Sari la conținut

Honda Crosstourer


Postări Recomandate

Vax, asa si Renault castiga la F1...

Singura diferenta e ca la F1 nu concureaza cu Renault Negan sau Laguna, insa in Dakar 950 Adv a castigat, iar modelul care se vinde pt public este aproape identic cu cel din Dakar. Au modificat foarte putin, au scos rezervorul din spate si inca ceva modificari minore sa fie mai confortabil la drum lung.

 

Nu va luati KTM ca nu sunt fiabile in 3 ani jumate am cheltuit deja 150 de euro pe reparatii si acum trebuie sa cheltui inca undeva intre 30 -50 euro.

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 538
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

KTM este net superior GS-urilor, nu trebuie sa dovedeasca absolut nimic este 75% enduro 25 % strada.............normal ca nu le-a convenit sa faca o pomana de 30.000 euro pentru Longway Round, cand ei oricum vand motociclete de profil nu vand motociclete WANNA BE gen GS sau ST sau CT sau fostul Varadero cum le zic eu nakedbike-uri de teren.

KTM-ul are clientela lui si va avea clientela lui intotdeuna, pentru ca face motociclete care se deosebesc fata de restul, si care nu pot fi apreciate de toti, pentru ca nu se adreseaza tuturor.

Naked bike-urile astea de teren sunt perfecte pentru tara noastra, ideale DAR daca vrei sa te distrezi pe enduro si sti cum sa o faci............KTM-ul este singura optiune care iti permite sa mergi pe autostrada si apoi iti permite sa sari pe offroad sau sa abuzezi. Ce spun eu acum o sa fie inteles numai de cei care mai fac enduro.......sunt sigur.

 

Pune pe off road un 990 Adventure R si pune un 1200 GS :lol: persifleaza BMW-ul si cand sta pe loc.

 

http://www.youtube.c...h?v=nKYryaPurWU

 

 

Crosstourer-ul le impaca pe ambele asa de bine? Sau GS ST si ce o mai fi............ Nu cred.

 

 

Poate din punctul tau de vedere "KTM-ul este net superior GS-urilor"!

Cei de la KTM au avut o alta parere ...!

Raspunsul este specificat aici: http://www.youtube.c...&feature=relmfu - minutele 5:30, 6:38 si in special de la minutul 6:56.

Evident, dupa reactia lui Ewan, teama celor de la KTM a fost ca ... nu pot face fata aventurii - desi ofereau un model adventure!

 

Pomana de 30000 de euro de care vorbesti tu, este ca marcarea unui gol intr-o finala de campionat european / mondial: marcatorului ii creste cota instantaneu!

Deh, KTM-ul a ratat acea ocazie ...!

 

Poate ne spui si noua unde si cat ai abuzat tu de KTM - specifica te rog si modelul - pe offroad, astfel incat afirmi ca "este singura optiune"?!

 

Si ca sa nu mai cazi pe spate, compara un 990 Adventure R cu R 1200GS Adventure - asta ca sa vorbim de aceeasi clasa - sa vedem, care pe care persifleaza ...! Poti chiar sa le asezi unul langa celalalt - eventual fa o poza si posteaz-o, asa ... sa vedem si noi cam cum sta situatia!

 

Au la Bavaria Adventure de test, il poti incerca si tu - doar asa, ca sa vorbesti in cunostinta de cauza.

 

In final o poza cu un Adventure - FIECARE INTELEGE CE VREA DIN EA!

 

Iar Land Rover Defender e mult mai bun in teren accidentat decat un BMW X5! Mama, v-am facut in sange, niciunul nu stiati asta, pun pariu! :smoke:

 

 

Comparatia nu-si are rost - compari un offroader cu un suv ...!

 

... Land Rover - in special Defenderul - "the best 4x4x4"!

post-4731-0-83976100-1336729845_thumb.jpg

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Si ca sa nu mai cazi pe spate, compara un 990 Adventure R cu R 1200GS Adventure

 

Pe langa off-topic, nu sunt comparabile direct; alta clasa de motor, roata de 19/21", cardan/lant etc etc. Parerea mea ca nu are rost discutia asta, se orienteaza catre clienti diferiti.

 

 

Comparatia nu-si are rost - compari un offroader cu un suv ...!

 

... Land Rover - in special Defenderul - "the best 4x4x4"!

 

Ce am scris eu era in gluma, cred ca oricine s-a prins de asta, tocmai asta era ideea, exact ce am scris si eu un rand mai sus!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe langa off-topic, nu sunt comparabile direct; alta clasa de motor, roata de 19/21", cardan/lant etc etc. Parerea mea ca nu are rost discutia asta, se orienteaza catre clienti diferiti.

EXACT, SUNT TOTAL DE ACORD

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singura diferenta e ca la F1 nu concureaza cu Renault Negan sau Laguna, insa in Dakar 950 Adv a castigat, iar modelul care se vinde pt public este aproape identic cu cel din Dakar. Au modificat foarte putin, au scos rezervorul din spate si inca ceva modificari minore sa fie mai confortabil la drum lung.

 

Nu va luati KTM ca nu sunt fiabile in 3 ani jumate am cheltuit deja 150 de euro pe reparatii si acum trebuie sa cheltui inca undeva intre 30 -50 euro.

 

o

stiam ca la dakar mergeau cu modelul de 690 nicidecum cu 950, se pare ca trebe sa mai aprofundez. sau?! :unsure:

 

inseamna ca aia de la yamaha de aia nu tin ritmul ca merg cu motorase de 450...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o

stiam ca la dakar mergeau cu modelul de 690 nicidecum cu 950, se pare ca trebe sa mai aprofundez. sau?! :unsure:

 

inseamna ca aia de la yamaha de aia nu tin ritmul ca merg cu motorase de 450...

Champion Fabrizio Meoni's (RIP) bike, 2001, 653cc, factory KTM LC4 660R

 

Another bike of the champion Meoni, Dakar 2002, 942cc, 2-cylinder, factory KTM LC8 950R

 

nu am reusit sa pun in ordine pozele, ultima e 660 primele 942cc

post-26723-0-74980400-1336732665_thumb.jpg

post-26723-0-83066100-1336732677_thumb.jpg

post-26723-0-82311200-1336732697_thumb.jpg

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o

stiam ca la dakar mergeau cu modelul de 690 nicidecum cu 950, se pare ca trebe sa mai aprofundez. sau?! :unsure:

 

inseamna ca aia de la yamaha de aia nu tin ritmul ca merg cu motorase de 450...

 

Desi offtopic o sa lamuresc... Da, Meoni a concurat si castigat cu LC8 - derivat din SE... dar deja era vremea in care derivat inseamna radical schimbat... Nu mai era vremea in care se concura cu motorete aproape stock.

 

LC8 nu e in aceeasi clasa cu CT si restul - n-au sens comparatiile... hai sa ramanem on topic, sa se faca unul de X vs Y vs Z vs T / pareri si certuri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acuma caut niste poze cu Meoni sa vad si eu cu ochii mei un barbat ce poate stapani motoreta ca asta in conditiile alea...

 

scuze de Off. Mersi de intelegere.

 

 

 

se pare ca nu. sau la accident pilota altceva?! :rose:

Editat de Sergiu_KB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acuma caut niste poze cu Meoni sa vad si eu cu ochii mei un barbat ce poate stapani motoreta ca asta in conditiile alea...

 

scuze de Off. Mersi de intelegere.

 

se pare ca nu. sau la accident pilota altceva?! :rose:

 

in 2005 a concurat pe 660R

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acuma caut niste poze cu Meoni sa vad si eu cu ochii mei un barbat ce poate stapani motoreta ca asta in conditiile alea...

 

scuze de Off. Mersi de intelegere.

 

 

 

se pare ca nu. sau la accident pilota altceva?! :rose:

Oricum nu asta era ideea, nu vrea sa ma dau tare ca am 950 sau sa apar firma KTM, dar ma enerveaza cand unii pur si simplu nu au incercat in viata lor un LC8 si spun ca nu e bun pt off, toti jurnalistii care teseaza motoarele sunt de aceeasi parere ca LC8-ul e cel mai orientat pt Off din clasa "MARE". E adevarat ca trebuie sa stii sa te dai un pic ca sa-l controlezi bine pe off, eu pana in ziua de azi dau cate o tranta de abia ma pot ridica. Mototrul poate mult mai mult decat scot eu din el.

 

Ride Safe!

 

 

ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ca sa nu mai cazi pe spate, compara un 990 Adventure R cu R 1200GS Adventure - asta ca sa vorbim de aceeasi clasa.

Dupa atatia ani de cand ambele modele se afla pe piata cred ca orcine si-ar fi dat seama ca nu e deloc aceeasi clasa. Ca sa simplific foarte mult, e vorba de enduro-adventure vs adventure-enduro. Ambele au segmentul lor. Crosstourer si GS ,da se poate spune ca-s in aceeasi clasa (impreuna cu altii). De altfel numele de Crosstourer parca se potriveste cel mai bine clasei din care fac parte toate 1200-ele astea. Cine stie, poate alegerea numelui se va fi dovedit inspirata pentru Honda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singura diferenta e ca la F1 nu concureaza cu Renault Negan sau Laguna, insa in Dakar 950 Adv a castigat, iar modelul care se vinde pt public este aproape identic cu cel din Dakar. Au modificat foarte putin, au scos rezervorul din spate si inca ceva modificari minore sa fie mai confortabil la drum lung.

 

Nu va luati KTM ca nu sunt fiabile in 3 ani jumate am cheltuit deja 150 de euro pe reparatii si acum trebuie sa cheltui inca undeva intre 30 -50 euro.

Am vazut ca ai facut o excursie superba prin Padis, Apuseni. Vor avea ocazia si cei care vin la BMW Camp. Sper sa ne vedem si anul acesta la KTMeet :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum nu asta era ideea, nu vrea sa ma dau tare ca am 950 sau sa apar firma KTM, dar ma enerveaza cand unii pur si simplu nu au incercat in viata lor un LC8 si spun ca nu e bun pt off, toti jurnalistii care teseaza motoarele sunt de aceeasi parere ca LC8-ul e cel mai orientat pt Off din clasa "MARE". E adevarat ca trebuie sa stii sa te dai un pic ca sa-l controlezi bine pe off, eu pana in ziua de azi dau cate o tranta de abia ma pot ridica. Mototrul poate mult mai mult decat scot eu din el.

 

Ride Safe!

 

 

ride Safe!

 

Cand am cumparat v-stromul aveam impresia ca este enduro ... sau ca se incadreaza in clasa asta adventure :D gluma a tinut pana m-am urcat pe KTM 950 Adventure S si acum regret ziua aia :)) De atunci v-stromul este o motocicleta touring cu usoare valente sport si care merge bine pe drumuri proaste, drumuri de tara sau de pamant (sa fie drum/poteca mai lata) ca o folosesc eu ca un dobitoc ce sunt pe camp, pe deal, sau prin cine stie ce vagaune nu inseamna ca producatorul a luat asta in calcul cand a proiectat-o.

Pe 1200 gs adventure m-am urcat simtindu-ma ca musulmanu la mecca tot respectul pentru masina asta clar peste v-strom nu incape indoiala ca putere, frane(dementiale), sunet motor. Insa, la fel ca si a mea nu e enduro. Ok are suspensii lungi parca plutesti pe strada si drumuri proaste btw nush cum dracu au reusit da parca roata aia de fata e de la alte motocicleta :D parca esti pe un "norisor de puf" :D Nu e de mine acum si nu ma vad pe asa ceva deocamdata. Pe de alta parte daca as avea un gs mi-ar sta gandul sa-mi iau si o motocicleta de enduro cum imi sta in cap si acum. In schimb daca as avea KTM-ul nu mi-ar mai trebui altceva ala chiar le imbina pe toate onorabil as putea spune. Ranjesti fasolea-n casca de fiecare daca cand esti pe ea, geniala motocicleta chiar daca are si ea multe minusuri.

btw honda asta are cel mai fain motor dintre toate 4V :grinbandit:

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdane nu te mai agita nu vezi ca le este pur si simplu teama la Bemvisti ? :yikes:

Topicul deschis de cine ? Un BMW-ist ... primele reply-uri ? Majoritatea BMW-isti ... ei intreba , ei raspund (criticind binenteles ) ... ma faceti sa rad fratilor ... acceptati ca nu sunteti singuri pe lume si mai ales : NU SUNTE-TI CEI MAI BUNI !!! :blbl:

 

Sa avem drumuri bune ca incapem toti ... :cheers:

 

In primul rand as vrea sa intreb [ca sa stiu pe viitor] avand in vedere ca am un BMW [sa-mi fie rusine] ce topicuri am voie sa deschid ..acum imi cer scuze daca nu aveam voie sa-l deschid pe asta n-am stiut si in regulamentul forumului nu am vazut interdictii speciale pt posesorii de BMW.

 

Acuma inteleg ca daca ai un BMW automat esti BMW-ist nu ?? Asfalt uscat iti doresc hondacule !!!

 

Bogdane mai ai si tu grija ce zici ca minionii astia ai tai nu inteleg mai nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

btw honda asta are cel mai fain motor dintre toate 4V :grinbandit:

E luat de pe VFR. Am condus vfr-ul de 800 v-tech 2003 care are 4 valve/cilindru si pana la 6800 de ture pt economie merg doar 2 supape, iar de la 6800 de ture intra toate supapele in functiune si isi ia zborul, se schimba si sunetul, trage ca dracu si nu e brutal, o minunatie, probabil la fel trebuie sa fie si CT-ul :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti un om care isi iubeste motocicleta foarte mult :cheers: ( ceea ce este de inteles CORECT? ) Un om pasionat ( prea mult de sigla BMW ) de motociclete, dar iti zic Vlad ca daca ai fi facut enduro putin, ai privi cu alti ochi segementul enduro touring. Unu care a facut enduro se gandeste la enduro-touring ca la o motocicleta care pe langa saritori rauri munti dealuri mlastini , mai poate merge si pe drum asfaltat fara sa te doara poponeata. Cei care nu au facut enduro probabil ca le vad ca pe niste motociclete care pot lua o groapa sau care pot urca o bordura la relanti.........da enduro touring domne.

 

Eu unul sincer nu inteleg ce are in plus un R 12 GS fata de R 12 R in afara de 3-4 cm in plus la suspensii sau ce are o Crosstourer in plus fata de o CB 1000 F sau ce are in plus o Yamaha ST fata de un FZ 1/TDM 900. Diferentele sunt extrem de mici, mult prea mici ca ele sa poata intra in categoria ENDURO - touring. Mai mult dau a Scrambler-uri .

Honda Africa Twin da enduro-touring Tenere 660 da enduro-touring ,KTM 990 Adventure DA enduro-touring, un pic tras de par poate intra si BMW F 800 GS desi pare mai mult adaptat pentru off road si atat.

 

In principiu desi in mare sunt de acord cu tine cred ca esti un pic cam radical. Da KTM-ul 990 este alta clasa sau mai bine zis e in clasa lui dar diferente intre 1200 GS si 1200 R sunt si sunt destul de mari desi daca te gandesti la segmentul asta ca Adventure poti sa faci comparatie intre 1200GSA care are curse mai generoase la suspensii si daca ai facut enduro probabil ca stii ca asta e cel m ai important lucru pe teren .

 

Despre F800GS iti zic ca posesor ca nu e asa de orientat spre off cum pare. Dupa ce l-am modificat destul de mult pe al meu am ajuns la concluzia ca pt a merge deadevaratelea in teren cu el ar trebui sa-i schimb suspensiile si daca pt spate am gasit niste aftermarketuri bune spre foarte bune pt fata nu imi ramane decat solutia de a gasi o furca de KTM .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre F800GS iti zic ca posesor ca nu e asa de orientat spre off cum pare. Dupa ce l-am modificat destul de mult pe al meu am ajuns la concluzia ca pt a merge deadevaratelea in teren cu el ar trebui sa-i schimb suspensiile si daca pt spate am gasit niste aftermarketuri bune spre foarte bune pt fata nu imi ramane decat solutia de a gasi o furca de KTM .

De ce nu il vinzi si sa-ti iei un KTM 950 sau 990, nu vorbesc la misto, daca faci mai mult enduro si mai ales ca ai mai bagat atitia bani in modificari. Singurul inconvenient la KTM la drum lung e saua cam ingusta, dar aia se rezolva usor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa atatia ani de cand ambele modele se afla pe piata cred ca orcine si-ar fi dat seama ca nu e deloc aceeasi clasa. Ca sa simplific foarte mult, e vorba de enduro-adventure vs adventure-enduro. Ambele au segmentul lor. Crosstourer si GS ,da se poate spune ca-s in aceeasi clasa (impreuna cu altii). De altfel numele de Crosstourer parca se potriveste cel mai bine clasei din care fac parte toate 1200-ele astea. Cine stie, poate alegerea numelui se va fi dovedit inspirata pentru Honda.

 

Asa cum 990/950 si 1200GS/GSA nu sunt in aceeasi clasa exact la fel CROSSDRESERUL nu e in aceasi clasa cu GS-urile. In primul rand ca asa zum a zis un antevorbitor e doar un scuter mare si GREU si de atatea "valente enduro" nu au dat nici macar cursa la suspensii desi [zicea un amic ca sa nu se faca de ras] ..desi cat puteau sa se mai faca de ras in plus?

 

Si ca tot a facut mai devreme cineva o paralela cu Landrover Scuterul de la Honda e ca Discovery Sport a plecat de la un concept 4x4 dar nu poate trece nici macar o bordura ca are gara la sol 5 cm si se face varza pe dedesubt dar cand il vezi pe strada daca te uiti la el in viteza ai impresia ca ai vazut un 4x4.

 

De ce nu il vinzi si sa-ti iei un KTM 950 sau 990, nu vorbesc la misto, daca faci mai mult enduro si mai ales ca ai mai bagat atitia bani in modificari. Singurul inconvenient la KTM la drum lung e saua cam ingusta, dar aia se rezolva usor

 

Poate am fost un pic cam radical ma gandesc acum retrospectiv.

 

Motive pt care am ales F800GS

 

1 Sunt mic de inaltime si 800 are inaltime la sa semnificativ mai mica fata de 990 R

2 800 e semnificativ mai usoara si cand o ridici de pe jos conteaza kilogramele alea diferenta direct proportional cu numarul de ridicari pe tura . Adica daca o salti odata de 2 ori nu-i bai dar cand e o tura mai tehnica/tare si o ridici de peste 10 ori de pe jos incepi sa-ti doresti sa aiba mobra max 100kg.

3 Fiabilitatea . Nu vreau sa fiu inteles gresit motorul de pe 990/950 e super tare dar in ansamblu la KTM fiabilitatea a ramas o problema. Adica mereu ai cate ceva de facut la ea.

4 Autonomie/Consum/greutate [din nou] Ktm-ul e cam setos din fire asta inseamna ca tre sa cari dupa tine mai mult gaz ca sa faci fata distractiei.

5 990R nu are ABS

 

Cam astea ar fi in mare motivele pt care am ales 800-le ..nu imi pare rau sunt multumit cu mobra pe care o am insa pur si simplu nu inteleg anumite tampenii pe care le fac cei de la BMW [as nota aici ca nu sunt singurii HONDA i-au luat de departe cu CrossDreserul]. KTM-ul 990 e mobra foarte misto si singura in clasa ei, dacacei de la KTM o sa scoata un 800 bicilindru usurel si care eventual sa nu consume asa mult .... ma fac portocaliu [si promit sa intreb de la inceput care sunt restrictiile pe forum pt posesorii de KTM].

 

 

Referitor la saua ingusta si la F800GS e cam la fel . De altfel este una din "bubele" cunoscute ale modelului. Mai bine zis stiam de cand am luat mobra ca trebuie sa ma ingrijesc de anumite aspecte parbriz [ala stoc e un surplus de plastic si o gluma sinistra, Scut idem. jantele sunt slabe si saua insuportabila la drum lung ..la acest ultim capitol ori am eu fundul tare ori sunt altii sensibili pt ca eu pana pe la 700~800 km pe zi o suport]

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

O gasesti la Honda pe bd Expozitiei.

 

in Cluj nu este bulevardul asta:). cand oi ajunge prin Bucuresti oi trece.

 

Am scris un mail celor de la Honda, sa intreb pe cand vor avea Drive Days sa ma sune, si cica nu au ca sunt noi dealeri, ca inainte era altcineva si inca nu au bugetat asa ceva. Ca imi multumesc ca sunt client honda, da prin Cluj nu au nici un motor. Acuma, fiind dealer noi, mai avem rabdare cu ei. da eu chiar vreau sa ma dau cu una. de vazut am vazut, da aia nu se pune. trebuie incercata.

cred ca nici aia din showroom de la Buc nu e de dat. e doar de expo.

ma gandeam ca e cineva cine are si poate il gasesc pe la vreo intalnire.

 

Pe mobile, e pe la 9900 de euro, dupa returnarea de tva. ceea ce e foarte bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in Cluj nu este bulevardul asta:). cand oi ajunge prin Bucuresti oi trece.

 

Am scris un mail celor de la Honda, sa intreb pe cand vor avea Drive Days sa ma sune, si cica nu au ca sunt noi dealeri, ca inainte era altcineva si inca nu au bugetat asa ceva. Ca imi multumesc ca sunt client honda, da prin Cluj nu au nici un motor. Acuma, fiind dealer noi, mai avem rabdare cu ei. da eu chiar vreau sa ma dau cu una. de vazut am vazut, da aia nu se pune. trebuie incercata.

cred ca nici aia din showroom de la Buc nu e de dat. e doar de expo.

ma gandeam ca e cineva cine are si poate il gasesc pe la vreo intalnire.

 

Pe mobile, e pe la 9900 de euro, dupa returnarea de tva. ceea ce e foarte bine.

 

 

Maine ne soseste jucaria...din pacate e de showroom...nu de drive-test.

 

Sper sa avem una si la drive-test in curand...sau un "open days' organizat de HONDA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RAHAT !!!

la salon am vb cu dl. Troia si a zis ca nu e nimic de drive test iar pe aici pe forum am vazut ca un vanzator face drive test fara nici o intentie de cumparare... Cum naiba vrei sa vinzi cand tu faci drive test cu vanzatorii si nu cu clientii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RAHAT !!!

la salon am vb cu dl. Troia si a zis ca nu e nimic de drive test iar pe aici pe forum am vazut ca un vanzator face drive test fara nici o intentie de cumparare... Cum naiba vrei sa vinzi cand tu faci drive test cu vanzatorii si nu cu clientii?

 

eu zic sa mai avem un pic rabdare.

din cate am inteles s-a schimbat importatorul, si pana isi intra in mana mai dureaza. intotdeauna in viata, inceputurile sunt grele.

mai important e ca noi sa ii sustinem, sa se intareasca si sa existe si in Romania o retea de distributie Honda.

nu e pacat, ca mai vad pe aici ca merg oamenii prin Ungaria si alte parti? hai sa le dam o sansa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...