Sari la conținut

Bumblebee


Budd
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 173
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Frumos sopron :laugh:

 

Stii ce-ti mai lipseste? Un stander spate ca sa stea uleiul la nivel optim in motor :alcy:

 

Iti iau un stander de la magazinele Plus cu 99,99Ron, adica 23,2Eur si ti-l trimit prin posta ? :blbl:

 

 

Later edit: Nu-ti mai iau nimic, mi-a picat fisa ca nu ai cum sa-l folosesti, pe partea dreapta nu ai de ce sa ridici...

Editat de Norian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha, eu am propus un stander de 23Euro, nu un stander imprumutat de la MadMax...

 

Ce bine ca nu am monobascula sa trebuiasca sa ma complic cu "chestii" de genul ala :laugh:

 

Si stai asa: cine sa vina la tine cu VFR 800? Eu sau standerul? Ca eu nu o sa vin cu VFR si nici cu standerul, sa ma chelfanesti cu el dupa ce-i faci mici modificari (ca sa ai priza mai buna) :alcy:

 

De la inceput am precizat ca e vorba de transport gen UPS/TNT/DHL, ca sa nu am surprize

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha, eu am propus un stander de 23Euro, nu un stander imprumutat de la MadMax...

 

Bani cheltuiti degeaba.De fapt nu degeaba,zici ca-i pentru mine dar il folosesti tu. Ce bine ca am monobascula.It kicks ass! Nu se murdareste calul de la unsoare. Ar fi pacat. Plus ca arata foarte porno.

 

Fii atent aici,un driveshaft rebuildable pentru K-uri mai vechi (cred):

 

asast.png

 

LE: a gata m-am prins. E pentru R100GS. Nevertheless,cool.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Budd, acum am descoperit topicul tau.

 

E frumos rau Bondarelul. Iti doresc sa-l stapanesti sanatos si sa te bucuri de fiecare minut petrecut cu el!

 

 

 

P.S: De multe ori m-am intrebat daca n-ar fi fost mai bine sa iau si eu carenata, insa de fiecare data m-am straduit sa ma conving ca am ales bine. :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Budd, acum am descoperit topicul tau.

 

E frumos rau Bondarelul. Iti doresc sa-l stapanesti sanatos si sa te bucuri de fiecare minut petrecut cu el!

 

 

 

P.S: De multe ori m-am intrebat daca n-ar fi fost mai bine sa iau si eu carenata, insa de fiecare data m-am straduit sa ma conving ca am ales bine. :alcy:

10x!

 

Eu am plecat sa-mi cumpar un Mini. Acolo am vazut un K1200R Race Power Cup si am uitat de Mini. Le-am zis sa-mi dea calul la o proba. Apoi am vazut bondarul. Si l-am cerut si pe asta la o proba. Dotarile erau similare,paint scheme apetisant (vezi foto) insa am ramas la carenat.

 

k12r1.png

 

k12r2.png

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru mine carenata se apropie prea mult de jAponeze si tocmai de asta am vrut sa fug

Doar 1000RR. La 1200S sau 800ST se vede ca-s europene.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru mine carenata se apropie prea mult de jAponeze si tocmai de asta am vrut sa fug

Mesaj completat

Doar 1000RR. La 1200S sau 800ST se vede ca-s europene.

cum o tii parcata pe timp indelungat. ai luat cric central? sau pe standere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
cum o tii parcata pe timp indelungat. ai luat cric central? sau pe standere

 

O tin pe cricul lateral,se vede in poze. Din fericire rezervorul este din plastic deci nu trebuie tinut plin pe timp de iarna. De asemenea la mine uleiul a coborat sub minim deci ii trebuie o completare. Cand am parcat-o pentru iarna i-am trantit o sticla de injector cleaner in rezervor si am lasat-o stationar vreo 5-8 minute dupa ce in prealabil scuturasem calul sa se amestece cu benzina ramasa.

Problema cricului e ... o problema!

- sa montez cric central ma costa cam 150 EUR / dezavantaj : trebuie sa decupez din heat shield

- sa cumpar stander BMW ma costa cam 140 EUR / dezavantaj : la fel de scump ca si cricul central plus ca nu pot unge splinele cu el montat

- sa cumpar stander de la Wunderlich ma costa 82 EUR / dezavantaj : la fel ca cel de la BMW plus ca mi se pare mai prost lucrat.

 

Inca ma gandesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Cand am vazut prima oara un K1200S cred ca eram in 2005...daca nu chiar in anul in care a aparut, 2004; avea numere nemtesti, si eram in Costinesti; Am stat cam 30 de minute si am belit ochii pe langa ea si nu intelegeam cum o motocicleta ar putea avea ABS...Pe langa asta, m-a uimit calitatea constructiei si materialele folosite pareau din alta era la vremea respectiva...Oricum, cred ca asta a fost prima intalnire remarcabila cu o motocicleta BMW si de atunci mi-a ramas impregnata in memorie.

 

P.S.: ce sec mi se pare ca pe noul k1300s au scos schema asta de culori.

 

Frumos fier.

Editat de caporcea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... si nu intelegeam cum o motocicleta ar putea avea ABS...Pe langa asta, m-a uimit calitatea constructiei si materialele folosite pareau din alta era la vremea respectiva...

P.S.: ce sec mi se pare ca pe noul k1300s au scos schema asta de culori.

 

Pai daca vezi un BMW K1 din 1989 cu ABS ce mai zici? ;)

 

Exact cum te-a uimit pe tine calitatea si materialele folosite (pozitiv banuiesc) la fel ma uimeste si pe mine (negativ, din pacate) calitatea cand ma urc pe o japoneza, senzatia de "ieftin" mai precis, pe care nu reusesc s-o depaseasca dupa parerea mea nici la modelele care se vor mai rasarite, mai scumpe; mi s-a intamplat asta de exemplu la noile Super Tenere si Kawa Z1000S... :blink:

 

Culorile se schimba la 2-3 ani, e normal; K1200/1300S mereu au avut 2 culori uni si optional (contra cost) o varianta de culori combinate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat ca la 1200 aveau 2 seturi combo (alb-albastru si negru-galben). La 1300 au doar alb-albastru. Ca sa nu mai zic ca la 1200 erau mai multe scheme. In fine,poate la anul vor fi si alte combo,cine stie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact cum te-a uimit pe tine calitatea si materialele folosite (pozitiv banuiesc) la fel ma uimeste si pe mine (negativ, din pacate) calitatea cand ma urc pe o japoneza, senzatia de "ieftin" mai precis, pe care nu reusesc s-o depaseasca dupa parerea mea nici la modelele care se vor mai rasarite, mai scumpe; mi s-a intamplat asta de exemplu la noile Super Tenere si Kawa Z1000S... :blink:

Hai sa ne kakam pe noi!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact cum te-a uimit pe tine calitatea si materialele folosite (pozitiv banuiesc) la fel ma uimeste si pe mine (negativ, din pacate) calitatea cand ma urc pe o japoneza, senzatia de "ieftin" mai precis, pe care nu reusesc s-o depaseasca dupa parerea mea nici la modelele care se vor mai rasarite, mai scumpe; mi s-a intamplat asta de exemplu la noile Super Tenere si Kawa Z1000S... :blink:

 

Exact asa simt si eu cand vad un BMW, cu (exceptia lui Bmblebee)... ca sunt facute cu barda si toporu', butucanoase, retro, ghiolbanesti..

Stiu ca faci ceva pe parerea mea, dar asta e, sincer...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...