Sari la conținut

Postări Recomandate

d212 e cauciuc de pista omologat (si) pentru strada, hypersport sunt cauciucuri sport de strada care functioneaza si la temperaturi mai mici ,pe ploaie, tin un pic mai mult etc

 

hypersport de la dunlop e sportsmart3

mersi mult pentru sfat...apreciez
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

n-au nici o legatura cauciucurile tale cu ale lui, sunt negre si rotunde, cam atat.

 

si patratite... si vechi... la iarna/primavara va trebui sa le schimb, sau macar spatele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare daca are cineva care cunoaste putina rabdare, afara 15 grade, presiune 1.7 in anvelopa pe spate,mers 20 minute sa se incalzeasca cauciucul dar tot nu merge dat pana la capat...am pus 2 poze sa se inteleaga, a fugit spatele de 2 ori si m-am potolit....asfaltul este nou...Acum intrebarea mea este cum as putea sa mai fortez fara sa imi rup gatul, este vorba de un d212 pro 3,dot3414....Posibil sa nu stau eu bine pe motocicleta sau sa nu fie reglata suspensia bine?? de ce anume, unde gresesc???» Post actualizat in 02 Oct 2015 10:47

 

Stai potolit cu incercarile de dus gumele la capat ... ca iti rupi gatul! Daca nu stii de ce nu poti inseamna ca nu esti inca pregatit pentru asta. Nu e nici o rusine! Concentreaza-te pe siguranta si forteaza doar pentru a-ti depasi limitele tale si nu ale motorului sau gumelor. Cate putin odata, lucreaza pe rand la tehnica, franarea, cutia de viteze, pozitia pe viraj, trasa, etc., si dupa un timp vei observa cum se combina toate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Intrebarea nu era de ce nu pot da guma pana la capat, intrebarea era de ce nu sta ea sa fie dusa pana la capat...Nu am probleme cu nimic din ce ai zis tu acolo, probleme poate doar cu poztia pe motocicleta ca al naibii unii pun piciorul jos si cand moto este aproape dreapta:))...M-a lamurit colegul oricum cu cauciucul, aveam presiunea cam mare pentru temperatura de afara...Nu fortam cu nimic limitele mele nu te gandi ca intram sa imi rup gatul aiurea, ma stresa ca eu simteam ca mai pot dar nu vroia cauciucul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea nu era de ce nu pot da guma pana la capat, intrebarea era de ce nu sta ea sa fie dusa pana la capat...Nu am probleme cu nimic din ce ai zis tu acolo, probleme poate doar cu poztia pe motocicleta ca al naibii unii pun piciorul jos si cand moto este aproape dreapta:))...M-a lamurit colegul oricum cu cauciucul, aveam presiunea cam mare pentru temperatura de afara...Nu fortam cu nimic limitele mele nu te gandi ca intram sa imi rup gatul aiurea, ma stresa ca eu simteam ca mai pot dar nu vroia cauciucul..

Ba intrebarea e de ce nu poti tu duce guma la capat, nu de ce nu se lasa ea dusa... chiar si cu 1.7 in loc de 1.5 (sau chiar 1.3 cum zice ca e pentru pista) nu ar fi trebuit sa ai probleme pe spate. Sa duci la capat fata... da, acolo discutam, dar spatele se duce la capat in orice sens giratoriu. Parerea mea ca nu e din gume... dar tu stii mai bine la fata locului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Am un prieten care are o honda f3,si vrea si ii schimbe cauciucul spate,momentan are 180/55 si vrea sa ii puna 200/55. Intrebarea este daca ii are loc acel cauciuc???

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

La ce janta are f3-ul, va face cauciucul acela ciuperca si va merge pe curbe mai mult in reluare.

Dar, intrebarea mea este, daca acel prieten al tau nu cumva esti tu? Jenat si tu de intrebarea ta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum doua zile mi.am cumparat un gsxr k1 dar nu am modificat la profil. Prietenul despre care vorbesc este cel care a cumpart f3 de la mine. Chiar acum ma chinui sa upload,ez o poza la profil. Iti multumesc oricum de sfat

» Post actualizat in 03 Oct 2015 18:37

A vazut ca eu pe gixxer am cauciu de 200 si i.a placut ca este mai lat....si ca are mai multa aderenta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba intrebarea e de ce nu poti tu duce guma la capat, nu de ce nu se lasa ea dusa... chiar si cu 1.7 in loc de 1.5 (sau chiar 1.3 cum zice ca e pentru pista) nu ar fi trebuit sa ai probleme pe spate. Sa duci la capat fata... da, acolo discutam, dar spatele se duce la capat in orice sens giratoriu. Parerea mea ca nu e din gume... dar tu stii mai bine la fata locului.

Eu iti zic ca nu sta cauciucul pe curba imi pleaca spatele, tu imi zici ca nu stiu ce...Fata la d212 este imposibil de dus, are o forma care nu iti permite, ramane cam un deget pana la capatul cauciucului...Nu discuta de dus pana la capat pe strada cauciucul care il am eu pe spate daca nu cunosti....depinde si de forma si mai multe chestii, crede-ma ca este primul la care nu reusesc...ACUM FIECARE POATE SA SE DEA SI PE CRASH-URI DIN SPATELE TASTATURII...EU DOAR VROIAM SA FIU LAMURIT

» Post actualizat in 04 Oct 2015 11:06

D212 GP pro se umfla 1.2-1.3 la rece. Am mai pus fisele tehnice Dunlop. Cauta-le pe forum.

Pai dupa fisa ta m-am luat si scrie 1.1, asta o sa si fac daca permite vremea si revin...Mersi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...