San Postat Noiembrie 12, 2015 Share Postat Noiembrie 12, 2015 Same here...pentru touring Metzeler Roadtec Z8 Interact rulz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 12, 2015 Share Postat Noiembrie 12, 2015 Io o sa bag Continental RoadAttack,ca Michelinele mele-s gata si au 12 mii si-un pic de km! Asta-i poza de azi cu anvelopa de pe spate: proasta alegere, sunt praf roadatakk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
str8 Postat Noiembrie 12, 2015 Share Postat Noiembrie 12, 2015 Am avut Pilot Road 2 si m-am inteles foarte bine cu ele chiar si la mers mai sportiv (montate pe un FZ6). Se incalzeau foarte repede si nu am avut nici o emotie chiar si pe ploaie. Acum discutia poate continua la infinit pentru ca tine foarte multe de preferinte si de stilul de pilotat al fiecaruia. Eu unul, as merge pe Michelin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 12, 2015 Share Postat Noiembrie 12, 2015 Stii ceva de ele? Baga aici! Inca nu am luat Contiurile. Sunt bune de touring,cat tin,etc. sunt cele mai slabe , cauta altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi Taz Postat Noiembrie 12, 2015 Share Postat Noiembrie 12, 2015 Salut! Din cate stiti voi, exista o perioada ideala (preturi scazute) de achizitie? Cu alte cuvinte... Sa-mi iau acum un set de gume sau sa astept toiul iernii sau inceputul de sezon in speranta ca vor fi mai ieftine? Ms! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Noiembrie 12, 2015 Share Postat Noiembrie 12, 2015 Acum depinde ce motocicleta ai, eu le-am incaltat pe un r6 Scrie in profilul lui ce motocicleta are(Yamaha TDM) sunt cele mai slabe , cauta altceva Eu am avut road attack cu indice de viteza w. Acum am Pirelli Diablo pentru ca astea sunt anvelopele cu care am luat mobra. As schimba imediat Pirelli-urile cu Continental Road Attack. Nu ma intelege gresit, Continentalul nu are cele mai bune anvelope de strada, dar sunt convins ca sunt mai bune decat Pirelli. Daca ar fi decizia mea, as mai scoate ceva din buzunar si mi-as lua Dunlop Quallifier sau, pentru ceva mai multa aderenta Dunlop Quallifier 2, SportSmart 2, Sportec M3 de la Metzeler. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip789 Postat Noiembrie 12, 2015 Share Postat Noiembrie 12, 2015 (editat) Salut, iarna asta va trebui sa-mi incalt motoreta.Am aceste doua optiuni pentru roata spate. O parere, doua nu mi-ar strica in vederea luarii unei decizii. Merci, bafta! Eu iti recomand cu caldura Michelin PR4 pe fata si PR3 pe spate daca esti genul ce face touring insa se da agresiv pe "serpentine, caz contrac, mergi pe set de PR4. PR3 pe spate are ambele straturi mai moi decat PR4 si castiga la capitolul aderenta insa pierde la km rulati vs PR4. Eu am combinatia de mai sus pe un Guzzi Breva V 1100 si ma simt de minune cu ele. Am mers pe toate categoriile de drum si le-am incercat de nevoie si pe ploaie si iti pot spune ca sunt excelente. La franare de urgenta tin aderenta foarte bine. Le recomand. Ref la Metzler Z8 (care sunt si ele f bune), daca le gasesti la pret peste (>5%) Michelin PR3/4, nu cred ca se justifica investitia, parerea mea. Editat Noiembrie 12, 2015 de cip789 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 12, 2015 Share Postat Noiembrie 12, 2015 Eu am avut road attack cu indice de viteza w. Acum am Pirelli Diablo pentru ca astea sunt anvelopele cu care am luat mobra. As schimba imediat Pirelli-urile cu Continental Road Attack. Nu ma intelege gresit, Continentalul nu are cele mai bune anvelope de strada, dar sunt convins ca sunt mai bune decat Pirelli. pirelli face zeci de modele de cauciucuri moto.... probabil ca tu ai diablo strada care sunt modeste intradevar mai conteaza si cat de noi sunt si cat de uzate, dupa cateva mii de km nu mai au aderenta ca la inceput, e valabil pentru orice cauciuc. mai documenteaza-te un pic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragonn Postat Noiembrie 12, 2015 Share Postat Noiembrie 12, 2015 Ok, voi merge pe michelin pilot road 3. Merci Cip pentru explicatie, si multumesc deasemenea tuturor pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip789 Postat Noiembrie 13, 2015 Share Postat Noiembrie 13, 2015 Ok, voi merge pe michelin pilot road 3. Merci Cip pentru explicatie, si multumesc deasemenea tuturor pentru raspunsuri. Cu placere. Nu vei regreta! Pe fata poti sa mergi pe un PR4 pentru un plus de aderenta pe ploaie (conform statistici, deci teoretic). Are modelul "santurilor" pe anvelopa diferit si mai mai multe numeric deci o mai buna evacuare a apei. Oricum, si PR3 pe fata este f. bun, alegerea este a ta. Spor la shopping! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Noiembrie 14, 2015 Share Postat Noiembrie 14, 2015 Domnilor, in afara de model si anul de fabricatie... mare atentie si la tara producatoare. Fumatorii stiu... degeaba dai banii pe Marlboro... daca tutunul e Bandit... din stiuleti de porumb... Succes la shopping! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ElektRO Postat Decembrie 2, 2015 Share Postat Decembrie 2, 2015 Salut ce cauciucuri imi recomandati pentru Kawasaki GPZ 500 S 02` , spate: 130/70 R 17, fata 110/70 R17? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Decembrie 18, 2015 Share Postat Decembrie 18, 2015 Salut, detin o Honda CB 500 din 2000 , sunt inca incepator si am mai putin de 10000km pe doua roti. Vreau sa achizitionez un set de anvelope noi. Dimensiunile sunt Fata 110/80 R17 indice de viteza H ( 210km/h ) si Spate 130/80 R17. Acum pe ea are Pirelli Sport Demon dar sunt din 2007, sunt foarte incantat de ele ca feedback si tinuta de drum dar nu stiu cati km tin in medie ca uzura. Pana acum am de ales intre urmatoarele modele: Bridgestone BT 45 , urmaresc un tip pe Youtube cu un CB 500 ( Schaaf ) care are aceste anvelope si merge destul de agresiv cu ele ( Nu va fi cazul meu ) 810 lei setul *Am inteles ca sunt dual compound si ca rezista mai mult in timp. Pirelli Sport Demon 846 de lei setul ( sunt foarte incantat de ele dar multi spun ca dupa 6000 km spatele este dus, dar eu am facut cu ea 4300 km cu spatele ajuns la semnul de siguranta din anvelopa) Michelin Pilot Activ 700 de lei setul, la magazin au zis ca acestea sunt mai ok din cauza formei mai rotunde a profilului fata de celelalte doua. Colegii cu CB 500 nu sunt asa activi , din aceasta cauza intreb aici. Ca stil de mers merg mai mult urban acasa-serviciu si ocazional iesiri in weekend, merg linistit viteza constanta afara 100 KM/H si in oras 50-60KM/H. Multumesc. Motocicleta este limitata la 25KW si inca sunt indecis daca sa ii scot restrictia din carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 25, 2015 Admin Share Postat Decembrie 25, 2015 Din cauza dimensiunilor atipice si indicelui de greutate la guma spate (160/70/17 cu 79) la LT sunt doar vreo 3 producatori care fac gume pereche pe specificatii: Avon, Bridgestone si Metzeler. Cum mi-am facut un obicei sa nu iau gume pereche si pe fata sa iau o compozitie mai moale am o intrebare: cum deosebesc un cauciuc pentru un touring greu fata de unul de sportiva care se toceste mai usor? Sunt confuz pentru ca pe fata tot ce am vazut 120/70/17 au acelasi indice de greutate (58), la care difera cel de viteza, V, W etc. As prefera un cauciuc fata dual compound, mai tare pe coama si moale pe laterale, sa nu-l termin repede.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 25, 2015 Share Postat Decembrie 25, 2015 Si frina pui numai cind esti cu el aplecat? Zic de frina forta maxima, nu frina pusa cu doar un deget pe maneta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 25, 2015 Share Postat Decembrie 25, 2015 Din cauza dimensiunilor atipice si indicelui de greutate la guma spate (160/70/17 cu 79) la LT sunt doar vreo 3 producatori care fac gume pereche pe specificatii: Avon, Bridgestone si Metzeler. Cum mi-am facut un obicei sa nu iau gume pereche si pe fata sa iau o compozitie mai moale am o intrebare: cum deosebesc un cauciuc pentru un touring greu fata de unul de sportiva care se toceste mai usor? Sunt confuz pentru ca pe fata tot ce am vazut 120/70/17 au acelasi indice de greutate (58), la care difera cel de viteza, V, W etc. As prefera un cauciuc fata dual compound, mai tare pe coama si moale pe laterale, sa nu-l termin repede.. iei bridgestone t30 sau bt023 cu indice G (pentru motociclete grele), sunt mai moi decat perechea lor de spate din constructie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Decembrie 25, 2015 Share Postat Decembrie 25, 2015 Honda CB 500 din 2000 , am mai putin de 10000km Pirelli Sport Demon dar sunt din 2007, sunt foarte incantat de ele ca feedback si tinuta de drum dar nu stiu cati km tin in medie ca uzura. Bridgestone BT 45 , 810 lei setul Pirelli Sport Demon 846 de lei setul Michelin Pilot Activ 700 de lei setul Motocicleta este limitata la 25KW si inca sunt indecis daca sa ii scot restrictia din carburatoare. Fara sa fiu rau: Daca esti incantat de "feedback" la gume de 8+ani vechime (care sunt tari ca lemnul), atunci oricare din cele 3 variante ti-e buna. Te miri sau te bucuri ca ai 6000km si e ok? Do the math Si nu scoate limitarea aia de 25kw inainte de a pune o guma mai aderenta+striatii devente, ca vei simti pe pielea ta diferenta la o franare sau un viraj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Decembrie 25, 2015 Share Postat Decembrie 25, 2015 Incercati o anvelopa de top ca aderenta(automat si pret) si apoi faceti diferenta! Safety first, apoi durabilitate! Luati aminte ce va invata Jagi, de la el am invatat si eu si are mare dreptate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Decembrie 25, 2015 Share Postat Decembrie 25, 2015 In primul rand anvelopele au un termen in care pot sa stea in depozit .ceva ani! ne se strica ca nu sant prajituri.o anvelopa poate fi facuta intr-o tara iar sora ei in alta tara, fata de -spate. de exemplu! deci eu am luat cele mai scumpe amvelope de enduro turing. fata facut intro tara spatele bicomponend in alta ! dot 2015 ce sa fac sa renunt pentru ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Decembrie 26, 2015 Share Postat Decembrie 26, 2015 Multumesc Thomas, asa am sa fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ElektRO Postat Decembrie 27, 2015 Share Postat Decembrie 27, 2015 (editat) Salut ce cauciucuri imi recomandati pentru Kawasaki GPZ 500 S 02` , spate: 130/70 R 17, fata 110/70 R17? Buna ziua, se poate un mic ajutor va rog. Doar ce l-am cumparat, cauciucurile sunt uzate si sunt mai late decat stock (spate 150/70/17 , fata 120/70/17), varianta stock din talon este spate 130/70/17 ; fata 110/70/17. Daca cumpar tot cauciucuri noi tot pe marimea pe care le are acum, este periculos? Eu m-am gandit la Pirelli Diablo Rosso II , modelul acesta este din doua tipuri de cauciuc?? (moale pe margini, tare pe mijloc ???). Vreau sa imi iau gume bune pentru ca sunt incepator si siguranta este pe primul loc. Va multumesc !! Editat Decembrie 27, 2015 de ElektRO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 27, 2015 Share Postat Decembrie 27, 2015 Buna ziua, se poate un mic ajutor va rog. Doar ce l-am cumparat, cauciucurile sunt uzate si sunt mai late decat stock (spate 150/70/17 , fata 120/70/17), varianta stock din talon este spate 130/70/17 ; fata 110/70/17. Daca cumpar tot cauciucuri noi tot pe marimea pe care le are acum, este periculos? Eu m-am gandit la Pirelli Diablo Rosso II , modelul acesta este din doua tipuri de cauciuc?? (moale pe margini, tare pe mijloc ???). Vreau sa imi iau gume bune pentru ca sunt incepator si siguranta este pe primul loc. Va multumesc !! ! vezi poate ti le trece pe astea mai late in carte la RAR, da o spaga daca e nevoie Rosso 2 sunt foarte ok ,fara griji Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xiprio Postat Decembrie 29, 2015 Share Postat Decembrie 29, 2015 Salut! Imi doresc sa imi raspunda cineva la o intrebare la care nu am gasit raspuns pe Google. Vreau sa dau comanda de un set de cauciucuri, 120/70/zr17 si 190/55/zr17. Intrebarea ar fi, sunt diferente semnificative intre anvelopa spate de 190/55 si 190/50. Stiu ca "55" reprezinta Raportul dintre inaltimea sectiunii si latimea sectiunii in %. In cazul de fata inaltimea anvelopei spate ar fi de 104.5 mm(regula de 3simpla) Fiind mai inalt,ar trebui sa ma ajute sa o "aplec" mai usor si mai rapid. M-ar fi interesat un raspuns de la cineva care a incercat ambele inaltimi 55 respectiv 50. Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Decembrie 29, 2015 Share Postat Decembrie 29, 2015 raspuns final 190/55/17 ,am incercat mai toate variantele ,cauta daca ai timp cate pagini vrei tu in urma si o sa observi ca majoritatea prefera 190/55 190/50/17 e depasit de ceva timp poti incerca si varianta de la bridgestone 190/650R17 (daca fabrica ceva pt nevoile tale,eu am incercat v01 si am fost/ramas impresionat ) , este echivalentul a 190/55/17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xiprio Postat Decembrie 29, 2015 Share Postat Decembrie 29, 2015 raspuns final 190/55/17 ,am incercat mai toate variantele ,cauta daca ai timp cate pagini vrei tu in urma si o sa observi ca majoritatea prefera 190/55 190/50/17 e depasit de ceva timp poti incerca si varianta de la bridgestone 190/650R17 (daca fabrica ceva pt nevoile tale,eu am incercat v01 si am fost/ramas impresionat ) , este echivalentul a 190/55/17 190/55/17 este si varianta mea. Ar trebui sa ofere o inclinare mai rapida pe viraje. Cat despre 65,sigur mi-ar atinge aripa spate. Multumesc mult de raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.