chiar daca nu exceleaza niciuna, important este ca ai din fiecare. Mie-mi place acest compromis. E ca si cum ai zice ca GS-ul este nereusit, ca nu exceleaza nici la touring nici la enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Doar o parere - incearca honda VFR 800. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sudsemnatu Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 ps da-mi un pm cu cele 2 mobre ca m-ai facut curios Si mie, te rog! Nu stiu cum aleg unii dupa niste curbe. Dar cred ca e o chestie tare, iti formezi ideea si dupa aia testezi motocicleta. Iei noua presupun nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdvd Postat Iunie 7, 2010 Autor Share Postat Iunie 7, 2010 Hai ca nu mai prelungesc suspansul Multumesc tuturor pentru pareri si sfaturi. Mi s-a parut interesant sa ma gandesc cam cum ar merge uitandu-ma pe curbele alea de putere/cuplu pe care le-am luat de pe site-ul akrapovici. Este vorba despre ... 1: Suzuki GSX 650 F 2: Yamaha Fazer S2 N-o sa-mi iau noua, imi permit cel mult Suzuki din 2008, respectiv Yamaha Fazer cam din 2007. Asta dupa si daca reusesc sa vand GS-ul In momentul asta balanta s-a inclinat spre GSX-F, chiar nu sunt genul care merge sportiv.. n-as profita de caii aia in plus pe care ii are fazer-ul. Da' sa vedem.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 ah, stiu ca nu e ce vrei dar look ... am citit zilele trecute ca au pus 2 bujii/cilindru... aproape ca stiu ce vreau dupa GS.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 O sa imi spui ca sunt offtopic daca iti recomand sa o iei pe cea cu ABS ? (GSXF are din 2009 parca, Fazer din 2006 sau 2007). Poti incerca linistit si Banditul in loc de GSXF, ABS din 2007, acelasi motor, ii lipsesc doar carenele laterale, dar nici Fazer-ul nu le are. Oricum, tare curios sunt si eu cum trage Yamaha la turatii mici. Banditul nu prea rupe mainile sub 5000 rpm, peste insa este foarte ok pana la redline. Yamaha nu am incercat inca, poate poti sa mergi un pic cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Poate e prea exotic, dar te-ai uitat la Ducati ST4s? Motor de 996cmc, 117CP, o tona de cuplu, ABS... Am avut 1100 GS pana acum 2 saptamani, niciodata nu pot spune ca m-a inspirat, desi e una dintre cele mai capabile motociclete din cele pe care le stiu. Poate din cauza pozitiei deconectate. In plus, nu am simtit-o niciodata ca fiind foarte confortabila pentru mine (1.90, 70kg). Acum, pe Ducati-ul din dotare, un ST4 fara "s", ma simt ca acasa, parca sunt doar eu si motorul, in armonie si confort total. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 @mdvd : Dealerul a recomandat prima varianta...stii despre ce vorbesc. Eu deja m-am hotarat! Da mai repede GS-ul si hai la Nessebar ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.