Sari la conținut

BMW K1600 GT/GTL


KHK
 Share

Postări Recomandate

Dar așa este, daca se înclină chiar si putin, chiar si goală, trebuie sa bagi mușchiul repede si maxim din prima.

 

La varianta Bagger vad ca au pus crashbar-ul direct la optiuni, nu-l mai cauti la accesorii :D

 

 

Ai vazut Mihai noile posibilitati de individualizare "Spezial"? Culori deosebite la caroserie, saua si jante frumoase, atat la GT cat si GTL... similar cu "Individual" la auto. Din pacate insa destul de scump, cam 3000 € tot pachetul.

 

 

post-9546-0-82636500-1500283664_thumb.jpgpost-9546-0-83416200-1500283676_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 419
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Jantele sunt foarte reusite, saua e mai bine neagra.

» Post actualizat in 30 Jul 2017 22:33

Am deja 9000 km, cauciucurile nu mai tin mai mult de 2000 - 3000 km. Mi-e clar cu ce o sa le inlocuiesc, Pilot Road 4 GT, intrebarea este unde? Cei cu modelul acesta, la cine ati mers?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Un K1600 mai altfel, il vad in fiecare zi cand parchez utilajul, .. desi nu sta singur si ai ce vedea oricum ( poza din mijloc e elocventa)

Sa fie "bagger" ? Ciudata combinatia :)

post-78624-0-38499200-1503432975_thumb.jpg

post-78624-0-69795400-1503432985_thumb.jpg

post-78624-0-92089800-1503432995_thumb.jpg

Editat de Choixalacreme
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un K1600 mai altfel, il vad in fiecare zi cand parchez utilajul, .. desi nu sta singur si ai ce vedea oricum ( poza din mijloc e elocventa)

Sa fie "bagger" ?

 

Da, e asa-zisul Bagger, denumirea oficiala K1600 B.

Unde e facuta poza? Baneasa B&T Park?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, to the Mother-Ship, cum ar veni . Stau ca vrabiile pe sarma

Personal, nu este chiar pe gustul meu, fata si spatele mie imi par ca sunt disonante. Dar asta tine de gustul fiecaruia.. in schimb, stateam de vorba cu posesorul, imi spunea ca trebuie atentie mare la orice inclinare laterala.. nu o poti tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Dacă am lămurit-o cu benzina, hai să vedem consumul de ulei.

Am profitat de un drum la Viena, 1070km, cu mami în spate si bagaje, am pus contoarele la zero si după 8h si 51 de minute de mers efectiv, am oprit în fața hotelului din Viena.

300ml.

La întoarcere am scos cu vreo 10 minute mai puțin.

Același consum.

 

Problema este că dacă împarți distanța la viteza legală pe fiecare tronson, timpul ar fi mai mare.

Cred că mi-a stat ceasul...

 

Și la întoarcere, la fel. :)

Editat de September
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am dat cu roata într-un bolovan, pe la Craiova, s-a deformat janta, discurile ușor deplanate, intr-o vineri plecând spre Alpi.

La dracu.

Unde repar/schimb eu janta?

Am mers așa si sâmbătă la 10 eram la oamenii ăștia.

Un băiat a constatat si mi-a zis ca în 3 zile sosește o janta nouă din Munchen...

M-am uitat la el si i-am spus că dimineața trebuie sa plecam spre Alpi.

 

Moment, zice.

Si după 5 minute si 2 telefoane il aud:

Avem soluție!

 

S-a dus a luat GTL-ul din vitrină, l-a pus pe stand, i-a luat roata de față, a demontat cauciucul, senzorul de presiune si discurile de pe ea, ale mele erau noi, într-o oră le-a schimbat si eram plecat pe roți...

Iar cafeaua lor nu era de loc proastă.

Jos pălăria!

Editat de September
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat cu roata într-un bolovan, pe la Craiova, s-a deformat janta, discurile ușor deplanate, intr-o vineri plecând spre Alpi.

La dracu.

Unde repar/schimb eu janta?

Am mers așa si sâmbătă la 10 eram la oamenii ăștia.

Un băiat a constatat si mi-a zis ca în 3 zile sosește o janta nouă din Munchen...

M-am uitat la el si i-am spus că dimineața trebuie sa plecam spre Alpi.

Moment, zice.

Si după 5 minute si 2 telefoane il aud:

Avem soluție!

S-a dus a luat GTL-ul din vitrină, l-a pus pe stand, i-a luat roata de față, a demontat cauciucul, senzorul de presiune si discurile de pe ea, ale mele erau noi, într-o oră le-a schimbat si eram plecat pe roți...

Iar cafeaua lor nu era de loc proastă.

Jos pălăria!

La cati bani fu ...deranjul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor...Am o intrebare celor care poseda motocicleta BMW k1600gtl....Vreau sa I-mi compar aceasta motocicleta...sant bolnav dupa ea..😄😄... este din 2012 si are cam 20000 mile(32 mii km)..service la zi si un singur proprietar....cam la ce probleme sa ma astept?sau e ok? Am uitat as specific ca sant in Anglia si motorul tot de aici il iau...Astept parerea voastra daca se merita sa o iau.... va salut si asfalt uscat va doresc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

50ml/1000km de nouă.

Posibil datorită rodajului, nițel greșit, în sensul că ar fi trebuit făcut prin oraș, cu schimbări dese de regim și trepte ale cutiei de viteze, sub 4000de ture cum recomandă fabricantul, cat timp aveam uleiul mineral.

 

Apoi adaugi câte 50ml pentru fiecare 50000km făcuți.

La 90000 cât am acum înseamnă 100ml/1000km.

 

Mai adaugi 50ml pe căldură în mers susținut, dar sub 150km/h.

Rezultă un consum total maxim de 200ml/1000km.

 

Viena a fost un caz special, am ținut-o la +200 km/h ore întregi, la 6-7000 de ture.

Ulei 10W-50.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Cum avem în plan un drum lung, pe la Tarifa, în sud, Cabo da Roca în vest și Aiguille du Midi în sus, 3842m, am zis să-i mai verific consumul de ulei, la 95000km.

Să știu ce iau la mine pentru 10000km.

(Vom sărbători suta pe la Cabo da Roca)

Așa ca am profitat de un drum în Thassos.

Dus-întors prin Makaza, 3 ture de insulă, mers vioi, 1500km.

Când zic mers vioi, am pus contoarele pe zero și a ieșit:

Petrom Giurgiu-vamă-OMV Veliko Tarnovo, 101 km, 55 minute.

OMV Veliko-OMV Nova Zagora, 108km, o oră.

OMV Nova-OMV Kardzhali, 141km, o oră și 20.

OMV Kardzhali-Makaza-Keramoti, 165km, cu 70 de autostradă, tot o oră 20.

Greutatea, motor-bagaje-pasageră, 500kg, 160CP şi cupluu! :)

Deci mers vioi în traficul normal 1500km, 280 ml de ulei.

Sub 200ml/1000km.

E bine.

Îi fac plinul și iau 2l cu mine.

Editat de September
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...