bogdan192 Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 Nu vreau sa va fac reclama. Defapt vreau sa va fac reclama, m-am razgandit. Furca cu care am venit eu in service era un pic mai "umana" decat ce povestesti tu despre aia de pe busa. Cesar a lucrat pana la 12 noaptea s-o faca functionala. Merg cu ea de o luna si ceva si n-a curs o picatura de ulei. Tot respectul pentru om si felul cum si-a organizat atelierul. P.S: mai am cateva lucruri de reparat pe la motor, nu te superi daca dau cu el pe la tine, asa-i? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 21, 2012 Autor Share Postat Iunie 21, 2012 Aaa... n-am intrat pe forum decat acum. Vino fara sa intrebi Si vedetele au probleme tehnice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Cine-i breh vedeta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 21, 2012 Autor Share Postat Iunie 21, 2012 Domnisoara de pe CBR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Breh, inca o data, imi cer scuze pentru ignoranta. Deci cine e vedeta, ce face etc. Cine e Razvan si cine e Dani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 21, 2012 Autor Share Postat Iunie 21, 2012 (editat) Nici eu nu am recunoscut-o cand a venit cu motocicleta. Am aflat cine este doar cand ne-a zis ca se trezeste in fiecare dimineata la 5 ca sa prezinte vremea. Despre emisiunea cu Razvan si Dani nu pot sa-ti zic mai nimic pt ca nu ma uit la tv dimineata. Despre Dani (Otil) ar fi cate ceva de spus, dar strict legat de moto: omu se da la enduro, si se pare ca se da binisor. E implicat in fenomen, stii cu ce se mananca, si despre ce e vorba. E folositor ca in competitiile de motorsport (mai ales de la noi, care se desfasoara aproape in obscuritate) sa se beneficieze de vectori de imagine din mass media. Editat Iunie 21, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Ah,ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 25, 2012 Autor Share Postat Iunie 25, 2012 (editat) Desi nu ne bagam in motoare 2T, am fost nevoit sa fac primele piese pt astfel de motorete Si inca o echipare serioasa cu crash pads RG Editat Iunie 25, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgem Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 Esti ocupat saptamana asta? As vrea si eu sa vin pentru un schimb de ulei (am ulei si filtru), si o verificare a uzurii placutelor de frana (nu-mi dau seama cat de uzate sunt). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 3, 2012 Autor Share Postat Iulie 3, 2012 Ocupat... ce sa zic... nu am zi in care sa stau degeaba Nici o problema, te astept in fiecare zi dupa ora 16. Vineri dupa ora 15 iar sambata dupa 10.30. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 Fost, vazut, placut. Mi-am schimbat si eu de curand cauciucurile la Cesar. Pe langa asta, mi-a rezolvat si o problema veche la rezervor, pe care o aveam de cand mi-am luat motoru': cateodata se bloca busonul de la rezervor si nu puteam sa bag benzina... Ceea ce e cam nasol cand deja iti arata "FUEL !!!" pe bord. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_kellu Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 A ajuns luna trecuta o motoreta (Hayabusa 2000) cu suspensia fata facuta varza... dar cam aproape varza de tot In primul rand avea bagat un cui de reglaj din aluminu (nat gud!!!) pe care un destept l-a strans maximum, nu inteleg din ce motiv. Cuiul a trebuit sa fie extras pentru ca n-a mai mers in nici un fel desurubat. N-a vrut Evident ca furca curgea ca la robinet. Jambele cromate erau foarte uzate si... ceea ce se preconiza, cuzinetii praf. Cuie noi, facute de mine vs reversul medaliei - nici un manual de service nu demonteaza acest ansamblu pt ca e nedemontabil. Ba este demontabil cu o conditie - se distrug cuiele originale (filetul M12x1), se scot afara stifturile cu arc si bila care fac click-ul de reglaj. Trebuiesc cuie noi, din bronz, ca alea originale, montate, apoi sincronizate cu stiftul cu arc si bila pentru reglaj. Sau, solutia de oameni bogati - alte jambe In final, jambele cu fibrajul refacut (o operatiune de durata), nu mai curg, se pot din nou regla pe compresie. Adica sunt bune. Concluzia: Nu mai asteptati sa servisati suspensia fata atunci cand incepe sa curga uleiul din ea. Servisare la maximum 2 ani (sezoane) sau 25.000 km, ca la manual. Altfel, costurile sunt mult mai mari, numai cuzinetii costa mai mult decat o servisare completa de suspensie fata. Buna ideea ta de a nu astepta cand curge...o singura problema insa...nu gasesc cuzineti...daca ma poti ajuta. Am un suzuki freewind xf 650 din 1998. Nu stiu (gasesc) de unde sa cumpar cuzineti pentru furca. Acum sper ca asta este problema, inca ma bazez pe omul cu service care a reparat-o initial. Curgea unul din amrotizoare.... simeringuri vechi...am zis sa le schimb, iar acum curg amandoi, mecanicul zice ca e vorba de cuzineti. Ii cumpar sa ii schimbe tot el, ca e lucrarea in garantie...dar daca nu sunt cuzinetii...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 10, 2012 Autor Share Postat Iulie 10, 2012 Cuzineti si nu numai. Sa speram ca iti rezolvi problema acolo unde ai fost prima oara. Incepand cu data de sambata 14 iulie, vom fi plecati in vacanta. Pentru service, persoana de contact este: Adi -0727 668 618 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VictorM Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 Breh, inca o data, imi cer scuze pentru ignoranta. Deci cine e vedeta, ce face etc. Cine e Razvan si cine e Dani? Idem ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 Ce a asa greu de inteles? vedeta din prima poza e in dreapta,fatuca e doar un pretext de a posta poza vedetei noastre din partea dreapta pe toplic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ronee Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 Salutare, se poate face si schimbul cauciucurilor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikita Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 salut, Cat mi-ai luat pentru un curatat si reglat de carburatoare + o revizie? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 Incepand cu data de sambata 14 iulie, vom fi plecati in vacanta. Pentru service, persoana de contact este: Adi -0727 668 618 Salutare, se poate face si schimbul cauciucurilor? Da,se poate, suna la ADI, baietii sunt in vacanta. salut, Cat mi-ai luat pentru un curatat si reglat de carburatoare + o revizie? Mersi La fel,suna-l pe ADI si vezi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BasharBobby Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 salut, Cat mi-ai luat pentru un curatat si reglat de carburatoare + o revizie? Mersi Carburatie 250 lei, iar pretul pentru revizia la cbr-ul tau depinde doar de tine... In sensul ca depinde de ce consumabile vrei sa inlocuiesti! Salutare, se poate face si schimbul cauciucurilor? Bineinteles ca se poate, inlocuit si echilibrat! Oricand vrei tu, suna-ne pentru detalii (0727.668.618 Adi sau 0730.036.730 Bogdan) Idem ! Gata vacanta! Open for business. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 5, 2012 Autor Share Postat August 5, 2012 Am revenit la service. Cer scuze celor carora nu le-am raspuns la telefon pentru ca am fost plecat din tara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 Dau pe la tine cu FZ6-le in seara asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 17, 2012 Autor Share Postat August 17, 2012 Sigur, suntem la service Minunatii - motociclist venit pentru reglajul lantului. Doar 4 dinti mai erau inca pe foaie Atentie, pentru motociclistii care au lanturi 520 si/sau foi spate din dural. Lantul nu se regleaza oricum, nu se lasa larg si nici nu se regleaza cu motocicleta pe cric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 daca nu puneai pozele nu te credeam dar cum de reusea sa mearga asa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 27, 2012 Autor Share Postat August 27, 2012 Reusea... nu stiu nici eu prea bine cum. Numai ca n-a optat pentru varianta lant + pinioane noi, a optat pt SH bune la o fractiune de pret. Se pare ca a fost bine pentru ca avenit si cu masina la service tot la noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 multam baietilor pentru sprijinul acordat la ora 11 noaptea, duminica a facut diferenta intre a-mi lua motorul cu platforma si a ma bucura de un frumos drum la intoarcere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.