zîmbesc Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Nu sunt de acord cu ideile omului asta dar S A V U R E Z fiecare topic deschis de el, are un umor rar intalnit combinat cu scaparile gramaticale datorate etniei si cu "accentul" ardelenesc = reteta perfecta pentru a rade mult, cu pofta si pe saturate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bec Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 eu nu inteleg ce placere are individu asta sa mearga pe 2 roti TAPAN !!!!! rocket-u ala saracu se apleaca mai mult pe crikul lateral decat in viraje, poti sa-i pui cauciuc de masina si pe roata fata , nu vei simti nici o diferenta. sunt mai in siguranta aplecat maxim cu o guma noua sport decat esti tu in linie dreapta cu gume de masina . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Game Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Anvelopa de 170 recomandata de producator. Anvelopa de 190 pusa de utilizator pe aceeasi janta si se mira ca face poc. In toate meditatiile tale nu te-ai gandit ca Avonul ala trebuia pus poate pe janta mai lata? era de 200anvelopa., si sa zmuls valva la camera roata sa dezumflat brusc si taranduse pe jos sa uzat numai intro palma la care credeam ca acolo a explodat la prima vedere. Zoran, inseamna ca guma aia de 14 ani o sa te tina o vesnicie. Nu se va uza ca acum e ca din plastic, bine, nici aderenta nu va avea da....e maturata O sa vad eu cand ma dau care e faza cu aderenta insa la 400kg cat are mobra aia goala nu cred ca se va rupe aderenta. eu nu inteleg ce placere are individu asta sa mearga pe 2 roti TAPAN !!!!! rocket-u ala saracu se apleaca mai mult pe crikul lateral decat in viraje, poti sa-i pui cauciuc de masina si pe roata fata , nu vei simti nici o diferenta. sunt mai in siguranta aplecat maxim cu o guma noua sport decat esti tu in linie dreapta cu gume de masina . Bine mai, ne vedem te sosea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Da, iti dai seama ce eficienta e anvelopa la animalul de 400kg cand pui o frana si vezi ca se duce ca sania motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutreț Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Inca o chestie, dimensiuni la cauciucul spate: scrie 160/625/ZR17. Cum adica 625?!? N-am vazut nicaieri 625. Sau vrea sa fie 62,5? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Ce v-ati lua si de ce? Cauciucurile noi mie mi se par ridicol de scumpe. Avand in vedere ca trebuie sa le schimb, nu stiu exact ce sa-mi iau. Am sh gasit cu dot de 2008, sunt prea vechi? Am intalnit multi motociclisti care vin sa le montez gume SH. Sunt aproape numai cauciucuri din clasa gumelor tari, sunt vechi si mai mult de jumatate sunt ajunse la markerii de uzura. Se platesc cu 150-180 de lei pe anvelopa. Care ar fi problema deci? Omanei buni, aruncati banii pe fereastra si va luati o veritabila teapa. Vanzatorii de gume SH, oamenii de bine ai motociclismului romanesc, nu dau doi lei pe siguranta voastra si ii doare in caot daca v-ati tavalit din cauza anvelopelor de lemn pe care le cumparati de la ei. Sunt doar cateva tipuri de gume care merita luate SH si montate dar alea sunt gumele performante sport care in 2-3000 de km se consuma, nu tin pe rece, nu tin pe ud si de obicei le iau cei care se dau tare si au mai multa experienta. Pt 100 de euro in plus, nu va zgarciti la gume si puneti anvelope noi. E cea mai buna investitie in siguranta pe sosea. Lasati rizoamele, lasati manetutele colorate, semnalele pe leduri si ale bling bling-uri si bagati banii in ceva care merita de-adevaratelea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 (editat) Cauciucu' atrage partea feminina la fel fie ca e nou fie ca e uzat... O sa am la vanzare niste Anakee 2 in perfecta stare peste vreo 20.000km, cine le vrea la un pret bun sa ma anunte repede ca se dau ca painea calda Editat Februarie 20, 2013 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Am intalnit multi motociclisti care vin sa le montez gume SH. Sunt aproape numai cauciucuri din clasa gumelor tari, sunt vechi si mai mult de jumatate sunt ajunse la markerii de uzura. Se platesc cu 150-180 de lei pe anvelopa. Care ar fi problema deci? Omanei buni, aruncati banii pe fereastra si va luati o veritabila teapa. Vanzatorii de gume SH, oamenii de bine ai motociclismului romanesc, nu dau doi lei pe siguranta voastra si ii doare in caot daca v-ati tavalit din cauza anvelopelor de lemn pe care le cumparati de la ei. Sunt doar cateva tipuri de gume care merita luate SH si montate dar alea sunt gumele performante sport care in 2-3000 de km se consuma, nu tin pe rece, nu tin pe ud si de obicei le iau cei care se dau tare si au mai multa experienta. Pt 100 de euro in plus, nu va zgarciti la gume si puneti anvelope noi. E cea mai buna investitie in siguranta pe sosea. Lasati rizoamele, lasati manetutele colorate, semnalele pe leduri si ale bling bling-uri si bagati banii in ceva care merita de-adevaratelea! Corect. Pt ca multi incepatori care de-abia si-au luat moto nu stiu cheltuielile pe care le implica aceasta.Multi se mai preocupa inca de consum.Si incearca sa mai scuteasca din cheltuieli,gandindu-se ca o guma sh e la juma de pret si ca ei oricum merg cu gria,deci nu are ce sa li se intample.Si se duc la cel care vinde gume sh,dar nu stiu ce guma vor,ce compozitie,etc.Si se uita dupa cat de mult sunt uzate,asta e factorul cel mai important in ochii lor,compozitia nici nu conteaza.de aia iau numa gume tari,vechi,etc. Nu imi permit sa dau sfaturi nimanui in legatura cu gumele,pt ca este o chestiune foarte complexa cu ff multe variabile. Insa daca mi se permite o parere,se pot folosi gume sh,numai ca cel care le ia trebuie sa stie foarte bine despre ce e vorba in propozitie.Adica mai pe scurt,trebuie sa stie ce gume sa caute si mai ales de ce compozitie.Se pot gasi la sh gume soft rulate ff putin,dar sunt greu de gasit si cei care le vand cam stiu ce vand,si iti cer un pret adecvat pt ele.E adevarat insa,aderenta este acolo,dar durata de viata este mult mai scurta,lucru de la sine inteles la o guma soft si rulata deja. Dar sa iti iei gume de compozitie medie sau dura,si dot vechi si uzate si sa le mai si duci n mii de k,asta e prostie curata.Asta te poate omori. In concluzie,dupa cum a zis si Cesar,e preferabil facut un sacrificiu si luat un cauciuc nou in dauna unor alte bling-uri neimportante,care desi nu iese in evidenta,va ajuta mult la orice capitol al mersului.Totusi,asta cu cauciucul nou nu este litera de lege,pt ca cauciucurile noi sunt de multe feluri. Nou nu este egal cu performant.Pot fi si cauciucuri noi de cacao,si pot fi si cauciucuri sh care dau clasa cauciucurilor noi de clasa inferioara.Si daca nu va permiteti guma noua ,macar pe fata dupa cum s-a punctat aici,luati-va un set de gume sh,dar cautati soft-uri cu dot cat mai nou.Dar fiti constient ca soft-ul dupa cum bine s-a zis aici,nu mere asa,in orice situatie,trebuie gadilat,bibilit inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Corect. Pt ca multi incepatori care de-abia si-au luat moto nu stiu cheltuielile pe care le implica aceasta.Multi se mai preocupa inca de consum.Si incearca sa mai scuteasca din cheltuieli,gandindu-se ca o guma sh e la juma de pret si ca ei oricum merg cu gria,deci nu are ce sa li se intample.Si se duc la cel care vinde gume sh,dar nu stiu ce guma vor,ce compozitie,etc.Si se uita dupa cat de mult sunt uzate,asta e factorul cel mai important in ochii lor,compozitia nici nu conteaza.de aia iau numa gume tari,vechi,etc. Nu imi permit sa dau sfaturi nimanui in legatura cu gumele,pt ca este o chestiune foarte complexa cu ff multe variabile. Insa daca mi se permite o parere,se pot folosi gume sh,numai ca cel care le ia trebuie sa stie foarte bine despre ce e vorba in propozitie.Adica mai pe scurt,trebuie sa stie ce gume sa caute si mai ales de ce compozitie.Se pot gasi la sh gume soft rulate ff putin,dar sunt greu de gasit si cei care le vand cam stiu ce vand,si iti cer un pret adecvat pt ele.E adevarat insa,aderenta este acolo,dar durata de viata este mult mai scurta,lucru de la sine inteles la o guma soft si rulata deja. Dar sa iti iei gume de compozitie medie sau dura,si dot vechi si uzate si sa le mai si duci n mii de k,asta e prostie curata.Asta te poate omori. In concluzie,dupa cum a zis si Cesar,e preferabil facut un sacrificiu si luat un cauciuc nou in dauna unor alte bling-uri neimportante,care desi nu iese in evidenta,va ajuta mult la orice capitol al mersului.Totusi,asta cu cauciucul nou nu este litera de lege,pt ca cauciucurile noi sunt de multe feluri. Nou nu este egal cu performant.Pot fi si cauciucuri noi de cacao,si pot fi si cauciucuri sh care dau clasa cauciucurilor noi de clasa inferioara.Si daca nu va permiteti guma noua ,macar pe fata dupa cum s-a punctat aici,luati-va un set de gume sh,dar cautati soft-uri cu dot cat mai nou.Dar fiti constient ca soft-ul dupa cum bine s-a zis aici,nu mere asa,in orice situatie,trebuie gadilat,bibilit inainte. ce inseamna gadilat, bibilit inainte ? Eu voi fi in aceeasi situatie si nu imi permit guma noua pe fata. Si inca ceva: cum deosebesti cauciucuri soft ca si compozitie de celelalte? later edit: e ok remus moto ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 (editat) Cand cineva zice ca nu-si permite gume, ar trebui sa se gandeasca mai bine. Motocicleta (in special motocicleta sport) nu e o necesitate. E o fitza, un moft, o placere... etc. Pt transport exista ITB, Metrorex, Speed Taxi... Sau... fiti "baieti destepti", luati SH-uri de ebonita si umpleti buzunarele la hotomani. P.S. Exista si SH-uri bune dar prea rar baga lumea la cap ce si cum e bun si ce e de aruncat la gunoi Editat Februarie 20, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Cand cineva zice ca nu-si permite gume, ar trebui sa se gandeasca mai bine. Motocicleta (in special motocicleta sport) nu e o necesitate. E o fitza, un moft, o placere... etc. Pt transport exista ITB, Metrorex, Speed Taxi... Sau... fiti "baieti destepti", luati SH-uri de ebonita si umpleti buzunarele la hotomani. P.S. Exista si SH-uri bune dar prea rar baga lumea la cap ce si cum e bun si ce e de aruncat la gunoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Vad ca discutia e mai mult despre sportive... la un cruiser/chopper ce compozitie se recomanda si ce profil? Intreb pt ca eu pe spate am cauciucul cu profil V, nu e intarit, are ceva uzura dar mai merge folosit cam o vara, dar cel de pe fata e cam ciudat, cramponat, putin mai tare si cu multa "carne" pe el. Recunosc ca la dot nu m-am uitat. Performance Solutions poti detalia, te rog, referitor la reglajul suspensiilor? Ma intereseaza pt ca pe spate am reglabil si m-am tot intrebat cum e mai bine... ridicat, coborat, la mijloc... @biancocelleste: cred ca se refera la incalzitul anvelopelor. Si, din cate stiu eu, anvelopele slick sau semislick au o durata de viata mica nu obligatoriu prin prisma tocitului, ci a intaritului din cauza incalzirii repetate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Vad ca discutia e mai mult despre sportive... la un cruiser/chopper ce compozitie se recomanda si ce profil? Intreb pt ca eu pe spate am cauciucul cu profil V, nu e intarit, are ceva uzura dar mai merge folosit cam o vara, dar cel de pe fata e cam ciudat, cramponat, putin mai tare si cu multa "carne" pe el. Recunosc ca la dot nu m-am uitat. Performance Solutions poti detalia, te rog, referitor la reglajul suspensiilor? Ma intereseaza pt ca pe spate am reglabil si m-am tot intrebat cum e mai bine... ridicat, coborat, la mijloc... @biancocelleste: cred ca se refera la incalzitul anvelopelor. Si, din cate stiu eu, anvelopele slick sau semislick au o durata de viata mica nu obligatoriu prin prisma tocitului, ci a intaritului din cauza incalzirii repetate. Da, Geo, ce sa zic, se vede treaba ca sunt afon 100% in materie de cauciucuri. Am sa imi fac partea mea de research ca sa pot veni mai apoi cu intrebari pertinente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bec Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Geo, pentru motoreta ta nu exista cauciucuri moi, nu se fabrica, ai janta de 18 pe fata si de 15 pe spate Se fac cauciucuri moi pentru cruzere puternice dar nu pe dimensiunile astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relu-cbr Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Ale mele sunt DOT 2006 Michelin Pilot Power, au fost puse de fostul propietar (spike) si arata foarte bine au uzura 10% am facut cu ele 6000 KM si inca mai ma duc 5000-6000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 ms bec, stiu ca n-am nevoie de gume moi pt ce am eu, ca nu ma inclin pe curbe la 100+, dar nu stiam ce se face si ce nu pt astea micute... cu suspensia aia pe spate sunt curios...chiar daca sunt offtopic, macar pe pm. tocmai curat amortizoarele spate (sunt in cada ). p.s: cand vii in tara da un semn daca ai chef ne vedem la o bere si il iau si pe betivul de simi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Ale mele sunt DOT 2006 Michelin Pilot Power, au fost puse de fostul propietar (spike) si arata foarte bine au uzura 10% am facut cu ele 6000 KM si inca mai ma duc 5000-6000 Daca au 10% uzura si au facut 6000 de km, inseama ca mai tin inca 54.000 km.... daca e sa facem matematica. corect? Gumele au 7 ani vechime. Cauta o anvelopa noua sau, mai noua pentru fata macar. Nu te zgarci la o anvelopa, sanatatea ta e mult mai pretioasa. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Ale mele sunt DOT 2006 Michelin Pilot Power, au fost puse de fostul propietar (spike) si arata foarte bine au uzura 10% am facut cu ele 6000 KM si inca mai ma duc 5000-6000 Alea nu mai sunt demult cauciucuri, vei sesiza asta cand vei inlocui fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bec Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 ms bec, stiu ca n-am nevoie de gume moi pt ce am eu, ca nu ma inclin pe curbe la 100+, dar nu stiam ce se face si ce nu pt astea micute... cu suspensia aia pe spate sunt curios...chiar daca sunt offtopic, macar pe pm. tocmai curat amortizoarele spate (sunt in cada ). p.s: cand vii in tara da un semn daca ai chef ne vedem la o bere si il iau si pe betivul de simi cred ca poti sa reglezi numai tensiunea(preload) arcurilor pe spate, cauta si tu un manual de utilizare, trebuie sa ai o schema de reglaj in functie de greutatea ta, se numeste static sag... mai bine faci un drum pana la Cesar sa vada el daca mai lucreaza ceva din suspensia aia despre cauciucuri, ai modelu vechi 3.00-18 , mai bune ca astea nu cred ca se fac http://www.chaparral-racing.com/Product/bridgestone-l303-o-e-m-replacement-front-tire/330-1036.aspx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 m-am uitat pe ele... spate 2006, fata 2008. naspa, aiurea, cam nasol... oricum, vad ca sunt in stare destul de buna, poate mai duc macar sezonul asta, sa nu ma ruineze. nu sunt adeptul anvelopelor sh... oricum o sa ajung la Cesar pt amortizoarele fata, carburator si ce o mai aparea...dar mai prin mai-iunie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 (editat) Daca au 10% uzura si au facut 6000 de km, inseama ca mai tin inca 54.000 km.... daca e sa facem matematica. corect? Corect.Mai ai ce sa mai spui ? Mai baieti,luati-va cauciucuri noi ca e mai bine asa. Vad ca sunt unii aici care nu stiu sa citeasca un dot,altii care spun ca n-au nevoie de cauciucuri moi ca ei nu se dau tare (atunci sa nici nu franati tare). De cauciucuri sh nici nu poate fi vorba in cazul asta zic eu. Faceti-va un cont de paypal si cautati in afara ca sunt cauciucuri ff bune la 100 $ bucata de fata.Macar fata sa fie noua,ca aia franeaza in caz de doamne-fereste.Nu sunt asa multi bani pt ceva ce va va imbunatati motocicleta din toate punctele de vedere,va poate salva de la o cazatura si pagubele inerente,sau chiar va poate salva viata. Numai bine. Editat Februarie 21, 2013 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Parerile sunt si vor fi in contradictie vizavi de problema asta...eu unul spun doar atat...am simtit pe pielea mea ce inseamna sa ai gume sh versus gume noi...trebuie sa fi nebun sa spui ca gumele cu un dot de 1 an sau doi noi noute nu se merita sa le iei si ca fac aceeasi treaba ca unele sh uzate de altii si vechi de 5 ,6 ani...mai oameni buni voi va auziti???Sa fim seriosi ,nu va mai mintiti singuri....eu stiu ca bani nu sunt dar dupa cum spuneam cuiva care fumeaza 100 de euro pe luna sa lase dracu tigarile doua luni si asa isi incalta fierul de sub koor...e vorba in definitiv de viata fiecaruia!O parere....numa bine!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Tigarile nu se lasa niciodata )) Lasand gluma la o parte, sunt de acord cu anvelopele noi. Oricand o sa fie mai buna o anvelopa noua, fata de una in stare buna, dar invechita. Method poate m-ai inteles gresit... ma refeream la discutia mea cu bec, care spunea ca pt mobra mea nu se fabrica anvelope moi, ci doar pt cele mai mari. Asta nu inseamna ca nu as vrea anvelope noi, cu dot de acum 2 zile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 aia cu viata cauciucurilor de strada depinde de ciclurile de incalzire e legenda. Depinde oarecum in sensul ca dupa multe cicluri de incalzire-racire trece si mult timp si se toceste cauciucul automat. aderenta depinde strict de grosimea/carnea suprafetei de rulare. nu pot trece multe cicluri incalzire-racire fara sa tocesti cauciucul, e la mintea cocosului, ca doar nu il incalzesti cu bricheta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Era vorba de cele foarte moi, slick sau semislick, racing. Eu cred ca aderenta tine la fel de mult si de varsta, nu numai de uzura. Poti sa ai o anvelopa nou-nouta, cu eticheta pe ea, dar fabricata acum 10 ani... e lemn, nu mai are aderenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.