The Mentalist Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 FRATILOR NU MAI FURATI CURENT.Presiune e prevazuta de constructorul motocicletei nu al cauciucurilor si doar aia e cea buna si deobicei e 2.5 fata cu 2.9 spate.Cum sa mergi cu 2 sau sub 2?Pai danseaza motocicleta pe asfalt voi nu o simtiti cum fandeaza mai ales in viraje? ...AND HERE WE GO AGAIN! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutpopoiu Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Deci 2.5 fata cu 2.9 spate la rece si mai cautati va manualele motocicletelor pe care le aveti ca sunt gratis pe net. http://www.louis.de/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&MARKEN_ID=6&CCM=4&typ_id=PC31 http://www.louis.de/_10eb81804afd3348915cfb3ca6cc0c34bc/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=ZX636B http://www.louis.de/_10eb81804afd3348915cfb3ca6cc0c34bc/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=RJ031%2F036 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 (editat) Saracul om Habar n-are pe ce lume traieste. Editat Martie 21, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Fii atent,am gasit una chiar cu 2,9- 2,9! Sa luam aminte! http://www.louis.de/_2002faab2cf717b68db8172d4d7fe9af9b/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=SC35%2F99 Si am gasit-o si in engleza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Saracul om Habar n-are pe ce lume traieste. Esti un pic prea dur. Ionut are nevoie de intelegere si indrumare. @Ionut Cel mai simplu este sa dai un search pe google referitor la presiunea in caucicuri in general si despre Pilot Power 3 ( cele despre care este vorba in topic ) in special. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Fac constatari asupra unor idei. Ori fi dure, n-or fi dure... naiba stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 FRATILOR NU MAI FURATI CURENT.Presiune e prevazuta de constructorul motocicletei nu al cauciucurilor si doar aia e cea buna si deobicei e 2.5 fata cu 2.9 spate.Cum sa mergi cu 2 sau sub 2?Pai danseaza motocicleta pe asfalt voi nu o simtiti cum fandeaza mai ales in viraje? Ionut, sunt n topicuri pe forumul asta despre cauciucuri si presiuni. Iti recomand sa te documentezi putin si apoi te vei convinge. Si da, presiunea e data de producatorul de anvelope, deoarece e singurul care-i stie compozitia si proprietatile. De exemplu exista anvelope cu tehnologie NTEC, unde se folosesc presiuni mult mai mici. Trebuie doar sa te interesezi Esti un pic prea dur. Ionut are nevoie de intelegere si indrumare. @Ionut Cel mai simplu este sa dai un search pe google referitor la presiunea in caucicuri in general si despre Pilot Power 3 ( cele despre care este vorba in topic ) in special. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Ai pus pe spate prea mult pt Ntec. Scade-l la 1.5-1.7. Dupa ce se incalzeste, in cativa km de curbe, vei avea la cald mai mult, evident iar gripul va fi foarte bun. Se poate merge si cu 1.9-2.0 pe spate dar banuiesc ca nu te intereseaza foarte mult consumul la o forja pe serpentine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew4u2007 Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Delboy's Garage, How-To, Tyre pressures and 'why' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Eu mergeam cu 2.5 fata si tot 2.5 spate. Nu am avut niciodata problema pe viraje sau linie dreapta! Fiecare merge cu presiuna care o considera ok si care face moto sa se comporte bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 (editat) Acum incep sa inteleg motivul pentru care se creaza atit de mare confuzie si de ce, cei care cauta o informatie folositoare, pleaca de aici si mai debusolati Initiatorul topicului a intrebat ce presiune sa foloseasca intr-un pneu foarte performat pentru un mers mai sportiv in afara orasului, pe drumuri virajate. I se raspunde de Ionut cu convingere sa citeasca pe bascula. Andrew pune un film cu un nene care se refera la mersul in oras si la un caucicuc mai tare/longeviv/neperformant. Dragos isi spune parerea ( foarte corecta de altfel ) din experienta acumulata pe un Chopper ( imi cer scuze daca am gresit insa nu ma pricep la cruisere - choppere ) care cu siguranta foloseste un cauciuc din cu totul alta clasa de grip, geometrie si longevitate. In final toata lumea are dreptate insa nici un raspuns nu este folositor si asta deoarece s-au amestecat merele cu perele, patrunjelul si conopida in acelasi recipient. p.s. lipseste opinia unui scuterist si a unui endurist sa iasa salata perfecta Editat Martie 21, 2013 de Denis_sbz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 ...AND HERE WE GO AGAIN! Clar! Acum incep sa inteleg motivul pentru care se creaza atit de mare confuzie si de ce, cei care cauta o informatie folositoare, pleaca de aici si mai debusolati Initiatorul topicului a intrebat ce presiune sa foloseasca intr-un pneu foarte performat pentru un mers mai sportiv in afara orasului, pe drumuri virajate. I se raspunde de Ionut cu convingere sa citeasca pe bascula. Andrew pune un film cu un nene care se refera la mersul in oras si la un caucicuc mai tare/longeviv/neperformant. Dragos isi spune parerea ( foarte corecta de altfel ) din experienta acumulata pe un Chopper ( imi cer scuze daca am gresit insa nu ma pricep la cruisere - choppere ) care cu siguranta foloseste un cauciuc din cu totul alta clasa de grip, geometrie si longevitate. In final toata lumea are dreptate insa nici un raspuns nu este folositor si asta deoarece s-au amestecat merele cu perele, patrunjelul si conopida in acelasi recipient. p.s. lipseste opinia unui scuterist si a unui endurist sa iasa salata perfecta Ai uitat biciclistul si manipulatorul de pe 41. =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Omu cu Avon pe spate stie ceva dar nu stie tot. Trebuie sa-si mai confectioneze niste hartiute decupate ca sa scrie toata povestea In ziua de azi, oricine pune un clip pe tuba e o autoritate in domeniu Am mai pus imaginilea astea pe un topic, poate baga cineva la cap: Pata de contact creste cu inclinarea si apoi scade pe masura ce se ajunge la marginea anvelopei. Fortele de frecare depind de marimea petei de contact. Sper sa nu mai aud ideea care s-a invatat la scoala generala, cum ca frecarea nu depinde de marimea suprafetelor aflate in contact, pentru ca acele ipoteze nu se aplica la anvelope. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Atentie cu ce masurati presiunea, manometrele din PECO-uri sunt (foarte) decalibrate, eu am gasit diferente de pana la 0.5!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Deci 2.5 fata cu 2.9 spate la rece si mai cautati va manualele motocicletelor pe care le aveti ca sunt gratis pe net. http://www.louis.de/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&MARKEN_ID=6&CCM=4&typ_id=PC31 http://www.louis.de/_10eb81804afd3348915cfb3ca6cc0c34bc/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=ZX636B http://www.louis.de/_10eb81804afd3348915cfb3ca6cc0c34bc/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=RJ031%2F036 AI GRIJA DE SANATATEA TA ,scade presiunile din anvelope cat mai rpd posibil DOAMNE FERESTE pe intelesul tau,anvelopa ca sa se incalzeasca trebuie sa se deformeze,mergand cu 2.5 fata si 2.9 spatele combinand asta cu anvelopele de lemn pe care le ai pe motocicleta,nu ajung sa se deformeze asa de bine incat sa se incalzeasca,ele o sa TZOPAIE pe asfalt de unde ... => mai multe lucruri neplacute ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MIRON CRISTIAN Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 salut eu la honda mea am bagat zilele trcute pe fata 2,2 bari si pe spate 3 bari,acum ca afara este inca racoare dar la vara le mai dezumflu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Culmea, trebuie sa faci tocmai pe dos. Lasa spatele mai moale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MIRON CRISTIAN Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 imi poti spune la cat sa le las pe perioada asta de vreme ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Ce anvelope ai pe motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MIRON CRISTIAN Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 michelin pilot power 2010anul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 2.1-2.2 fata si 1.9-2.0 spatele. Daca simti ca nu ai aderenta poti sa mai scazi spatele. Daca scazi si fata, teoretic poti avea pata de contact mai mare. Nu stiu insa cu cat cresti aderenta. Cert este un lucru- daca scazi presiunea pe fata prea mult scade si manevrabilitatea, directia devenind greoaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Ai pus pe spate prea mult pt Ntec. Scade-l la 1.5-1.7. Dupa ce se incalzeste, in cativa km de curbe, vei avea la cald mai mult, evident iar gripul va fi foarte bun. Se poate merge si cu 1.9-2.0 pe spate dar banuiesc ca nu te intereseaza foarte mult consumul la o forja pe serpentine. Aia e presiune pt Amckart\Selena. Am luat in calcul si posibilitatea plimbarii cu pasager, sa nu fac presiunea de fiecare data cand ies la o tura. Ce serpentine in Bucuresti sau prin jur? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 2.1-2.2 fata si 1.9-2.0 spatele. Daca simti ca nu ai aderenta poti sa mai scazi spatele. Daca scazi si fata, teoretic poti avea pata de contact mai mare. Nu stiu insa cu cat cresti aderenta. Cert este un lucru- daca scazi presiunea pe fata prea mult scade si manevrabilitatea, directia devenind greoaie. Aia e presiune pt Amckart\Selena. Am luat in calcul si posibilitatea plimbarii cu pasager, sa nu fac presiunea de fiecare data cand ies la o tura. Ce serpentine in Bucuresti sau prin jur? Eh, ti-ai luat degeaba gume smechere Cu o pereche de gume din ebonita ai fi mers la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Aia e presiune pt Amckart\Selena. Am luat in calcul si posibilitatea plimbarii cu pasager, sa nu fac presiunea de fiecare data cand ies la o tura. Ce serpentine in Bucuresti sau prin jur? Cu repsect iti spun ca nu este o presiune mica sau exagerat de mica. Carcasa Ntec este foarte rigida fata de alte anvelope. Practic nu ai nevoie sa umfli mult anvelopa. Daca ar fi sa fie mica presiunea si guma sa devina instabila, ai simti-o. Ai cuvantul meu ca am mers cu presiunea asta la rece pe motocicleta de 100 si nu am avut nici o neplacere. Ai dreptate cu umflarea spatelui mai mult daca duci pasager sau bagaje insa ma gandesc ca GPracer e o anvelopa pentru egoisti, care meg singuri pt sprinturi si nu touring. Daca insa vrei sa mergi pana la mare sau ai de batut un drum drept le umfli mai mult 1.7-1.9. un prieten de-al meu a facut un drum pe GSXR600 pana la Milano cu Gp racer si nu a bagat pe spate presiune mare in regim de autostrada. Gumele au rezistat bine, nu le-a patratit. Ma rog, cred ca se intelege ca in regim de autostrada nu forjezi cu 280 pt ca automat o incingi pe mijloc si o faci patrata. Pe drum drept o lasi mai lejer, plimbare la drum drept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Ok, cum se mai incalzeste putin o sa incerc cu 1.7 pe spate sa vad cum se simte (la 2 cat e acum intradevar e destul de tare). Am Sportsmart nu Gp211, ar trebui sa tina mai mult mijlocul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.