owene Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 22 august 2010 Ma intorceam cu ETZ-ul de la intalnirea socialistelor de la Mizil, si veneam agale pe DN10 dinspre Orasul Nehoiu spre Siriu catre Brasov. In primul sau al doilea sat dupa Nehoiu(nu am retinut) vad un motociclist pe jos, si cativa oameni langa el. Am oprit in 20 de metri si am alergat inapoi sa opresc oamenii sa faca cele cateva "binefaceri fatale" gen smuls casca din cap, rostogolit accidentatul de pe o parte pe alta etc. Baiatul a fost un norocos, zic eu din ce am vazut la momentul acela. Era constient, vorbea, mi-a raspun corect ca era Duminica, a stat cuminte desi il dureau toate iar oamenii il cunosteau si nu au sarit ca la balamuc, i-am desfacut doar capsa de la gat de la geaca sa poata respira mai usor fiindca respira cu dificultate(probabil ceva la coaste). Nu avea hemoragii externe, il dureau picioarele iar asta e de bine, au verificat si cei de la ambulanta. Se pare ca eu am trecut la cateva zeci de secunde dupa accident, cei de acolo au sunat la 112 si ambulanta si politia au venit impreuna cam dupa 4 minute, s-au miscat rapid. Sa speram ca fiind tanar, o sa se refaca cat se poate de bine si ii doresc mult noroc si putere mentala sa treaca prin convalescenta. Poate daca cineva are vesti concrete despre starea lui o sa scrie aici. Sper sa auzim de bine. Circumstantele accidentului, din ce am vazut eu acolo si putinul care s-a auzit: curba la dreapta, motocilistul depaseste o masina. Cel din masina, tot localnic, spune ca a fost depasit in curba de motor care avea viteza foarte mare, dar accidentul nu l-a vazut, totul s-a intamplat intre momentul depasirii si pana cand a parcurs si el curba si l-a vazut intins pe jos. Curba are cam 80-90 de grade. Doamna de la casa de alaturi a auzit bufnitura, dar martor propriu-zis nu a fost. Deci motociclistul depaseste in curba dreapta, ajunge pe contrasent, iese pe acostament, loveste cu partea dreapta 2 sine de tramvai montate de-amboulea fara un scop precis, smulge una din sine, motociclistul e aruncat cam la 10m pe acostament iar motorul se opreste cu spatele langa un gard de lemn. Motocicleta Kawa Ninja, nu mi-am dat seama de cat, nu scria pe carene, cu turometru si vitezometru analogic, poate va dati seama cunoscatorii. Vitezometru era la zero, ca de nu incepea alta gargara irelevanta. Motociclistul tanar, douazeci si ceva de ani, localnic, motor de o luna, abia plecase de acasa. Casca integrala si-a facut treaba, era cu viziera desprinsa, geaca, blugi, si adidasii care i-au sarit din picioare. Eu nu sunt motociclist de mult, dar deja ma zbarlesc pe spate de fiecare data cand vad adidasi, totdeauna i-am vazut sariti din picioare. A venit si tatal baiatului, era in stare de soc, i-am spus sa vorbeasc cu cineva sa-l duca cu masina la Nehoiu sa fie cineva langa baiat, sa vada o fata cunoscuta, am vorbit cu domnul unde cazuse motorul sa-l bage la el dupa ce termina politia masuratorile, am schimbat 2 vorbe cu politistii si am plecat. Am mers calm cei cativa km pana la baraj la izvor, am oprit si dupa aia n-am mai fost calm deloc, am stat o jumate de ora pe acolo sa-mi revin. Cum mm sa pui sine de tren pe marginea drumului, da un copil cu bicicleta in ele poate sa moara. Nu alea au provovat accidentul, da ma tot uitam la gardul ala subred si de nu erau sinele alea trecea prin gard si se oprea in porumb cu o mana rupta doar sau doar speriat? Ma opresc aici si ii doresc accidentatului multa sanatate si noroc, sa poata motocicli din nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stlk Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Tot n-am inteles ce rol aveau dracoveniile alea ? Faceau parte din gardul cuiva, erau puse de cineva sa-si blocheze locul de parcare, ce cautau acolo ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 am vazut si pe la mine la tara ca pun tevi, bolovani pentru a nu lovi cineva gardul cu vreo masina, gen ''du-te un metru departe de gardul meu'' valoros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Cu legea de rahat din romanaia o sa fie greu sa dovedesti cine a pus alea acolo, dar daca daca "se scapa" ala de le-a plantat, in mod normal ar trebui sa faca bulau pentru agravarea urmarilor accidentului. E plin de oligofreni care-si pun cioate, troace si ale tampenii in drum asa cum e plin si bucurestiul (si cum sunt si alte orase in ro) de jante de microbuz cu un batz prin ele, sau "capre" din fier-beton, navete de bere goale, garduri de la jandarmerie si te mai miri ce porcarii artizanale ca "acolo nu parchezi ca nu vrea muschiu cardiac a lu' nu stiu cine" . Ma chircesc de fiecare data cand vad tampenii d-astea pe marginea drumurilor sau pe trotuar - e plina tara de "tepuse" d-astea care pot foarte usor sa te si omoare indiferent ca esti pe jos, role, skate, bicla motocicleta, etc. Iar rationamentu' (daca ii pot zice asa) boilor care le pun e ceva gen "pai ai ba grije, 'te-n ma-ta! Ce, nu le vezi sa le ocolesti?". Repet- dosar penal pt (cuvant jignitor) din ograda in dreptul careia erau alea infipte, daca tot se dau si amenzi cand nu-ti cureti zapada din fata casei. Vama Veche sau 2 mai-ul (si nu numai) au la fel, numa stalpi si stalpisori si lanturi si alte obstacole "ca sa nu parcheze altii in fata lu' curtea mea"... Tara de cretini. Sanatate baiatului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Culmea, fier vechi sa fura peste tot, si sinele alea nu le au luat nimeni? Cred ca sunt destul de grele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csj Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Important e ca s-a terminat cu bine. Baiatul va fi mult mai atent de acum incolo, indiferent cu ce se deplaseaza. Cat despre sinele de tramvai montate in apropierea partii carosabile, n-ar fi trebuit sa fie acolo. Nu cred c-ar fi fost smulsa daca era fixata in beton sau daca in locul sinei ar fi fost vreun indicator/ copac etc., atunci urmarile ar fi fost mult mai mari. Impotetic s-ar fi putut termina in multe feluri, sa fie multumit ca n-a fost mai grav. Fierul se repara, insanatosirea vine si ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Insanatosire grabnica copilului ... Eu stau la tzara ... n-am gaini, da am santz in fata casei ... ca asa e comuna. La un magazin, proprietarul s-a gandit sa bage niste fiare in pamant ca armatura din metru in metru, apoi, sa fie mai clar a pus ciment in galeti si le-a intors cu gura in jos peste fiarele alea ... Sunt niste mormane de ciment armate cu teava care evident noaptea nu se vad. A intrat unul cu masina in ele si s-a rasturnat, a ajuns sa darame o portiune de gard cu spatele masinii dupa ce s-a rasturnat pe verticala. Sunt aproape sigur ca daca nu ar fi fost mizeriile alea acolo scapa si soferul cu viata si proprietarul fara jumate de gard daramat. Bineinteles ca primaria nu face nimic ... Sunt o groaza cu nisipul in afara curtii, se joaca copii si aluneca pe carosabil ... lemne, si alte obstacole. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Fac pariu ca in 2 zile e pusa la loc sina ! Si taranu se va lauda ca ce inspirat o fo el sa puna feru acolo ca altfel ii darama nebunu' gardu ! baga-i-as feru in gaooaza sa toarca ca Ninjalau ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 A venit si tatal baiatului, era in stare de soc, i-am spus sa vorbeasc cu cineva sa-l duca cu masina la Nehoiu sa fie cineva langa baiat, sa vada o fata cunoscuta, am vorbit cu domnul unde cazuse motorul sa-l bage la el dupa ce termina politia masuratorile, am schimbat 2 vorbe cu politistii si am plecat. Am mers calm cei cativa km pana la baraj la izvor, am oprit si dupa aia n-am mai fost calm deloc, am stat o jumate de ora pe acolo sa-mi revin. Cum mm sa pui sine de tren pe marginea drumului, da un copil cu bicicleta in ele poate sa moara. Nu alea au provovat accidentul, da ma tot uitam la gardul ala subred si de nu erau sinele alea trecea prin gard si se oprea in porumb cu o mana rupta doar sau doar speriat? Ma opresc aici si ii doresc accidentatului multa sanatate si noroc, sa poata motocicli din nou. Tot din pricina unor astfel de 'protectii de gard' montate d'amboulea eu am suruburi in picior acuma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 E plina Romania de capcane de genul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nicolette Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 (editat) Deci motociclistul depaseste in curba dreapta, ajunge pe contrasent, iese pe acostament, loveste cu partea dreapta 2 sine de tramvai montate de-amboulea fara un scop precis, smulge una din sine, motociclistul e aruncat cam la 10m pe acostament iar motorul se opreste cu spatele langa un gard de lemn. din ce se spune aici, nu sinele au fost cauza accidentului, ci sunt elementul care a avut o contributie agravanta. intrebarea este de ce a iesit baiatul de pe carosabil. si nu inteleg, daca a depasit pe contrasens si a iesit pe acostament - tot pe contrasens, cum a lovit sinele (care inteleg ca erau pe partea cealalta a drumului, adica pe contrasens) cu partea dreapta, si nu cu stanga. sau totul s-a intamplat pe sensul lui de mers ? Editat August 23, 2010 de nicolette Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scania.topline Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 din ce se spune aici, nu sinele au fost cauza accidentului, ci sunt elementul care a avut o contributie agravanta. intrebarea este de ce a iesit baiatul de pe carosabil. si nu inteleg, daca a depasit pe contrasens si a iesit pe acostament - tot pe contrasens, cum a lovit sinele (care inteleg ca erau pe partea cealalta a drumului, adica pe contrasens) cu partea dreapta, si nu cu stanga. sau totul s-a intamplat pe sensul lui de mers ? Pai a iesit de pe carosabil pe acostament si intrat printre sine si gard, deci a lovit sina cu partea dreapta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Imi pare extrem de rau pentru accidentat si sper sa-si revina cat mai repede, dar din istoria asta cred ca trebuie sa invatam un lucru : gazul ceva mai mic si atentia mai mare pe viraj nu strica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Mi-am luat motoreta, are putere, i-i du tare, pa p..ish pe ei de fraieri care abia se misca, dorm pe shosea. Cum sa merg incet? Ce , tu daca ai avea asa ceva te-ai putea abtzine? Va suna cunoscut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stlk Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Tot din pricina unor astfel de 'protectii de gard' montate d'amboulea eu am suruburi in picior acuma. Lasa ca si eu am suruburi dar nu de la protectii de gard ci de la conserva cu blonda la volan. Toti motoristii mai ghinionisti vor avea asa ceva. Motoristul sa zica mersi ca nu era nici 1 TIR pe contrasens si sa beleasca ochii alta data ca altfel beleste altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Concluzia : nu depasiti in curba, e mai sanatos. In acest caz reiese din datele de pana acum: viteza, curba stransa, soseaua doar cu o banda pe sens, depasire in curba, trasa mai deschisa si... buf ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
god666 Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Concluzia : nu depasiti in curba, e mai sanatos. In acest caz reiese din datele de pana acum: viteza, curba stransa, soseaua doar cu o banda pe sens, depasire in curba, trasa mai deschisa si... buf ! si mai ales cand nu ti cunosti motorul(ca am inteles ca avea mobra de o luna) si mai cred ca a ezitat sa se aplece... sau s a aplecat si era nisip si alte chestii de pe la tara pe jos. doar el ne poate spune. sa i uram sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
god666 Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 daca era indicator nu era pus pe marginea drumului. il gaseai lang gard. si daca era fixa in beton cred ca o smulgea cu tot cu beton. nu gasesti tu copac la distanta aia de marginea partii carosabile. cat despre producerea accidentului, vina este a motociclistului pentru ca a depasit in curba. discutiile despre ce era pe marginea drumului(copaci, fiare, beton) sunt aproape irelevante. in orice sat din tara asta daca te duci e practic imposibil sa nu gasesti asa ceva macar la unul in poarta. si eu depasesc in curbe dar daca am vizibilitate(si cred ca si tu o faci ca 1098 ul ala nu sta prea linistit). si intr o curba de 80-90 de grade sincer niciun om cu capul pe umeri nu se baga in depasire daca nu are vizibilitate. si daca tot ne dam cu parerea in stanga si indreapta eu zic ca l a depasit inainte de curba dar a intrat prea tare in curba, s a speriat, a pus frana fata si motorul s a indreptat si l a scos pe nisip de unde rezulta si ghinionul bine ca a scapat cu viata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 hai sa nu fim rai, nu in cazul asta. simplu fapt ca este incepator spune totul + ca a avut ghinionul sa intalneasca sinele la 50 cm de bordura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 La Bucuresti idiotii din primarie au pus la toate blocurile gard di plasa de Buzau cu varfurile ascutite in sus la 1,20 metri. Daca pica un copil cu bicicleta sau careva aluneca iarna pe zapada iese cu franjuri ca la mina anti-personal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
god666 Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 hai sa nu fim rai, nu in cazul asta. simplu fapt ca este incepator spune totul + ca a avut ghinionul sa intalneasca sinele la 50 cm de bordura cine zice ca e incepator imi e lene sa dau paginile inapoi dar parca s a scris ca avea motorul asta de o luna. asta nu inseamna ca e incepator sau ca nu a mai avut alta mobra. pana nu ne lamureste un cunoscut de al lui sau poate chiar accidentatul nu stim ideea e ca atunci cand ai o mobra noua sa nu fortezi limita daca nu o cunosti suficient de bine, daca nu esti obisnuit cu ea. cel putin asa gandesc eu. sfat pentru incepatori. si eu ma consider in continuare incepator. am 25 de mii de km pe mobra mea si uneori ma mai surprinde. pentru ca uneori ma apuca febra(recunosc) ma ia valu' si fortez La Bucuresti idiotii din primarie au pus la toate blocurile gard di plasa de Buzau cu varfurile ascutite in sus la 1,20 metri. Daca pica un copil cu bicicleta sau careva aluneca iarna pe zapada iese cu franjuri ca la mina anti-personal. cunosc pe cineva care a cazut cu antebratul pe un gard de la margina trotuarului. o fata care era pe role si a cazut din cauza unor idioti, niste tzaraseni d'astia care nu au stiu cum sa se bage in seama decat lovind o cu umarul, nishte shlapari de cartier trasi la indigo cu diamante in urechi. si pentru ea a fost foarte dificil. 3 luni nu a putut sa si foloseasca mana dreapta si avea si licenta. a avut 12 copci. pentru mine avantajul unui astfel de gard e ca mi leg motorul de el chiar in fata scarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gixer-boy Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Insanatosire grabnica tipului si mai multa atentie pe viitor . Zona Nehoiului este mai speciala ea de fel si se intampla tot felul de accidente acolo... Multa bafta tuturor ...o sa aveti nevoie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hgvlad Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Cam busita motoreta da da-l incolo de fier si plastic , calaretu sa fie bine. Apropo cate bujii are ? Am si eu una la fel si nu vreau sa deschid un topic nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
god666 Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Cam busita motoreta da da-l incolo de fier si plastic , calaretu sa fie bine. Apropo cate bujii are ? Am si eu una la fel si nu vreau sa deschid un topic nou. ai putea sa cauti un manual in sectiunea service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iulie 4, 2011 Autor Share Postat Iulie 4, 2011 (editat) Fac pariu ca in 2 zile e pusa la loc sina ! Si taranu se va lauda ca ce inspirat o fo el sa puna feru acolo ca altfel ii darama nebunu' gardu ! baga-i-as feru in gaooaza sa toarca ca Ninjalau ! Lunca Priporului, acelasi loc, la un an diferenta. Am inteles de la cineva de acolo ca riderul era de pe atunci rezonabil de bine, doar ca ii lipsea "A" de pe carnet, sper ca fizic s-a recuperat la fel de bine ca "peisajul" care s-a refacut 100%. Propun inchiderea topicului, cred ca s-au lamurit destule, cine a vrut a invatat. (Imi cer scuze ca am ridicat un topic minor, dar cu ceva invataminte, dar am fost un pic bantuit de amintiri) Bafta Editat Iulie 4, 2011 de owene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.