Garcya Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 De ce sa nu existe termen de comparatie? adica nu poti sa compari un motor care consuma 5 cu unul care consuma 4? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 (editat) De ce sa nu existe termen de comparatie? adica nu poti sa compari un motor care consuma 5 cu unul care consuma 4? ) ala care consuma 4 si ala care consuma 5 nu este comparatie ci doar energia chimică a combustibilului prin intermediul energiei termice de ardere, în interiorul motorului, în energie mecanică. de regula comparatiile se fac intre lucruri asemanatoare gen: castravete de sera cu castravete de gradina sau carburator de masina cu carburatie de moto. nu ai ce compara intre carburatie si injectie, sunt 2 tipuri total paralele. a, ca vezi care consuma mai mult saiu mai putin asta este altceva insa nu au termen de comparatie. eu o sa vreau sa compar un motor cu reactie de avion cu unul cu elice tot de avion, sa vad care consuma mai putin sau care trage mai mult .cam asa suna comparatia ta fara suparare insa........... Editat August 2, 2011 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 fara suparare dar imi dai explicatii de care nu am nevoie si nimeni de pe acest forum nu cred ca vrea sa le citeasca. Ideea este SIMPLA si nu trebuie complicata cu raspunsuri filozofice. Reformulez si pentru altii care nu au inteles: "Vreau sa vad diferenta de consum dintre un motor cu carburator si un motor pe injectie, oare CAT DE MARE este diferenta?" Si cu asta am incheiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 fara suparare dar imi dai explicatii de care nu am nevoie si nimeni de pe acest forum nu cred ca vrea sa le citeasca. Ideea este SIMPLA si nu trebuie complicata cu raspunsuri filozofice. Reformulez si pentru altii care nu au inteles: "Vreau sa vad diferenta de consum dintre un motor cu carburator si un motor pe injectie, oare CAT DE MARE este diferenta?" Si cu asta am incheiat. Succes ! uite ca ti-ai raspuns singur..... diferenta nu comparatie. incepi sa pricepi. Un lucru bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 omg... pai da vad DIFERENTA si apoi COMPAR si zic "ba domnule ia-ti pe injectie ca iti consuma pe jumatate ca si cel pe carburator" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 omg... pai da vad DIFERENTA si apoi COMPAR si zic "ba domnule ia-ti pe injectie ca iti consuma pe jumatate ca si cel pe carburator" asta nu trebuie sa vezi tu. Nu tu esti etalonul pentru asta. Din start injectia o sa consume mai putin, este dovedit stintific. daca doresti comparatii hornet carburatie versus hornet injectie sau fz6 cu fazer astea suporta comparatii domnule draga, nu fostul hornet al tau cu nu stiu ce racheta pe care o deti acum. deja incep sa imi dau seama ca scriu degeba. asa ca ma retrag din rugamintile tale catre Dumnezeu (vezi omg) si te las sa savurezi pe viu si filmat cu camera consumurile tale legate de 2 producatori diferiti cat si 2 motoare diferite. App vreau si eu sa compar motorul meu de la Hoinar(daca sti ce este ala) cu cel de Ducati desmosedici 1198 RR. sigur o sa gasesc diferente........cred. Hai seara buna si succes in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Mai, ia lasati contrele si hai la o plimbare de Fazeristi! Uite, eu sambata plec pe Transalpina. Va bagati? Bine, eu plec din Pitesti, dar astept si pe ceilalti din alta parte! Sau putem face un Transfagarasan, ca acu' vine toamna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Si noi venim din Resita pe transalpina. Plecam vineri dar sambata o sa ajungem pe acolo. Cine stie poate ne vedem pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SDS Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Mai, ia lasati contrele si hai la o plimbare de Fazeristi! Uite, eu sambata plec pe Transalpina. Va bagati? Bine, eu plec din Pitesti, dar astept si pe ceilalti din alta parte! Sau putem face un Transfagarasan, ca acu' vine toamna. Suntem doua fz-uri si un paneuropean pentru Transfagarasan sambata,... sa vedem daca plecam cu grupul celalalt la 7.30, sau plecam la 8 din Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Suntem doua fz-uri si un paneuropean pentru Transfagarasan sambata,... sa vedem daca plecam cu grupul celalalt la 7.30, sau plecam la 8 din Bucuresti. Ai inviat , Daneeeeeee??? sticla ? unde este sticla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SDS Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Ai inviat , Daneeeeeee??? sticla ? unde este sticla? Am baut-o bre , ....ce buna a fost , ce sa-ti fac daca te-ai dat lovit atunci / sa stii ca am martori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bambiloid1 Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 (editat) vreau sa imi pun un top case pe S2 2007 am mai vazut prin trafic, Givi si chiar alea originale de la yamaha care se prind pe bratele laterale aveti careva? ce sa imi iau? Editat August 8, 2011 de bambiloid1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_covalciuc Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Caut scarita drepta fata pentru un FZ6N din 2006 (nu k ar fi foarte relevant anul)! Ma poate ajuta cineva? Sau stiti pe cienva care are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustDoIt Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Cum se comporta FZ-ul ( naked ) la viteze mari ? Din punct de vedere a vantului...Si pozitia cum e, te oboseste la drum lung ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Caut scarita drepta fata pentru un FZ6N din 2006 (nu k ar fi foarte relevant anul)! Ma poate ajuta cineva? Sau stiti pe cienva care are? Ia vezi aici: http://www.romimoto-piese.ro/category/10200000000/vehicle/64976/?sr=30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 JustDoIt : ce inseamna viteze mari ? la 120 150 e suportabil ...cel putin ptr mine ,depinde si de vantul de afara,cand bate rau ,la 100 zici ca te da jos sau in spate,depinde de directia vantului . Pozitia : SUPER , mergi cateva sute de km lejer fara sa ai dureri de spate,maini sau alte parti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_covalciuc Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 (editat) Cum se comporta FZ-ul ( naked ) la viteze mari ? Din punct de vedere a vantului...Si pozitia cum e, te oboseste la drum lung ? Eu am pe el parbriz Yamaha original si pot sa spun ca la 130-140 nu ai nici o problema... Am facut si mai bine de 70% din autostrada Cta-Buc cu 178km/h (la limita permisului pentru ca ma grabeam foarte tare), dar aplecat un pic mai mult pe bagajul din fata... Fara mari probleme... Nu am mers fara parbriz, deci nu pot sa iti spun cum e, dar garantat face diferenta, si nu cred ca poti merge la vitezele astea fara el... Editat August 11, 2011 de mihai_covalciuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angrenaj Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 vreau sa imi pun un top case pe S2 2007 am mai vazut prin trafic, Givi si chiar alea originale de la yamaha care se prind pe bratele laterale aveti careva? ce sa imi iau? am eu placa (suportul) care se prinde de manerele laterale (cu muulte suruburi) accesoriu original, ~120E+20 DHL, comandat de la moto24.de, codul yamaha e 5VX-W0736-00-00. De suportu asta se prinde topcase-ul, am gasit la importator varianta de 30L, cu carligul de blocare inclus, la 65E incl. tva. cod : 30L-W0754-00-00 Am pus in el si 7.5Kg (rec. max 5), intra o casca integrala fara probleme, dar se cam umple. De mers mai mult de 150 n-am mers cu el, la fel, rec. e 120. E practic, cand parchezi poti sa-l iei ca pe un geamantan, cu tine. Pe suportu asta, pot sa pun si unul de 46L, daca vreau mai incolo sa mai iau unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Ati pomenit sa va mearga 2 cilindrii din 4 ?:| Cred ca d-aia am si golul ala in gaz ...am fost azi cu ea la service..dar nu a a avut timp decat putin si a zis sa ma intorc ptr o resincronizare ptre ca odata cu schimbarea de senzor TPS ...se poate sa se fi dereglat ...plus sa verificam bujiile . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Si eu am un gol de putere. Mai ales cand sunt intr-a 6 pe la 4.000, daca bag mana-n gaz, nu mai poate trece de 6.000-6.500. Daca dau doua-n jos si ajung intr-a 4-a pe la 7-8000, accelerez si o tin la turatia aia, atunci e ok, ajung si intr-a 6-a si trece de 6.000. Asta de cand i-am schimbat bujiile si am sincronizat carburile. Atunci mi-a zis meseriasul ca am si un burduf din ala crapat si cica trage aer fals intr-o veselie pe acolo. La viteze mici, prin oras nu am probleme, dar afara, in acceleratii are un gol de putere. Avantaj ca nu mai trec de 120-130 decat foarte foarte rar si consuma si mai putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Nu e in putere,adica trag de gaz ,astept 2 4 secunde,si apoi pleaca nervos . si e nasol cand is in 7000 8000 rpm ,ca mi se int si la rotatii de genu` ,ptr ca pleaca brusc de sub mine si nu e bine ,cand esti pe vreun viraj sau incerci sa te strecori mai rapid printre masini sau sa eviti ceva ,etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Da, cam asa face si la mine... dar la mine, fiind carburatie, e mai simplu. Oricum, pana nu schimb membranele nu are rost sa ma complic. La FZ6, fiind si injectie, implicit mai multa electoronica, ar putea fi mai multe motive. Incearca totusi bujiile si vezi daca-s ok, daca da scanteie. Mai departe nu stiu ce sa zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Ma voi duce marti sa fac sincronizarea si sa verific bujiile ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bob Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 noroc baieti. aveti careva de vanzare un suport de numar? ma intereseaza unu metalic mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex The Ripper Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 M-am hotarat, iar, sa imi vand motorul. Detalii aici: /index.php?/topic/666780-de-vanzare-fzs-600-fazer/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.