Sari la conținut

Postări Recomandate

Ce gume recomandati pentru un enduro-touring de 200 si ceva de kile (dimensiuni gume: 90/90-21, 130/80-17)? Mers exclusiv pe sosea, maxim 140-150 km/h. Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

bai fratilor, lasati-o dracu de treaba....

Majoritatea avem mobre din perioada cand se lansa Pilot Power sau dinainte sa se lansese Pilot Power. Nu stiu cum de au mers oamenii astia atatia ani pe sportive fara sa moara si fara D211.

Serios acum, nimeni nu contesta ca D211 se lipesc al dracu de bine de asfalt, DAR...nu toti au nevoie de asta! Multi se dau si pe asfalt mai jegos, ud, ploios etc...si fac multi km, atati km cat pt ei nu renteaza lipiciu D112 comparat cu cat de des trebe schimbate (pt ei)

Multi baga A si DN drepte cu miile de km, ajung rar pe curbe, iar atunci cand ajung, un PP e de ajuns...

 

Nu mai zic ca majoritatea mobrelor vin cu ebonite din fabrica, asa ca PP e un upgrade oricum ai da-o...

 

Inafara de asta, vad ca in UK pune lumea (in proportie de 80%) pe mobre ca a mea numai chestii de PR3-4, Roadtec, Roadsmart, Angel ....adica gume TOURING, in cel mai bun caz SPORT-Touring, pt ca mobra mea nu e S(uper) S(port), e S(port) T(ouring)!

GSXF, CBRF4i, tot sport touring... poate ca si drumurile lor sunt ude, pline de nisip si balegi...

Hornet/Bandit/FZ sunt roadstere, commutere, street TOURING

 

PLM, daca pui o guma care in 2006 era considerta SPORT de strada, pe o mobra care in 2002 era considerta SPORT-TOURING eu zic ca e OK.

 

Eu daca pun D211 pe VTR...in juma de sezon le-am mancat... si-asa papa V2-ul de 1.000 mult mai repede din PP decat o facea Banditul de 600...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei mai multi aleg în funcție de pret. Suntem neamul lui "cat costa" si "ieftin de tot". În cativa ani, la cea mai mare căutare va fi sh-ul chinezesc cel mai ieftin.

Calicia si mâncatul de sub unghie ne caracterizează ca nație. Ar fi fost straniu sa nu se manifeste si intre motociclisti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tu crezi ca exista diferente asa mari intre un Hornet si o sportiva de 1000cc, pe strada, dpdv al pericolului, te inseli amarnic...

 

Pe strada sunt in pericol si cu bicicleta, poate in pericol mai mare decat cu motorul in conditiile in care esti nevoit sa te dai pe strada, printre masini, nimeni nu te respecta, prioritate nu exista, pericole la tot pasul.

 

Ce am vrut sa evidentiez este ca o motocicleta ca si CB600f se comporta foarte bine cu anvelopele Pilot Power, iar in conditiile in care numeroase sportive de 600 sunt incaltate tot cu aceste anvelope, imi este greu sa inteleg pericolul iminent la care se supun cei ce folosesc PP.

 

Totul se rezuma la ce ai in cap si la capacitatea de a te adapta la conditii diferite de mers, pornind de la motocicleta ce o ai, la anvelopele folosite, la starea carosabilului, trafic, conditii meteo samd.

» Post actualizat in 21 Jun 2016 16:30

Daca ai compara un DR650 incaltat cu MItas C-02, cu Hornetul, da, as zice ca-s diferite....

 

Si totusi era vorba de anvelopele potrivite pentru marea majoritate a motociclistilor, ce trebuie sa indeplineasca mai multe conditii pentru a le face atractive, cum ar fi un raport aderenta/durabilitate/pret avantajos.

Sa recomanzi doar un anume model, precum D211, este anormal.

» Post actualizat in 21 Jun 2016 16:33

Insa tu vad ca ai niste perceptii eronate despre motociclete in general...

 

Sunt curios cum ai ajuns la concluzia asta, probabil in urma unei experiente extinse pe forum in urma jdemiilor de discutii interminabile pe subiecte nesemnificative cu user-ul precedent.

Spune-mi te rog, cand ai avut accidentul, de ce nu te-au salvat gumele?

» Post actualizat in 21 Jun 2016 16:37

Nu vorbeste nimeni de niste cursuri, de experienta celor de la ghidon, de felul in care conduc, etc..

Sunt unii care poate cred ca daca vor cumpara niste gume recomandate de Cesar sau JAGI , automat le vor da un fel de aura de invicinbili, indiferent ca ei sunt pilaf la motociclism sportiv/de viteza (si nu numai)

Orice subansamblu al motocicletei te ajuta pana intr-un punct, nu te poti baza doar pe el sa te scoata din ca.cat..

Valabil si pt gume,si pt ABS, si pt 'riding modes' si pt orice....

Daca unii ar invata/exersa mai mult pe motocicleta si si-ar cunoaste mai bine atat limitele lor cat si ale motocicletei, ar fi mai putine accidente..

O persoana echilibrata cu ceva talent va scoate mai mult dintr-un Pilot Road 4 sau o guma din asta touring,desconsiderata de racerii forumisti, decat un teribilist incaltate cu cele mai aderente/recomandate gume (vorbim de mers stradal, fie el si mai 'sportiv', nu de mers pe pista)..

 

Aici iti dau dreptate. Cel mai probabil nu se discuta aici de cursuri pt ca topic-ul este despre anvelope. Eu unul m-as inscrie la cursuri de pilotaj fara sa ma gandesc de doua ori, insa nu am identificat nimic in zona Cluj pana in acest moment.

Mai departe este asa cum am spus mai sus, totul se rezuma la ce e in capul motociclistului.

» Post actualizat in 21 Jun 2016 16:39

bai fratilor, lasati-o dracu de treaba....

Majoritatea avem mobre din perioada cand se lansa Pilot Power sau dinainte sa se lansese Pilot Power. Nu stiu cum de au mers oamenii astia atatia ani pe sportive fara sa moara si fara D211.

 

My point exactly ;)

» Post actualizat in 21 Jun 2016 16:43

Inafara de asta, vad ca in UK pune lumea (in proportie de 80%) pe mobre ca a mea numai chestii de PR3-4, Roadtec, Roadsmart, Angel ....adica gume TOURING, in cel mai bun caz SPORT-Touring, pt ca mobra mea nu e S(uper) S(port), e S(port) T(ouring)!

GSXF, CBRF4i, tot sport touring... poate ca si drumurile lor sunt ude, pline de nisip si balegi...

Hornet/Bandit/FZ sunt roadstere, commutere, street TOURING

 

Am adus in discutie cu cateva pagini in urma anvelopele Avon Storm 2, insa am fost luat peste picior:

/index.php?/topic/599162-cauciucuri-totul-despre/?p=4188545

 

In UK si nu numai sunt foarte populare.

 

Un alt model de care nu am citit nimic aici e Pirelli Phantom, cu care vin echipate stock Yamaha XSR700, de asemenea foarte populare in UK:

http://blog.motorcycle.com/2015/07/24/motorcycle-news/yamaha-xsr700-to-come-with-pirelli-phantom-tires/

» Post actualizat in 21 Jun 2016 16:45

Cei mai multi aleg în funcție de pret. Suntem neamul lui "cat costa" si "ieftin de tot".

 

Asta e doar o latura a monezii, cealalta latura e completata de "nu putem intra pe Facebook decat cu i7, iar pe moto nu ne suim decat cu D211" ;)

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu pot sa pun D211 pe motoreta. Nu ma uit la bani. Deci? Ce-mi recomandati? MT60 Corsa (cica astea ar fi cam cele mai lipicioase gume cu profil mixt) nu se fac pe dimensiunile jantelor mele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe strada sunt in pericol si cu bicicleta, poate in pericol mai mare decat cu motorul in conditiile in care esti nevoit sa te dai pe strada, printre masini, nimeni nu te respecta, prioritate nu exista, pericole la tot pasul.

 

hai sa nu o dam in stereotipie cu generalizari din astea ieftine ...

 

Ce am vrut sa evidentiez este ca o motocicleta ca si CB600f se comporta foarte bine cu anvelopele Pilot Power, iar in conditiile in care numeroase sportive de 600 sunt incaltate tot cu aceste anvelope, imi este greu sa inteleg pericolul iminent la care se supun cei ce folosesc PP.

 

Totul se rezuma la ce ai in cap si la capacitatea de a te adapta la conditii diferite de mers, pornind de la motocicleta ce o ai, la anvelopele folosite, la starea carosabilului, trafic, conditii meteo samd.

 

de acord

 

» Post actualizat in 21 Jun 2016 16:30

 

Si totusi era vorba de anvelopele potrivite pentru marea majoritate a motociclistilor, ce trebuie sa indeplineasca mai multe conditii pentru a le face atractive, cum ar fi un raport aderenta/durabilitate/pret avantajos.

Sa recomanzi doar un anume model, precum D211, este anormal.

 

de acord iarasi

 

 

» Post actualizat in 21 Jun 2016 16:33

 

Sunt curios cum ai ajuns la concluzia asta, probabil in urma unei experiente extinse pe forum in urma jdemiilor de discutii interminabile pe subiecte nesemnificative cu user-ul precedent.

Spune-mi te rog, cand ai avut accidentul, de ce nu te-au salvat gumele?

 

nu m-au salvat gumele (care culmea, erau noi (Pirelli Angel ST)) pentru ca s-a intamplat foarte din scurt.. (am explicat si pe acel topic dinamica accidentului, nu o mai reiau)..

 

sunt situatii in care gumele (doar ele) au un aport pozitiv/negativ, insa in acea situatie nu faceau diferenta.

» Post actualizat in 21 Jun 2016 17:20

Eu nu pot sa pun D211 pe motoreta. Nu ma uit la bani. Deci? Ce-mi recomandati? MT60 Corsa (cica astea ar fi cam cele mai lipicioase gume cu profil mixt) nu se fac pe dimensiunile jantelor mele.

 

nu prea stiu nimic de TKC 70, noile gume de la Continental.... am vazut ca au un profil mult mai orientat catre strada, fata de TKC 80, care pt multi sunt un fel de 'holy grail' al gumelor 50%-50% (on/off)

 

Sper ca nu sunt la fel de scumpe ca TKC 80...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa nu o dam in stereotipie cu generalizari din astea ieftine ...

 

Imi cer scuze de off-topic, insa eu ma deplasez cu bicicleta la serviciu 11 luni pe an. Stiu foarte bine cu ce situatii ma confrunt in fiecare zi pe strada (Clujul a devenit Bucuresti 2) si nu mi se pare o generalizare ieftina. Regret ca asa a fost perceput comentariul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cicluri de incalzire? nelimitate :) Cu sarmele iesite tin cam la fel ca atunci cand sunt noi.

Salut ,poti sa-mi spui te rog frumos dupa parerea ta care a fost cheia succesului sau care este,cum de tin si au tinut la cicluri de incalzire nelimitate si chiar cu sarmele pe afara tineau ca atunci cand sunt noi?daca te referereai la mersul pe strada nu-mi raspunde,daca ai fost si pe circuit in situatia asta si ai scos best lap`ul tau foarte aproape de best lapul circuitului cu cauciucurile astea la final de viata cred ca eu si cei care folosim D211`le pe spate (cu d212 nu am avut problema asta) gresim undeva intr-un anumit punct cand cauciucul mai are ceva carne(nu multa) dar nu mai tine ca inainte (dupa parerea mea atunci e timpul sa-l schimb chiar daca mai are carne), poate reusesc/reusim si noi sa ne bazam ca tine pe cauciuc pana la sarme,poate ma ajuti cu treaba asta (nu glumesc),multumesc mult de tot.

Considera ca presiunile sunt corecte,compozitia cauciucului este buna pt timpul de afara si circuitul pe care se foloseste,setarile ok pt aceste anvelope ,greseli pe circuit nu se fac doar ca nu prea mai poti avea increderea aceea in cauciuc care-ti era oferita cand era nou sau aproape nou.Timpul la care se merge pe circuit este @ 1-2 sec de best`lap`ul circuitului.

Sunt fan Dunlop si merg cu ntec pe circuit din 2013 si pe strada cu dunlop din 2008 ,am schimbat n cauciucuri d211 insa nu am putut sa termin de tot acest cauciuc sa fie la sarma si sa merg tare,safe si mai ales sa-mi ofere increderea si feedback`ul bun pe care-l am o perioada buna de timp pana se "degradeaza",sunt putin invidios pe tine si nu stiu unde gresesc :).

Eu dau vina mereu pe ciclurile de incalzire/racire ,cred ca ele sunt responsabile,nu o sa ma mire daca primesc un raspuns ca setarile ...sunt curios.

 

Vorba lui Cesar "tu pari foarte sigur pe ceea ce spui" si pe mine asta ma omoara .

 

10x!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesanta dezbaterea. Sa va spun parerea mea despre treaba cu D211 pe strada and circuit, din perspectiva mea, ca si super amator.

 

Inca ma consider incepator, iar faptul ca merg la circuit (oricare o fi el) e un fapt care tine dorinta mea de a aplica ce invat la circuit pe strada (pe langa faptul ca circuitul e distractiv si nu inseamna doar sa te dai la curse. Inseamna sa si inveti sa fi mai bun decat erai anul trecut). Treaba asta nu doar o data m-a ajutat pe strada sa fac o aplecare/evitare de urgenta daca cineva se urca pe mine sau o franare de urgenta si tot d'astea. Chiar m-am obisnuit sa fiu mega atent la tot ce se intampla in jurul meu cand merg. Ma ajuta sa am niste limite mai mari pe strada. Limite de care nu tebuie tot timpul sa profit, dar care sunt bune sa fie acolo "in caz ca".

 

As putea lejer sa pun si eu un set de PP sau alte chestii. Nu zic ca sunt mizerii sau sunt proaste. Chiar nu am mers cu PP ever ca sa imi pot da cu parerea. DAR am mers suficient cu d211 incat sa imi dau seama ca pentru ce fac eu (amckart, secuiesc sau adancata), mers la munca aproape tot anul cu mobra (am mers cu ele pe si pe 2-3 grade cand erau "tari", da' totusi s-au tinut EXEMPLAR si la franari destul de puternice pe temperaturile alea.) si ce mai ma plimb uneori prin afara orasului (ture de 400-500km) sunt 'ce trebuie'. Nu se consuma chiar asa de rapid pe cat zic unii. Spatele m-a tinut 9k km si inca mai mergea bine mersi 2-3k km.

Iar in timpul asta nu a fost un moment in care sa imi fac vreodata grija ca aderenta lor ar putea sa fie o problema. Asta ma ajuta sa ma pot concentra la alte lucruri. E un factor scos de acolo din mintea mea. O necunoscuta in minus in acea ecuatie a mersului.

 

Iar de asta zic, ca pentru mine D211 sau orice alta anvelopa de top, e o investitie buna. Pentru ca nu trebuie sa ma gandesc vreodata ca ar putea sa fie asta un factor care sa ma limiteze ever. Nu pentru ca as fi eu un super zeu. Tocmai pentru ca nu sunt super zeu si fac greseli. Si anvelopa e unul din factorii care pot sa conteze acolo cand o sa fac greseala.

 

In fine, fiecare e liber sa aleaga ce pune pe motoreta. Eu nu o sa arunc cu caca in cineva care alege sa isi puna 2CT. E alegerea lui. Ce pot sa fac e sa ii zic "Frate, uite, ai si alte optiuni". Sa ii ofer pro si contra si asta e.

Editat de Kinkey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10x!

Salut, cmd.

Ma refeream la mersul pe strada.. unde merg cam 50% din cat merg pe circuit. Rezerva de 50% o pastrez pentru cazuri de urgenta.

Dar ca tot mi-am adus aminte si facusem poze inainte de Adancata (de acum 3 sapt), am intrat cu gumele la markeri si am iesit cu ele la sarme, pozele before/after. Timp 2:07 cu 636 stock. A fost prima mea intrare pe adancata varianta lunga. Nu stiu cat e timpul pentru baietii care merg in campionat la 600. pentru mine asta e best lap-ul fiind prima zi. Suspensiile le-am facute la Cesar.

 

Am fost pe AMC ieri si am mers cam 1:12 cu aceleasi sarme. La nivelul asta tin, m-am dus de fun. Stai sa vad daca imi ia pozele mari :) Trebuia sa le arunc de atunci.. dar m-am gandit ca mai merg cateva zile pana la munca.

 

 

post-13322-0-95250300-1466536936_thumb.jpg

post-13322-0-21820500-1466536938_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand felicitari pt participare (este cel mai important lucru),felicitari pt timpul scos si multumesc pt raspuns.

Ce vad eu in pozele acestea sunt sarmele pe centru,pe lateral mai ai ceva carne.

Glumind acum ... hai mai Limpta cu cata incredere ai tu in ele ,cu cat patos ne spui ca astea tin super bine si cu putin noroc cred ca poti sa mai mergi pe circuit inca 2 trackday`uri si nu o sa iesi dezamagit :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E clar, topicul asta e prea general si se amesteca informatiile, mai ales pentru incepatori. Respect pentru cei care merg pe circuit, nu e o treaba pentru oricine, e o pasiune frumoasa.

Totusi cred ca topicul asta ar merita un split, sunt multi care nu ajung pe circuit dar care rup Europa in doua cu mobre grele de touring, in conditii de ploaie torentiala sau chiar lapovita sau ninsoare prin pasuri montane inalte. Pentru ei un cuciuc touring de top face infinit mai mult decat orice d211 in materie de siguranta. N-a zis nimeni ca PR3 pe R6 e combinatia ideala, dar nu spuneti ca d211 e dumnezoul motociclismului cand sare iepurasul in fata, indiferent de conditii.

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cmd
Pai sunt gume care vad 35km zilnic. Si sa vreau si n-am cum sa le tocesc pe laterale la fel, ar trebui sa merg doar serpuit :) Nu pun genunchiul pe strada, nu ma pasioneaza fazele astea. Perceptia mea despre motociclism e ca ar trebui sa ne vedem si peste 30 de ani pe aici calare pe vreun 1200GS model 2046 :D Eu vorbeam de strada pentru ca sunt cauciucuri de strada. Daca ar fi sa fac raportul strada - circuit ar fi 90% - 10%(chiar si cu toate AMC adunate)
Pana nu apare the next big thing, o sa merg cu D211. Reusesc sa fac si cate-un stoppie de test pe ploaie. N-am nevoie de mai mult. Au fost cazuri cand am sarit pe frane cu sange rece si faptul ca au intrat in pamant ca o ancora si m-au oprit la jumatatea distantei estimate initial, pentru mine fac toti banii.


» Post actualizat in 21 Jun 2016 20:49

@zappy
pai nu ne baga vorbe in gura ca n-a zis nimeni sa pui d211 pe ZZR1400. D211 sunt gume de sportiva, de oras, pe vreme calduta/calda, la un mers alert, care te pot scoate din situatii in care alte gume ar face poc.

Faptul ca lumea isi pune PilotRoad3 pe R6... si zic ca-s foarte bune, aici e buba. E ca si cand ai avea Ferrari si i-ai pune roti de caruta din alea cu sina de tabla cum mai gasesti rar pe la tara.
In conditiile in care sportivele nu au sisteme de siguranta ca motoretele grele de touring si adv-touring, este foarte foarte indicat sa pui o guma cat mai buna, pentru ca aia e cam singura care te tine. E common sense si bun simt. Atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E clar, topicul asta e prea general si se amesteca informatiile, mai ales pentru incepatori. Respect pentru cei care merg pe circuit, nu e o treaba pentru oricine, e o pasiune frumoasa.

Totusi cred ca topicul asta ar merita un split, sunt multi care nu ajung pe circuit dar care rup Europa in doua cu mobre grele de touring, in conditii de ploaie torentiala sau chiar lapovita sau ninsoare prin pasuri montane inalte. Pentru ei un cuciuc touring de top face infinit mai mult decat orice d211 in materie de siguranta. N-a zis nimeni ca PR3 pe R6 e combinatia ideala, dar nu spuneti ca d211 e dumnezoul motociclismului cand sare iepurasul in fata, indiferent de conditii.

 

Cand am cerut un sfat pe topic-ul asta pt prima data prin 2014 m-am lovit de aceeasi situatie: discutia e monopolizata de cativa participanti care se dau pe circuit (pt ca le e la indemana, pentru ca isi permit, pt ca au timp, pt ca le place etc) insa din acest motiv altceva nu mai stiu, nu mai vad.

 

Recomandari de bun simt nu prea exista. Acum, ca si atunci, am propus acelasi lucru, mutarea discutiei despre circuit, anvelope top, setari specifice si alte informatii elocvente pe un topic separat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am cerut un sfat pe topic-ul asta pt prima data prin 2014 m-am lovit de aceeasi situatie: discutia e monopolizata de cativa participanti care se dau pe circuit (pt ca le e la indemana, pentru ca isi permit, pt ca au timp, pt ca le place etc) insa din acest motiv altceva nu mai stiu, nu mai vad.

 

Recomandari de bun simt nu prea exista. Acum, ca si atunci, am propus acelasi lucru, mutarea discutiei despre circuit, anvelope top, setari specifice si alte informatii elocvente pe un topic separat.

 

Au fost si recomandari decente, dar nu vrei tu sa le vezi, pentru ca lasi impresia ca scopul tau e sa-i combati pe altii, nu sa fii deschis la sfaturi/recomandari.

Daca eu iti zic ca fac 35km pe zi cu motoreta si tot ce retii este ca ies 1 zi la 2 luni pe un circuit mare, deci prin urmare 1 zi de circuit descalifica 1500km parcursi stradal in 2 luni catre serviciu, atunci iarta-ma, dar niciun forum din lume nu te va lamuri, pentru ca nu cauti lamurire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vallach, pune te rog o poza cu anvelopa ta de spate.

 

Si asa am ajuns din nou la aceeasi confruntare puerila ca acum 2 ani.

In conditiile curente consider ca nu am nimic de demonstrat expertilor de pe acest topic, oricum nu folosesc D211, e o minune ca ma pot da mai mult de cateva sute de metri fara sa trantesc motocicleta.

» Post actualizat in 21 Jun 2016 21:45

Au fost si recomandari decente, dar nu vrei tu sa le vezi, pentru ca lasi impresia ca scopul tau e sa-i combati pe altii, nu sa fii deschis la sfaturi/recomandari.

Daca eu iti zic ca fac 35km pe zi cu motoreta si tot ce retii este ca ies 1 zi la 2 luni pe un circuit mare, deci prin urmare 1 zi de circuit descalifica 1500km parcursi stradal in 2 luni catre serviciu, atunci iarta-ma, dar niciun forum din lume nu te va lamuri, pentru ca nu cauti lamurire.

 

Unde au fost?

 

Daca indraznesti sa mentionezi conceptul de sport-touring, ti se raspunde ca nici la piata nu se merge cu anvelopele respective (cauta mai in urma, nu vorbesc din povesti)

Daca intrebi de un set pt motociclete de strada pana in 1000 RON, e tehnologie veche, moarte curata ce sa mai..

Daca intrebi de D211.. wow, se deschide cutia Pandorei.

 

Seriously? Lucrati pt Dunlop si nu stim noi?

» Post actualizat in 21 Jun 2016 21:48

niciun forum din lume nu te va lamuri, pentru ca nu cauti lamurire.

 

Ai atins un punct sensibil. Chiar am mentionat alte forum-uri acum ceva timp, insa, in spiritul D211 am fost luat peste picior, doar motoristii din alte tari habar nu au, doar pe motosicli.ro s-a descoperit adevarul absolut.

» Post actualizat in 21 Jun 2016 21:50

De ce nu discutati despre D211 pe un topic dedicat fanilor Dunlop si haterilor altor brand-uri, eventual faceti un efort comun cu fanii Motul si Carbon Lorraine. Daca vin si membri Yuasa deja devine un club select. Fara brand-urile astea NU exista motociclism.

 

imo, ipocrizie mare.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@vallah
Decat sa te victimizezi aici mai bine ai cauta adevarul undeva la mijloc. Pune pe spate ce vrei tu dar fata incalt-o cu un front din asta aderent. Vezi cum te simti si apoi vezi tu daca se merita sau nu. Diferenta de pret intre cauciucurile fata e foarte mica ~120ron 2CT vs D211. Asta daca vorbim de D211. Daca iei in considerare SportSmart2, diferenta e si mai mica.

Si abia atunci tragi concluziile pentru tine daca merita sa mergi 1000km mai putin cu un caiuciuc fata dar sa te poti baza ca te va scoate din belea.

 

De ce nu discutati despre D211 pe un topic dedicat fanilor Dunlop

Pentru ca cei care au stiu deja cum se comporta :)

Nu lucreaza nimeni pentru Dunlop si nu-ti baga nimeni dunlop pe gat. Fiecare decide pentru el. Dar hai sa vorbim in cunostinta de cauza!

Eu am ramas la gumele astea pentru ca sunt cu Mult peste alte gume cu care am mers, iar pentru mine milionul ala in plus si-a scos banii inzecit prin faptul ca n-am dat motoreta pe jos ca sa scot din buzunar mult mai multi bani pentru carene si fracturi.
E fix treaba ta daca pentru o diferenta mica de bani alegi sa ai un "de 2x mai cauciuc" sau nu.

In fine, ies din discutie. Odata la nu stiu cate luni ma agrenez fara sa vreau in cate-un topic din asta si-apoi imi dau seama ca mai bine imi vedeam de treaba mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In fine, ies din discutie. Odata la nu stiu cate luni ma agrenez fara sa vreau in cate-un topic din asta si-apoi imi dau seama ca mai bine imi vedeam de treaba mea.

 

Am ajuns in final la aceeasi concluzie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@vallah

 

Nu ai cu cine din mai multe motive.

 

Omul este clar pus pe trolat.

 

Daca ar fi incercat macar o data d211 nu mai era asa vehement.

 

Acel topic separat ,care se cere ,exista de multa vreme la sectiunea trackdays.

 

Aproape de fiecare data cand cineva a recomandat d211 aici ,a fost ca raspuns la o intrebare pusa de cineva care a solicitat o recomandare pentru"cea mai buna aderenta /indiferent de pret".Daca se cerea recomandare de buget probabil ca raspunsul ar fi fost altul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e adevarat. Omul are dreptate. Din afara asa se vede. Toate discutiile duc la Dunlop, li se recomanda cele mai aderente gume chiar daca respectivii se dau vertical in curbe.

 

Ca sa raspund tot eu pentru ca vad ca nu va place trolleala, in 2006 asa se mergea pe Amckart cu Pilot Power pe la 1:07-1:09. Am avut Pilot Power pe motoreta si chiar si la frana tare nu se duce taras, 2CT-ul se duce taras si mai aluneca si pe acceleratie.

Eu merg pe Amckart 1:17, am D211, deci am dat banii cam degeaba. La fel pe strada, am marja de 50% fata de ce as putea face cu ele (inclinari,franari). Ca eu fac pe micul burghez si imi permit sa ma dau cu niste gume care nu le folosesc la capacitate e altceva, dar as putea trai linistit si cu alte gume.

 

Recomand tuturor o mobra cu ABS si sa-si ia ce gume crede de cuviinta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

Eu merg pe Amckart 1:17, am D211, deci am dat banii cam degeaba. La fel pe strada, am marja de 50% fata de ce as putea face cu ele (inclinari,franari). Ca eu fac pe micul burghez si imi permit sa ma dau cu niste gume care nu le folosesc la capacitate e altceva, dar as putea trai linistit si cu alte gume.

 

 

Total de acord ,dar singurul motiv pentru care se ajunge inevitabil la d211 este pentru ca Super-Corsa nu sunt legale pe strada.😀

 

Din toamna si pana acum am cumparat 4 perechi si zilele astea mai dau comanda pentru 2 , toate Pirelli.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...