Emppu Postat Iulie 16, 2006 Share Postat Iulie 16, 2006 Daca le zici ca supersport de 600 e prea mult pt incepatori rad de tine. Pun intrebari de gargara de genu: Ce motor sa-mi iau?" sau si mai si "Incepator pe R1 (cumparat deja). Ce parere aveti. Astept sfaturi" Si daca le zici ca un 1000 e prea mult pt experienta lor ZERO isi dau ochii peste cap si zic ca esti invidios ca n-ai bani sa ti iei motor ca ei. Si nu e vorba doar de putere ci de multi alti factori car e fac ca un anume motor (CBR 600 included) sa fie nepotrivit pt un incepator. "Da ce vrei fra', sa ma dau pe 50 cai, io la valoarea mea? Ca il stiu pe X sau pe 0 care si-o luat Hayabusa din prima si nu si-o rupt capu." Sanatate maxima baiatului si sper sa se aplice dracului odata legea aia nenorocita cu 34 de cai in primii doi ani ca de sticat nu are cum sa strice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acredus Postat Iulie 16, 2006 Autor Share Postat Iulie 16, 2006 (editat) Treaba sta asa: CBR-ul era de 600 dar nu RR ci F, asadar varianta mai cuminte, mai manevrabila. Nu cred totusi ca asta e un motor mare pt incepatori. Am mers si eu cu ea vreo 80 de Km prin Bucuresti si imprejurimi si desi am chopper si nu ma coafeaza vitezanele nu pot sa zic ca era naravasa. Am mers fara probleme; nu mi s-a parut ca un incepator responsabil n-ar putea sa o stapaneasca. Tipul facuse scoala la Moto TT, o scoala oricum mai buna decat ce se gaseste in general pe la noi. Nisip era, pt ca nu se aflau pe DN1, ci la iesirea din satul Snagov. De figuri nu cred ca era cazul, pt ca in masina din spate se aflau nu numai prietena lui dar si parintii acesteia. Ce sa zic...poate ca a fost si eroare de pilotaj..dar si ghinionul a avut un cuvant greu de zis. Asa cum am spus de la inceput...scopul postului a fost de a-i mai potoli pe cei care merg in tricou si adidasi gandindu-se ca o viteza rezonabila (desi fiecare intelege diferit "rezonabilul") si o atentie sporita ii scapa de accidente. Sa nu uitam ca hazardul si circumstantele mai putin fortuite au mereu cate ceva de zis. Editat Iulie 16, 2006 de acredus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motoristu Virog Postat Iulie 16, 2006 Share Postat Iulie 16, 2006 (editat) Oribil domle Sanatate multa omule. Orice alte comentarii si critici sunt de prisos acum... Apropos de chestia cu 34 de cai... Ia gandestete ca esti un tip masiv si ti-ai cumparat un chopper de 34 de cai, pai te mananca cainii :crack:si iti creste barba pana ajungi la destinatie sa nu mai vb de cazul in care mai ai si pasager . Editat Iulie 16, 2006 de Motoristu Virog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Iulie 16, 2006 Share Postat Iulie 16, 2006 Treaba sta asa: CBR-ul era de 600 dar nu RR ci F, asadar varianta mai cuminte, mai manevrabila. Nu cred totusi ca asta e un motor mare pt incepatori. Am mers si eu cu ea vreo 80 de Km prin Bucuresti si imprejurimi si desi am chopper si nu ma coafeaza vitezanele nu pot sa zic ca era naravasa. Am mers fara probleme; nu mi s-a parut ca un incepator responsabil n-ar putea sa o stapaneasca. Tipul facuse scoala la Moto TT, o scoala oricum mai buna decat ce se gaseste in general pe la noi. Nisip era, pt ca nu se aflau pe DN1, ci la iesirea din satul Snagov. De figuri nu cred ca era cazul, pt ca in masina din spate se aflau nu numai prietena lui dar si parintii acesteia. Ce sa zic...poate ca a fost si eroare de pilotaj..dar si ghinionul a avut un cuvant greu de zis. Asa cum am spus de la inceput...scopul postului a fost de a-i mai potoli pe cei care merg in tricou si adidasi gandindu-se ca o viteza rezonabila (desi fiecare intelege diferit "rezonabilul") si o atentie sporita ii scapa de accidente. Sa nu uitam ca hazardul si circumstantele mai putin fortuite au mereu cate ceva de zis. ups .. si zici ca a facut scoala la moto TT . Astia nu-s aia despre cere se aude ca te invata sa frinezi pe nisip si alte alea. Daca as fi cinic as zice 'vezi bai ninja ca nu-i ca-n filme' . Fara a fi cinic insa iti spun insa : CU SIGURANTA A FOST EROARE DE PILOTAJ. Iar daca tu, prietenul tau sau alti incepatori va amagiti ca ar fi vorba de ghinion atunci o sa avem multe ripuri p-aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 16, 2006 Share Postat Iulie 16, 2006 Multă sănătate omului. Atenție la pneumotorax, în România se repară în două moduri: chirurgical (metodă nasoală, se taie câteva coaste, rană mare Âşi urâtă, recuperare lentă Âşi doar parțială) sau cu vibramicină în pleură (cauzează o inflamație urâtă a pleurei, doare de crăpi - se face sub anestezie în coloană că nu rezistă nimeni fără - dar se cicatrizează pleura pe plămân Âşi se recuperează foarte repede Âşi foarte bine). Ambele metode se aplică după aspirație de o săptămână, deci mai sunt Âşanse să meargă pe vibramicină - atenție, nu se găseÂşte în RO, ci prin vest. La origini era un antibiotic mai vechi, dar are un efect fantastic la inflamator în acest caz. Fiecare spital procedează cum poate, la Militar se face vibramicină (dacă vii cu ea, dacă nu tot chirurgical), la Sf. Ioan nici nu au auzit de metoda asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoKart Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 Nu inteleg de ce dreaq va ofensati atata ca era incepator si era pe un CBR de 600...bine mah da avea 50 la ora ce dreaq....La 50 putea sa cada si cu scuteru' daca nu stia sa se incline...va dati voi rotunzi...ia spuneti....cati dintre voi...ca incepatori nu v-ati dat pe o vitezista?ha?....care a avut ocazia...s-a dat...chiar daca a mers incet... Regrete pentru motorist si insanatosire grabnica...iar pentru restul...mai marsh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan kawa Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 Un prieten isi luase permisul joi..Duminica...in timp ce calarea un CBR 600 la iesirea din Snagov..intr-o curba la dreapta a alunecat pe o parte...si s-a varsat pe celalalt sens din care venea o masina. Viteza motociletei era de 45-50 la ora maximum, (prietena lui mergea in spate cu masina si a confirmat) dar probabil s-a inclinat prea mult in curba si a alunecat pe niste nisip. Desi soferul l-a evitat cat a putut (a intrat si in sant din cauza asta), tot l-a atins. Rezultate: Splina scoasa, rinichi rupt, o coasta fracturata care i-a si perforat plamanul cauzand pneumotorax, echimoza urata de tot pe spate si in lateral pe o suprafata de 70 cm patrati. Acum se recupereaza la Floreasca. Avea casca, si geaca cu protectii hard. Am postat aici pentru a le arata celor care nu se protejeaza spunand ca nu merg cu viteza , ca chiar si la viteze relativ mici te poti strica destul de rau. .....nasol ! o cazatura in primii km iti face bine ...iti iese valentino din cap! dar baiatu asta a patit-o c-am rau! parerea mea! la multi face bine o cazatura ...te cuminteste! Cu cat cazatura e mai devreme cu atat e mai bine. sanatate maxima la om! p.s. eu in primii sute de km, in curbe eram depasit si de carute! Curbe care in mod normal le iei cu 140+, eu le luam cu60- 70....de frica! nici acum dupa 20.000km nu stau bine in curbe....tot de frica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabii Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 "Un prieten isi luase permisul joi..Duminica...in timp ce calarea un CBR 600 la iesirea din Snagov.." Pai combinatie fatala .incepataor, experienta de trei zile, motor de viteza care nu iarta prea multe.. .plus echipament standard (probabil tricou ). Degeaba zbiara unii cat ii tin plamanii: "INCEPATORII AR TREBUI SA INCEAPA PE MOTOARE MAI MICI!" Pt ca imediat apar zmeii care dau exemple ca nustiu care si-a luat hayabusa ca si incepator si inca traieste... Insanatosire grabnica motociclistului ghinionist... P.S. : Ce e mai bine fratilor? 1 - Sa ai motor BETON inca de la inceput, ca sa dea bine la gagcii - cu riscul da a ramane mutilat pe viata, 2 - Sau sa incepi pe ceva mic, linistit si iertator, sa inveti sa mergi un an- doi da sa traiesti viata asa cum trebuie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 Un prieten isi luase permisul joi..Duminica...in timp ce calarea un CBR 600 la iesirea din Snagov..intr-o curba la dreapta a alunecat pe o parte...si s-a varsat pe celalalt sens din care venea o masina. Viteza motociletei era de 45-50 la ora maximum, (prietena lui mergea in spate cu masina si a confirmat) dar probabil s-a inclinat prea mult in curba si a alunecat pe niste nisip. Desi soferul l-a evitat cat a putut (a intrat si in sant din cauza asta), tot l-a atins. Rezultate: Splina scoasa, rinichi rupt, o coasta fracturata care i-a si perforat plamanul cauzand pneumotorax, echimoza urata de tot pe spate si in lateral pe o suprafata de 70 cm patrati. Acum se recupereaza la Floreasca. Avea casca, si geaca cu protectii hard. Am postat aici pentru a le arata celor care nu se protejeaza spunand ca nu merg cu viteza , ca chiar si la viteze relativ mici te poti strica destul de rau. Sanatate multa. Urat foarte urat. Cam greu sa se incline prea mult la primii lui km, mai degraba nu s-a aplecat sduficient si a iesit pe contrasens, am facut si eu asta. Plus ca toate curbele pana la Ploiesti sunt asa lejere, deci e greu de inteles. Nasol, ma abitn de l acomentarii rautacioase cand omul e varza in spital. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 O fi fost vitezana, dar daca avea viteza mica nu prea mai conta. CBR-ul este manevrabil si destul de usor. Probabil a fost si eroare de pilotaj, combinata cu ghinionul ca venea cineva pe contrasens. Sanatate multa, refacere rapida! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monitz Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 Multa sanatate si ............. sa auzim vesti mai bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acredus Postat Iulie 17, 2006 Autor Share Postat Iulie 17, 2006 (editat) se pare ca in lumina ultimelor declaratii ale politiei, ale martorilor oculari si ale motociclistului insusi care acum e constient, ...ala cu masina ar fi taiat curba si motociclistul s-a aruncat de pe motor ca sa nu-l ia in plin Editat Iulie 17, 2006 de acredus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frankotiradore Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 Urmaresc de ceva timp mica bursa de accidente de aici si pot spune ca spiritul romanesc transpira prin toti porii acestor pagini. Tragedia se imbina cu comicul si idiotenia atat de des, incat la un moment dat nu mai poti decat sa ridici din umeri. Din tantar armasar, din drama repros si asa mai departe. Mai bine urati doar "insanatosire grabnica" si va abtineti de la comentarii inutile legate de valoarea celui care conducea, motivele accidentului si asa mai departe, mai ales cand habar nu aveti care erau conditiile si ce s-a intamplat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marmota Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 se pare ca in lumina ultimelor declaratii ale politiei, ale martorilor oculari si ale motociclistului insusi care acum e constient, ...ala cu masina ar fi taiat curba si motociclistul s-a aruncat de pe motor ca sa nu-l ia in plin Lol pai deja asta este alta mancare de peste Doua povesti total diferite... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mielu Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 In 99% dintre topicurile de la "Accidente" nu merita sa treci mai departe de prima pagina. Stereotipuri, reprosuri inutile etc... Cei aia "incepator"? Ce-i aia "motor mare"? Rah.at pe varza! In cele mai multe cazuri totul tine de sansa. Poti avea accident la 300 km/h fara sa patesti mai nimic (stiu personal cazuri) la fel de bine cum poti cadea si cu mama protectiilor pe tine la 40-50 km/h si ramane paralizat pe viata. Corect, cu protectii ai sansa ca in cazul unei aterizari norocoase sa minimizezi daunele fizice. DAR NUMAI IN CAZUL IN CARE AI NOROC. Si crapi la fel si pe chopper si pe vitezana, si pe 125 cmc sau 1000 cmc. Credeti voi ca aia care va taie fatza, sau aia care nu se asigura se uita mai intai sa vada ce calariti?!? "Lasa-l mah pe asta ca are chopper!" C'mon! Sunt profund dezamagit... ONTOPIC: Sanatate multa omule si insanatosire grabnica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RoC Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 In 99% dintre topicurile de la "Accidente" nu merita sa treci mai departe de prima pagina. Stereotipuri, reprosuri inutile etc... Cei aia "incepator"? Ce-i aia "motor mare"? Rah.at pe varza! In cele mai multe cazuri totul tine de sansa. Poti avea accident la 300 km/h fara sa patesti mai nimic (stiu personal cazuri) la fel de bine cum poti cadea si cu mama protectiilor pe tine la 40-50 km/h si ramane paralizat pe viata. Corect, cu protectii ai sansa ca in cazul unei aterizari norocoase sa minimizezi daunele fizice. DAR NUMAI IN CAZUL IN CARE AI NOROC. Si crapi la fel si pe chopper si pe vitezana, si pe 125 cmc sau 1000 cmc. Credeti voi ca aia care va taie fatza, sau aia care nu se asigura se uita mai intai sa vada ce calariti?!? "Lasa-l mah pe asta ca are chopper!" C'mon! Sunt profund dezamagit... ONTOPIC: Sanatate multa omule si insanatosire grabnica! Insanatosire grabnica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ares323 Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 Insanatosire grabnica pilotului. Orice alt comentariu este de prisos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chupacabra Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 Asta-i ghinion fratilor,sa cazi la viteza aia si sa sa iti iei asa hal de damage.Daca nu era masina nu avea decat cateva vanatai si julituri. Este adevarat ca nici motorul nu l-a iertat dar stiti cum e vorba aia...daca e sa ai ghinion si in pisdah dai de cui. Insanatosire grabnica si mai mult noroc data viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mishu_ZX9R Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 Multa sanatate pilotului ranit .... OFF TOPIC fara sa am catusi de putin intentia sa jignesc pe cineva pentru persoanele care comenteaza in mod rautacios sau sfatos despre ce ar fi facut ei/ele in situatii simulare fiti oameni buni ON TOPIC si nu mai faceti din tantar armasar. Ca sa dau si un subiect de vorba si eu am facut (si inca fac) parte din categoria de asa zis "inconstienti" care si-au luat motor mare din prima (nu sunt prea fericit ca am facut-o dar asta e). Parerea mea e ca pe langa experienta conteaza foarte mult cat de plin e borcanul de noroc in momentul cand ai nevoie sa iei o ligurita din el. Inca odata multa sanatate pilotului si imi pare rau daca am jignit sau deranjat pe cineva cu parerile mele. Bafta si asfalt cat se poate de uscat si curat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2.02 Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 sa dea d-zeu sa se urce din nou pe motor cu toata increderea si sa isi revina complet! oricum..aiurea situatie! ma uitam la tv astazi la stiri...si ziceau intr-un reportaj"motociclistii terorizeaza pe cailalti participanti in trafic"...si mi s-a sculat parul in cap plus o remarca de genul "100 de accidente in ultimele 2 luni toate cu urmari foarte grave".hai fratilor sa facem cumva sa nu ne mai batem singuri cuie la cosciug.Dupa ce ca e o aventura sa faci fata traficului din Bucuresti chiar de cascadorii inutile nu mai e nevoie! si pt alt incepatori ca mine ..si nu numai... cand miscati din incheietura dreapta pe motor ganditi-va de 3 ori.... fata de pe trotuar nu o sa stea cu voi in spital sa va dea supa cu paiul! sanatate maxima si bulan fantastic tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 e crunt sa stai cateva luni in spital pentru o secunda de neatentie, a ta sau a altuia. si cred ca e tare trist sa intri pe forum sa vezi cum te comenteaza unii de acasa, intregi si sanatosi. cum a zis cineva e la urma urmei o chestie de noroc. oricat de bun sau de atent ai fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2FAST Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 INSANATOSIRE GRABNICA MOTORISTULUI . Oricum de la fiecare accident invatam cate ceva . Ghinioane poate sa aiba chiar si cel mai experimentat moto asa ca trebuie sa fim atenti ca sa mai avem ocazia sa ne urcam vreodata pe moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marmota Postat Iulie 20, 2006 Share Postat Iulie 20, 2006 Rugam pe cel ce a deschis topicul sa revina cu amanunte despre starea motoristului. Si eventual imprejurarile in care s-a produs nenorocirea pana la urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apasu77 Postat Iulie 24, 2006 Share Postat Iulie 24, 2006 (editat) Ce sa mai comentam ........... Insanatosire fara urmari Incercati sa nu faceti drumuri in afara orasului pentru inceput (primele sute de km) BAFTA Asta e ghinion ca daca era sa fie putea sa nu ai chiar nimic ...fara sa mai contem BAFTA Editat Iulie 24, 2006 de apasu77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaMishto Postat Iulie 24, 2006 Share Postat Iulie 24, 2006 Insanatosire grabnica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.