cristidb Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Daca le intepi se dezumfla incet. Nu bubuie camera sa piarda presiune brusc de la frecare, dar daca treci peste un fier beton iesit din asfalt sau altceva ascutit care face o gaura mare in cauciuc o sa se dezumfle foarte repede. Am fost in masina cu cineva cand a dat intr-o groapa mare si a taiat cauciucul pe lateral. A pierdut presiunea instantaneu. Avea ditamai gaura in lateral. Nu e la fel de spectaculoasa bubuitura ca la alea cu camera, dar efectul e identic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delete636 Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 la yamaha pt greutatea motociclistului / pasager / bagaje sub 90kg recomanda 2.2 fata, 2.5 spate 90kg-180kg 2.5 fata, 2.9 spate oricum presiunile trecute in manual cred ca sunt pentru mers legal si luat curbe normal, nu cu genunchiul pe jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 L-a lovit o bucata de cauciuc desprinsa din anvelopa explodata. E ce a povestit protagonistul, n-am vazut scena live. Acum vreo 5 ani, Bota isi pusese NOS pe R1 si i-a dat buton la 300 la ora. Povestea ca i-a explodat cauciul spate. Nu stiu daca l-a lovit sau nu vreun rest de guma dar nici el nu a cazut. Spre deosebire de cel cu spatele explodat anul asta, n-am vazut anvelopa de pe roata spate a lui Bota. nu i-a explodat guma, a sarit o parte din cauciuc de pe carcasa, atata tot. pusese si poze aici pe forum atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 nu i-a explodat guma, a sarit o parte din cauciuc de pe carcasa, atata tot. pusese si poze aici pe forum atunci Nu stiu ce ai vazut tu. Eu am tinut cauciucul in mana. Carcasa era complet distrusa - otel si nylon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Nu stiu ce ai vazut tu. Eu am tinut cauciucul in mana. Carcasa era complet distrusa - otel si nylon. inseamna ca n-a fost primul cauciuc pe care l-a distrus )) maniac omul, n-am ce spune! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Cautati in cartea mopedului pe care il aveti sau pe net. Nu puneti mai mult niciodata, iar cauciucurile se verifica intodeauna la 'rece'. La Ducati, manosterele si ss-urile au 2,2 fata/spate, la Multistrada se pune 2,2 fata si 2,8 spate. Aceste date sunt extrase din cartile producatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 (editat) bmw scrie f clar in cartile motoarelor iar daca cobor 0.4 sub ce e setat pe calculator imi inroseste ecranul un manual e de la R si unul de la K de ce sa ma manace pe mine in poponeata sa merg cu 1.9 cand scrie clar 2.9 si apropo ..... unde va verificati presiunea si cu ce???????????????? Editat Noiembrie 8, 2011 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Pentru cei care dau intr'una cu "ce recomanda producatorul in manual", uitati'va mai atent si o sa vedeti ca tot in acelasi manual producatorul recomanda cateva tipuri anume de cauciucuri. Desi nu obligatoriu, pentru alte tipuri de cauciucuri, functie de specificul fiecaruia (cum ar fi carcasa bias, radial... etc.) acestea pot suferi mai mici sau mai mari devieri. Ar mai fi si (multe) alte variabile cum ar fi sezonul, greutatea, stilul de condus, setarea suspensiilor s.a.m.d. Presiunile din manual probabil sunt bune ca punct de plecare, pentru un regim de croaziera. Daca insa se doreste performanta, presiunea ideala se determina din diferenta dintre presiunea la rece si cald. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 ba nu Cauciucul nu e decat un balon umflat cu aer care tre sa sustina greutatea motocicletei. Presiunea e data de producatorul mobrei. PUNCT Nu am pomenit manual care sa recomande tip de cauciuc, ci doar dimensiunea. Si pe saiturile producatorilor de cauciucuri scrie clar, se va folosi presiunea indicata de producatorul utilajului.. Bai nene, parca sunteti turci. Pneurile sunt FABRICATE ca sa indeplineasca cerintele producatorilor de mobre, si nu invers! Producatorii de pneuri uneori SUGEREAZA o anumita presiune, dar standard se se ia de buna presiunea din manualul mobrei. In general reisarii bah nene, ei sunt pe invers.. Ei franeaza numa cu fata, merg cu 1,8 in pneuri, etc. Daca nu esti ca ei si te iei dupa manual automat esti prost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 In general reisarii bah nene, ei sunt pe invers.. Ei franeaza numa cu fata, merg cu 1,8 in pneuri, etc. Daca nu esti ca ei si te iei dupa manual automat esti prost. Iar esti flamer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Atunci cum explici ca suzuki zice 2,5 pe spate solo si 2,9 cu pasager si honda zice doar 2,9. Motocicletele sunt asemanatoare, puteri similare, greutati la fel, aceeasi dimensiune a cauciucurilor. Ceva e putred aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Nu cred ca sunt aceleasi greutati. Mai bine trimiteti un mail la Honda si va lamuriti. La Honda aia mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Un articol interesant: http://www.sportrider.com/tech/tires/146_0206_motorcycle_tire_pressure/index.html De ce as folosi presiunea maxima sa ma dau cativa km prin oras? Nici macar nu apuca sa se incalzeasca. Atat timp cat nici nu se incalzesc prea tare dupa mai multi km de mers tare si nici nu se deformeaza pe curbe inseamna ca e ok presiunea nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 (editat) revenind acum la problema cotidiana 1. presiune pentru "citadin/urban" adica casa job /bere/casa 2. presiune pentru plimbat 30 km/zi 3 presiune pentru "forjat" pe pista intre 1 si 2 nu vad mare diferenta in a scapa ceva bari 0.1.-0.5 la 3 sa zicem ca ar fi un "must" sa o ai mai joasa decat normal DAR CU CE O MASURATI hai sa vedem " sculele" din dotare eu unul am papat cam 12 seturi de metzeler tourance exp in ultimi 4 ani si am stat la 2.2 cu 2.5 frig - 9 cald 40 temp aratate de comp de bord asfaltul clar era mult mai sus sau mai jos ca temperatura uite ce am gasit pe site de la METZELER din state V Tire Pressure Always inflate tires to the correct pressure as indicated in the owner's manual. However Metzeler North America has found the air pressure suggestions listed below will improve mileage and customer satisfaction especially if a emphasis is placed on running the air pressure towards the maximum as stated on the sidewall. Check cold tire pressures frequently. Correct tire pressure is crucial for safe handling. Over inflation may impair ride comfort and reduce the contact patch between the tire and driving surface of the tires. Insufficient air pressure will result in poor handling and cause a tendency for the motorcycle to "wander". In addition, improper and insufficient tire will cause accelerated tire wear, increased fuel consumption, less control and the possibilities for tire failure to due an overload/under inflated operating situation. <BR clear=all> Recommended Minimum Tire Pressures (PSI) Touring/CruiserAlpha ME880 (MH, MT, MU tires) Solo2 Up Light2 Up Heavy Front 36 40 40 Rear 38 40 40 ME880 Solo2 Up Light2 Up Heavy Front38-4040-4240-42 Rear44-4646-4848-50<BR </H3>For bikes with the following rear tire sizes: 170/80-15, 180/70-15, 150/80-16, 160/80-16, 180/60R16, 180/70R16, 200/60R16, 240/50R16, 140/80-17, 160/70-17 D spec, 170/60R17, 210/50R17, 150/70-18, 180/55ZR18, 200/50R18, 210/40R18, 260/40R18, 280/35R18, 300/35R18, 260/35R21. <BR clear=all> <H3> ME880 (tires as listed above)Solo2 Up Light2 Up Heavy Rear 40 42 42 http://www.us.metzelermoto.com/web/products/tire_pressures/default.page Editat Noiembrie 8, 2011 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 eu unul imi fac presiunea la un service de roti, au manometre profi, nu toate stifturile. pe strada n-o sa ma vezi cu 1.8 ever. pur si simplu flexeaza prea mult gumele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 (editat) Am fost la vulcanizare într-o zi şi îl întreb pe berbecul de acolo dacă pot sa bag eu presiune, evident nu se poate. Îi spun 2.2 faţă şi 2 spate. Pune pistolul pe ambele timp în care scormoneam după 1 lei prin buzunare, îi dau leul şi îmi spune că aveau deja cât i-am spus. Plec, mă dau pe curbe, patinez şi alte alea. După 100km intru la peco pun un pistol de la ăia şi obţin următoarele: 2.5 şi 2.9, curiozităţile mele din ziua anterioară. Plua, nu mă mai duc niciodată la vulcanizări, nu că aş fi făcut-o înainte. Deobicei îmi fac singur presiunea şi schimb gumele acasă, dar atunci uitasem. Ciobanii de la vulcanizări suunt în mare analfabeţi. Mare grijă unde umflaţi roatele. Editat Noiembrie 8, 2011 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Am fost la vulcanizare într-o zi Âşi îl întreb pe berbecul de acolo dacă pot sa bag eu presiune, evident nu se poate. Îi spun 2.2 față Âşi 2 spate. Pune pistolul pe ambele timp în care scormoneam după 1 lei prin buzunare, îi dau leul Âşi îmi spune că aveau deja cât i-am spus. Plec, mă dau pe curbe, patinez Âşi alte alea. După 100km intru la peco pun un pistol de la ăia Âşi obțin următoarele: 2.5 Âşi 2.9, curiozitățile mele din ziua anterioară. Plua, nu mă mai duc niciodată la vulcanizări, nu că aÂş fi făcut-o înainte. Deobicei îmi fac singur presiunea Âşi schimb gumele acasă, dar atunci uitasem. Ciobanii de la vulcanizări suunt în mare analfabeți. Mare grijă unde umflați roatele. Masuratoarea din benzinarie nu are relevanta. In acei 100km cat te-ai plimbat aerul din cauciuc s-a incalzit si s-a expandat, de aici si presiunea mai mare. Nu mi-ar fi mare mirarea sa fi fost si manometrul de la benzinarie prost calibrat, am patit-o personal. Fa presiunea doar la vulcanizari, aia vad cauciucuri zilnic si stiu cu ce se mananca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 (editat) Presiunile din manual probabil sunt bune ca punct de plecare, pentru un regim de croaziera. Daca insa se doreste performanta, presiunea ideala se determina din diferenta dintre presiunea la rece si cald. Ride Safe! Cum si unde faci performanta in Romania? Nu de alta, dar nu mai intleleg sensul lui "Ride Safe".. Editat Noiembrie 8, 2011 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackd1rt Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 La mine in manual spune-asa: 2.0 fata, 2,2 spate -> mers fara pasager 2.0 fata, 2.5 spate -> mers cu pasager. *folosesc cauciucuri TUBELESS. Poate la astia cu camera o fi al'fel. Nu stiu, nu ma pricep. Din (micuta mea) experienta, daca estimez c-oi face un drum mai intins, pe-o autostrada, ceva, pun 2.5 pe spate (si-mi intaresc suspensiile, off-topic), chiar daca n-am pasager. La motofleața mea (si la stilul meu de mers) nu conteaza, de fapt, asa de tare ce presiune am in roti. M-am trezit odata cu 1.8 si 2 si n-am avut nici pe req. N-am avut niciodata pana, n-am derapat niciodata, nu mi-a explodat niciodata cauciucul. Dar e vreme... e vreme... PS: Am vazut mai sus ca un nene zicea ca-si pune 1.8 in spate si 2.1 in fata. O fi gresit omul, o fi incurcat rotile, dar sa-i zica careva experimentat ca nu-i o idee buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 (editat) Asa e. /index.php?/topic/240506-a-strapuns-cu-250kmh-3-filtre-de-politie-pe-o-moto-furta/ Alea cu voi la Serres, sint singurele mituri urbane reale? Ca sa vezi ca ipocrizia aia a mea nu s-a schimbat de-a lungul timpului, poti sa citesti posturile mele de atunci, sa vezi ca discursul e acelasi. /index.php?/topic/240506-a-strapuns-cu-250kmh-3-filtre-de-politie-pe-o-moto-furta/page__st__120 P.S. Constat ca folosesc foarte mult cuvantul "ipocrit"! trebuie sa-mi imbunatatesc vocabularul! Editat Noiembrie 8, 2011 de Niko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Cum si unde faci performanta in Romania? Nu de alta, dar nu mai intleleg sensul lui "Ride Safe".. Nu ma refeream (neaparat) la mine... se discuta de presiunea "corecta", ori acest concept nu exista decat pentru anumite conditii specifice, cum am spus, functie de tipul motocicletei, al cauciucului (tip, forma, tip carcasa...etc.), compozitia asfaltului, setarea suspensiilor, temperatura ambianta... etc... si, nu in ultimul rand, stilul de condus. Una e 200+ pe autostrada, cu pasager si bagaje, alta mancare de peste singur pe Cheia. Valorile "corecte" ale presiunii, daca discutam de fineturi, sunt asadar relative... cum la fel este si "ride safe" la care te'ai referit: poti rula in maxima siguranta si cu 200+, sau cu scaritele de asfalt (daca stii traseul si exista vizibilitate in curbe) cum la fel de bine poti fi in pericol la 50 (prin traficul din orasele aglomerate). Am inclus termenul "performanta" facand trimitere indirecta la ce spun pilotii adevarati, cum isi gasesc acestia presiunea optima la un moment dat, pentru un anumit circuit. Cum eu sunt un motociclist "domestic", nu pot impartasi impresii personale insa, daca intereseaza cu adevarat pe cineva, exista destule materiale disponibile in acest sens. O sa spuneti ca pista nu e strada... si e perfect adevarat, nu uitati insa ca principiile sunt aceleasi si, intr'o mai mare sau mai mica masura sunt valabile si la un mers mai sportiv, pe strada. Pentru cei care merg "batraneste", fara a solicita nici jumatate din potentialul unui motor, probabil ca discutia este inutila... n'ar simti nici o diferenta cu orice presiune (in limite decente) sau chiar daca ar avea gumele umplute cu paie. Presiunea ideala din gume este cea care confera marimea si forma amprentei de contact pentru care cauciucul a fost proiectat. Daca aceasta este mai mica (presiune prea mare) se pierde din aderenta iar guma nu atinge valorile optime ale temperaturii, cel putin la viteze mici, daca este mai mare (presiune prea mica), asa-zisul surplus de aderenta este compromis de distorsionarea formei optime a carcasei, pericolul de supra-incalzire si atenuarea stabilitatii la viteze mari. Ca de obicei insa , nimic nu este batut in cuie, ca sa castigi intr'o parte trebuie sa pierzi in alta... Raspunsul pe scurt la intrebarea din acest topic ar fi... "depinde"! S'a tot discutat despre cauciucuri, aici si pe multe alte topicuri, tipuri, forme, compozitii, "presiune"...insa ma intreb cati dintre cei care au avut comentarii "categorice" (ca sa nu le spun altfel) stiu macar care e diferenta dintre o guma cu carcasa bias si alta cu carcasa radial si respectiv de ce trebuie sa tinem cont pentru a atinge temperatura optima. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 Nu ma refeream (neaparat) la mine... se discuta de presiunea "corecta", ori acest concept nu exista decat pentru anumite conditii specifice, cum am spus, functie de tipul motocicletei, al cauciucului (tip, forma, tip carcasa...etc.), compozitia asfaltului, setarea suspensiilor, temperatura ambianta... etc... si, nu in ultimul rand, stilul de condus. Pentru asta s-a inventat OWNER MANUAL. Ride safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 Nu ma refeream (neaparat) la mine... se discuta de presiunea "corecta", ori acest concept nu exista decat pentru anumite conditii specifice, cum am spus, functie de tipul motocicletei, al cauciucului (tip, forma, tip carcasa...etc.), compozitia asfaltului, setarea suspensiilor, temperatura ambianta... etc... si, nu in ultimul rand, stilul de condus. Una e 200+ pe autostrada, cu pasager si bagaje, alta mancare de peste singur pe Cheia. Valorile "corecte" ale presiunii, daca discutam de fineturi, sunt asadar relative... cum la fel este si "ride safe" la care te'ai referit: poti rula in maxima siguranta si cu 200+, sau cu scaritele de asfalt (daca stii traseul si exista vizibilitate in curbe) cum la fel de bine poti fi in pericol la 50 (prin traficul din orasele aglomerate). Am inclus termenul "performanta" facand trimitere indirecta la ce spun pilotii adevarati, cum isi gasesc acestia presiunea optima la un moment dat, pentru un anumit circuit. Cum eu sunt un motociclist "domestic", nu pot impartasi impresii personale insa, daca intereseaza cu adevarat pe cineva, exista destule materiale disponibile in acest sens. O sa spuneti ca pista nu e strada... si e perfect adevarat, nu uitati insa ca principiile sunt aceleasi si, intr'o mai mare sau mai mica masura sunt valabile si la un mers mai sportiv, pe strada. Pentru cei care merg "batraneste", fara a solicita nici jumatate din potentialul unui motor, probabil ca discutia este inutila... n'ar simti nici o diferenta cu orice presiune (in limite decente) sau chiar daca ar avea gumele umplute cu paie. Presiunea ideala din gume este cea care confera marimea si forma amprentei de contact pentru care cauciucul a fost proiectat. Daca aceasta este mai mica (presiune prea mare) se pierde din aderenta iar guma nu atinge valorile optime ale temperaturii, cel putin la viteze mici, daca este mai mare (presiune prea mica), asa-zisul surplus de aderenta este compromis de distorsionarea formei optime a carcasei, pericolul de supra-incalzire si atenuarea stabilitatii la viteze mari. Ca de obicei insa , nimic nu este batut in cuie, ca sa castigi intr'o parte trebuie sa pierzi in alta... Raspunsul pe scurt la intrebarea din acest topic ar fi... "depinde"! S'a tot discutat despre cauciucuri, aici si pe multe alte topicuri, tipuri, forme, compozitii, "presiune"...insa ma intreb cati dintre cei care au avut comentarii "categorice" (ca sa nu le spun altfel) stiu macar care e diferenta dintre o guma cu carcasa bias si alta cu carcasa radial si respectiv de ce trebuie sa tinem cont pentru a atinge temperatura optima. Ride Safe! O opinie de bun simt, in termeni generali, elegant exprimata. Din ce am citit, vorbesti de cele mai multe ori din experienta personala. Ceea ce o parte din motoristi nu pricep, este ca anvelopele sport ale zilelor noastre permit reglaje ale presiunilor pentru adaptarea la diverse conditii de mers, si repeta papagaliceste binecunoscutul 2.5/2.9 Ar mai fi de precizat un aspect despre durabilitatea gumelor performante sport. Cele mai multe, se uzeaza mai rapid daca nu sunt incalzite corespunzator. Compozitia hard pe mijloc si mediu/soft pe margini a multor marci de anvelope sport, tocmai asta spune indirect. Daca mergi tare si incingi marginile, ai pe laterale guma soft care se comporta cel mai bine cand e fierbinte. Daca mergi doar drept, trebuie o guma mai dura care sa tina mai mult pe mijloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 (editat) O opinie de bun simt, in termeni generali, elegant exprimata. Din ce am citit, vorbesti de cele mai multe ori din experienta personala. Ceea ce o parte din motoristi nu pricep, este ca anvelopele sport ale zilelor noastre permit reglaje ale presiunilor pentru adaptarea la diverse conditii de mers, si repeta papagaliceste binecunoscutul 2.5/2.9 Ar mai fi de precizat un aspect despre durabilitatea gumelor performante sport. Cele mai multe, se uzeaza mai rapid daca nu sunt incalzite corespunzator. Compozitia hard pe mijloc si mediu/soft pe margini a multor marci de anvelope sport, tocmai asta spune indirect. Daca mergi tare si incingi marginile, ai pe laterale guma soft care se comporta cel mai bine cand e fierbinte. Daca mergi doar drept, trebuie o guma mai dura care sa tina mai mult pe mijloc. sau poti sa iei 2ct care fara " sa stai sa incalzesti cauciucul" are lateralele mai Moi si "burta" tare in "presiunea fraierilor" 2.5 cu 2.9 Sal,as dori sa aflu ce presiune e cea mai buna pt sosele noastre,la honda mea producatorul recomada 2.5 fata si 2.9 spate, dar e prea mare si din cauza asta era sa ma imprasti o data pe asfalt din cauza k am pierdut aderenta la plecare in treapta intai,multa lume mi-a zis sa bag 2.1 fata si 1.9 spate, oare e bine? cel care a pornit topicul spune foarte clar PE SOSELE NOASTRE NU PE CIRCUIT.....UNDE, CUM SPUN MESERIASII, ITI FACE PRESIUNEA CARE "TE AVANTAJEAZA" Editat Noiembrie 9, 2011 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 sau poti sa iei 2ct care fara " sa stai sa incalzesti cauciucul" are lateralele mai Moi si "burta" tare in "presiunea fraierilor" 2.5 cu 2.9 Softul se toceste mai rapid daca e rece. "Mai bine fraierii sa taca..." (am incheiat citatul) cel care a pornit topicul spune foarte clar PE SOSELE NOASTRE NU PE CIRCUIT.....UNDE, CUM SPUN MESERIASII, ITI FACE PRESIUNEA CARE "TE AVANTAJEAZA" Mda... sunt curios daca l-a mai intrebat cineva ce gume are sau ce stil de mers abordeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.