Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare. Stiti pe cineva care are cauciucuri noi cu dot vechi sau aecond stare ff buna cu dot vechi?

 

Am nevoie de o marime 100 90 19 talon alb. Sau masura imediat apropiata de ex 110 80 90 19. Talon alb... Dotul nu ma intereseaza. Nu merg cu viteza luminii in curba de 90gr pe ploaie.!!!

 

Astept va rog PM ca , cu siguranta nu mai gasesc topicul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare,

 

caut zilele acestea sa imi cumpar un set de gume pentru o Yamaha TDM 900,

dimensiunile fiind 160/60/R17 si 120/70/R18.

 

Am gasit aceste 2 anvelope la gumi7.ro:

 

http://www.gumi7.ro/ro/tire/100899/METZELER-ROADTEC+Z8+INTERACT-120-70-R18.html

http://www.gumi7.ro/ro/tire/97976/METZELER-ROADTEC+Z8+INTERACT-160-60-R17.html

 

 

Aveti ceva pareri sau sfaturi despre acest model, Roadtec Z8 Interact ?

Sunt ok cei de la gumi7, aveti experienta cu ei ?

 

Ce alte gume de sosea mi-ati recomanda, experiente pro-contra, sau ce alte magazine ?

Exista vreun model de gume de touring - soft offroad, gen Anakee, pentru dimensiunile mele ?

 

Am vazut ca foarte putine magazine au optiunea sa cauti un set de gume dupa modelul moto...

 

Mersi mult, astept parerile voastre !

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O varianta buna de viraje ar fi Dunlop SportSmart 2 MAX. Cu astea te mai intelegi si cand e umed pe jos, nu danseaza precum D211 sau D212 care-s facute doar pentru vreme cu soare si asfalt uscat.

Daca vrei sa fii sigur pe timp de ploaie dar si ceva viraje, atunci incearca Pirelli Scorpion Trail 2 sau Metzeler Tourance Next.

Niciodata un cauciuc bun de ploaie nu va fi la fel de bun precum un caciuc de viraje pe uscat, asa ca mereu va trebui sa faci un compromis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat la pirelli scorpion trail 2, pacat ca nu exista si pentru roata fata la mine...

atunci alege Dunlop SportSmart 2 MAX, eu cam asta am luat pentru un CBR500R 2016 si sunt chiar multumit pe viraje chiar si pe timp de ploaie.

https://anvelopemoto.eu/model-2017-dunlop-sportsmart-2-max/

Editat de blue_nightwishX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Dunlop/SportSmart-2-Max.htm


» Post actualizat in 12 Apr 2018 08:38

Acum am niste Dunlop, imi scapa modelul, le-am avut de noi, au tinut 2 ani si vreo 10 K km, dar in ultimii 2-3K de km si-au pierdut complet elasticitatea, si fug ca naiba si pe uscat :)

oricum toate anvelopele isi pierd din proprietati odata cu trecerea timpului. Daca ai un compound soft, in timp va deveni mai greu de incalzit, nu vei avea aceeasi aderenta ca unul nou,. Daca vei avea unul hard, atunci va deveni opinca la franare si mai mult vei aluneca decat vei dori sa franezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca banii nu sunt o problema pentru tine: Continental RoadAttack 3. sunt orientate spre asfalt pentru mers mai tare. Mai bune si pe uscat si pe ud decat ScorpionTrail2
Daca vrei un pic de off road (drum de tara, pietruit, etc) + mers sprinten asfalt: Pirelli Scorpion Train 2.
Pentru orice altceva deja tre sa te bagi la crampoane. Pe iarba/campie/noroi etc danseaza si Scorpioanele de nu se vad.

Daca mergi exclusiv asfalt cu 1km de drum de pamant pana la manastirea nu situ care (drum pe care ai putea sa-l faci cu orice naked), poti sa iei Dunlop sportSmart 2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca si parere despre gumi7 nu pot zice decat de bine. am cumparat pana acum peste 10 cauciucuri de la ei. Sunt din Bulgaria, de aceea si durata mai mare de livrare, in jur de 7 zile au durat comenzile la mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

+1 LimpTA in legatura cu Conti. Cu varianta un pic out-dated (RoadAttack 2) se poate atinge pe jos cu scarita TDM-ului :))

Pai m-am inspirat de la baietii pe advrider care au pus pe KTM-uri dupa ce au tocat gumele stock (scorpion trail 2 care sunt mai mult decat decente pentru mers civilizat-sprinten), si au zis toti ca e nebuneala cu Conti RA3-urile astea. Mai ales ca lumea merge cu ele numai in goarna. Sunt curios sa le bag pe circuit sa vad cum sunt fata de cele stock. Si nemtii aia de la Motorrad le-au dat castigatoare anul trecut.

 

Na, ai de unde alege, depinde cum mergi, unde mergi. Sunt gume pentru toti :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

+1 pt gumi7. Am luat anul trecut de la ei Pirelli Angel ST, drept ca dot 15, dar eu nu sunt asa simandicos :P

Ca idee, am contracte cu distribuitori de anvelope auto, dot-ul apare in sistem cand dai comanda DAR exista prevedere clara in contract ca nu poti refuza daca vin cu un an mai vechi (daca scrie dot17 si vin 16 le iei obligat-fortat, doar daca vine 15 in loc de 17 le poti refuza). Toti producatorii si distribuitorii au stocuri, productia se face in loturi, nu cate 10-15 buc (exagerez) din fiecare model/dimensiune. In principiu n-au nici pe dracu' pt ca sunt pastrate in conditii OK si nu suntem la motogp sa le aduca aia in camioane climatizate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m am avut pe TDM ROadsmart 3. M-au dus pe mine 11000km, si mai duc inca 5000KM.

Am mers mult si pe drept, ceva naveta cu munca. Am mers si curbe destule. Am prins si super ploaie torentiala. AM mers pe curbe, pe ploaie-Lepsa. S-au comportat exemplar. Anterior, TDM ul era incaltat cu Metzler, mi s-au parut groaznice. Diferenta a fost enorma-si atentie, aveau carne inca, le-am schimbat ca nu ma simteam in siguranta cu ele.

Daca vrei ceva sa te tina, eu recomand fara griji Roadsmart 3-sau 4 daca a aparut :)


» Post actualizat in 12 Apr 2018 11:31

Si daca vrei ceva mai mult orientat spre performanta , in detrimentul numarului de km, ai Pirelli Angel GT. Asta, din reviewuri, duce cam 12000km

Editat de Adrian M.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mult,

 

aparent sunt foarte bine in teste si Conti Road Attack 3... doar ca usor mai scumpe.

Pai fix aia e diferenta intre ele. Conti-urile sunt pentru mers un pic mai sportiv, ca de-aia dai banii. Pana sa apara RoadAttack3 singura optiune a mea era Dunlop RoadSmart3. De-aia am zis mai sus ca depinde de ce vrei tu de la gume. Daca nu ii dai gorneta mergi pe dunlop. Macar la dunlop stii ca tin si cand se mai tocesc, fata de altele care dupa jumatatea vietii deja incep sa se coaca si sa piarda grip.

 

Cu rezistenta in timp nu stiu cum stau nici unele nici altele ca pe mine nu ma tine un set mai mult de un sezon din pacate. Colegii de mai sus iti pot detalia si cum se comporta dupa mai multe cicluri de incalzire poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...