yonustelystu1992 Postat Octombrie 2, 2015 Share Postat Octombrie 2, 2015 d212 e cauciuc de pista omologat (si) pentru strada, hypersport sunt cauciucuri sport de strada care functioneaza si la temperaturi mai mici ,pe ploaie, tin un pic mai mult etc hypersport de la dunlop e sportsmart3 mersi mult pentru sfat...apreciez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 2, 2015 Share Postat Octombrie 2, 2015 n-au nici o legatura cauciucurile tale cu ale lui, sunt negre si rotunde, cam atat. si patratite... si vechi... la iarna/primavara va trebui sa le schimb, sau macar spatele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 Intrebare daca are cineva care cunoaste putina rabdare, afara 15 grade, presiune 1.7 in anvelopa pe spate,mers 20 minute sa se incalzeasca cauciucul dar tot nu merge dat pana la capat...am pus 2 poze sa se inteleaga, a fugit spatele de 2 ori si m-am potolit....asfaltul este nou...Acum intrebarea mea este cum as putea sa mai fortez fara sa imi rup gatul, este vorba de un d212 pro 3,dot3414....Posibil sa nu stau eu bine pe motocicleta sau sa nu fie reglata suspensia bine?? de ce anume, unde gresesc???» Post actualizat in 02 Oct 2015 10:47 Stai potolit cu incercarile de dus gumele la capat ... ca iti rupi gatul! Daca nu stii de ce nu poti inseamna ca nu esti inca pregatit pentru asta. Nu e nici o rusine! Concentreaza-te pe siguranta si forteaza doar pentru a-ti depasi limitele tale si nu ale motorului sau gumelor. Cate putin odata, lucreaza pe rand la tehnica, franarea, cutia de viteze, pozitia pe viraj, trasa, etc., si dupa un timp vei observa cum se combina toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonustelystu1992 Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 Intrebarea nu era de ce nu pot da guma pana la capat, intrebarea era de ce nu sta ea sa fie dusa pana la capat...Nu am probleme cu nimic din ce ai zis tu acolo, probleme poate doar cu poztia pe motocicleta ca al naibii unii pun piciorul jos si cand moto este aproape dreapta:))...M-a lamurit colegul oricum cu cauciucul, aveam presiunea cam mare pentru temperatura de afara...Nu fortam cu nimic limitele mele nu te gandi ca intram sa imi rup gatul aiurea, ma stresa ca eu simteam ca mai pot dar nu vroia cauciucul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 D212 GP pro se umfla 1.2-1.3 la rece. Am mai pus fisele tehnice Dunlop. Cauta-le pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 Intrebarea nu era de ce nu pot da guma pana la capat, intrebarea era de ce nu sta ea sa fie dusa pana la capat...Nu am probleme cu nimic din ce ai zis tu acolo, probleme poate doar cu poztia pe motocicleta ca al naibii unii pun piciorul jos si cand moto este aproape dreapta:))...M-a lamurit colegul oricum cu cauciucul, aveam presiunea cam mare pentru temperatura de afara...Nu fortam cu nimic limitele mele nu te gandi ca intram sa imi rup gatul aiurea, ma stresa ca eu simteam ca mai pot dar nu vroia cauciucul.. Ba intrebarea e de ce nu poti tu duce guma la capat, nu de ce nu se lasa ea dusa... chiar si cu 1.7 in loc de 1.5 (sau chiar 1.3 cum zice ca e pentru pista) nu ar fi trebuit sa ai probleme pe spate. Sa duci la capat fata... da, acolo discutam, dar spatele se duce la capat in orice sens giratoriu. Parerea mea ca nu e din gume... dar tu stii mai bine la fata locului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 In orice sens giratoriu? Mai amuzantule care esti !! Pariez ca ai chiken strips de 2 degete ... :-j Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3dx Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 Salutare Am un prieten care are o honda f3,si vrea si ii schimbe cauciucul spate,momentan are 180/55 si vrea sa ii puna 200/55. Intrebarea este daca ii are loc acel cauciuc??? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 La ce janta are f3-ul, va face cauciucul acela ciuperca si va merge pe curbe mai mult in reluare. Dar, intrebarea mea este, daca acel prieten al tau nu cumva esti tu? Jenat si tu de intrebarea ta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3dx Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 Acum doua zile mi.am cumparat un gsxr k1 dar nu am modificat la profil. Prietenul despre care vorbesc este cel care a cumpart f3 de la mine. Chiar acum ma chinui sa upload,ez o poza la profil. Iti multumesc oricum de sfat » Post actualizat in 03 Oct 2015 18:37 A vazut ca eu pe gixxer am cauciu de 200 si i.a placut ca este mai lat....si ca are mai multa aderenta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 In orice sens giratoriu? Mai amuzantule care esti !! Pariez ca ai chiken strips de 2 degete ... :-j Vezi ca sectiunea clown-ilor e un pic mai sus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 Tu dai capat la cauciuc...vai de capul tau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 asa? https://www.facebook.com/legendaryfinds/videos/985771238149981/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonustelystu1992 Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 Ba intrebarea e de ce nu poti tu duce guma la capat, nu de ce nu se lasa ea dusa... chiar si cu 1.7 in loc de 1.5 (sau chiar 1.3 cum zice ca e pentru pista) nu ar fi trebuit sa ai probleme pe spate. Sa duci la capat fata... da, acolo discutam, dar spatele se duce la capat in orice sens giratoriu. Parerea mea ca nu e din gume... dar tu stii mai bine la fata locului.Eu iti zic ca nu sta cauciucul pe curba imi pleaca spatele, tu imi zici ca nu stiu ce...Fata la d212 este imposibil de dus, are o forma care nu iti permite, ramane cam un deget pana la capatul cauciucului...Nu discuta de dus pana la capat pe strada cauciucul care il am eu pe spate daca nu cunosti....depinde si de forma si mai multe chestii, crede-ma ca este primul la care nu reusesc...ACUM FIECARE POATE SA SE DEA SI PE CRASH-URI DIN SPATELE TASTATURII...EU DOAR VROIAM SA FIU LAMURIT » Post actualizat in 04 Oct 2015 11:06 D212 GP pro se umfla 1.2-1.3 la rece. Am mai pus fisele tehnice Dunlop. Cauta-le pe forum.Pai dupa fisa ta m-am luat si scrie 1.1, asta o sa si fac daca permite vremea si revin...Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 Si de ce mergeai cu 1.7? Pe strada nu vei încălzi anvelopele precum pe circuit deci 1.1 la rece e putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonustelystu1992 Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 Si de ce mergeai cu 1.7? Pe strada nu vei încălzi anvelopele precum pe circuit deci 1.1 la rece e putin.pai si cat zici sa bag pana la urma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 1.3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 Eu iti zic ca nu sta cauciucul pe curba imi pleaca spatele, tu imi zici ca nu stiu ce... E in regula atunci, imi pare rau ca am comentat fara sa stiu toate detaliile. Succes la experimentari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 12, 2015 Share Postat Octombrie 12, 2015 Sportbike Race Motorcycle Tire Ranking » Post actualizat in 12 Oct 2015 13:22 este mai vechi dar va puteti face o idee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragonn Postat Noiembrie 12, 2015 Share Postat Noiembrie 12, 2015 Salut, iarna asta va trebui sa-mi incalt motoreta.Am aceste doua optiuni pentru roata spate. O parere, doua nu mi-ar strica in vederea luarii unei decizii. Merci, bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Bichir Postat Noiembrie 12, 2015 Share Postat Noiembrie 12, 2015 Le-am avut pe amandoua, dot 2014. Michelinu se incalzea mai repede si avea o aderenta putin mai buna. Acum depinde ce motocicleta ai, eu le-am incaltat pe un r6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragonn Postat Noiembrie 12, 2015 Share Postat Noiembrie 12, 2015 Motorul e touring, am uitat sa precizez. Merci pentru raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Noiembrie 12, 2015 Share Postat Noiembrie 12, 2015 Metzeler Z8...discutie infinita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragonn Postat Noiembrie 12, 2015 Share Postat Noiembrie 12, 2015 Dintre Dunlop si Michelin tu te-ai gandit ca ar fi Metzeler Interesant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Noiembrie 12, 2015 Share Postat Noiembrie 12, 2015 Dintre Dunlop si Michelin tu te-ai gandit ca ar fi Metzeler Interesant Da. Si eu am oscilat intre modelele despre care intrebi tu si am ales Metzeler. Nu regret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.