Sari la conținut

Postări Recomandate

Model nou performant -> normal sa fie mai scump

Si inversa e valabila.

e valabil de la tigai pana la iphone 6.

la masina normal pentru tine poate nu e pentru altii.

Un Pirelli P Zero Corsa Assimetrico, unul din cele mai performante cauciucuri auto de strada pe dimensiunea de 295/30 ZR19 costa undeva la 20 de milioane

o bucata

una

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut

Sunt nou pe aici si vreau sa va intreb ce cauciuc imi recomandati ptru hinda cbr600 f3.

Am cumparat moto acum o saptamana si imi trebuie un cauciuc fata.

Tin sa precizez ca sunt cam incepator, asa ca nu merg pe pista.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu cit esti mai lipsit de practica, cu atit iti trebuie un cauciuc (fata) mai moale(aderent) si la temperaturi joase. Supercorsa SC1, BT R10, Racetec K0, K1. Pune-ti caucicuri mai dure(longevive) dupa ce devii mai bun.Treaba cu "nu ma dau pe pista" e o mare duma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de sfat

In principiu am inteles,imi trebuie un cauciuc moale.

Acum am pe fata pirelli diablo. Sa imi cumpar la fel?

» Post actualizat in 24 Nov 2014 16:24

Nu cunosc daca acest model de cauciuc este ok pentru mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asa este cel de acum 120/70 R17 pirelli diablo ,dar nu am fost atent sa vad si ce model, ca sincer am vazut pe net diablo dar diferite modele.

» Post actualizat in 24 Nov 2014 19:42

http://www.cauciucuridirect.ro/product/Pirelli/70/17/R-218408

Jagi ce parere ai?? Il cumpar sau nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Ce cauciucuri imi recomandati si mie pentru un z750?

In primavara am de gand sa fac cursurile de pilotaj de pe amckart si daca o sa imi placa o sa mai revin si poate am sa incerc si la tg secuiesc.

Aveti idee michelin pp 2ct ce compozitie au si aprox ce durata de viata au? m-am gandit ca ar fi bune sau ma pot orienta si catre seria pr ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa fie clar, vrei siguranta, renunti la anduranta. Nu exista cauciucuri care sa tina mult si sa fie lipicioase . O cazatura pe Amckart e mult mai scumpa decit diferenta intre un PP si un cauciuc mai sus enumerat de mine. Economisesti 100euro la cauciucuri si cheltuiesti 3-400 sa repari .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi-au placut PP2CT pentru uz normal... se incalzesc repede, sunt destul aderente la rece si pe vreme rece si au o durata de viata lunga.

Durata de viata: estimez 8-10 mii daca nu le menajezi.

 

Cand se incing incep sa piarda din aderenta, am comparat cu Pilot Power SuperSport.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si PP si PP2CT, primele erau mult mai bune. Erau mai moi pe mijloc. Cu 2CT nu puteam sa fac broscute nici macar vara. Si cam orice cauciuc stradal, incalzit , incepe sa alunece. In fine, cum gindesti tu, au gindit-o si altii, si eu, fiecare invatam pe pielea proprie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multi care nu au folosit efectiv combinatia intre 2 modele cauciucuri fata-spate vor spune ca nu! Eu, ca si altii care am folosit-o, spun ca poti pune linistit un model de cauciuc fatza si un alt model pe spate, adica, moale din exemplele enummerate mai sus si un cauciuc mai tare pt spate. Spatele se toceste primul , fata, care chiar daca-i mult mai moale, tine peste 5000km. Si eu, cind am fost in pozitia sa fac combinatia asta, am zis ca nu se poate, dar dupaia am fost la curse si baietii de acolo scoteau untul din anvelope, care unele erau montate si pe sens invers, sau fata-o marca, spate-alta marca, sau fata slick spate-cu profil.Am aplicat si eu dupaia combinatia si nu m-a deranjat cu nimic in anul in care inca am mai mers si pe strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu spre exemplu am pe fata Michelin Pilot Supersport si pe spate Pirelli Angel GT (pt ca toate celelalte gume spate au fost devorate de Tuono meu in maxim maxim 4.000km si am zis ca... what the fuk :) ) .

In principiu as pune si eu aceeasi marca si fata si spate (doar fiindca imi place mie sa fiu cu toate merele in aceeasi galeata ca sa zic asa).

Dar uite ca s'a intamplat sa merg in combinatia de mai sus si nu pot sa zic ca am vre'o emotie .

Editat de SyDemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E doar in mintea noastra. Motocicleta, cind e bruscata, adica frina maxima, acceleratie maxima, se sprijina in mare parte doar pe-o singura roata, a doua nu prea conteaza in acele momente. Cind mergi cu acceleratie constanta, motocicleta nu e abuzata si cauciucurile nu sint intinse spre maximul aderentei lor.Vorbim de moto de viteza aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Doresc si eu o recomandare de anvelope pentru un kawasaki zx 12r, l-am cumparat cu set de Metzeler Sportec M3, sunt 50% grad de uzura. Am simtit de multe ori la iesiere din curbe, dar cu accelerare usoara si inclinat, usor derapaj pe spate...Motorul are un cuplul mare 134 Nm, uzeaza repede spatele, dar cred ca ar trebui ceva mai aderent chiar daca o folosesc numai pentru touring dar pe circuite variate(nu pista) si 80% din iesiri cu pasager. Pe kawasakiword se recomada pentru kaw 12, Michelin Pilot Power 2 CT, dar sunt si raspunsuri de non. Cine a incercat in regim de touring 2 CT, sau daca sunt si alte referinte de marca? Spatele este 190, dar vreau sa trec la 200, aceasta este valoarea si in cartea de identitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Doresc si eu o recomandare de anvelope pentru un kawasaki zx 12r, l-am cumparat cu set de Metzeler Sportec M3, sunt 50% grad de uzura. Am simtit de multe ori la iesiere din curbe, dar cu accelerare usoara si inclinat, usor derapaj pe spate...Motorul are un cuplul mare 134 Nm, uzeaza repede spatele, dar cred ca ar trebui ceva mai aderent chiar daca o folosesc numai pentru touring dar pe circuite variate(nu pista) si 80% din iesiri cu pasager. Pe kawasakiword se recomada pentru kaw 12, Michelin Pilot Power 2 CT, dar sunt si raspunsuri de non. Cine a incercat in regim de touring 2 CT, sau daca sunt si alte referinte de marca? Spatele este 190, dar vreau sa trec la 200, aceasta este valoarea si in cartea de identitate.

Bridgestone s20 evo daca mergi pe ploaie sau sportsmart2 daca nu.

 

ambele sunt la ani lumina de metz m3 si pp2ct

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bridgestone s20 evo daca mergi pe ploaie sau sportsmart2 daca nu.

 

ambele sunt la ani lumina de metz m3 si pp2ct

Da, trebuie luata in calcul si umiditatea ...OK :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Doresc si eu o recomandare de anvelope pentru un kawasaki zx 12r, l-am cumparat cu set de Metzeler Sportec M3, sunt 50% grad de uzura. Am simtit de multe ori la iesiere din curbe, dar cu accelerare usoara si inclinat, usor derapaj pe spate...Motorul are un cuplul mare 134 Nm, uzeaza repede spatele, dar cred ca ar trebui ceva mai aderent chiar daca o folosesc numai pentru touring dar pe circuite variate(nu pista) si 80% din iesiri cu pasager. Pe kawasakiword se recomada pentru kaw 12, Michelin Pilot Power 2 CT, dar sunt si raspunsuri de non. Cine a incercat in regim de touring 2 CT, sau daca sunt si alte referinte de marca? Spatele este 190, dar vreau sa trec la 200, aceasta este valoarea si in cartea de identitate.

 

BT S20 sau Sportsmart2 daca vrei set. S20 cu un usor plus pe ploaie parerea mea iar Sportsmart2 o idee mai confortabile.

Ambele sunt gume foarte foarte bune.

Daca nu vrei set, pune fata una dintre cele doua si pe spate o guma mai durabila, mai tare. Roadsmart 2 ar fi o optiune dar daca iesi pe curbe n-o sa-ti prea placa profilul rotund.

Eu mi-as pune unul dintre cele doua seturi despre care ti-am zis mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BT S20 sau Sportsmart2 daca vrei set. S20 cu un usor plus pe ploaie parerea mea iar Sportsmart2 o idee mai confortabile.

Ambele sunt gume foarte foarte bune.

Daca nu vrei set, pune fata una dintre cele doua si pe spate o guma mai durabila, mai tare. Roadsmart 2 ar fi o optiune dar daca iesi pe curbe n-o sa-ti prea placa profilul rotund.

Eu mi-as pune unul dintre cele doua seturi despre care ti-am zis mai sus.

OK ! de retinut..multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...