Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce te faci cind iese caruta, tractorul , combina din lan? Frina maxima si in sec 2 esti jos, aluneca cauc fata.


» Post actualizat in 13 Jun 2015 11:10

Unde s-a ajuns? Sa ai moto sport -touring si sa pui Mitas!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cumparat 6 anvelope de la ei si n-am avut niciodata probleme, de fiecare data la ei am gasit cel mai mic pret, livrarea s-a facut a doua zi iar DOT-ul ti-l comunica la telefon daca ceri asta.

eu am invatat sa cumpar numai ce au pe stoc, promit lucruri pe care nu le pot face. Pretul este ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de parerea cuiva care cunoaste anvelopele.

 

Am montat pe spate un Metzeler Racetec K2 slick. Anvelopa are aderenta excelenta la unghiuri mari de inclinare dar la unghiuri mai mici si accelerari mai in forta aluneca. Se si vede ca anvelopa se uzeaza diferit pe acea zona, se face poroasa. Motivul?

 

PS: Presiunea 2.1 la rece.

 

Atasez si o poza.

post-40351-0-05343400-1434368210_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca o presiune intre 1.8-2.00 la cald,daca nu ai posibilitatea aceasta incearca sa mai scazi presiunea la rece pe la 1.6-1.7

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi incerca o presiune mai mica, desi, par cam mici presiunile propuse.

 

@Cesar, cum anume uzata prost? Rulata la o presiune nepotrivita?

 

Anvelopa se curata la mers lejer dar se face din nou poroasa cand merg mai tare.

post-40351-0-39139500-1434372132_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca aduci slickul in temp lui de lucru pe strada, combinata treaba asta si cu o presiune nepotrivita in avelopa la rece... de aceea nu-ti da cu love.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca aduci slickul in temp lui de lucru pe strada, combinata treaba asta si cu o presiune nepotrivita in avelopa la rece... de aceea nu-ti da cu love.

Si a ta e buna,

Eu nu inteleg de ce folosesc unii slikuri pe strada, am vazut ca e la moda.In primul rand nu le folosesc la capacitatea lor si in al doilea rand le termina imediat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fac 50-100km / saptamana pe acelasi traseu. Uzura mi-e irelevanta. Oricum slick-ul asta in conditiile mele de mers are mai multa aderenta decat pilot power 2. (Am dat pp ca si exemplu pentru ca am avut montat, nou).

 

Te-ai dat vreodata cu slick sau iti dai doar cu parerea, kawazaki?

 

Intradevar, Pilot Supersport se incingea mai tare ca asta, probabil nu merg suficient de tare incat sa il incalzesc cum trebuie.

Editat de vladf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vladf, pana anul trecut tot slikuri am avut, nu am fost eu mare racer, dar am dat-o si pe pista, pe curbe...Am realizat de ce sa dau 400e cand pot da numai 200e si tin si mai mult.E clar ca aderenta nu este la fel dar si cu cele street te descurci ok.Cand mergeam cu pasager 100/200km cu 100/110km slikurile erau degeaba.

Slick folosit la capacitatea maxima : 20% restul de 80% plimbari.

 

Michelinu nu imi place ca si guma, nu se prea lipeste bine, am avut unele surprize chiar cu pp 2ct.

Editat de kawazaki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti pot spune de acum 2 weekenduri cand temp aerului expirat era undeva la 30grade,temp asfaltului la 52grade, mers cu slickuri si tot se raceau fata de cum se pleca cu ele de la boxe pe 80 grade,viteza maxima 145km/h.

Slickul asta chiar si asa este mult peste pp2!


» Post actualizat in 15 Jun 2015 14:19

Gaseste compromisul perfect intre temp de afara si presiunea din anvelopa si poate ameliorezi ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Eu ma dau cu pirelli diablo pe strada, doar pe strada, dot 2009, cel de spate mai are maxim 5 mm pana la margini . Si inca n-a reusit sa ma surprinda motoretu, se comporta cu mult peste asteptari. Presiunea pe spate 2.. e ceva anormal ? Fac si o poza cand ajung acasa :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma dau cu pirelli diablo pe strada, doar pe strada, dot 2009, cel de spate mai are maxim 5 mm pana la margini . Si inca n-a reusit sa ma surprinda motoretu, se comporta cu mult peste asteptari. Presiunea pe spate 2.. e ceva anormal ? Fac si o poza cand ajung acasa :P

Esti mare racer ce sa mai......depinde cum te obisnuiesti, eu am mers ani de zile pe sp/sc uri iar trecerea la ceva mai tare nu prea a fost asa de buna, la fel si o senzatie de neincredere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Nu. Chiar deloc ..dar e ceva normal. App, merg asa doar pe la sarbi, aici n ai unde. Acolo poti pune si genunchiul jos, lejer :) dar pana acolo mai am

» Post actualizat in 15 Jun 2015 15:19

Nu se vede mare lucru , e cam întuneric. Ideea e ca e un cauciuc f bun pe strada, presiunea de 2 atm si incalzit putin inainte de a "trage" de el, se comporta cum trebuie. Aviz celor care folosesc doar dot de '15

» Post actualizat in 15 Jun 2015 15:20

Nu apare edit sa pun poza...sunt pe tel

» Post actualizat in 15 Jun 2015 15:28

.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am vazut poza cu cauciucul tau Vlad mi-am adus aminte ca ceva in genul ala am si eu dar pe cauciucul fata din cauza ca nu am preload pe furca fata si pe franare transfer greutate multa pe roata fata ,pt iesirea urmatoare o sa pun o tura de preload sa vad ce se intampla.

post-33534-0-45908700-1434447125_thumb.jpgpost-33534-0-75221900-1434447129_thumb.jpgpost-33534-0-54638100-1434447134_thumb.jpg

 

Cred ca despre asta este vorba de la min 4:48...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi incerca si eu in weekend daca am timp si vreme buna sa las putin din presiune, acum ca ai zis asta, voi incerca sa reglez si suspensiile cat mai bine.

 

@Cesar, anvelopa nu pare sa fie uzata excesiv in zona aia, am tot studiat-o dar nu e adancitura acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am vazut poza cu cauciucul tau Vlad mi-am adus aminte ca ceva in genul ala am si eu dar pe cauciucul fata din cauza ca nu am preload pe furca fata si pe franare transfer greutate multa pe roata fata ,pt iesirea urmatoare o sa pun o tura de preload sa vad ce se intampla.

attachicon.gifIMG_9899.JPGattachicon.gifIMG_9900.JPGattachicon.gifIMG_9901.JPG

 

Cred ca despre asta este vorba de la min 4:48...

Ai incurcat borcanele. Sunt modele diferite de uzura.

» Post actualizat in 16 Jun 2015 11:15

Voi incerca si eu in weekend daca am timp si vreme buna sa las putin din presiune, acum ca ai zis asta, voi incerca sa reglez si suspensiile cat mai bine.

 

@Cesar, anvelopa nu pare sa fie uzata excesiv in zona aia, am tot studiat-o dar nu e adancitura acolo.

 

Posibil sa fi fost o iluzie optica in poze. Daca anvelopa nu apuca sa ajunge cel putin la 80 de grade, nu te astepta sa beneficiezi de toata aderenta unui slick. Foarte posibil chiar sa ai aderenta mai slaba decat cu o guma performanta sport.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am observat ca unul se duce spre centru iar celalalt al meu este putin altfel de aceea am si zis "cred" si reveritor la comparatie cu cauciucul lui vlad am zis "ceva in genul ala am si eu dar pe cauciucul fata" ,drespe ce sa fie vorba atunci la mine ?

mersi

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Cesar, anvelopa nu pare sa fie uzata excesiv in zona aia, am tot studiat-o dar nu e adancitura acolo.

 

In poza am incercuit markerul de uzura din zona la care ma refeream si daca nu ma insel, "santul" despre care vorbeam ar trebui sa fie intre cele doua sageti.

Disparitia acelui marker de uzura nu are alta explicatie.

post-14189-0-63505800-1434454952_thumb.jpg

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...