paul90 Postat Iunie 13, 2015 Share Postat Iunie 13, 2015 sunt bune cauciucurile mitas sport force pt un naked pentru mers sport touring, dar mai mult sport:)? Le foloseste cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 13, 2015 Share Postat Iunie 13, 2015 Ce te faci cind iese caruta, tractorul , combina din lan? Frina maxima si in sec 2 esti jos, aluneca cauc fata. » Post actualizat in 13 Jun 2015 11:10Unde s-a ajuns? Sa ai moto sport -touring si sa pui Mitas!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 13, 2015 Share Postat Iunie 13, 2015 Eu am cumparat 6 anvelope de la ei si n-am avut niciodata probleme, de fiecare data la ei am gasit cel mai mic pret, livrarea s-a facut a doua zi iar DOT-ul ti-l comunica la telefon daca ceri asta. eu am invatat sa cumpar numai ce au pe stoc, promit lucruri pe care nu le pot face. Pretul este ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Iunie 13, 2015 Share Postat Iunie 13, 2015 intrebam si eu de curiozitate daca sunt bune de ceva, nu neapărat sa pun pe moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Am nevoie de parerea cuiva care cunoaste anvelopele. Am montat pe spate un Metzeler Racetec K2 slick. Anvelopa are aderenta excelenta la unghiuri mari de inclinare dar la unghiuri mai mici si accelerari mai in forta aluneca. Se si vede ca anvelopa se uzeaza diferit pe acea zona, se face poroasa. Motivul? PS: Presiunea 2.1 la rece. Atasez si o poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Compozitia diferita pe mijloc (tare) fata de laterale(moale). Pentru un mers mai sportiv, incearca o presiune de 1.7-1.8. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 (editat) Incearca o presiune intre 1.8-2.00 la cald,daca nu ai posibilitatea aceasta incearca sa mai scazi presiunea la rece pe la 1.6-1.7 Editat Iunie 15, 2015 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Slick-urile pirogravate nu sunt anvelope de strada. Guma a fost uzata prost dinainte sa o instalezi pe motocicleta. Cateva cicluri de incalzire si e "uscata". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Voi incerca o presiune mai mica, desi, par cam mici presiunile propuse. @Cesar, cum anume uzata prost? Rulata la o presiune nepotrivita? Anvelopa se curata la mers lejer dar se face din nou poroasa cand merg mai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Are un sant la jumatatea distantei intre extremitate si mijloc. cel putin asta se vede din poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Era mai bine spus : Slick-urile pirogravate nu sunt anvelope de strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Nu cred ca aduci slickul in temp lui de lucru pe strada, combinata treaba asta si cu o presiune nepotrivita in avelopa la rece... de aceea nu-ti da cu love. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Nu cred ca aduci slickul in temp lui de lucru pe strada, combinata treaba asta si cu o presiune nepotrivita in avelopa la rece... de aceea nu-ti da cu love. Si a ta e buna, Eu nu inteleg de ce folosesc unii slikuri pe strada, am vazut ca e la moda.In primul rand nu le folosesc la capacitatea lor si in al doilea rand le termina imediat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 (editat) Fac 50-100km / saptamana pe acelasi traseu. Uzura mi-e irelevanta. Oricum slick-ul asta in conditiile mele de mers are mai multa aderenta decat pilot power 2. (Am dat pp ca si exemplu pentru ca am avut montat, nou). Te-ai dat vreodata cu slick sau iti dai doar cu parerea, kawazaki? Intradevar, Pilot Supersport se incingea mai tare ca asta, probabil nu merg suficient de tare incat sa il incalzesc cum trebuie. Editat Iunie 15, 2015 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 (editat) Vladf, pana anul trecut tot slikuri am avut, nu am fost eu mare racer, dar am dat-o si pe pista, pe curbe...Am realizat de ce sa dau 400e cand pot da numai 200e si tin si mai mult.E clar ca aderenta nu este la fel dar si cu cele street te descurci ok.Cand mergeam cu pasager 100/200km cu 100/110km slikurile erau degeaba. Slick folosit la capacitatea maxima : 20% restul de 80% plimbari. Michelinu nu imi place ca si guma, nu se prea lipeste bine, am avut unele surprize chiar cu pp 2ct. Editat Iunie 15, 2015 de kawazaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 iti pot spune de acum 2 weekenduri cand temp aerului expirat era undeva la 30grade,temp asfaltului la 52grade, mers cu slickuri si tot se raceau fata de cum se pleca cu ele de la boxe pe 80 grade,viteza maxima 145km/h. Slickul asta chiar si asa este mult peste pp2! » Post actualizat in 15 Jun 2015 14:19Gaseste compromisul perfect intre temp de afara si presiunea din anvelopa si poate ameliorezi ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Adaug la ce a spus cmd, degeaba ai slikuri si nu ai o suspensie buna,presiune buna, temperatura mentinuta.Am uitat de asfaltul ud/umed....sanie cu zurgalai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Eu ma dau cu pirelli diablo pe strada, doar pe strada, dot 2009, cel de spate mai are maxim 5 mm pana la margini . Si inca n-a reusit sa ma surprinda motoretu, se comporta cu mult peste asteptari. Presiunea pe spate 2.. e ceva anormal ? Fac si o poza cand ajung acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Eu ma dau cu pirelli diablo pe strada, doar pe strada, dot 2009, cel de spate mai are maxim 5 mm pana la margini . Si inca n-a reusit sa ma surprinda motoretu, se comporta cu mult peste asteptari. Presiunea pe spate 2.. e ceva anormal ? Fac si o poza cand ajung acasa Esti mare racer ce sa mai......depinde cum te obisnuiesti, eu am mers ani de zile pe sp/sc uri iar trecerea la ceva mai tare nu prea a fost asa de buna, la fel si o senzatie de neincredere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Nu. Chiar deloc ..dar e ceva normal. App, merg asa doar pe la sarbi, aici n ai unde. Acolo poti pune si genunchiul jos, lejer dar pana acolo mai am » Post actualizat in 15 Jun 2015 15:19 Nu se vede mare lucru , e cam întuneric. Ideea e ca e un cauciuc f bun pe strada, presiunea de 2 atm si incalzit putin inainte de a "trage" de el, se comporta cum trebuie. Aviz celor care folosesc doar dot de '15 » Post actualizat in 15 Jun 2015 15:20 Nu apare edit sa pun poza...sunt pe tel » Post actualizat in 15 Jun 2015 15:28 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Dupa ce am vazut poza cu cauciucul tau Vlad mi-am adus aminte ca ceva in genul ala am si eu dar pe cauciucul fata din cauza ca nu am preload pe furca fata si pe franare transfer greutate multa pe roata fata ,pt iesirea urmatoare o sa pun o tura de preload sa vad ce se intampla. Cred ca despre asta este vorba de la min 4:48... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Voi incerca si eu in weekend daca am timp si vreme buna sa las putin din presiune, acum ca ai zis asta, voi incerca sa reglez si suspensiile cat mai bine. @Cesar, anvelopa nu pare sa fie uzata excesiv in zona aia, am tot studiat-o dar nu e adancitura acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Dupa ce am vazut poza cu cauciucul tau Vlad mi-am adus aminte ca ceva in genul ala am si eu dar pe cauciucul fata din cauza ca nu am preload pe furca fata si pe franare transfer greutate multa pe roata fata ,pt iesirea urmatoare o sa pun o tura de preload sa vad ce se intampla. IMG_9899.JPGIMG_9900.JPGIMG_9901.JPG Cred ca despre asta este vorba de la min 4:48... Ai incurcat borcanele. Sunt modele diferite de uzura. » Post actualizat in 16 Jun 2015 11:15 Voi incerca si eu in weekend daca am timp si vreme buna sa las putin din presiune, acum ca ai zis asta, voi incerca sa reglez si suspensiile cat mai bine. @Cesar, anvelopa nu pare sa fie uzata excesiv in zona aia, am tot studiat-o dar nu e adancitura acolo. Posibil sa fi fost o iluzie optica in poze. Daca anvelopa nu apuca sa ajunge cel putin la 80 de grade, nu te astepta sa beneficiezi de toata aderenta unui slick. Foarte posibil chiar sa ai aderenta mai slaba decat cu o guma performanta sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 (editat) am observat ca unul se duce spre centru iar celalalt al meu este putin altfel de aceea am si zis "cred" si reveritor la comparatie cu cauciucul lui vlad am zis "ceva in genul ala am si eu dar pe cauciucul fata" ,drespe ce sa fie vorba atunci la mine ? mersi Editat Iunie 16, 2015 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 (editat) @Cesar, anvelopa nu pare sa fie uzata excesiv in zona aia, am tot studiat-o dar nu e adancitura acolo. In poza am incercuit markerul de uzura din zona la care ma refeream si daca nu ma insel, "santul" despre care vorbeam ar trebui sa fie intre cele doua sageti. Disparitia acelui marker de uzura nu are alta explicatie. Editat Iunie 16, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.