Cesar Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 (editat) Nenea, sa te vad eu pe tien cu facturi de la reprezentanta pentru: ulei, filtru ulei, antigel, lichid frana, baterie, cauciucuri, placute frana, rulmenti, ghidon si alte alea. Rebrandingul e in floare si nu cred ca nu stii asta. Din sapaturi, aflii ce ulei e de fapt cel al producatorului (exemplu: ulei BMW = ulei Castrol), ce fel de filtru de ulei este, ce bateria iti pun baietii pe OEM, ce gume, ce placutele (cumpara tu de la honda cu 400ron setul de placute cand la Brembo acelasi articol e 300ron), ce rulmentii (rulmentii BMW = SKF). Aici nu e vorba de reparatii artizanale (cum ar fi adaptat chiulasa de dacia 1310 la Hayabusa), ci de piese care sun practic OEM fara marca motocicletei stantata pe ele. Nu tocmai asta a vrut sa zica varul Survolaj. El spunea sa se foloseasca piesele special destinate unui model de motocicleta chiar daca sunt facute de alt producator. Nu sustinea cumpararea si folosirea doar de piese OEM Editat Iunie 25, 2010 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Nu tocmai asta a vrut sa zica varul Survolaj. El spunea sa se foloseasca piesele special destinate unui model de motocicleta chiar daca sunt facute de alt producator. Nu sustinea cumpararea si folosirea doar de piese OEM asta o fi vrut sa zica, da' s-a inteles cu totul altceva. oricum, n-are dreptate nici-nici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Bine ar fi sa venim si cu exemple, adica piesa x de la masina y, se potriveste si isi face treaba la motoreta z. Asta e si ideea. Putem compara si asemana si piesele de la un tip de motoreta cu altul, si aici iar exemple de la cei ce au facut schimbarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
testos Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 ex.: camera de aer de ij (p 18 , suzi p 19...) la suzuki, claxon tot de ij..si as vrea sa schimb transmisia de pe curea...... p lant... tre sa vad de ce se potriveste.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gtr 1000 Postat Iunie 27, 2010 Share Postat Iunie 27, 2010 Termocupla de pe radiator Kawasaki GTR 1000, Kawasaki GPZ 1000 RX, Kawasaki ZL 1000 este identica cu termocupla automobilelor Honda Civic cu motoare de 1300 cmc. cu temperatura de cuplare la 97 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Curatire rezervor de rugina : Mesaj completat Atasez si un link , de unde am luat "inventia" asta. http://www.altelco.net/~jacil/clay/motorcy...KElecSetup.html CURATIRE_REZERVOR..pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Aparent, aproape toti rulmentii din Ducati-ul meu sunt produsi de SKF (exceptandu-i pe cei de furca). As extrapola si as spune ca toate Ducati-urile, la fel ca si toate BMW-urile folosesc rulmenti SKF. Distribuitorul pe Romania este badi.ro si, din ce am vazut, au totul pe stoc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidius Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 pentru a nu plati taxe - rulmentii, termostate, radiatoare la comanda, furtunuri, unele filtre, unele electrice ... totusi implica si "riscuri"... daca risti trebuie sa fi si atent care este ideea cu taxele ? taxele le achita importatorii, nu cumparatorul in mod direct Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Si ghici unde se regasesc taxele alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Asa , ca idee , ar fi misto sa redenumim topicul , sa fie la mintea cocosului. "Garage Biker" , de exemplu. E misto sa incurajam "inventica" romanesca , pe alte forumuri , pe afara , am mai vazut faze de genu' , cu scule facute in subsol , tot felu' de mantocareli , potriveli , lucruri interesante , de obicei. Intrebare : cum scot surubul de la cricul lateral ? E strins prea tare , nu iese de loc. Pina la urma bag flexu' in el , cu ce il pot schimba ? Ca tine mobra , pina la urma , cam 230 de kile. Vreau sa mesteresc ceva la cric , sa-i sudez o labuta , sa nu mai stau sa caut lemne toata ziua , sa nu intre in pamint sau in asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Topicul asta este despre compatibilitati piese, de la auto la moto si extrapoland de la orice la moto. Si asa ramane. Nu inteleg de unde ti-a venit tie ideea ca ar fi despre mestereli.. E vorba de piese. Vrei topic de mestereli, fa altul, dar m-as mira sa nu existe deja. Deci, in concluzie va rog postati on-topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 care este ideea cu taxele ?taxele le achita importatorii, nu cumparatorul in mod direct Sti destul de bine , ca taxele is bagate in preturi, asa ca aaaaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Asa , ca idee , ar fi misto sa redenumim topicul , sa fie la mintea cocosului. "Garage Biker" , de exemplu. E misto sa incurajam "inventica" romanesca , pe alte forumuri , pe afara , am mai vazut faze de genu' , cu scule facute in subsol , tot felu' de mantocareli , potriveli , lucruri interesante , de obicei.Intrebare : cum scot surubul de la cricul lateral ? E strins prea tare , nu iese de loc. Pina la urma bag flexu' in el , cu ce il pot schimba ? Ca tine mobra , pina la urma , cam 230 de kile. Vreau sa mesteresc ceva la cric , sa-i sudez o labuta , sa nu mai stau sa caut lemne toata ziua , sa nu intre in pamint sau in asfalt. Este deja topic de garaje si de scule home-made, e facut pinned Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Ok , poate nu am fost eu atent , sa caut mai bine. Mie imi plac lucrarile DIY si sper sa fie cit mai multi de genul asta. Da' cu surubu' cum ramine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Da-i wd40 si lasa-l la inmuiat vro 5 minute. Pui imbus pe el, de fapt daca ai acces, mai bine o cheie cu clichet cu cap de imbus. Imbusu e mai elastic asa de felu' lui. Ii dai un soc si iese afara. Daca poti sa verifici undeva, vezi daca e metric surubu ala. Sa nu aiba filetu invers. Daca nu ai wd40, pune un strop de lichid de frana, ca si ala inmoaie jegu/rugina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 care este ideea cu taxele ?taxele le achita importatorii, nu cumparatorul in mod direct inca mai crezi in Mos Craciun ? ... o lampa de stop pt Suzuki Samuray 4x4 ajunge din Japonia in Ro la vreo 500lei ... taxe vamale, postale,de magazinaj,de asigurare, adaosuri... direct sau indirect - tot cumparatorul plateste intregul "lant" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 Aparent, aproape toti rulmentii din Ducati-ul meu sunt produsi de SKF (exceptandu-i pe cei de furca). As extrapola si as spune ca toate Ducati-urile, la fel ca si toate BMW-urile folosesc rulmenti SKF. Distribuitorul pe Romania este badi.ro si, din ce am vazut, au totul pe stoc. Aparent, toti rulmentii de la Husqvarna sunt produsi de Timken. Cum am colindat magazinele de rulmenti din Bucuresti, care comercializeaza SKF, si nici unul nu a putut sa-mi ofere rulmenti cu acea dimensiune, am apelat la www.rollingsystem.ro, care aduc Timken. A, rulmentii originali (care de fapt sunt tot Timken, chiar acelasi cod), sunt de 5 ori mai scumpi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 Pai aia ii afacere profitabila, iei cu un leu si vinzi cu 5 Pe mine sincer ma deranjeaza treaba asta, daca mi se strica ceva si nu pot eu repara, mai bine duc la un mester sa repare si sa il platetc pe el decat sa dau bani pe o chestie noua. Poate vi se pare aiurea, dar putin cate putin, treaba asta ajuta si la economia tarii, in sensu ca raman banii aici decat sa ii scoti afara din tara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iulie 23, 2010 Share Postat Iulie 23, 2010 A, am uitat: am gasit rulmentii potriviti (in timisoara doar), dar semeringurile de praf pentru ei nu le-am gasit pe nicaieri (e vorba aici de rulmentii de la furca). Asa ca a trebuit sa folosesc superglue ca sa lipesc cauciucul la cei vechi, plus un strat fin de silicon auto pe deasupra, si am reconditionat eu semeringurile. Deci, ca un sfat, incercati sa nu distrugeti piesele vechi la scoatere pana nu aveti piesa noua in mana, ca s-ar putea sa va loviti tocmai de un amanunt din asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 23, 2010 Share Postat Iulie 23, 2010 Nu stiu la alte japoneze dar la Honda Transalp modelul vechi rulmentii originali sunt NSK. Probabil ca si la alte japoneze sau la alte modele Honda. Probabil SKF sunt la fel de buni, dar.. na, depinde cum au semnat bossii contractele acolo la masa ovala la sedinta de comitet .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Poly Postat Iulie 23, 2010 Share Postat Iulie 23, 2010 Tot ce am schimbat rulmenti roata,bascula,semeringuri le-am luat dupa dimensiuni din magazinele de profil si n-am nicio problema.Chiar nu merita sa dai de 3-4 ori pretul numai pt ambalaj.Continutul e acelasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Iulie 25, 2010 Share Postat Iulie 25, 2010 semeringuri de supape yamaha xt/tt 600 le gasiti pe logan 16v cred, nu mai stiu exact dar daca te duci la piese auto gasesti la aceeasi dimensiune numai ca au o ciupercuta in capat care o polizezi frumos la flex, altfel nu incape in arc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Termocupla de pe radiator Kawasaki GTR 1000, Kawasaki GPZ 1000 RX, Kawasaki ZL 1000 este identica cu termocupla automobilelor Honda Civic cu motoare de 1300 cmc. cu temperatura de cuplare la 97 grade. Se potriveste si la GPZ500S ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 (editat) semeringuri de supape yamaha xt/tt 600 le gasiti pe logan 16v cred, nu mai stiu exact dar daca te duci la piese auto gasesti la aceeasi dimensiune numai ca au o ciupercuta in capat care o polizezi frumos la flex, altfel nu incape in arc. La Shadow ...volan de dacia 1100 cu o modificare, cercul taiat aranjat apoi cu biaxul(moca de la Remat) Editat Iulie 29, 2010 de Indian73 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Tot ce am schimbat rulmenti roata,bascula,semeringuri le-am luat dupa dimensiuni din magazinele de profil si n-am nicio problema.Chiar nu merita sa dai de 3-4 ori pretul numai pt ambalaj.Continutul e acelasi tot legat de rulmenti, cum pot afla corespondenta de la rulmentii OEM cu ceva gen SKF sau FAG?. cred ca am un joc la roata fata la un rulment. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.