Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cel mai bine sa alegi gume sport pt F4i, insa depinde la ce folosesti motocicleta, de exemplu colegii ce vin la lucru cu moto, iar intr-un an abia daca ies de cateva ori din oras, prefera anvelopele sport-touring precum PR4, insa daca iesi la ture mai lungi sau iti place sa te dai mai tare pe viraje peste weekend, alege anvelope sport.

 

PS. pe topic-ul asta in afara de Michelin sux si D211 rulz nu auzi altceva ;) Cred ca mai bine isi faceau colegii experti un topic special pt cei ce se dau pe circuit.

o recomandare de gume sport pt f4i? (tinand cont ca nu merg deloc pe circuit, ci fac ture de weekend, de 200-600 km)..si cam cati km tin?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o recomandare de gume sport pt f4i? (tinand cont ca nu merg deloc pe circuit, ci fac ture de weekend, de 200-600 km)..si cam cati km tin?

 

Dpmdv cam astea ar fi optiunile (in ordinea crescatoare a pretului):

 

- Pilot Power

- Qualifier 2

- Sportec M5

- Pilot Power 2CT

- S20 Evo

- Rosso 2

- Sportsmart 2

- Pilot Power 3

 

Dintre cele enumerate mai sus Sportsmart 2 are cele mai bune review-uri recente.

O alternativa buna la un pret decent ar fi Pilot Power pe fata si Pilot Power 2CT pe spate.

 

Legat de durabilitate, nu stiu cati km rezista Sportsmart 2, insa Pilot Power (2CT cu atat mai mult) ar trebui sa tina mai multi km decat Qualifier 1/2.

 

Observ ca ti-au mai raspuns si alti colegi:

/index.php?/topic/599162-cauciucuri-totul-despre/?p=4188418

 

Nu te-ai decis inca ce anvelope sa alegi?

 

» Post actualizat in 21 Jun 2016 11:56

dunlop sportsmart 2

 

deja vu ;)

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Vallah, sa compari(sa oferi ca alternativa) PP 2CT cu SportSmart2, in conditiile in care 2CT este un cauciuc cu tehnologie de acum15 ani...... ......

Cand cifrele arata ca un Front D211 tine 12k km, deci SportSmart 2-ul fiind clasat imediat sub dar cu better mileage probabil obtii un 15-17k - cat va mai trebuie si mai mult de la un cauciuc?

Adica, ok, ok, recomandam cauciucuri de touring, dar vine urmatoarea intrebare. Si daca in touringul ala pe care il faci tu asa, iti sare-n fata iedul, mingea, copilul si ai nevoie de o frana adevarata, ce faci? .. iar o dam pe aici cu "era un baiat bun"
Eu sa recomand 2CT in 2016 consider ca ma majesc pe maini de sangele vreunul baiat pe care ulterior l-a suprins vreo situatie.

Parerea mea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles ca cele sport se duc dupa maxim 7000 km.?!

Nu e chiar asa.

Spatele meu de d211 m-a tinut 9000km+ si mai aveam cam 1-2mm pana la marker. Mers pe circuit, ture, mers la munca, tot ce se putea. Un Sportsmart2 o sa tina si mai mult de atat. Si asta e anvelopa spate. O sa te tina mult si bine pe F4i.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Vallah, sa compari(sa oferi ca alternativa) PP 2CT cu SportSmart2, in conditiile in care 2CT este un cauciuc cu tehnologie de acum15 ani...... ......

 

Cand cifrele arata ca un Front D211 tine 12k km, deci SportSmart 2-ul fiind clasat imediat sub dar cu better mileage probabil obtii un 15-17k - cat va mai trebuie si mai mult de la un cauciuc?

 

Adica, ok, ok, recomandam cauciucuri de touring, dar vine urmatoarea intrebare. Si daca in touringul ala pe care il faci tu asa, iti sare-n fata iedul, mingea, copilul si ai nevoie de o frana adevarata, ce faci? .. iar o dam pe aici cu "era un baiat bun"

Eu sa recomand 2CT in 2016 consider ca ma majesc pe maini de sangele vreunul baiat pe care ulterior l-a suprins vreo situatie.

 

Parerea mea :)

 

E inca relevant atata timp cat costa jumatate din pret, guma fata tine bine iar 95% din motociclisti nu folosesc mai mult decat stie Pilot Power! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Vallah, sa compari(sa oferi ca alternativa) PP 2CT cu SportSmart2, in conditiile in care 2CT este un cauciuc cu tehnologie de acum15 ani

 

Pilot Power a fost lansat in 2004, iar 2CT in 2006. Consider ca inca isi fac treaba foarte bine.

» Post actualizat in 21 Jun 2016 14:00

Adica, ok, ok, recomandam cauciucuri de touring

 

Seria Pilot Power este din gama Sport, atat modelul mono-compound cat si dual-compound (diferenta la 2CT este ca pe centrul anvelopei de foloseste un compus mai dur, pe laterale acelasi compus ca si la PP)

» Post actualizat in 21 Jun 2016 14:03

Si daca in touringul ala pe care il faci tu asa, iti sare-n fata iedul, mingea, copilul si ai nevoie de o frana adevarata, ce faci? .. iar o dam pe aici cu "era un baiat bun"

Eu sa recomand 2CT in 2016 consider ca ma majesc pe maini de sangele vreunul baiat pe care ulterior l-a suprins vreo situatie.

 

Hai sa nu exageram..

 

Asta mai bine o spui celor ce se dau cu gume DOT 2006 insa cu uzura minima pentru ca asa i-a spus samsarul ca inca sunt bune anvelopele, sau cocalarilor cu R1 care au pe fata Diablo Supersport si pe spate Angel GT cu strips de 3-4 cm (am vazut recent minunea)

 

Btw, in afara de respectivul motorist cu R1, in aceeasi locatie am vazut mai multe sportive, din care toate in afara de unul singur aveau Pilot Power.

» Post actualizat in 21 Jun 2016 14:04

Eu nu reusesc sa imi dau seama de ce nu fac toti producatorii numai cauciucuri de circuit, sa ia tot romanul numa' d-alea. Gen, sa fie acolo!!

 

Asta tot incerc si eu sa subliniez, pe topicul curent se recomanda numai anvelope potrivite pt circuit sau mers foarte tare pe strada.

 

Pe orice site ce comercializeaza anvelope, de exemplu, sunt peste 100 de modele diferite inainte de D211 (sortate dupa pret), oare chiar toate sunt de nimic? Oare chiar te supui unor riscuri inimaginabile daca te dai fara D211?

 

Hai sa fim seriosi..

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum unii nu inteleg cu adevarat termenul "sport", altii nu inteleg conceptul de "touring". Acestia din urma isi imagineaza ca touring se face cu R6 pana la Snagov, uneori cu pasager, ambii in pantaloni scurti si maieu.

Troaca mea cu pasager echipat si bagaje sare bine de 400kg. Urmeaza sa plec spre Grecia, autostrada multa. Sa pun D211? ;) Daca sare iepurele, mingea, etc?

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmeaza sa plec spre Grecia, autostrada multa. Sa pun D211? ;)

 

Absolut!

 

Numai sa iei cu tine vreo 2-3 seturi in plus, nu de alta insa dupa ce trece de ultima faza aderenta, cea a sarmelor (dupa cum se explica mai sus), ma indoiesc ca mai ai cu ce sa te intorci din excursie ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta tot incerc si eu sa subliniez, pe topicul curent se recomanda numai anvelope potrivite pt circuit sau mers foarte tare pe strada.

Eu te-am intrebat de ce recomanzi un cauciuc vechi de 12 ani cand cele de generatie noua au cicluri si grip de 3 ori mai bun la aceeasi categorie si sunt doar foarte putin mai scumpe ?

 

 

 

Eu nu reusesc sa imi dau seama de ce nu fac toti producatorii numai cauciucuri de circuit, sa ia tot romanul numa' d-alea. Gen, sa fie acolo!!

Pentru ca unii merg si pe strada si au nevoie de cauciucuri de strada ? ;)

 

 

Asa cum unii nu inteleg cu adevarat termenul "sport", altii nu inteleg conceptul de "touring". Acestia din urma isi imagineaza ca touring se face cu R6 pana la Snagov, uneori cu pasager, ambii in pantaloni scurti si maieu.

Troaca mea cu pasager echipat si bagaje sare bine de 400kg. Urmeaza sa plec spre Grecia, autostrada multa. Sa pun D211? ;)

Cauciucurile de touring sunt pentru motoretele de touring de tipul "versys cu ABS" ..... nu pentru "sportiva/naked vaca grea de 220 kile veche de 15 ani si fara furca servisata" asta apropo de inteles concepte. N-a zis nimeni sa pui d211 pe 1200GS.

 

Cand ai "sportiva/naked vaca grea de 220kile veche de 15 ani si fara furca servista" macar pune-ti dumnezeului o guma care te poate tine cand ai nevoie de-o frana.

 

Pilot Power a fost lansat in 2004, iar 2CT in 2006. Consider ca inca isi fac treaba foarte bine.

Fara sa fiu rau, dar asta este laitmotivul motociclismului din Romania. Una din 15 furci e servisata... ca doar oricum nu te dai tare sa-i folosesti toata cursa ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Adica, ok, ok, recomandam cauciucuri de touring, dar vine urmatoarea intrebare. Si daca in touringul ala pe care il faci tu asa, iti sare-n fata iedul, mingea, copilul si ai nevoie de o frana adevarata, ce faci? .. iar o dam pe aici cu "era un baiat bun"

Eu sa recomand 2CT in 2016 consider ca ma majesc pe maini de sangele vreunul baiat pe care ulterior l-a suprins vreo situatie.

 

 

 

Observ ca lumea o arde in trollaj ieftin dar subiectul e cam grav si o parere precum a colegului pe care l-am citat, e luata pe nedrept, la misto.

 

Diferenta despre guma aia de acum 15 ani si gume performante nu doresc nimanui sa o experimenteze la modul extrem. Exemplu e simplu si vazut cu ochii mei: la o frana serioasa din cauza unui obstacol oarecare, cu orice PP sau aceeasi clasa de anvelopa esti pe jos pentru ca aluneca roata fata. Sau, te duci in parapet, in rapa, pe contrasens pentru ca intra ABS-ul si motocicleta nu se opreste. pe de alta parte, cu anvelopele din clasa D211, daca ai frane bune, te poti da peste cap la cat de buna este aderenta pe asfalt curat, nu pe circuit.

 

Cine spune ca nu se da tare sa ia in considerare un scenariu de acest tip si sa-si puna problema singur daca are incredere intr-o anvelopa fata de tip lemn. Nu am recomandat niciodata gume performante in ideea de mers tare pe strada ci in ideea de a avea sanse cat ma mari de a iesi dintr-un pericol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara sa fiu rau, dar asta este laitmotivul motociclismului din Romania. Una din 15 furci e servisata... ca doar oricum nu te dai tare sa-i folosesti toata cursa ;)

 

Horneta mea este in stare perfecta de functionare, totul verificat si pus la punct inainte de fiecare sezon.

Uite ca tocmai am venit dintr-o tura de wekeend in care am facut 950 km, cu Pilot Power.

 

Cand o sa imi iau sportiva de 1000cc (n.a niciodata) o sa folosesc alte anvelope, evident.

» Post actualizat in 21 Jun 2016 14:31

Nu am recomandat niciodata gume performante in ideea de mers tare pe strada ci in ideea de a avea sanse cat ma mari de a iesi dintr-un pericol.

 

Am impresia ca JAGI are drepturi de autor la recomandarile respective ;)

» Post actualizat in 21 Jun 2016 14:32

In regula, am inteles. D211 pentru toata lumea, doar ca sa fim siguri.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauciucurile de touring sunt pentru motoretele de touring de tipul "versys cu ABS" ..... nu pentru "sportiva/naked vaca grea de 220 kile veche de 15 ani si fara furca servisata"

 

 

Deci sa inteleg ca la vaca grea cu furca neservisata pun cauciuc de pista direct, nu?

 

Explica te rog, fa o recomandare utila poate cuiva, nu mai debita contradictii si truisme.

Cauciuc pentru sport-tourer greu, ca sa nu calc iepurasul. Vreau sa fac stoppie cu un ST1300. Ce sa iau?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci sa inteleg ca la vaca grea cu furca neservisata pun cauciuc de pista direct, nu?

 

Explica te rog, fa o recomandare utila poate cuiva, nu mai debita contradictii si truisme.

Cauciuc pentru sport-tourer greu, ca sa nu calc iepurasul. Vreau sa fac stoppie cu un ST1300. Ce sa iau?

S-a zis mai sus.

Sorry dar la mistouri nu raspund pentru ca nu consider ca ideea de accident si cazurile nefericite sunt de luat la misto.

 

Dar poti observa un lucru. E ciudat cum doar circuitarii care ar putea sa-si vada de treaba lor linistiti in lumea lor, recomanda mereu "previn-o, previno! chiar si daca e un pic overkill, tot e bine sa previi" iar stradalii ii iau la misto :)

 

Asta e, pe mine nu ma deranjeaza, eu unul nu m-am varsat in 10 ani niciodata pe strada. Celor carora le-am facut capul calendar pana acum, sunt in siguranta si ei cu cel putin 1-2 faze salvate datorita gumelor. Eu sunt multumit :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Horneta mea este in stare perfecta de functionare, totul verificat si pus la punct inainte de fiecare sezon.

Uite ca tocmai am venit dintr-o tura de wekeend in care am facut 950 km, cu Pilot Power.

 

Cand o sa imi iau sportiva de 1000cc (n.a niciodata) o sa folosesc alte anvelope, evident.

» Post actualizat in 21 Jun 2016 14:31

 

Daca tu crezi ca exista diferente asa mari intre un Hornet si o sportiva de 1000cc, pe strada, dpdv al pericolului, te inseli amarnic...

 

Daca ai compara un DR650 incaltat cu MItas C-02, cu Hornetul, da, as zice ca-s diferite.... Insa tu vad ca ai niste perceptii eronate despre motociclete in general...

 

 

LE: vad ca se tot vorbeste de ani de zile de cauciucuri si tot felul de experti recomanda tot felul de gume..

 

Nu vorbeste nimeni de niste cursuri, de experienta celor de la ghidon, de felul in care conduc, etc..

 

Sunt unii care poate cred ca daca vor cumpara niste gume recomandate de Cesar sau JAGI , automat le vor da un fel de aura de invicinbili, indiferent ca ei sunt pilaf la motociclism sportiv/de viteza (si nu numai)

 

Orice subansamblu al motocicletei te ajuta pana intr-un punct, nu te poti baza doar pe el sa te scoata din ca.cat..

 

Valabil si pt gume,si pt ABS, si pt 'riding modes' si pt orice....

 

Daca unii ar invata/exersa mai mult pe motocicleta si si-ar cunoaste mai bine atat limitele lor cat si ale motocicletei, ar fi mai putine accidente..

 

O persoana echilibrata cu ceva talent va scoate mai mult dintr-un Pilot Road 4 sau o guma din asta touring,desconsiderata de racerii forumisti, decat un teribilist incaltate cu cele mai aderente/recomandate gume (vorbim de mers stradal, fie el si mai 'sportiv', nu de mers pe pista)..

Editat de the insider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce gume recomandati pentru un enduro-touring de 200 si ceva de kile (dimensiuni gume: 90/90-21, 130/80-17)? Mers exclusiv pe sosea, maxim 140-150 km/h. Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai fratilor, lasati-o dracu de treaba....

Majoritatea avem mobre din perioada cand se lansa Pilot Power sau dinainte sa se lansese Pilot Power. Nu stiu cum de au mers oamenii astia atatia ani pe sportive fara sa moara si fara D211.

Serios acum, nimeni nu contesta ca D211 se lipesc al dracu de bine de asfalt, DAR...nu toti au nevoie de asta! Multi se dau si pe asfalt mai jegos, ud, ploios etc...si fac multi km, atati km cat pt ei nu renteaza lipiciu D112 comparat cu cat de des trebe schimbate (pt ei)

Multi baga A si DN drepte cu miile de km, ajung rar pe curbe, iar atunci cand ajung, un PP e de ajuns...

 

Nu mai zic ca majoritatea mobrelor vin cu ebonite din fabrica, asa ca PP e un upgrade oricum ai da-o...

 

Inafara de asta, vad ca in UK pune lumea (in proportie de 80%) pe mobre ca a mea numai chestii de PR3-4, Roadtec, Roadsmart, Angel ....adica gume TOURING, in cel mai bun caz SPORT-Touring, pt ca mobra mea nu e S(uper) S(port), e S(port) T(ouring)!

GSXF, CBRF4i, tot sport touring... poate ca si drumurile lor sunt ude, pline de nisip si balegi...

Hornet/Bandit/FZ sunt roadstere, commutere, street TOURING

 

PLM, daca pui o guma care in 2006 era considerta SPORT de strada, pe o mobra care in 2002 era considerta SPORT-TOURING eu zic ca e OK.

 

Eu daca pun D211 pe VTR...in juma de sezon le-am mancat... si-asa papa V2-ul de 1.000 mult mai repede din PP decat o facea Banditul de 600...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei mai multi aleg în funcție de pret. Suntem neamul lui "cat costa" si "ieftin de tot". În cativa ani, la cea mai mare căutare va fi sh-ul chinezesc cel mai ieftin.

Calicia si mâncatul de sub unghie ne caracterizează ca nație. Ar fi fost straniu sa nu se manifeste si intre motociclisti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tu crezi ca exista diferente asa mari intre un Hornet si o sportiva de 1000cc, pe strada, dpdv al pericolului, te inseli amarnic...

 

Pe strada sunt in pericol si cu bicicleta, poate in pericol mai mare decat cu motorul in conditiile in care esti nevoit sa te dai pe strada, printre masini, nimeni nu te respecta, prioritate nu exista, pericole la tot pasul.

 

Ce am vrut sa evidentiez este ca o motocicleta ca si CB600f se comporta foarte bine cu anvelopele Pilot Power, iar in conditiile in care numeroase sportive de 600 sunt incaltate tot cu aceste anvelope, imi este greu sa inteleg pericolul iminent la care se supun cei ce folosesc PP.

 

Totul se rezuma la ce ai in cap si la capacitatea de a te adapta la conditii diferite de mers, pornind de la motocicleta ce o ai, la anvelopele folosite, la starea carosabilului, trafic, conditii meteo samd.

» Post actualizat in 21 Jun 2016 16:30

Daca ai compara un DR650 incaltat cu MItas C-02, cu Hornetul, da, as zice ca-s diferite....

 

Si totusi era vorba de anvelopele potrivite pentru marea majoritate a motociclistilor, ce trebuie sa indeplineasca mai multe conditii pentru a le face atractive, cum ar fi un raport aderenta/durabilitate/pret avantajos.

Sa recomanzi doar un anume model, precum D211, este anormal.

» Post actualizat in 21 Jun 2016 16:33

Insa tu vad ca ai niste perceptii eronate despre motociclete in general...

 

Sunt curios cum ai ajuns la concluzia asta, probabil in urma unei experiente extinse pe forum in urma jdemiilor de discutii interminabile pe subiecte nesemnificative cu user-ul precedent.

Spune-mi te rog, cand ai avut accidentul, de ce nu te-au salvat gumele?

» Post actualizat in 21 Jun 2016 16:37

Nu vorbeste nimeni de niste cursuri, de experienta celor de la ghidon, de felul in care conduc, etc..

Sunt unii care poate cred ca daca vor cumpara niste gume recomandate de Cesar sau JAGI , automat le vor da un fel de aura de invicinbili, indiferent ca ei sunt pilaf la motociclism sportiv/de viteza (si nu numai)

Orice subansamblu al motocicletei te ajuta pana intr-un punct, nu te poti baza doar pe el sa te scoata din ca.cat..

Valabil si pt gume,si pt ABS, si pt 'riding modes' si pt orice....

Daca unii ar invata/exersa mai mult pe motocicleta si si-ar cunoaste mai bine atat limitele lor cat si ale motocicletei, ar fi mai putine accidente..

O persoana echilibrata cu ceva talent va scoate mai mult dintr-un Pilot Road 4 sau o guma din asta touring,desconsiderata de racerii forumisti, decat un teribilist incaltate cu cele mai aderente/recomandate gume (vorbim de mers stradal, fie el si mai 'sportiv', nu de mers pe pista)..

 

Aici iti dau dreptate. Cel mai probabil nu se discuta aici de cursuri pt ca topic-ul este despre anvelope. Eu unul m-as inscrie la cursuri de pilotaj fara sa ma gandesc de doua ori, insa nu am identificat nimic in zona Cluj pana in acest moment.

Mai departe este asa cum am spus mai sus, totul se rezuma la ce e in capul motociclistului.

» Post actualizat in 21 Jun 2016 16:39

bai fratilor, lasati-o dracu de treaba....

Majoritatea avem mobre din perioada cand se lansa Pilot Power sau dinainte sa se lansese Pilot Power. Nu stiu cum de au mers oamenii astia atatia ani pe sportive fara sa moara si fara D211.

 

My point exactly ;)

» Post actualizat in 21 Jun 2016 16:43

Inafara de asta, vad ca in UK pune lumea (in proportie de 80%) pe mobre ca a mea numai chestii de PR3-4, Roadtec, Roadsmart, Angel ....adica gume TOURING, in cel mai bun caz SPORT-Touring, pt ca mobra mea nu e S(uper) S(port), e S(port) T(ouring)!

GSXF, CBRF4i, tot sport touring... poate ca si drumurile lor sunt ude, pline de nisip si balegi...

Hornet/Bandit/FZ sunt roadstere, commutere, street TOURING

 

Am adus in discutie cu cateva pagini in urma anvelopele Avon Storm 2, insa am fost luat peste picior:

/index.php?/topic/599162-cauciucuri-totul-despre/?p=4188545

 

In UK si nu numai sunt foarte populare.

 

Un alt model de care nu am citit nimic aici e Pirelli Phantom, cu care vin echipate stock Yamaha XSR700, de asemenea foarte populare in UK:

http://blog.motorcycle.com/2015/07/24/motorcycle-news/yamaha-xsr700-to-come-with-pirelli-phantom-tires/

» Post actualizat in 21 Jun 2016 16:45

Cei mai multi aleg în funcție de pret. Suntem neamul lui "cat costa" si "ieftin de tot".

 

Asta e doar o latura a monezii, cealalta latura e completata de "nu putem intra pe Facebook decat cu i7, iar pe moto nu ne suim decat cu D211" ;)

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu pot sa pun D211 pe motoreta. Nu ma uit la bani. Deci? Ce-mi recomandati? MT60 Corsa (cica astea ar fi cam cele mai lipicioase gume cu profil mixt) nu se fac pe dimensiunile jantelor mele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe strada sunt in pericol si cu bicicleta, poate in pericol mai mare decat cu motorul in conditiile in care esti nevoit sa te dai pe strada, printre masini, nimeni nu te respecta, prioritate nu exista, pericole la tot pasul.

 

hai sa nu o dam in stereotipie cu generalizari din astea ieftine ...

 

Ce am vrut sa evidentiez este ca o motocicleta ca si CB600f se comporta foarte bine cu anvelopele Pilot Power, iar in conditiile in care numeroase sportive de 600 sunt incaltate tot cu aceste anvelope, imi este greu sa inteleg pericolul iminent la care se supun cei ce folosesc PP.

 

Totul se rezuma la ce ai in cap si la capacitatea de a te adapta la conditii diferite de mers, pornind de la motocicleta ce o ai, la anvelopele folosite, la starea carosabilului, trafic, conditii meteo samd.

 

de acord

 

» Post actualizat in 21 Jun 2016 16:30

 

Si totusi era vorba de anvelopele potrivite pentru marea majoritate a motociclistilor, ce trebuie sa indeplineasca mai multe conditii pentru a le face atractive, cum ar fi un raport aderenta/durabilitate/pret avantajos.

Sa recomanzi doar un anume model, precum D211, este anormal.

 

de acord iarasi

 

 

» Post actualizat in 21 Jun 2016 16:33

 

Sunt curios cum ai ajuns la concluzia asta, probabil in urma unei experiente extinse pe forum in urma jdemiilor de discutii interminabile pe subiecte nesemnificative cu user-ul precedent.

Spune-mi te rog, cand ai avut accidentul, de ce nu te-au salvat gumele?

 

nu m-au salvat gumele (care culmea, erau noi (Pirelli Angel ST)) pentru ca s-a intamplat foarte din scurt.. (am explicat si pe acel topic dinamica accidentului, nu o mai reiau)..

 

sunt situatii in care gumele (doar ele) au un aport pozitiv/negativ, insa in acea situatie nu faceau diferenta.

» Post actualizat in 21 Jun 2016 17:20

Eu nu pot sa pun D211 pe motoreta. Nu ma uit la bani. Deci? Ce-mi recomandati? MT60 Corsa (cica astea ar fi cam cele mai lipicioase gume cu profil mixt) nu se fac pe dimensiunile jantelor mele.

 

nu prea stiu nimic de TKC 70, noile gume de la Continental.... am vazut ca au un profil mult mai orientat catre strada, fata de TKC 80, care pt multi sunt un fel de 'holy grail' al gumelor 50%-50% (on/off)

 

Sper ca nu sunt la fel de scumpe ca TKC 80...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa nu o dam in stereotipie cu generalizari din astea ieftine ...

 

Imi cer scuze de off-topic, insa eu ma deplasez cu bicicleta la serviciu 11 luni pe an. Stiu foarte bine cu ce situatii ma confrunt in fiecare zi pe strada (Clujul a devenit Bucuresti 2) si nu mi se pare o generalizare ieftina. Regret ca asa a fost perceput comentariul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...