Sari la conținut

BMW K1600 GT/GTL


KHK
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 419
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Dap! Trebuie d-alea de TIR-uri. :)

» Post actualizat in 22 May 2016 21:00

Lăsând gluma la o parte, se strecoară excelent in trafic prin oras, evident fara cutiile laterale, silentioasa, echilibrata, nu-i simti greutatea in manevre.

Un deget pe frana, unu pe ambreiaj.

Excelent.

Rămâne, si acum dupa 5 ani, cea mai rafinata motocicleta cu care am mers vreodată.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...

buna dimineata

Si multumesc pentru raspunsul dat in cealalta sectiune a forumului, KHK

Caut un crash-bar (mai degraba un mix) intre Altrider si Wunderlich respectiv, as vrea, ca bara de legatura intre segmentele dreapta-stinga de la altrider sa existe la wunde. Dar pina la urma ma duc cu wunde, doar pentru a nu imi mai face ginduri cu vama & co.


» Post actualizat in 28 Feb 2017 04:56

Am gasit un iportator care aduce piese AltRider in Europa(transportul e ~30 euro :( ) - http://www.adventurebikeshop.co.uk

 

Briz-brizuri (asta e italian) - http://shop.isotta-srl.com/moto/bmw/k-1600-gt-gtl-2011.html

 

Catalog cu piese OEM (fisa motocicletei) - https://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/DiagramsMain.aspx?vid=53246

 

Magazin cu piese OEM - Franta (preturile par chiar bune. daca stiti un magazin mai aproape - please share) - https://partsss.com/fr/bmw/pieces-detachees/modeles-k---k1600/pid55.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Grila rezervor ulei si grila radiator - http://www.radguard.com.au/products/bmw-k1600-gt-gtl-2011-2017-radiator-oil-guard.html?setCurrencyId=6 (Pe mine ma bate gindul sa imi aduc asa ca daca mai sunt doritori si injumatatim transportul - anuntati)

Editat de guzmanelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut, Cand am fost la resoftare la Bavaria mi au recomandat ulei 5w 40 Castrol (nu stiu de ce) senzatia mea este ca intr a1a si a2 a parca patineaza ambreiajul cand o "'enervez '(moto are 20k km) dupa ce i am pus uleiul asta.( In carte este si el trecut acolo) . Ce ma sfatuiti ? As trece pe Motul dar parca am o retinere (francezii se pricep bine la parfumuri nu stiu daca si la uleiuri ).... Filtre K&N recomandati ? Si parca as reveni la 10 w 50 chiar 60 pt circulatia in oras cand pornesc ventilatoarele. @Guzmanelu : aia de la Toutatech - Wunderlich nu au ? Si daca nu cat ar fi pret pt amandoi ? Snks! Si scuze ca scriu cam eliptic .....

Editat de Dan Olaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oarecum fără să vreau, am acum în ea Motul 5W40.

Pare că arde mai mult ulei la 1000km, cu 40-50%.

Sunetul este "mai hârâit" la turații mici, la cald. (Probabil subiectiv)

 

Fleac sâcâitor: Motul are gura bidonului largă.

Când completezi, fără să vrei se prelinge un pic si chiar dacă ștergi, miroase a ulei ars/motor vechi. O vreme.

» Post actualizat in 20 May 2017 06:03

Evident, mă întorc la 10W50.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am fost ieri la revizia de 1000 km, habar n-am ce ulei au bagat, pe factura scrie ULEI MOTO FULLSYN 4T 5W40.

In mod evident, fluidele inlocuite au alta consistenta decat cele cu care a venit din fabrica, sunetul s-a modificat.

In carte scrie 5W40, eu consider ca acesta trebuie pus.

Daca in cartea obiectului pe care il ai in proprietate scrie 10W50 atunci, de acord, pui in el 10W50.


» Post actualizat in 20 May 2017 16:52

Si pe Louis, pt K1600: https://www.louis.eu/artikel/castrol-power1-racing-4t-hc-synthetic-5w-40-fuer-bmw-k-1600-gt-euro-4/10038390?filter_bike_id=3502&list=325408395

Editat de textex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Pana la urma ce te-a facut sa treci de la Kawasaki la BMW? Imi amintesc ca spuneai acum ceva vreme ca ai facut un test cu BMW si nu ai gasit mare diferenta fata de GTR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma ce te-a facut sa treci de la Kawasaki la BMW? Imi amintesc ca spuneai acum ceva vreme ca ai facut un test cu BMW si nu ai gasit mare diferenta fata de GTR.

La mers propriu-zis nici nu este.

In orice caz, pot afirma cu certitudine ca un drive test de 2 ore, cum am facut eu, nu este edificator, atunci cand obiectele sunt oarecum similare.

Am fost foarte indoit daca sa fac acest pas sau nu si m-am hotarat mai mult pentru ca ramasesem fara motocicleta. GTR-ul l-am vandut fix din rutina de a rula cadrele.

Aflat la momentul deciziei, din cauza optiunilor limitate in clasa rutierelor mari si a introducerii Euro 4, variantele erau 3:

- acelasi GTR, Euro 3, fabricatie 2016, la un super pret.

- Yamaha FJR, parca ma intorceam cu 15 ani inapoi, am exclus-o cand am parcat GTR-ul langa ea. Nu mai zic ca era aproape 20000

- K1600GT.

 

A ramas K-ul, fiindca GTR avusesem si doar nu era sa imi iau acelasi lucru.

 

Abia dupa ce m-am obisnuit cu noua achizitie, pot afirma ca am luat decizia corecta. Diferentele sunt mici, dar foarte importante din punct de vedere al confortului si sigurantei.

Avantaje, pentru mine:

- inchiderea centralizata, ma scapa de potrivit chei in coburi

- GPS integrat in bord, pe care nu il mai scot la orice oprire

- cruise control - cel mai mare progres

- o mai mare siguranta la aplecarea in curbe

- frana duala mai previzibila

- marsarier, ma ajuta enorm, chiar destul de des

- probabil un mai bun comportament pe drumuri stirbite, datorita Dynamic ESA, dar nu sunt diferente majore.

- ambianta la nivel 2017, calitatea finisajelor, aspect si informatii bord.

- nu mai trebuie sa reglez inaltimea farului in functie de incarcatura

Poate o mai fi ceva, dar, dupa cum vezi, sunt chestii mai mult legate de confort.

 

Referitor la dezavantaje, la modelul 2017 au pus tobe mult mai zgomotoase, ceea ce probabil sunt pe gustul multora. La GTR, zgomotul era intotdeauna corelat cu ce ii cereai. La K, mi se pare prea multa galagie cand nu vrei nimic de la ea. De asemeni, eu schimb viteza dupa ureche si am tendinta sa schimb la turatie mult mai mica decat o faceam la GTR, tocmai pt ca mi se pare ca o chinui, cand de fapt urla doar tobele. Probabil ca ma voi obisnui si cu acest aspect, mai ales ca am scapat de perioada de taraie-brau din prima mie de km.

In concluzie, GTR-ul te indemna sa fii mai sportiv, aici accentul e pus pe confort si siguranta.

» Post actualizat in 21 May 2017 05:39

Ca sa nu fie discutia pe uscat, iata si cateva poze.

post-15375-0-49077300-1495344964_thumb.jpg

post-15375-0-82547500-1495345091_thumb.jpg

post-15375-0-02659900-1495345130_thumb.jpg

post-15375-0-10975200-1495345171_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

@textex și restul colegilor care au postat review-uri f detaliate, bazate pe experienta proprie:

Mulțumesc frumos! Cu toată sinceritatea. Am citit topicul cap-coada cu mare placere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://m.louis.eu/artikel/castrol-power1-racing-4t-engine-oil-fully-synthetic-10w-50/10038396?list=326812759

 

In carte, dau ambele uleiuri:

5w40 si 10w50.

Pentru tarile calde, Grecia, Italia, Spania, de noi (după mia de km de ulei mineral de rodaj) pun uleiul mai vâscos.

Evident oricare este in regulă.

Subiectiv vorbind, pe la 40000 am trecut la ăla mai vâscos la cald.

Sună parcă mai bine.

 

A venit! :)

Să te bucuri de ea.

 

La alea mai vechi :) eșapamentul este foarte silențios, gazele ies doar prin "gaura" centrală, din cele 3 ale eșapamentului.

De la 7000 de ture deschide tot. :)

Editat de September
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Si la noul esapament, gaura centrala are functia de baza. Celelalte 2 gauri nu sunt strict ornamentale, exista niste mici gauri si in ele. Dupa parerea mea, din ele se regleaza zgomotul tobei si presiunea gazelor.

La mine in carte da un singur ulei 5W40, asa ca nu am optiuni. De la revizie a sosit cu nivelul o idee sub jumatate, asa ca am cumparat 1 litru si am completat 200 ml, intotdeauna mi-a placut sa fiu cu uleiul spre maxim. Foarte scump uleiul, tinand cont ca e un Shell rebrand-uit. Nu ca nu mi-l permit, este doar o constatare. Daca intri in hora, asta e, trebuie sa joci.


» Post actualizat in 31 May 2017 20:14

Sunt cate 6 gaurele in fiecare teava, 3 pe stanga / 3 pe dreapta, in total 24 gaurele. Pe un topic de USA scriu unii ca s-au pus cu bormasina pe largit gauri si s-a schimbat sunetul, ba cei mai hotarati au reusit sa faca rost si de explozii in evacuare. Mi se pare ca la tobele anterioare era un numar diferit, Oricum sunetul a fost modificat semnificativ, asa cum am scris mai inainte.


» Post actualizat in 31 May 2017 20:17
Poze cu tevile

post-15375-0-81852300-1496261792_thumb.jpg

post-15375-0-88177600-1496261822_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

@Guzmanelu : aia de la Toutatech - Wunderlich nu au ? Si daca nu cat ar fi pret pt amandoi ? Snks! Si scuze ca scriu cam eliptic .....

Din pacate am fost mult plecat si nu am apucat sa iti raspund. Intre timp - am comandat si montat deja noua grila de radiator. Aluminiu, buna calitate si e relativ usor de montat, Dar daca vreti - va recomand modelul negru si comanda cu tracking number (ajunge mai repede & la usa nu trebuie sa mergeti voi la posta dupa colet).

» Post actualizat in 19 Jun 2017 14:50

Ca sa nu fie discutia pe uscat, iata si cateva poze.

 

Ce mi-ar fi placut sa fie varianta asta de culoare si pt GTL. E bestiala.

Sa o folosesti sanatos

 

Ca sa nu fie discutia pe uscat, iata si cateva poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Dupa o excursıe de 5000 km prın zona Alpılor, am revenit cu ımpresii foarte bune despre alegerea facuta.

Sunt extrem de multe amanunte marunte care ıtı dau satısfactıe atunci cand le descoperi, pe masura ce aı nevoie de ele.

İata o parte dın ele, pe care mı le amıntesc:

- ın deplasare, pe ploaıe puternıca, ramaı aproape uscat: apa vıne doar pe casca, degetele de la maını (putına) sı varful cızmelor. Ierı, pe Valea Oltuluı, pe ploaıe torentıala nıcı nu m-am obosıt sa pun costumul de ploaie.

- marche arrıere este ındıspensabıl, nu vad cum m-as fı descurcat fara, maı ales ın parcarıle dın zona de munte;

- ınformatiile de pe calculatorul de bord sunt precise sı de ıncredere: bazandu-ma pe ele am constatat ca pot traversa Ungarıa fara realımentare, ın condıtııle consumuluı rıdıcat de autostrada (6,5 l la suta cu cruıse control pe 136 kmh);

- consumul ın regım de admırat peısajul este ınfım, medıa a ıesıt la 5,6 l la suta, pe toata excursıa

- franele sı dırectıa sunt fenomenale ıar motorul trage lınıar ındıferent de turatıe;

- confortul adus de ınchıderea centralızata sı GPS-ul ıntegrat ın bord te scapa de toata rutına cu ıncuıerea bagajuluı, asıgurarea GPS-uluı, cheı prın buzunare sau la gat etc

- suspensıa Dynamıc ESA asıgura un confort de vıs, se ajusteaza sıngura ın functıe de calıtatea suprafeteı de rulare;

- motorul are 3 setarı, corelate sı cu suspensıa, ıar rezultatul este modıfıcarea fundamentala a comportamentuluı sı zgomotuluı ın functıe de optıune: dynamıc, road sı ın specıal raın.

 

Exısta o sıngura chestıe care ma pune pe gandurı sı la care trebuıe sa fıu extrem de atent. Pe certıfıcatul de ınmatrıculare scrıe clar, masa reala a motocıcleteı 415 kg. Eu am 90 kg, ımbracat cu toate echıpamentele 100, pasagera 55, decı 60, bagaje vreo 40 kg. Rezulta masa de peste 600 kg. In mers nu se sımte, ınsa aceasta greutate este fenomenal de perıculoasa la manevre ın jur de 5 kmh. Nu trebuıe sa aı nıcı o ezıtare la oprıre sau pornıre, nu trebuıe sa te balbaı, pentru ca motocıcleta nu te va ıerta. Orıce ezıtare duce sıgur la cadere, este ımposıbıl sa o tıı daca ıntra ıntr-o ameteala de pe loc. Eu sunt un tıp puternıc, ınsa ımı dau seama ca nu e nıcı o sansa sa o controlezı daca facı o manevra gresıta la vıteze ın preajma oprırıı. Ca sfaturı pentru altı dorıtorı de K1600: nu trebuıe ıesıt dın asfalt decat daca e neaparta nevoıe sı nu cu vıteza mıca, orıce manevra trebuıe gandıta clar, nu ıntratı pe ıarba, sleaurı (chıar sı cele ın asfalt), nu facetı manevre cu spatele decat daca stıtı clar ca nu sunt gropı sau denıveları.


» Post actualizat in 16 Jul 2017 14:26
O poza cu ceva zapada.
» Post actualizat in 16 Jul 2017 14:33

.


» Post actualizat in 16 Jul 2017 14:33

.

post-15375-0-41281600-1500215636_thumb.jpg

Editat de textex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masa, gata de mers cu 90% combustibil: 332kg.

Masa maximă admisibilă: 540kg.

Încărcătura maximă: 208kg.

 

Din păcate Dorel este peste tot în țara asta, si la certificatele de înmatriculare.

Dar așa este, daca se înclină chiar si putin, chiar si goală, trebuie sa bagi mușchiul repede si maxim din prima. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa incerc sa o cantaresc cumva odata. Cred ca are mai mult de 332 cat scrie in carte. GTR avea 315, deci teoretic pe aproape. In nici un caz nu ma opinteam atat sa o manevrez cu motorul oprit .

Editat de textex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...