ady_clau2003 Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Am avut eu Dragon Supercorsa PRO SC2 si e lipici pe vreme calda si uscata. Pe asfalt umed aluneca destul de tare. SC2 e ceva mai tare decat SC1. Oricare compozitie ar fi, e un cauciuc foarte aderent. Daca nu e foarte vechi si mai are "carne" eu zic ca merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 (editat) "baieti, imi puteti da si mie ceva detalii despre Pirelli Dragon Supercorsa?" daca nu e uscat, imbatrinit , ai sanse sa intri si tu in lumea buna (pe usa din dos deoarece ai facut-o neintentionat) a cauciucurilor. Incet, incet, progresezi. Editat Martie 30, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 Ms. Deci sa fie de bine.nu stiu inca ce dot are, dar sper sa fie bun. Carne are. Neamţu zicea ceva de cateva ieşiri pe pistă. care-i diferenta intre SC1 de SC2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 SC-1 e soft si SC-2 e medium. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 aha. am sa vad eu cum se comporta. eventual il voi folosi pe post de cauciuc touring. (cand fac bucurestiul sau iesiri la drum lung) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_clau2003 Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 Touring? parca neamtul a zis ceva de pista... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 Touring? parca neamtul a zis ceva de pista... ia reciteste inca odata ce am scris. daca nu-ti iese, incearca de mai multe ori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Si eu zic la fel. Qualifier simplu am avut 2 seturi si imi fugea fundul pe acceleratie si se mai ducea si taras la frane puternice. :O Nu-mi spune ca franezi cu spatele!! Nu-mi zi ca ti se ducea taras fata ca ar fi prea gogonata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoz1978 Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 A testat cineva noile pilot power 3 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Am montat sambata un set. Astept si eu pareri. Probabil niste cauciucuri decente pentru strada. Decupajul este destul de consistent, deci nu sunt foarte performante pe uscat, probabil mai prietenoase pe ud. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) am eu de sambata pneurile astea pe motor. Sambata dimineata era ud/mazga pe jos dar nu am avut nici un fel de problema, nici cu ele reci. Se incalzisera deja cat de cat cand am ajuns acasa (6 km de mers super-prudent. Duminica am facut vreo 300 de km cu ele. sunt foarte moi (inclusiv partea centrala din spate) si mi se pare ca se incalzesc f repede in regim de mers normal, nu forja. La cat de moi sunt sa vedem cat o sa tina... Ce mai pot sa spun e ca are un grip foarte bun pe curbe, in sensul ca e foarte liniara aplecarea, fata de alte gume patratite E diferenta imensa fata de ce aveam inainte, Conti Sportattack dot 2008 Am montat sambata un set. Astept si eu pareri. Probabil niste cauciucuri decente pentru strada. Decupajul este destul de consistent, deci nu sunt foarte performante pe uscat, probabil mai prietenoase pe ud. pe mijloc si ultimii 2 cm lateral din pneu sunt slick Editat Aprilie 1, 2013 de Zimbrutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emypavel Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) A testat cineva noile pilot power 3 ? Am incaltat si eu pe mai multi cu astfel de anvelope, feedback-urile abia acum ar trebuie sa apara...de testat, le-am testat duminica vreo 150 km pe strada, pe un Kawa ZX10R si ce pot sa spun e ca, se comporta mult mai bine decat 2CT, de altfel, acestea tin sa inlocuiasca modelul Power PURE...sunt mai aderente, mai manevrabile si am observat o usurinta in schimbarea inclinatiei de pe o parte pe alta, se face mai rapid, probabil datorita formei...acum sigur, parerile sunt subiective... daca te intereseaza sa cumperi...am seturi la promotie : http://www.motoemotion.ro/anvelope-moto-la-promotie/ 120/70-17 (58W) cu 180/55-17 (73W)- pret/ set 1196 lei 120/70-17 (58W) cu 190/50-17 (73W)- pret/ set 1225 lei Transport inclus ! Si cei de la revzilla au un filmulet cu o prezentare: Editat Aprilie 1, 2013 de emypavel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 La asa promotie... mai bine iei D211 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emypavel Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 La asa promotie... mai bine iei D211 nu se putea ... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) Omu a cerut pareri nu preturi. Tu doar nu te-ai putut abtine Decret! D211 incomparabil mai smecher decat p3, pt o diferenta f mica in plus fata de astea Editat Aprilie 1, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emypavel Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Omu a cerut pareri nu preturi. Tu doar nu te-ai putut abtine D211 incomparabil mai smecher decat p3, pt o diferenta f mica in plus fata de astea. ai tu vreo problema cu ce i-am oferit eu ?, ca nu inteleg de unde atata ranchiuna !!!... ...si astept si eu o oferta din partea ta pentru un D211 cu acea diferenta mica...imi trebuie set cu 190 spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) Baross, cred ca n-ai inteles ideea: colegu yoz a cerut pareri, nu preturi, oferte, etc. Taraba e in alta parte, de ce nu te rezumi doar la aspectele tehnice. D211 nu e cauciuc de oameni cuminti, spatele 190 vine doar pe 55 Editat Aprilie 1, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) cu tot respectul, cred ca PP3 nu sunt in aceiasi clasa cu D211. Poate cu Sportsmart, Diablo Rosso Corsa sau chiar Qualifier II. Michelin-ul mai are si Pilot Power Supersport. E cauciuc de strada, in primul rand Editat Aprilie 1, 2013 de Zimbrutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 cred ca PP3 nu sunt in aceiasi clasa cu D211. Nu este. E mai putin performant si sint sigur ca e proiectat sa functioneze la temperaturi mai scazute. In consecinta aderenta maxima e mai mica decat la D211 sau Supercorsa (care sunt cam pe la acelasi nivel, ambele anvelope de strada). Asta nu inseamna ca nu e un cauciuc bun, ti-am zis, eu n-am mers. Sigur sunt foarte bune mai ales cand sunt noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 :o Nu-mi spune ca franezi cu spatele!! Nu-mi zi ca ti se ducea taras fata ca ar fi prea gogonata. Vezi,vezi?Cum nu sunt atent si nu scriu 100% clar si citet cum se gaseste cate un detectiv din asta de forum sa caute omisiuni. Da, fata se ducea taras, dar pe vremea aia franam cu tot ce aveam. Abia apoi am descoperit cauciucurile mai aderente si placutele de frana mai eficiente, mi-am intarit si suspensia fata si astfel am franat cu incredere cu fata mult mai eficient decat franam inainte cu fata+spate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 cu asta pot sa iti dau dreptate si eu. din cauza ca (la mobra mea) suspensia fata era prea moale roata tindea sa topaie in loc sa se infiga cauciucul si sa adere pe franare, iar in lipsa abs-ului se poate bloca si duce taras. asta am patit eu... Dupa servisarea furcii si reglajele corespunzatoare, cu aceleasi pneuri, aveam cu totul alta frana fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 SC-1 e soft si SC-2 e medium. cum se poate face diferenta intre SC1 si SC2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 sunt stantate pe cauciuc devile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 danke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 salutare. Un prieten incepator cu un F3 vrea sa-si cumpere gume noi si il interesa un sfat , vrea ceva mai mult pt touring + ca el cu mai mult de 100km/h nu merge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.