Sari la conținut

Postări Recomandate

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai ce cruiser ai? Cu ce tip de anvelope este echipat acum, cu camera, sau tubeless? Pui tot cum ai acum... 

Pentru tubeless recomand Michelin Commander 2 daca mergi minim 6-8 mii de km pe sezon, daca nu, Avon si Pirelli au cauciucuri interesante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salut.

Am nevoie de niste anvelope dual sport (de preferinta 50/50, pot merge pana la 70/30 in orice directie) de dimensiunile astea:

Fata: 70/100 - 21
Spate: 100/90 - 18.

Am cautat azi in disperare. 
Pentru dimensiunea de fata, nu gasesc nimic la noi.
Pentru dimensiunea de spate gasesc in special anvelope gandite ca pentru fata, sau offroad 100% - fara toleranta la asfalt.
 

Michelin, Dunlop, Mitas, Anlas, Metzeler, Pirelli - nu fac pentru dimensiunile astea.

Stiu ca as putea pune cu ceva diferente, dar as prefera sa nu am probleme cu RAR-ul sau ITP-ul.

Ceva sugestii?

Alte mentiuni:

1. Am gasit doar Bridgestone Trail Wing TW19 pentru fata si Bridgestone Trail Wing TW18 pe spate. Nu am vazut sa le aduca cineva in Romania.


2. Iarasi din calcule si din ce am citit, in loc de standardul cu inaltime / latime metric, mai este cel exprimat in inches, care este mai vechi.
Asta s-ar traduce in:

FATA: 70/100 - 21   ----> 2.75 - 21
SPATE: 100/90 - 18 -----> 4.1 - 21
Cat de convingator ar fi la ITP / RAR daca ei vad aceste masuratori in loc de cele metrice?

Probabil as putea forta si alte dimensiuni, dar as prefera sa nu stau cu stresul neconcordantei cu CIV-ul.

3. Exista vreo chestie (cum e gandita uzura, nu stiu) pentru care ar fi nerecomandat sa pun o anvelopa prezentata ca fiind pentru fata, pe spate? Dimensiunile sunt aceleasi.

Editat de bursyllac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, easy ride on! said:

4.1 - 21 nu e  100/90 - 18.

da, am gresit.

varianta corecta:
FATA: 70/100 - 21   ----> 2.75 - 21
SPATE: 100/90 - 18 -----> 4.1 - 18

 

4 hours ago, easy ride on! said:

100/90-18 pare mult cam prea subţire pentru spate (cum ai scris).

asta zice producatorul, asta zice CIV-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 minutes ago, easy ride on! said:

Te lămureşti aici:

pe ceva similar am gasit conversia si asa am ajuns la cifrele alea.

Evident eu as prefera sa iau ceva marcat precum e in CIV. De asta intrebam pe-aici.
Altfel, fizic, nu ar fi probleme sa pun dimensiunile alea convertite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca tu te uiti la street tires si eu ma uit la knobby tires. As crede ca alea dual sport (TKC80, Mitas E09, Heidenau K60) intra la knobby.

A, trebuia sa ma uit in coloana de 4 strokes... Dar de ce spanac ar conta motorizarea in dimensiunea anvelopelor?
 

Editat de bursyllac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

salut baieti si fete , in primavara vreau sa schimb anvelopele la motocicleta  fiind vorba despre un suzuki gsx r 2015  si nu stiu sigur pt ce sa optez  si m ar ajuta mult sfaturi de la voi  mai ales cei care le au avut si au o experienta moto vasta  am extras ceva linkuri . tin sa precizez ca merg pe strada nu pe pista dar nici batraneste nu merg si vreau sa am o siguranta pe aderenta  si optiunile care le vad eu personal ar fi :

 

1 )         Pirelli Diablo Rosso Corsa II 180/55 ZR 17 M/C (73W) TL Rear     https://www.anvelopemoto.eu/anvelopa-cauciuc-moto-scuter-scooter-pirelli-diablo-rosso-corsa-ii-rear-180-55-zr-17-m-c-73w-tl/ 

2) Dunlop Sportsmart TT 180/55ZR17 73W TL Rear  https://www.anvelopemoto.eu/anvelopa-cauciuc-moto-dunlop-180-55zr17-73w-tl-sportsmart-tt/

3) Michelin Power RS+ 180/55ZR17 73W Rear TL   https://www.anvelopemoto.eu/anvelopa-cauciuc-moto-michelin-power-rs-180-55-zr-17-m-c-73w-power-rs-r-tl/

cam astea ar fii optiunile si as tinde catre un michelin daca tot sunt reduceri perioada asta pana in ianuarie vreau sa achizitionez un set  ramane de vazut ce 

 

Editat de KONGLY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Pune Michelin PP3   , sau daca nu gasesti ,acel RS e ok. O sa se comporte de la bine catre foarte bine in toate conditiile meteo posibile .

 

TT am acum la miar si sunt gunoaie totale la sub 20°C ... destul de ok de la 20 la 25° si senzationale la peste 25°. 

 

 

SC sunt putin mai ok decat Dunlop la rece dar se patratesc in mai putin de 3000 km ...si probabil scoti din ele un 6000km. Mai mult de atat doar daca ai o mana super fina ...dar atunci ai putea sa mergi si cu reesapate de Danubiana.

 

 

 

 

Am incercat tot de la Dunlop, tot de la Michelin ( cu exceptia PR5) si cateva Pirelli/Metzler. M-am cam saturat de experimente  asa ca pentru mine personal am.decis ca pentru strada o sa cumpar doar Michelin si pt circuit doar Pirelli SC 1-2 sau Dunlop PRO 4-5.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut KONGLY,

 

Sunt in aceeasi situatie si m-am uitat la fel ca tine, la cele 3 modele.

Momentan am PP3 si as dori sa schimb le schimb cu Power RS sau TT. 

Prima mea optiune ar fi PowerRS`urile. Pe asfaltul din Bucuresti PP3 mai...patineaza in gol :D 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut aceeasi dilema ca si tine si am redus cautarea la 2 modele: diablo rosso corsa 2 si power rs. Mai aveam pe lista metzeler m7rr si dunlop sportmart. Astea  toate in clasa 20% racetrack hobby - 80% mers stradal vioi. Am ramas la primele doua pt ca m7rr este tehnologie veche si sportsmart am avut si nu mi-au placut, aceeasi parere ca si Goe despre TT.

 

Am ales Power RS+, au carnea mai dura pe mijloc, asta e + ul ala. Sunt multumit de ele, le recomand. Tot din motiv de tehnologie veche nu m-am uitat la PP3 deloc. Spor la cautari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75
33 minutes ago, mihaiand said:

Bucuresti PP3 mai...patineaza in gol :D 

 

 

 

1.  Pai sa ma anuntati si pe mine cand o sa gasiti cauciucuri care nu patineaza pe mazga din Buc.

 

2.   Acum cateva luni am fost  la o plimbare cu un coleg de aici de pe forum .Eram calare pe un 600 incaltat cu PP3. In conditii de asfalt umed si pe un drum total necunoscut aveam increderea  sa franez destul de tarziu ca multe curbe le luam pe frana .Eu nu-mi aduc aminte sa ma mai  simtit  la fel de increzator si confortabil cu manevre de genul ala pe alte caucuicuri , in conditii meteo identice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KONGLY , asa am cumparat motocicleta. Doar in Bucuresti mai patineaza; nu am avut probleme in afara niciodata, serpentine, drumuri proaste, etc. Tin bine si pe ud la mers decent.

Ale mele sunt tocite si trebuie sa schimb oricum. 

Nu am testat PowerRS pana acum, nu am avut ocazia. Am mai mers cu PR5 , Dunlop SportSmart2 MAX si Michelin 2CT. 

 

Goe75, poate ca asteptarile mele de la RS sunt prea mari. Este putin deranjant ca patineaza, dar m-am cam obisnuit.. 

Editat de mihaiand
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut Bridgestone S21 din fabrica pe mobra si sunt foarte foarte  aderente la cald, si pe frane si curbe si accelerari. In schimb la 15-20 grade intra traction control la greu, chiar si pe setarea cea mai sportiva. S-au si patratit relativ repede in 7.000 km, comparativ cu fosta mobra unde aveam Metzeler M7RR.

 

Si eu am in primavara dilema asta, cred ca voi merge pe Rosso Corsa 2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe motoreta mea, Aprilia Tuono, estimez 6000km pana la martori pt guma spate, dar este o motoreta cu mult cuplu, mananca repede gumele si eu am si pinioanele schimbate. Pe 4L 1000 estimez undeva la 7500-8000, pe 600cc zic ~10.000km. Doar estimari, sunt multe variabile, cum tragi de gaz de exemplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Sezonul următor as vrea sa schimb anvelopele și as pune ceva care sa mi permită sa ies pe un drum forestier sau neasfaltat dar sa fie bune și pt asfalt

Motorul e Honda Nc700X

Anvelope 120/160

Din ce m am documentat as avea doua variante

Continental TKC 70

Pirelli Mt60 RS

Multumesc 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
La 09.12.2019 la 21:27, luk77 a spus:

Salutare

Sezonul următor as vrea sa schimb anvelopele și as pune ceva care sa mi permită sa ies pe un drum forestier sau neasfaltat dar sa fie bune și pt asfalt

Motorul e Honda Nc700X

Anvelope 120/160

Din ce m am documentat as avea doua variante

Continental TKC 70

Pirelli Mt60 RS

Multumesc 

 

 

MT60RS sunt scumpe, nu o sa tina mult si au carcasa dura. Eu am pe Xmoto montate. 

Dupa ce le-am pus, inainte avand PR4, am verificat de vreo 3 ori presiunea in roti, in diferite locuri. Pur si simplu imi sareau dintii din gura cu presiunea corecta, din cauza rigiditatii carcasei. 

 

Le-am scos si pe forestier, sunt okay insa nu te astepta la minuni. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a avut cineva Sportsmart TT?  ma gandesc sa pun unul pe fatza in primavara.. sau un M7RR/M9RR

 

:cheers:

acum am citit despre TT.. o sa iau in calcul si Michelin RS ca am avut cateva M-uri 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand buna seara! Ce cauciucuri imi recomandati pentru Kawasaki ZX-6R 2000? Am nevoie de unele normale, nu ma intereseaza mersul cu 250km/h sau conditii extreme.

 

Am gasit pe un site cu Dot maxim 18 luni vechime. A cumparat cineva? Merita? E bun? E rau?

 

Multumesc!

Editat de eddie_upb
Enable notifications
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut,

Michelin Pilot Road 5 sau GT?

Am comandat Michelin Pilot Road 5 si am primit GT-urile si nu stiu daca sa la schimb.

Pe site-ul Michelin am vazut ca recomandat pentru VFR este Pilot Road 5 fara GT.

Road 5 vs GT?

Multumesc.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 51 minute, edward_zone a spus:

Salut,

Michelin Pilot Road 5 sau GT?

Am comandat Michelin Pilot Road 5 si am primit GT-urile si nu stiu daca sa la schimb.

Pe site-ul Michelin am vazut ca recomandat pentru VFR este Pilot Road 5 fara GT.

Road 5 vs GT?

Multumesc.

 

GT urile sunt pentru motorete de la 250 kg in sus. Au ceva mai dur compusul ala, pe mijloc. Cate kg are VFR ul? e 800 sau 1200? eu zic ca merge...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...