Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cu cat diferenta de vascozitate e mai mare cu atat uleiul e mai instabil in timp. De pilda 10W50 e mai instabil decat 10W40 si ambele mai instabile decat 20W40. Asta inseamna ca poti folosi un ulei adaptat la temperatura, dar il schimbi mai des, sau unul cu plaja mai larga care tine mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu cat diferenta de vascozitate e mai mare cu atat uleiul e mai instabil in timp. De pilda 10W50 e mai instabil decat 10W40 si ambele mai instabile decat 20W40. Asta inseamna ca poti folosi un ulei adaptat la temperatura, dar il schimbi mai des, sau unul cu plaja mai larga care tine mai mult.

 

asta poate era valabil acum 10 ani`, daca schimbi uleiul la 5-6k km e super ok, si nu mai bine sa-ti scada vascozitatea de la 50 decat de la 40?????

probabil ca dupa 5k km 10w50 are aceasi vascozitate la cald cu 10w40.. dar 10w40 e deja 10w30 .

 

si cum se face ca toate uleiurile long life sunt full sintetice?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, deci eu daca merg din Martie/Aprilie pana in Septembrie/Octombrie, ce ulei mi-ar trebui ?

Nu cred ca are vreo legatura cu uleiul, dar era ok daca-mi facea motorul sa ajunga mai repede la 60 de grade, la prima pornire de dimineata..eu astept pana nu mai palpaie liniuta de la turometru, am citit in manual ca asa este recomandat..

 

Ma uitam mai devreme la un clip pe youtube si am ramas putin socat.. :eek:cred ca puneam capcane de soarecei, de jur imprejurul motocicletei..

Editat de Banditrider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ala e modelul s2,la modelul normal se muta mult mai greu bateria,ai un fel de suruburi de ii bagi si se umfla,si e cam nasol cand trebuie sa ii dai jos langa oglinzi,de ce nu s-or fi gandit sa faca ca la s2 mai devreme?

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari posesorilor de fz6,

Am achizitionat de curand un fazer din 2005 cu 27000 km,am vazut cateva pareri despre ce ulei folositi,ce nu inteleg eu este de ce se foloseste in general 10w40 cand producatorul zice clar ca pt clima noastra se foloseste 20w40,cu ata mai mult cu cat uleiul se recomanda a se schimba la 6-7000 km.excludem 10w30 ca doar nu merge nimeni cu motorul la 5 grade sau mai putin.sunt in ceata

bafta tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu merg cu motocicleta si la zero grade, de pilda aseara cand veneam spre casa erau 9 grade in parcare si 1 afara. Daca esti motociclist de duminica si mergi doar cand afara sunt peste 25 de grade poti sa bagi 20W40, fiecare stie cum merge el si alege uleiul in functie de plaja de temperaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa ne lamurim ce este cu Fazerul asta si cu ce ulei folosim, ia sa studiem manualul, sa vedem ce zice: http://www.scribd.com/doc/17169375/FZ6-Fazer-S2-Owners-Manual. Partea cu uleiul e comuna si la S2 si la S(N). Si faza cu schimbatul uleiului la 5-6-7000 de km eu nu o inteleg! Sau, o inteleg in felul urmator: fabricantul spune, in manualul mai sus mentionat, ca se schimba uleiul la 10.000 km, Pana aici e perfect. Dar, vine nenea mecanicul si spune: ba, schimba la 5000 ca asa spun io ca e bine. Iar voi, ca niste muhaiele, puneti botu' si schimbati uleiul la 5000 km, bineinteles ca il cumparati de la mecanicul respectiv. In felul asta, nenea mecanicul, sau atoatestiutorul, castiga dublu din vanzarea uleiului, pe spinarea voastra.(dealtfel, eu am mai zis chestia asta, dar vad ca trebuie s-o repet odata pe semestru).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

manualul postat de tine este de s2 care are mai putini caluti si cateva modificari la motoras(injectie noua,evacuare modificata si cateva aliaje schimbate,asta la standard),eu am fz6 s din 2005 in al carui manual se specifica clar ca se schimba la 7000,faza cu mecanicu nu merge ca il schimb singurel,deci tot in ceata raman.motorul de fz6 este un r6 modificat,mai exact axa cu came care are nevoie de o ungere mai speciala,cat despre partea cu rematu postata mai sus tare sunt curios sa vad un fazer ajuns cu 10w40 la 200000 km,asta apropo de nenumarate cbr-uri f4i mult mai vechi ajunse la km astia,dar cu mentenanta pe masura manualului.Eu nu sunt de conceptie ca mecanicu roman stie mai bine, ca nu stie va spun eu,in general toata lumea merge pe ce spune ala si ala..,drept urmare o sa bag 20w40 ca japonezu stie mai bine pentru ce ulei a produs motorul asta.

Editat de suzu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa ne lamurim ce este cu Fazerul asta si cu ce ulei folosim, ia sa studiem manualul, sa vedem ce zice: http://www.scribd.com/doc/17169375/FZ6-Fazer-S2-Owners-Manual. Partea cu uleiul e comuna si la S2 si la S(N). Si faza cu schimbatul uleiului la 5-6-7000 de km eu nu o inteleg! Sau, o inteleg in felul urmator: fabricantul spune, in manualul mai sus mentionat, ca se schimba uleiul la 10.000 km, Pana aici e perfect. Dar, vine nenea mecanicul si spune: ba, schimba la 5000 ca asa spun io ca e bine. Iar voi, ca niste muhaiele, puneti botu' si schimbati uleiul la 5000 km, bineinteles ca il cumparati de la mecanicul respectiv. In felul asta, nenea mecanicul, sau atoatestiutorul, castiga dublu din vanzarea uleiului, pe spinarea voastra.(dealtfel, eu am mai zis chestia asta, dar vad ca trebuie s-o repet odata pe semestru).

 

eu cred ca japonezii iti recomanda sa schimbi la 10 000 si pentru ca la ei se merge altfel ....alte drumuri,probabil nu asa de aglomerat,in mod clar daca mergi cu mobra numai in oras o sa fie nevoie sa schimb uleiul mai des,iar daca faci mai mult touring il schimb mai rar,daca te dai pe pista,ce faci,il schimbi la 10 000 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

manualul postat de tine este de s2 care are mai putini caluti

E pe dos, S2 are mai multi caluti, vreo 98.

 

Japonezii recomanda schimbul la 10.000 pentru ca tehnologia actuala permite asemenea performante. Vechitura mea de masina din 2000 are intervalul de schimb de ulei la 15.000 km, motocicleta veche (Honda) din 2004 la 12.000, camioanele au ajuns sa schimbe la 100.000km si unii vor sa schimbe la Fazer la 5.000 - sa schimbe, treaba lor, banii lor, nu interzice nimeni sa schimbi uleiul cand e inca proaspat si mai are viata lunga in el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca japonezii iti recomanda sa schimbi la 10 000 si pentru ca la ei se merge altfel ....alte drumuri,probabil nu asa de aglomerat,in mod clar daca mergi cu mobra numai in oras o sa fie nevoie sa schimb uleiul mai des,iar daca faci mai mult touring il schimb mai rar,daca te dai pe pista,ce faci,il schimbi la 10 000 ?

Asta este o boala a romanilor, trebuie sa interpretam tot ce citim. Eu, in viata asta amarata, am invatat ceva si anume ca, daca un constructor de motociclete, automobile si alte mergatoare fac un manual de utilizare, apoi, il respect si sunt convins ca nu gresesc. Ca sa faca manualul ala, eu sunt convins ca s-au facut niste studii, teste si altele care ma depasesc pe mine, nu au luat-o la probabilitate sau la interpretare. Eu am mai observat, in general la motociclete si masini, unele care si dupa 10 ani arata fi functioneaza impecabil, iar altele, dupa vreo 3-4 ani sunt jafuri. Ia ghici care dintre ele a avut o intretinere conform manualului si nu dupa cum spune nea gica de la coltul blocului? Daca ghicesti, ai o bere de la mine, pe care oricum o bem cand vom face o intalnire de Fazere :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat pe wikipedia si spune cam asa: Engine Oil
Lubrication system - Wet sump

Type - YAMALUBE 4, SAE10W30 or SAE 20W40

 

link: http://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_FZ6

Si tot aici scrie si puterea pe care o dezvolta modelele S1 vs S2...







Maximum Power 72 kW (98 PS) (97 HP) @ 12,000 rpm 57 kW (77 PS) (76 HP) @ 11,500 rpm for Standard version,

72 kW (98 PS) (97HP) @ 12,000 rpm for S2 version.

Maximum Torque 63.1 N·m (46.5 lbf·ft) @ 10,000 rpm 51.7 N·m (38.1 lbf·ft) @ 10,000 rpm for Standard version,

63.1 N·m (46.5 lbf·ft) @ 10,000 rpm for S2 version

 

P.S, avem pe aici vr-un posesor de FZ6R ? As vrea sa ne faca un rezumat despre aceasta motocicleta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intr-un final am dat mail la reprezentanta yamaha si mi s-a recomandat yamalube 15w50 full sintetic.am dat aproximativ 50 ron pe litru.este uleiul cu care se tin motocicletele in garantie.20w40 este mineral la fel de bun dar nu este garantat mai mult de 7000 de km asa cum de altfel spune si manualul.acest 15w50 este garantat 10000km pe orice model din 2004 pana azi si poti sa-i dai numai rosu in orice sezon.Gata, ma consider lamurit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma poate ajuta cineva cu asa ceva??? http://www.bikepics.com/pictures/1269410/ Multumesc!!!



Nu inteleg ce are de nu vede link ul de mai sus...e vorba de crashpad uri pt un fzs600 an 2002!!!Multumesc!

Editat de obeapaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta este o boala a romanilor, trebuie sa interpretam tot ce citim. Eu, in viata asta amarata, am invatat ceva si anume ca, daca un constructor de motociclete, automobile si alte mergatoare fac un manual de utilizare, apoi, il respect si sunt convins ca nu gresesc. Ca sa faca manualul ala, eu sunt convins ca s-au facut niste studii, teste si altele care ma depasesc pe mine, nu au luat-o la probabilitate sau la interpretare. Eu am mai observat, in general la motociclete si masini, unele care si dupa 10 ani arata fi functioneaza impecabil, iar altele, dupa vreo 3-4 ani sunt jafuri. Ia ghici care dintre ele a avut o intretinere conform manualului si nu dupa cum spune nea gica de la coltul blocului? Daca ghicesti, ai o bere de la mine, pe care oricum o bem cand vom face o intalnire de Fazere :friends:

 

 

atunci ne vedem la o bere(fara alcol)sau suc ceva cand da caldura:),sper sa fim mai multi sa ne admiram bibelourile :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta este o boala a romanilor, trebuie sa interpretam tot ce citim. Eu, in viata asta amarata, am invatat ceva si anume ca, daca un constructor de motociclete, automobile si alte mergatoare fac un manual de utilizare, apoi, il respect si sunt convins ca nu gresesc. Ca sa faca manualul ala, eu sunt convins ca s-au facut niste studii, teste si altele care ma depasesc pe mine, nu au luat-o la probabilitate sau la interpretare. Eu am mai observat, in general la motociclete si masini, unele care si dupa 10 ani arata fi functioneaza impecabil, iar altele, dupa vreo 3-4 ani sunt jafuri. Ia ghici care dintre ele a avut o intretinere conform manualului si nu dupa cum spune nea gica de la coltul blocului? Daca ghicesti, ai o bere de la mine, pe care oricum o bem cand vom face o intalnire de Fazere :friends:

Nu stiu cati dintre noi au cort, ca ar merge si o bere cu alcol seara..O transalpina cu retur pe transfagarasan si cheia, cred ca ar fi ok :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cati dintre noi au cort, ca ar merge si o bere cu alcol seara..O transalpina cu retur pe transfagarasan si cheia, cred ca ar fi ok :)

Eu ma bag. Ce frumos ar fi sa avem o seara intreaga la dispozitie si sa stabilim odata ce e cu uleiul asta, ca e un mare mister!

Cort nu am, dar imi cumpar unu urgent.

Editat de Shepard
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cort - multumit de Husky, doar ca nu se mai gasesc atatea variante in RO ca pe vremuri,

 

Am avut ieri accident cu moto, din pacate niste chestii care trebuiau sa reziste s-au rupt. In loc sa se rupa scarita pilotului s-a rupt suportul scaritei, in loc sa se rupa semnalul de pe fata stanga s-a rupt prinderea in carena. Rezultatul: in loc de scarita si semnal am de schimbat suportul si setul de carene frontale care vin ca set, nu independente. Asta insemna ca in loc de vreo 250 de lei costa de vreo 10 ori mai mult.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai avut ceva crash pad-uri montate în momentul căzăturii?

 

Întreb asta pentru ca am citit pe net despre o problemă cu crash pad-urile la această motocicleta. Se fisurează/rupe destul de ușor brațul cadrului la capătul căruia e pus crash pad-ul . Nu era vorba de crash pad-uri făcute acasă ci de cele făcute de către firme cu tradiție în producerea de astfel de metode de reducere a daunelor.

Eu intenționez să montez niște crash bar-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...