Sari la conținut

XT 1200 Z Super Tenere


bogdan_harea
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu un kil in plus in minus nu e mare diferenta. Am experienta crash-urilor de la Givi, foarte usoare, dar care se stramba doar de la o cazatura de pe loc. La una mai serioasa, pe sosea la 40-50 km/h, sunt inutile neprotejand nimic. Controversa este mare, unii preferand Givi sau similar, altii Turatech sau originale BMW din inox cu carne groasa, practic indestructibile. Cand am facut crash-uri pt Vstrom nu am gasit decat teava de 27 mm si am facut dispozitivul de indoire pt aceasta dimensiune. Pe Vstron sau pe F au arata bine, dar in noul trend sunt cam groase. De aici si dilema mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi mi-a venit crash bar-ul de la altrider.

este solid,bine construit, usor de instalat...de calitate.

 

 

mi se pare foarte masiv. si mai ales scump, dar sunt convins ca daca vei avea nevoie de el se va dovedi o investitie foarte bune.

 

Nu te-ai gandit sa puni niste ciorapi de neopren pt suspensia fata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu prefer o motocicleta chiala sa adaug ce-mi place mie pe ea. Daca nu am de lucru la motocicleta propriuzisa, e o placere sa muncesti la accesorii personalizate. Pana acum nu am prea gasit accesorii facute pe placul meu si am fost nevoit sa le gandesc, sa le confectionez si testat, iar acum ma bucur de ele.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

roata fata se pare ca este compromisa si daca tot trebuie s-o schimb ma gandesc s-o fac cu una de 21". stiti ce fabricant fabrica roata 21" pentru XT12 ?

acum fara bascalie!

 

ce ai patit si cum

 

la gs spitat e naspa rau nu o poate centra nimeni

iar janta costa 1000 euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de fapt cercul este compromis si daca in US costa 400 $ ma gandesc sa shichimb toata roata.

anul trecut in Bulgaria, prin munti, am luat o denivelare si am strambat talonul jantei pe dreapta naspa iar pe stanga mai putin. saptamana trecuta am luat gume si cand le-am schimbat am zis sa fac treaba complet si am mers sa indrept janta. mers la indreptat si dupa indreptare nenea ala nu mi-a zis ca a dat spitele jos ca sa faca operatiunea de indreptare. am pus gumele si am mers la o tura iar spitele fiind descentrate am facut cercul praf. asa am ajuns sa stau cu mobra suspendata la propriu si la figurat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la noi prob e ca nu se pot centra

degeaba as cumpara cerc si spite si sa le "inadesc"

 

nasol

avantaje si dezavantaje la spitatele tubeless

 

parerea mea... cumpara una noua

 

sh nu as lua de pe net ca nu stii ce iti ajunge

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata intr-un mare fel cu 21 pe fata, si probabil se simte si in off diferenta. Cea din poza are camera, asa ca trebuie si ea "tublesita". Trimite-mi mie roata. Incerc sa o dreg.

post-8769-0-92938400-1362219982_thumb.jpg

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit la woody's pe advrider cateva variante:

1. pe hub-ul original se monteaza spite monzter si cerc 21" de la Excel. este cel mai ieftin si cel pe care il prefer dat fiind ca raman discurile de frana originale si se fac doar mici modificari la aripa si la furtunele de frana.

2. se schimba toata roata cu cerc Excel si hub aftermarket, discuri de frana de la KTM si cu cateva modificari facute de woody's raman in functiune si abs\tcs. la varianta asta se poate opta pentru 1 sau 2 discuri.

 

se pare ca nu prea se potriveste roata de 21 cu scutul motor pe care-l am eu pe motocicleta. am sa le dau mail si cer mai multe detalii...

 

Multumesc Bogdan. azi (pardon,ieri) a fost inchis la shop-ul unde am roata si luni o iau de la ei si sper sa dau o fuga pana la Bucuresti.



post-9413-0-57482500-1362290861_thumb.jpg asa arata rotile cu hub-ul original. fata 1.85\21 si spatele 2.5\18

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am dres roata cat de cat la Rabinu.

la Yamaha cercul costa 590 euro + TVA iar de la woody's am primit raspuns cu 470$ ce include cercul Excel 21" * 1.85 si spitele din otel supra dimensionate. Mai cer cateva informatii despre potrivire si le comand de la woody's.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu un kil in plus in minus nu e mare diferenta. Am experienta crash-urilor de la Givi, foarte usoare, dar care se stramba doar de la o cazatura de pe loc. La una mai serioasa, pe sosea la 40-50 km/h, sunt inutile neprotejand nimic. Controversa este mare, unii preferand Givi sau similar, altii Turatech sau originale BMW din inox cu carne groasa, practic indestructibile. Cand am facut crash-uri pt Vstrom nu am gasit decat teava de 27 mm si am facut dispozitivul de indoire pt aceasta dimensiune. Pe Vstron sau pe F au arata bine, dar in noul trend sunt cam groase. De aici si dilema mea.

nu stiu ce sa spun..am avut givi ( si am si acum ) , au fost PERFECTE pevaradero ( cand am aluincat pe ulei m au protejat perfect si nu s au strambat ba chair nici prea mult nu s au polizat. pun si acum lumanari pe GIVI la biserica. Dar pesemne ca sunt diverse variante cu diverse forme, tu stii mai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ar face si BMW-ul motociclete la nivelul orgilor sau tobelor Yamaha...

Din pacate, mobrele BMW nu trec de nivelul tobelor de pe motocicletele Yamaha...

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O gherla bagata sub pres a producatorului de orgi si tobe, Yamaha-Wankel RZ201-CCR, ajuta la trecerea in "PALID" a lui XT 1200Z in fata noului concept BMW GS 2013.

Sa inteleg ca te-ai dat cu noul gs 2013 si cu xtz1200 si ai ajuns la concluzia asta? Ma gandeam eu ca nu! E tare interesant ca bmw-istii veritabili stiu lucrurile astea fara sa calareasca competitia. O fi de la alimentatie!?!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...