JAGI Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 (editat) Daca nu bruschezi deloc comenzile , se poate merge pe ploaie si pe slick-uri. Caz concret vazut de mine la Most, in 2009, cursa ROSBK de 600, s-a pornit cu cauciucuri de uscat, cind mai erau 4-5 ture a inceput o ploaie serioasa, nimeni nu a iesit sa mai schimbe roti sau moto, s-a continuat pe ploaie, din pozitia de spectator parea Stan si Bran, insa viteza medie orara pe tur era destul de ridicata, mult mai mare decit o obtine o moto de strada care merge pe ploaie. Am mers si eu pe ploaie cu slick-uri prin Buc, involuntar, m-a prins una torentiala de vara, m-am oprit pina a stat , am pornit imediatdupa incetare, erau balti, morcov in fund, insa am testat frina, cu picioarele pe jos, daca mergeam in ritmul traficului nu era absolut nici o problema. Slick-ul fata era soft, cel spate era mediu. Am mai mers prin Pipera, de la Amckkart, cu Pilot Power Race soft, erau super smechere pe asfalt ud, nu-mi venea sa cred cum tin la acceleratie. Era trafic lejer, am zis ca tot sint in situatia care sint, si sa testez. Editat Aprilie 19, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V Twin Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 Bună . Sunt posesor de Busa de 2000 . Vreau sa nu mai am cauciuc patrat dupa 4000 km . intenționez sa fac drumuri lungi pe afara ... mult pe autostrăzi cu pasager si bagaje . Care sunt cele mai rezistente si durabile gume pt asa ceva . Ceva gume dure pe coamă . Angel gt di michelin pilot 3-4 am cam înțeles ..., mai sunt și altele ...piate mai bune pt ceea ce caut eu ? Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 Bună . Sunt posesor de Busa de 2000 . Vreau sa nu mai am cauciuc patrat dupa 4000 km . intenționez sa fac drumuri lungi pe afara ... mult pe autostrăzi cu pasager si bagaje . Care sunt cele mai rezistente si durabile gume pt asa ceva . Ceva gume dure pe coamă . Angel gt di michelin pilot 3-4 am cam înțeles ..., mai sunt și altele ...piate mai bune pt ceea ce caut eu ? Mulțumesc Cred ca daca as avea de facut ce zici tu si la ce motor ai mi-as pune un Pilot Power pe fata si un Pilot Road (2,3,4) pe spate. Daca nu vrei sa mergi cu ele desperecheate atunci Pilot Road, all the way, dar sa ai grija ca ai niste cauciucuri touring,deci manevre mai line, fara franari bruste, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 Bună . Sunt posesor de Busa de 2000 . Vreau sa nu mai am cauciuc patrat dupa 4000 km . intenționez sa fac drumuri lungi pe afara ... mult pe autostrăzi cu pasager si bagaje . Care sunt cele mai rezistente si durabile gume pt asa ceva . Ceva gume dure pe coamă . Angel gt di michelin pilot 3-4 am cam înțeles ..., mai sunt și altele ...piate mai bune pt ceea ce caut eu ? Mulțumesc Dunlop Roadsmart 2 » Post actualizat in 24 Apr 2015 07:17 Daca nu bruschezi deloc comenzile , se poate merge pe ploaie si pe slick-uri. Caz concret vazut de mine la Most, in 2009, cursa ROSBK de 600, s-a pornit cu cauciucuri de uscat, cind mai erau 4-5 ture a inceput o ploaie serioasa, nimeni nu a iesit sa mai schimbe roti sau moto, s-a continuat pe ploaie, din pozitia de spectator parea Stan si Bran, insa viteza medie orara pe tur era destul de ridicata, mult mai mare decit o obtine o moto de strada care merge pe ploaie. Am mers si eu pe ploaie cu slick-uri prin Buc, involuntar, m-a prins una torentiala de vara, m-am oprit pina a stat , am pornit imediatdupa incetare, erau balti, morcov in fund, insa am testat frina, cu picioarele pe jos, daca mergeam in ritmul traficului nu era absolut nici o problema. Slick-ul fata era soft, cel spate era mediu. Am mai mers prin Pipera, de la Amckkart, cu Pilot Power Race soft, erau super smechere pe asfalt ud, nu-mi venea sa cred cum tin la acceleratie. Era trafic lejer, am zis ca tot sint in situatia care sint, si sa testez. Aderenta gumei slick pe asfalt ud tine mult de tipul asfaltului. Pe un asflat neted e slaba de tot dar daca asfaltul e abraziv cu multe asperitati se imbunatateste situatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 Eu ziceam de 60km/h, doar deplasare. Balamuc a fost printre primii care a mers pe slick-uri spre munte, si l-a prins ploaia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangl Postat Aprilie 26, 2015 Share Postat Aprilie 26, 2015 D211 si acum D212 cu care merg ultimii 2 ani pe moto respectiv 1000RR 2004 si acum K7 1000 , pot sa va zic ca pe ploaie imi e foarte foarte frica cu ele si era sa o dau pe jos de cateva ori si la viteze foarte mici gen treapta a 1-2, in schimb pot sa va zic ca anul trecut de 1 mai am facut un drum de mare si ne-a prins o ploaie torentiala de aveam cizmele pline cu apa si vreau sa zic ca am mers cu niste viteze ptr starea carosabilului respectiv de nici acum nu imi dau seama cum de nu am dat-o pe jos, dar mergeam in coloana si incercam sa tin ritmul cu ceilalti, insa daca aveti de gand sa iesiti cu motoreta si cand ploua chiar nu va recomand slicuri ca aluneca rau de tot, cel mai bine Sportsmart 2 » Post actualizat in 26 Apr 2015 20:28Am o mica nelamurire , trebuie sa schimb anvelopa spate la K7 1000 si pana acum am mers cu d211-d212 190 55 17 , ma tot uit dupa ceva sh in stare cat mai buna si gasesc 200/55/17 , ce diferenta ar fi in comportamentul motocicletei cu mentiunea ca merg 90% stradal cu un stil destul de sportiv iar cand am ocazia si drumuri gen siriu, cheia, Tulcea, etc . Totodata m-ar interesa si daca pun anvelopa care scrie in certificat 190 50 17 ce fel se comporta motorul? Ms frumos si astept raspuns si ce imi recomandati voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Aprilie 26, 2015 Share Postat Aprilie 26, 2015 Cred ca daca as avea de facut ce zici tu si la ce motor ai mi-as pune un Pilot Power pe fata si un Pilot Road (2,3,4) pe spate. Daca nu vrei sa mergi cu ele desperecheate atunci Pilot Road, all the way, dar sa ai grija ca ai niste cauciucuri touring,deci manevre mai line, fara franari bruste, etc... Zi serios ca esti asa sigur de PilotR si manevrele alea bruste?....decat sa ma apuc de o carte sf mai bine citesc pe aici,..))...cu exceptia unora evident... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Zi serios ca esti asa sigur de PilotR si manevrele alea bruste?....decat sa ma apuc de o carte sf mai bine citesc pe aici,.. ))...cu exceptia unora evident... Eu sunt sigur. Am mers un sezon pe un XX incaltat cu asa ceva. Am franat si am alunecat cu fata, chiar niste mici tzopaieli ale rotii fata, am scapat fara sa ma pravalesc. Mi-a plecat spatele in curbe cat sa ma sperie si sa nu ma am incredere sa merg tare cu el. Multumit? Tu ce experienta ai cu el? Ai dat turul Europei si s-a comportat exemplar,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Eu sunt sigur. Am mers un sezon pe un XX incaltat cu asa ceva. Am franat si am alunecat cu fata, chiar niste mici tzopaieli ale rotii fata, am scapat fara sa ma pravalesc. Mi-a plecat spatele in curbe cat sa ma sperie si sa nu ma am incredere sa merg tare cu el. Multumit? Tu ce experienta ai cu el? Ai dat turul Europei si s-a comportat exemplar,nu? Bai da cam asa plus ca am devorat virajele bavariei ,romaniei,cehiei si culmea cu fata nu am avut probleme...dar probabil nu ma ridic eu la performantele altora... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cattitude Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Buna, am si eu o intrebare. imi cer scuze daca s-a mai discutat(eu nu am gasit) la un cauciuc spate la care cartea zice 160/60 x17 MT 5.0 pot pune un cauciuc de 190/55? multumes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 (editat) Buna, am si eu o intrebare. imi cer scuze daca s-a mai discutat(eu nu am gasit) la un cauciuc spate la care cartea zice 160/60 x17 MT 5.0 pot pune un cauciuc de 190/55? multumes Nu iti permite janta. Nu stiu exact daca ai janta de 4.5 sau 5. Daca ai janta de 5, poti monta guma de 180/55. 190/50 este o dimensiunea foarte slaba. Editat Aprilie 27, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cattitude Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 acum am 180 pe ea... si am gasit ceva f bun pe 190...MT5.00 n se refera la latimea jentii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 janta de 5, poti pune 180/55 dar nu orice cauciuc e facut sa stea bine pe dimensiunea asta. 190/50 nu iti recomand. Nu sta deloc bine pe janta si profilul gumei in sine e slab. Defineste "f bun pe 190" te rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 cu ce te ajuta 190? Mobra mea a venit cu 190, desi cartea recomanda 180.....de cand am pus cum trebe 180 am alta mobra, manevrabilitatea e mult mai buna! Daca vrei cauciuc gros trebuia sa-ti iei chopper si ii puneai unu de 300, ca cu aia oricum nu prea cotesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cattitude Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 (editat) multumesc de raspunsuri. raman la maxim 180. nu vreau neaparat cauciuc gros...vreau cauciuc bun dimensiunile din carte nu le gasesc, uzual (sanse mai mari sa gasesc second bun) fiind 180 sunt perfect constienta ca cei care au echipat in fabrica motorul nu sunt niste diletanti Editat Aprilie 27, 2015 de cattitude Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 multumesc de raspunsuri. raman la maxim 180. nu vreau neaparat cauciuc gros...vreau cauciuc bun dimensiunile din carte nu le gasesc uzual (sanse mai mari sa gasesc second bun) fiind 180 sunt perfect constienta ca cei care au echipat in fabrica motorul nu sunt nste diletanti Dupa cum iti spuneam, putine gume 180/55 stau bine pe rim de 5. In special cauciurile sport performante: Dunlop D211, Pirelli Supercorsa de exemplu. Sa fii atenta ce SH iti cumperi. Cele mai multe nu merita sa fie cumparate. 160/60-17 nu e o dimensiune rara si poti gasi foarte usor anvelopa noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cattitude Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 (editat) metzeler? 2013 z8 am gasit un set..par bune ce ziceti? pt. noi, nu am momentan buget... Editat Aprilie 27, 2015 de cattitude Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Macar pe fata pune-ti o guma noua si aderenta. Pentru mersul pe strada, in situatii in care trebuie sa franezi puternic cu fata, intre un SH si o guma noua va fi intotdeauna mai sigura guma noua. Nu cred ca vrei sa calculezi cat te-ar costa un accident Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rekaller Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 (editat) metzeler? 2013 z8 am gasit un set..par bune ce ziceti? pt. noi, nu am momentan buget... Eu mi-am luat Metzeler Sportec M3 de curand, 950ron setul, DOT august fatza, sept. spate 2014, de pe anvelopemoto.eu Pot sincer sa spun ca au schimbat COMPLET ciclistica motocicletei , o pot inclina foarte usor, si denivelarile se simt mult mai bine, feedbackul rotilor e fenomenal, foarte predictibile, nu pot inca sa ma pronunt despre durabilitate, am inteles ca intre 10.000-13.000km evident depinde stilul de mers, sunt cauciucuri sport/supersport. Despre Z8 am inteles ca e sport/touring , sunt foarte bune pe ploaie si sunt bine cotate in rewievuri , daca ar fi sa imi pun sport/touring, michelin pilot road 4, ca raport pret calitate, consider ca sunt fara doar si poate... Uite si un performance chart mai jos sper sa te ajute http://mototirereviews.com/sport-touring-motorcycle-tire-reviews/ Editat Aprilie 27, 2015 de rekaller Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cattitude Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 multumesc tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Despre Metzeler M7 RR ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian Radu Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 o parere careva, anvelopele Dunlop Qualifier daca sunt bune? sau mai bine astept sa vina Michelin Pilot Street Radial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Salutare, Oscilez intre urmatoarele seturi de anvelope noi pt SV-ul meu: 1. Bridgestone BT016 Pro - am auzit numai de bine, l-as lua pt aderenta pe uscat, am inteles ca se descurca decent si pe ploaie 2. Bridgestone BT 023 - chiar le face bine pe toate? pretul e sensibil mai mare, totusi 3. Metzeler Z8 - testele de pe net spun ca ar fi excelente pe ploaie, dar s-ar impaca bine cu o mobra usoara ? Nu merg tare, fac pana in 5000 km/sezon in orice conditii (mai putin oras, mai mult drumuri lungi). As dori pareri de la cei care au incercat gumele astea, teoretic eu in ordinea astea le-as lua. Multumesc. Multumesc celor care au incercat sa imi dea un sfat. Pana la urma mi-am luat un set Metzeler Z8 de la Metric Motion. Sunt incantat si de promptitudinea acestui furnizor (au venit in aprox. o saptamana). Chiar sunt impresionat de anvelopele astea, nici macar noi fiind (zic unii ca au un strat de protectie alunecos) nu le-am simtit ca aluneca. Adica am facut si stoppie in regim controlat. Tinuta de drum e impecabila, motocicleta a devenit atat de manevrabila de parca as merge pe bicicleta Mai ramane sa le testez pe o ploaie serioasa, desi am inteles ca tocmai aici stralucesc. Recomand atat anvelopele (pt mers normal pe strada) cat si furnizorul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Yeap, you gotta trust the rubber! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Multumesc celor care au incercat sa imi dea un sfat. Pana la urma mi-am luat un set Metzeler Z8 de la Metric Motion. Sunt incantat si de promptitudinea acestui furnizor (au venit in aprox. o saptamana). Chiar sunt impresionat de anvelopele astea, nici macar noi fiind (zic unii ca au un strat de protectie alunecos) nu le-am simtit ca aluneca. Adica am facut si stoppie in regim controlat. Tinuta de drum e impecabila, motocicleta a devenit atat de manevrabila de parca as merge pe bicicleta Mai ramane sa le testez pe o ploaie serioasa, desi am inteles ca tocmai aici stralucesc. Recomand atat anvelopele (pt mers normal pe strada) cat si furnizorul! Cu ce anvelope ai mers pana cum si cate seturi noi ai avut pe motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.