Tornada Postat Iulie 12, 2019 Share Postat Iulie 12, 2019 Roadtec 01? Pai se bat cu Road 5 zise ca fiind cele mai bune pe ploaie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Assisis13 Postat August 1, 2019 Share Postat August 1, 2019 Salutare! pt un cruiser, ce anvelope sunt recomandate, cu camera sau fără camera ? mulțam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat August 1, 2019 Share Postat August 1, 2019 Pai ce cruiser ai? Cu ce tip de anvelope este echipat acum, cu camera, sau tubeless? Pui tot cum ai acum... Pentru tubeless recomand Michelin Commander 2 daca mergi minim 6-8 mii de km pe sezon, daca nu, Avon si Pirelli au cauciucuri interesante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Noiembrie 14, 2019 Share Postat Noiembrie 14, 2019 (editat) Salut. Am nevoie de niste anvelope dual sport (de preferinta 50/50, pot merge pana la 70/30 in orice directie) de dimensiunile astea: Fata: 70/100 - 21 Spate: 100/90 - 18. Am cautat azi in disperare. Pentru dimensiunea de fata, nu gasesc nimic la noi. Pentru dimensiunea de spate gasesc in special anvelope gandite ca pentru fata, sau offroad 100% - fara toleranta la asfalt. Michelin, Dunlop, Mitas, Anlas, Metzeler, Pirelli - nu fac pentru dimensiunile astea. Stiu ca as putea pune cu ceva diferente, dar as prefera sa nu am probleme cu RAR-ul sau ITP-ul. Ceva sugestii? Alte mentiuni: 1. Am gasit doar Bridgestone Trail Wing TW19 pentru fata si Bridgestone Trail Wing TW18 pe spate. Nu am vazut sa le aduca cineva in Romania. 2. Iarasi din calcule si din ce am citit, in loc de standardul cu inaltime / latime metric, mai este cel exprimat in inches, care este mai vechi. Asta s-ar traduce in: FATA: 70/100 - 21 ----> 2.75 - 21 SPATE: 100/90 - 18 -----> 4.1 - 21 Cat de convingator ar fi la ITP / RAR daca ei vad aceste masuratori in loc de cele metrice? Probabil as putea forta si alte dimensiuni, dar as prefera sa nu stau cu stresul neconcordantei cu CIV-ul. 3. Exista vreo chestie (cum e gandita uzura, nu stiu) pentru care ar fi nerecomandat sa pun o anvelopa prezentata ca fiind pentru fata, pe spate? Dimensiunile sunt aceleasi. Editat Noiembrie 14, 2019 de bursyllac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Noiembrie 15, 2019 Share Postat Noiembrie 15, 2019 4 hours ago, easy ride on! said: 4.1 - 21 nu e 100/90 - 18. da, am gresit. varianta corecta: FATA: 70/100 - 21 ----> 2.75 - 21 SPATE: 100/90 - 18 -----> 4.1 - 18 4 hours ago, easy ride on! said: 100/90-18 pare mult cam prea subţire pentru spate (cum ai scris). asta zice producatorul, asta zice CIV-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Noiembrie 15, 2019 Share Postat Noiembrie 15, 2019 5 minutes ago, easy ride on! said: Te lămureşti aici: pe ceva similar am gasit conversia si asa am ajuns la cifrele alea. Evident eu as prefera sa iau ceva marcat precum e in CIV. De asta intrebam pe-aici. Altfel, fizic, nu ar fi probleme sa pun dimensiunile alea convertite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Noiembrie 15, 2019 Share Postat Noiembrie 15, 2019 (editat) Cred ca tu te uiti la street tires si eu ma uit la knobby tires. As crede ca alea dual sport (TKC80, Mitas E09, Heidenau K60) intra la knobby. A, trebuia sa ma uit in coloana de 4 strokes... Dar de ce spanac ar conta motorizarea in dimensiunea anvelopelor? Editat Noiembrie 15, 2019 de bursyllac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KONGLY Postat Decembrie 4, 2019 Share Postat Decembrie 4, 2019 (editat) salut baieti si fete , in primavara vreau sa schimb anvelopele la motocicleta fiind vorba despre un suzuki gsx r 2015 si nu stiu sigur pt ce sa optez si m ar ajuta mult sfaturi de la voi mai ales cei care le au avut si au o experienta moto vasta am extras ceva linkuri . tin sa precizez ca merg pe strada nu pe pista dar nici batraneste nu merg si vreau sa am o siguranta pe aderenta si optiunile care le vad eu personal ar fi : 1 ) Pirelli Diablo Rosso Corsa II 180/55 ZR 17 M/C (73W) TL Rear https://www.anvelopemoto.eu/anvelopa-cauciuc-moto-scuter-scooter-pirelli-diablo-rosso-corsa-ii-rear-180-55-zr-17-m-c-73w-tl/ 2) Dunlop Sportsmart TT 180/55ZR17 73W TL Rear https://www.anvelopemoto.eu/anvelopa-cauciuc-moto-dunlop-180-55zr17-73w-tl-sportsmart-tt/ 3) Michelin Power RS+ 180/55ZR17 73W Rear TL https://www.anvelopemoto.eu/anvelopa-cauciuc-moto-michelin-power-rs-180-55-zr-17-m-c-73w-power-rs-r-tl/ cam astea ar fii optiunile si as tinde catre un michelin daca tot sunt reduceri perioada asta pana in ianuarie vreau sa achizitionez un set ramane de vazut ce Editat Decembrie 4, 2019 de KONGLY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Decembrie 4, 2019 Share Postat Decembrie 4, 2019 (editat) Pune Michelin PP3 , sau daca nu gasesti ,acel RS e ok. O sa se comporte de la bine catre foarte bine in toate conditiile meteo posibile . TT am acum la miar si sunt gunoaie totale la sub 20°C ... destul de ok de la 20 la 25° si senzationale la peste 25°. SC sunt putin mai ok decat Dunlop la rece dar se patratesc in mai putin de 3000 km ...si probabil scoti din ele un 6000km. Mai mult de atat doar daca ai o mana super fina ...dar atunci ai putea sa mergi si cu reesapate de Danubiana. Am incercat tot de la Dunlop, tot de la Michelin ( cu exceptia PR5) si cateva Pirelli/Metzler. M-am cam saturat de experimente asa ca pentru mine personal am.decis ca pentru strada o sa cumpar doar Michelin si pt circuit doar Pirelli SC 1-2 sau Dunlop PRO 4-5. Editat Decembrie 4, 2019 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Decembrie 4, 2019 Share Postat Decembrie 4, 2019 Salut KONGLY, Sunt in aceeasi situatie si m-am uitat la fel ca tine, la cele 3 modele. Momentan am PP3 si as dori sa schimb le schimb cu Power RS sau TT. Prima mea optiune ar fi PowerRS`urile. Pe asfaltul din Bucuresti PP3 mai...patineaza in gol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KONGLY Postat Decembrie 4, 2019 Share Postat Decembrie 4, 2019 si cum te ai inteles cu PP3 dc vrei sa le schimbi ? au fost ok cati km te au tinut de cat timp le ai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Decembrie 4, 2019 Share Postat Decembrie 4, 2019 Eu am avut aceeasi dilema ca si tine si am redus cautarea la 2 modele: diablo rosso corsa 2 si power rs. Mai aveam pe lista metzeler m7rr si dunlop sportmart. Astea toate in clasa 20% racetrack hobby - 80% mers stradal vioi. Am ramas la primele doua pt ca m7rr este tehnologie veche si sportsmart am avut si nu mi-au placut, aceeasi parere ca si Goe despre TT. Am ales Power RS+, au carnea mai dura pe mijloc, asta e + ul ala. Sunt multumit de ele, le recomand. Tot din motiv de tehnologie veche nu m-am uitat la PP3 deloc. Spor la cautari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Decembrie 4, 2019 Share Postat Decembrie 4, 2019 33 minutes ago, mihaiand said: Bucuresti PP3 mai...patineaza in gol 1. Pai sa ma anuntati si pe mine cand o sa gasiti cauciucuri care nu patineaza pe mazga din Buc. 2. Acum cateva luni am fost la o plimbare cu un coleg de aici de pe forum .Eram calare pe un 600 incaltat cu PP3. In conditii de asfalt umed si pe un drum total necunoscut aveam increderea sa franez destul de tarziu ca multe curbe le luam pe frana .Eu nu-mi aduc aminte sa ma mai simtit la fel de increzator si confortabil cu manevre de genul ala pe alte caucuicuri , in conditii meteo identice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Decembrie 4, 2019 Share Postat Decembrie 4, 2019 (editat) KONGLY , asa am cumparat motocicleta. Doar in Bucuresti mai patineaza; nu am avut probleme in afara niciodata, serpentine, drumuri proaste, etc. Tin bine si pe ud la mers decent. Ale mele sunt tocite si trebuie sa schimb oricum. Nu am testat PowerRS pana acum, nu am avut ocazia. Am mai mers cu PR5 , Dunlop SportSmart2 MAX si Michelin 2CT. Goe75, poate ca asteptarile mele de la RS sunt prea mari. Este putin deranjant ca patineaza, dar m-am cam obisnuit.. Editat Decembrie 4, 2019 de mihaiand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Decembrie 4, 2019 Share Postat Decembrie 4, 2019 Eu am avut Bridgestone S21 din fabrica pe mobra si sunt foarte foarte aderente la cald, si pe frane si curbe si accelerari. In schimb la 15-20 grade intra traction control la greu, chiar si pe setarea cea mai sportiva. S-au si patratit relativ repede in 7.000 km, comparativ cu fosta mobra unde aveam Metzeler M7RR. Si eu am in primavara dilema asta, cred ca voi merge pe Rosso Corsa 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KONGLY Postat Decembrie 5, 2019 Share Postat Decembrie 5, 2019 intrebare intrebatoare o sa vreau sa iau power rs + stie cnv cam cati km tin ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Decembrie 5, 2019 Share Postat Decembrie 5, 2019 Pe motoreta mea, Aprilia Tuono, estimez 6000km pana la martori pt guma spate, dar este o motoreta cu mult cuplu, mananca repede gumele si eu am si pinioanele schimbate. Pe 4L 1000 estimez undeva la 7500-8000, pe 600cc zic ~10.000km. Doar estimari, sunt multe variabile, cum tragi de gaz de exemplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Decembrie 9, 2019 Share Postat Decembrie 9, 2019 Salutare Sezonul următor as vrea sa schimb anvelopele și as pune ceva care sa mi permită sa ies pe un drum forestier sau neasfaltat dar sa fie bune și pt asfalt Motorul e Honda Nc700X Anvelope 120/160 Din ce m am documentat as avea doua variante Continental TKC 70 Pirelli Mt60 RS Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Ianuarie 27, 2020 Share Postat Ianuarie 27, 2020 https://www.motorcyclesecure.com/motorcycle-tires/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Ianuarie 27, 2020 Share Postat Ianuarie 27, 2020 La 09.12.2019 la 21:27, luk77 a spus: Salutare Sezonul următor as vrea sa schimb anvelopele și as pune ceva care sa mi permită sa ies pe un drum forestier sau neasfaltat dar sa fie bune și pt asfalt Motorul e Honda Nc700X Anvelope 120/160 Din ce m am documentat as avea doua variante Continental TKC 70 Pirelli Mt60 RS Multumesc MT60RS sunt scumpe, nu o sa tina mult si au carcasa dura. Eu am pe Xmoto montate. Dupa ce le-am pus, inainte avand PR4, am verificat de vreo 3 ori presiunea in roti, in diferite locuri. Pur si simplu imi sareau dintii din gura cu presiunea corecta, din cauza rigiditatii carcasei. Le-am scos si pe forestier, sunt okay insa nu te astepta la minuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Ianuarie 31, 2020 Share Postat Ianuarie 31, 2020 Facem o proba la Supercorsa SP V3... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 5, 2020 Share Postat Februarie 5, 2020 a avut cineva Sportsmart TT? ma gandesc sa pun unul pe fatza in primavara.. sau un M7RR/M9RR acum am citit despre TT.. o sa iau in calcul si Michelin RS ca am avut cateva M-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eddie_upb Postat Februarie 10, 2020 Share Postat Februarie 10, 2020 (editat) In primul rand buna seara! Ce cauciucuri imi recomandati pentru Kawasaki ZX-6R 2000? Am nevoie de unele normale, nu ma intereseaza mersul cu 250km/h sau conditii extreme. Am gasit pe un site cu Dot maxim 18 luni vechime. A cumparat cineva? Merita? E bun? E rau? Multumesc! Editat Februarie 10, 2020 de eddie_upb Enable notifications Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Martie 27, 2020 Share Postat Martie 27, 2020 Salut, Michelin Pilot Road 5 sau GT? Am comandat Michelin Pilot Road 5 si am primit GT-urile si nu stiu daca sa la schimb. Pe site-ul Michelin am vazut ca recomandat pentru VFR este Pilot Road 5 fara GT. Road 5 vs GT? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Martie 27, 2020 Share Postat Martie 27, 2020 Acum 51 minute, edward_zone a spus: Salut, Michelin Pilot Road 5 sau GT? Am comandat Michelin Pilot Road 5 si am primit GT-urile si nu stiu daca sa la schimb. Pe site-ul Michelin am vazut ca recomandat pentru VFR este Pilot Road 5 fara GT. Road 5 vs GT? Multumesc. GT urile sunt pentru motorete de la 250 kg in sus. Au ceva mai dur compusul ala, pe mijloc. Cate kg are VFR ul? e 800 sau 1200? eu zic ca merge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.