Vizitator Adrian Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 A venit timpul sa schimb cauciucurile la VFR, dupa cateva review-uri, cateva recomandari si am ramas intre bt 016 si pilot road 3. Pareri, recomandari? BT016 PRO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freelancer Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 salut, pentru ca nu am apucat sa testez foarte multe tipuri de cauciuri pana acum, pentru un r1 03, ca si stil de condus... destul de alert ce s-ar preta si sa tina 7-10k KM? review-uri pe net am vazut insa nu se pot compara cu experientele avute spuse la prima mana merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 salut,o intrebare am,vinde un magazin din cluj au Pirelli Phantom la un pret mai mult decat ok...dar sunt foarte vechi,gen 2006 dar au spus ca depozitate in conditii ok,oare se mai pot folosii sau sunt mult prea vechi ??adica o mers cineva cu cauciucuri asa de vechi ?? eu am un cbr 600 F4 ...multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 (editat) 2006? e mult si pt cauciucuri de masina...daca tot vrei ieftine...ia de la garcya, dot 2007 cu 150 de lei...e mai ieftin de atat la magazinul din cluj? costul reparatiei motoretei in cazul unui accident din cauza cauciucurilor va fi mult mai mare decat costul unui set ed cauciucuri noi... salut,o intrebare am,vinde un magazin din cluj au Pirelli Phantom la un pret mai mult decat ok...dar sunt foarte vechi,gen 2006 dar au spus ca depozitate in conditii ok,oare se mai pot folosii sau sunt mult prea vechi ??adica o mers cineva cu cauciucuri asa de vechi ?? eu am un cbr 600 F4 ...multumesc mult Editat Martie 4, 2014 de cristilvk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 costul reparatiei motoretei in cazul unui accident din cauza cauciucurilor va fi mult mai mare decat costul unui set ed cauciucuri noi... macar vino cu ceva nou,nu repeta dupa JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 bai..sa inteleg ca tu citesti post cu post si tii minte tot...banuiesc ca e evident ca nu am citit postul lui jagi macar eu sfatuit, spre deosebire de tine care o sugi aiurea pe forum macar vino cu ceva nou,nu repeta dupa JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 bai..sa inteleg ca tu citesti post cu post si tii minte tot...banuiesc ca e evident ca nu am citit postul lui jagi macar eu sfatuit, spre deosebire de tine care o sugi aiurea pe forum eu nu o sug aiurea pe forum:) nu apreciez genul asta de insulte Si nici nu repet ca un papagal, ceea ce-au spus altii (indiferent ca au avut sau nu dreptate). Si pana la urma, in caz de accident, cel mai tare te intereseaza persoana ta si sanatatea ta,nu fierul (aici vorbesc din experienta,spre deosebire de tine,ca poate inca te gandesti doar la fierul de sub tine,in caz de ceva..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Pai, costul operatiilor la spital, nu inseamna tot cheltuieli? Mai sint costuri cu recuperarea dupaia. Deci, costa mai mult, oricum ai da-o. Si poate i-a venit lui ideea, nu m-a copiat pe mine. De ce-l faci mincinos? Deci, sintem saraci, ne dam, cadem si dupaia... Ce facem? Ne plingem de mila ca sintem saraci ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 nu, copiem replicile altora si dam copy & paste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 jagi, dau eu o bere pt drepturile de autor adriane...iti dau si tie ceva;) poate apreciezi ceva pana la urma...over Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 cristilvk: eu vreau o bere din cadere , m3n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abalamuc Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Cind va hotariti sa va luati cau bune = Moi !! ne vedem la GRG , Grend Racing Garage Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Stie cineva care e diferenta intre Bridgestone S20 R, RJ, RM si R EVO? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abalamuc Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 ... Zimbrutza ... ai un avatar cu o moto sport .. in viteza .. cu genunchiu pe jos si misto de tot si tu intrebi de s 20 ... si alte prasti !! ti-se pare logic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 (editat) Balamuc, lumea a evoluat, curcubeul nu mai are doar 7 culori si nu toti trandafirii au miros Bridgestone a gasit compozitia ideala care sa mearga si la cald si la rece, cu S20. Un cauciuc de strada, dat pe circuit ar trebui sa se topeasca destul de mult (sa fie de fapt bun de aruncat) in 2 zile de circuit, dar uita-te la uzura gumei asteia: Editat Martie 7, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Balamuc, lumea a evoluat, curcubeul nu mai are doar 7 culori si nu toti trandafirii au miros Bridgestone a gasit compozitia ideala care sa mearga si la cald si la rece, cu S20. Un cauciuc de strada, dat pe circuit ar trebui sa se topeasca destul de mult (sa fie de fapt bun de aruncat) in 2 zile de circuit, dar uita-te la uzura gumei asteia: X4 de 2 ani va tot zic ca sunt super misto S20.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 bec: te-ai dat pe S20, cum sunt? (o mica descriere, daca poti) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 bec: te-ai dat pe S20, cum sunt? (o mica descriere, daca poti) bai nu ti-e un pic rusine? am scris o galagie de posturi despre ele dar tu nu esti in stare decat sa faci caterinca si sa contrazici ca prostu. mergi cu ebonitele alea de angelkkt si vezi-ti de drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 bai nu ti-e un pic rusine? am scris o galagie de posturi despre ele dar tu nu esti in stare decat sa faci caterinca si sa contrazici ca prostu. mergi cu ebonitele alea de angelkkt si vezi-ti de drum eu n-am vazut posturi despre ele. de obicei posturile tale se rezumau la a ma lua pe mine la pwla asa ca , nu stiu cum sa-ti zic, de obicei cand deschizi tu gura cam miroase a..... ai dreptate, o sa merg cu ''ebonitele'' de angel, pana la urma stau si eu mirat cum de m-am gandit fix pe tine sa te intreb de niste cauciucuri )) vina imi apartine mie . prost am fost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Apela-ti la calm domnilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sashax Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 (editat) Eu iti recomand Pilot Road 4 pe spate si Pilot Power 3 pe fata. enjoy Poate colegii o sa ma certe dar cred ca e suficient de moale ce ti-am propus pentru fata astfel incat sa fie aderent pe franari bruste si nu devina periculos pe ud sau rece (oricum pe foarte rece PP3 nu sunt ok) In mod normal ambele pneuri trebuie sa fie din aceiasi clasa de aderenta. Daca iti schimbi stilul de mers, schimba si optiunea pentru spate. @Sasha - Eu am folosit comboul precizat de zimbrutza, doar ca sunt pe PRoad 2 pe spate. Pentru longevitate e the shit, pentru franari e un raport ok. Ploaie? nicio treaba, viteza/noapte - putina grija si esti "betmen". Pe masura ce am mai inaintat in skill si Roadul de pe spate s'a mai intarit(desi carne incaa are), am inceput sa nu mai fiu multumit de partea spate a comboului. Fata sa zicem ca inca o accept cu toate ca mi'ar placea sa franez mai draconic putin. Sincer ai putea sa faci alegerea asta, sau ai putea sa mergi full pe Pilot Power sau ceva echivalent(Diablo Rosso Corsa, Dunlop sportsmart 1/2). Eu daca as intoarce timpul inapoi, as merge pe varianta asta desi nici prima nu mi'a gresit rau. Totusi sezonu' trecut am pierdut spatele de cateva ori bune, iar pe ploaie burnouturi involuntare la greu pe V-ul meu. ahhahahaha tre sa recunosc, ai scris misto Totusi nu cred ca poti sa te abtii si sa mergi doar cu 90 in afara. Esti tare (si nu sunt ironic). Oricum,poti merge in siguranta chiar si cu un 120/130 (asta depinzand de vizibilitate si reactiile tale de sofer/pilot). La gume, ce sa zic, daca e totusi discrepanta mare de aderenta intre fata si spate o sa se simta (in mod negativ) , poate chiar mai tare decat daca ai avea ambele gume sport touring. Daca spui ca nu ai experienta, eu te-as sfatui altfel, daca-mi permiti: mai degraba pune accent pe aderenta decat pe longevitate, pt ca oricum daca mergi ca pensionarul, guma o sa te tina mai mult decat i-ar tine pe altii, iar o guma aderenta va compensa in situatii limita pt lipsa de experienta... Iar prin aderenta, nu-ti sugerez Supercorsa sau D211/D212, ci un Pilotpower 3, SportSmart, Qualifier 2, etc... Ai noroc la K5 ala si de faptul ca e usoara (165 kg are la gol cred) si asta conteaza mult atunci cand nu prea ai experienta,mai ales la manevre executate pe loc sau la viteza mica. Succes si cati mai multi km (Fara nici un incident). Salut, aici cofetarul de la pagina 69 ! Multumesc pentru raspunsuri, colegi. Le-am rasfoit chiar atunci si mi-au fost utile in luarea unei decizii => Pana la urma am sa "merg" pe Pirelli Angel GT pe spate si Rosso 2 avangarda. Downside-ul este ca astept cam o luna dupa GT, iar Rosso ...vine putin mai repede. Am sa dau un feedback pe aici daca se simte ceva la ciclistica, avand in vedere ca nu sunt la fel anvelopele. Sunt curios. Eventual revin pe set "moale" sezonul urmator, daca se isca probleme. Da, Adrian, este usor k5, 161kg uscat scrie in talon, m-a iertat de cateva ori sezonul trecut. Ne intelegem bine momentan. Inca ma acomodez cu faptul ca motocicleta este inca o persoana la masa, o persoana care nu mananca orice, draga de ea. Zimbrutza, hardKnot - Momentan, nu merg pe Michelin, tot Pirelli mi-a "facut cu ochiul". Argumentele ar fi mai mult subiective, probabil din cauza ca m-au ajutat cele care erau montate pe moto de cand am achizitionat-o (rosso2) si am ramas usor fidel "şosetelor" Pirelli. Cine e din TM sau vine pe aici, va invit la mine la o cafea, stau chiar la intrare in oras. (Numai bine, abuzez de bunavointa musafirului cu intrebari exhaustive legate de moto Si daca e ceva de reparat, este garaj, sunteti bineveniti. Scule nu prea am, doar niste ciocane la promotie de la Supermarket si o trusa de scule mostenire, fiind a 3-a generatie din clanul meu, care o foloseste. Se rezolva. Pana una, alta, blonde de preferat, va doresc sa nu aveti ochi inlacramati de la vreo problema cu moto, ci doar vreme buna si conduita preventiva ! Cu stima, ma semnez, Sasa Editat Martie 12, 2014 de Sashax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 hahah sa vezi ce-o sa-ti sara in cap astia ca ti-ai incaltat motoreta sport cu Angel uri sau Rosso )) ei si-ar fi incaltat-o doar cu slick-uri =))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 (editat) Intrebare scurta, Mi-am luat un set de pirelli angel GT pentru o honda VFR 750. Producatorul (Honda) recomanda urmatoarele; 2.5 atm -fata si 2.9 atm -spate. Producatorul de gume (pirelli) recomanda ceva mai mult. Acum ce sa respect? ce zice Honda sau Pirelli? Mentionez ca nu ma dau pe circuit, nici nu vreau, strict road use, rar 200km/h + Ms. Editat Martie 13, 2014 de Marc87 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 Si-a luat cineva SportSmart 2? Ceva pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kadar20 Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 (editat) Salutare. Am o Aprilia RS125 (23kw) si va trebui sa ii schimb gumele. Am gasit Bridgestone Battlax BT-090 si Pirelli Dragon Supercorsa, ambele sunt seturi, ambele au acelasi pret. Ce recomandati pentru strada? Nu conteaza care sunt mai rezistente, ci care se prind mai bine de asfalt chiar si la temperaturi normale. Din caute stiu Pirelli Dragon SC trebuiesc incinse ceva mai bine pentru ca sunt de circuit. O zi buna! Editat Martie 14, 2014 de kadar20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.