Vizitator Adrian Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Nu stiu cine a impartit gumele in categoriile alea, daca textul e productie proprie,sau daca sunt crampeie de pe alte topicuri /review uri, dar eu cand aud de Michelin Pilot Power 3 ca fiind hypersport, imi vine sa rad.... Cand cineva spune hypersport, ma gandesc la un stil agresiv, mai sus decat sportiv (decat sport), undeva ''one notch'' sub track, un fel de racing stradal. Cred ca Michelin PP3 sunt mai degraba niste gume sport... Poate ar merge o clasificare in touring / sport touring / sport / hypersport / track(race) nu? Una e sa faci touring un 600cc 4L, si alta e un K1600 GT unde ai nevoie de o carcasa mai rigida la cauciuc care sa suporte masa mare a motocicletei si tranzitiile stanga/dreapta (sa nu se deformeze etc) Pana la urma gumele se aleg in primul rand dupa stilul de mers, dar si in functie de motocicleta... my 2c.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Asta e nimic, sa vezi ce bine mi-a picat mie cand topicul ala pe care il facusem cu "Articole si materiale educative" unde deja era destula informatie zic eu utila si unde si voi mai postaseti chestii bune, a fost unit cu un topic initiat de altcineva cu poze ogrish de la accidente, nu se mai intelege nimic din topic. Am facut lacramatii si la colegii moderatori, nimic...s-a dus pe garla... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 (editat) Am incaltat motorul cu un set de D211 M, am intelesc ca e foarte inportant presiunea in guma spate, care e Ntec... voi ce presiune recomandati pentru strada si pista? E vorba de un 954. Editat Mai 27, 2014 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 2.1-2.0 fata si 1.3-1.4 spatele la circuit, 1.6-1.7 spatele pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 hmm... nu e cam mica? nu se uzeaza mult prea repede? intreb, pt ca n-am mai avut gp racer pe motor... iar la celelalte cauciucuri intodeauna aveam peste 2 bari presiunea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 hmm... nu e cam mica? nu se uzeaza mult prea repede? intreb, pt ca n-am mai avut gp racer pe motor... iar la celelalte cauciucuri intodeauna aveam peste 2 bari presiunea... Buna dimineata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 hmm... nu e cam mica? nu se uzeaza mult prea repede? intreb, pt ca n-am mai avut gp racer pe motor... iar la celelalte cauciucuri intodeauna aveam peste 2 bari presiunea... Te adaptezi si tu, daca mergi pe autostrada poti sa bagi probabil 2.0. Baietii nu vorbesc degeaba despre presiunile astea asa de mici la Ntec, carcasa cauciucului este foarte rigida si la presiuni mari nu se deformeaza, deci cauciucul nu se incalzeste. Si mie mi-a fost greu sa cred la inceput, l-am lasat la 1,9-2,0 dar era sa fac highside pe strada de mare frumusete. Asa ca am bagat cum recomanda cei care chiar se dau si de atunci consider 211 GPRacer un cauciuc bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 (editat) Am incaltat motorul cu un set de D211 M, am intelesc ca e foarte inportant presiunea in guma spate, care e Ntec... voi ce presiune recomandati pentru strada si pista? E vorba de un 954. Nu inteleg de ce apar mereu intrebari de genul acesta. Pe site-ul DUNLOP scrie clar ce presiuni se folosesc. Crezi ca conteaza daca-i CBR de 600 sau 1000? Cauciucurile astea se folosesc si la pista, la motociclete de 180cai la roata, care chiar sint utilizati la maxim. Si la 600 si la 1000. Daca rezista la fortele alea pe pista, e logic ca rezista si pe strada. Vrei uzura mica, risti sa dai cu fundul pe jos.De ce va tot stresati cu Newtoni x Metri , cai putere daca nu aveti cu ce-i pune pe asfalt? Vrei putere? Ia-ti cauciucuri aderente si nu te milogi la bani. Editat Mai 28, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 Ok, mersi. Am vazut valorile recomandate de dunlop pentru pista, ma interesa mai mult pe strada. Am intrebat de 2 ori deoarece i-mi pareau f mici valorile... asta e, le voi incerca asa in WE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_clau2003 Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 Salut, Am observat ca majoritatea producatorilor de cauciucuri sport folosesc siliciu in compozitia cauciucului. Din cate stiu eu siliciul ajuta la aderenta in conditii de asfalt ud si temperaturi scazute. Ca exemplu avem Metzeler m7 si Michelin Pilot Power 3 care au cauciucul fata 100% silica compound iar la cel spate doar partile laterale, centrul avand mai putin siliciu. Au folosit siliciu pentru aceste cauciucuri pentru ca au vrut sa creeze un cauciuc sigur atat pe uscat cat si pe ploaie, iar compusii pe baza de siliciu au evoluat asa de mult incat au rezultate bune in orice conditii sau au gresit numele categoriei acestor cauciucuri cand ei zic sport sau hyper sport? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 PP3 au putina aderenta in conditii de temperatura scazuta. Mai ales fata. Tin considerabil mai bine la cald si temperaturi bune. Este efectiv o transformare radicala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 Nu inteleg de ce apar mereu intrebari de genul acesta. Pe site-ul DUNLOP scrie clar ce presiuni se folosesc. Crezi ca conteaza daca-i CBR de 600 sau 1000? Cauciucurile astea se folosesc si la pista, la motociclete de 180cai la roata, care chiar sint utilizati la maxim. Si la 600 si la 1000. Daca rezista la fortele alea pe pista, e logic ca rezista si pe strada. Vrei uzura mica, risti sa dai cu fundul pe jos.De ce va tot stresati cu Newtoni x Metri , cai putere daca nu aveti cu ce-i pune pe asfalt? Vrei putere? Ia-ti cauciucuri aderente si nu te milogi la bani. O anvelopa 'race' nu e buna pe strada, pentru ca in general nu vei ajunge vreodată pe strada sa o incalziti la temperatura pentru care a fost ea proiectata. Luați-va anvelope corecte pentru stilul de mers, nu cele mai scumpe stick-uri. Just my 2c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 Si eu am acum pe mobra mea tot Dunlop D211 GP. Cu presiunea potrivita in ele, si incalzite bine, sunt super OK. Pana nu le incalzesti sunt dezastru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 (editat) Daca la franare sta bine dar la schimbari de directie bruste si tranzitii stanga dreapta imi fuge fata (putin, dar suficient cat sa-mi intre morcovul in cwr), pe ce sa dau vina? Pe cauciuc sau pe suspensie (rebound, ma gandesc) ? Pot sa spun ca problema este aproape rezolvata daca stau mai inclinat pe rezervor, cu mai multa greutata pe roata fata. De asemenea si cu pneul incalzit bine n-am mai patit Poate o combinatie intre cele 2? Editat Iunie 3, 2014 de Zimbrutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Ce arcuri ai in furca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 arcuri stoc, ulei 10W schimbat recent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 GSR600? Ai suspensia stoc pe ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 da, suspensia stoc. am in plan upgrade-uri la arcuri Hyperpro, dar momentan nu le-am luat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 (editat) Nu sunt bune arcurile alea. iti trebuie arcuri liniare mai tari. Furca ta nu are reglaj de compresie-revenire. Practic nu ai ce sa-i ceri. Pentru o revenire mai rapida ai nevoie de un ulei mai putin vascos. Incearca sa cobori fata din furca, 5-10 mm fata de pozitia stoc Daca folosesti michelin, nu-l dezumfla foarte mult. Are carcasa foarte flexibila si se comporta mai bine cu o presiune ceva mai mare (incearca 2.3 la rece). Posibil sa simti instabilitatea carcasei, nu neaparat derapaj. Experimenteaza trail braking (pentru inceput pe circuit) ca sa ai suspensia fata mai incarcata la intrarea in curba. O sa-ti placa. Editat Iunie 3, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Ok, Cesar, mersi. Am mai discutat odata legat de arcuri liniare vs progresive, mi-ai si recomandat un 0.95 parca dar nu mai stiu unitatea de masura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 0.95 KgF/mm sau 9.5 N/mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wagnererik20 Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 Buna sera Am un motor Honda ST 1100 Pan European, touring, dimensiunea anvelopei spate este 160 / 60 / 17 . Inrebarea mea este ce marca ( ce brand ) recomandati pentru acest tip de motor touring. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 pana la urma am pus Dunlop Roadsmart, sa vedem cum sunt dupa ce am dat jos Pilot Power (care m-au tinut 17.000 km ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 pana la urma am pus Dunlop Roadsmart, sa vedem cum sunt dupa ce am dat jos Pilot Power (care m-au tinut 17.000 km ) Ai o poza cu gumele tale la 17000 km (!!!) ? Ce presiuni foloseai? Ce tip de mers ai? Tocmai am luat un set de pilot power.... sunt fericit daca or sa ma tina 10 000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.