Cavaleru Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 tot super tenere mi-as lua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 tot super tenere mi-as lua Ai arata ca un purice pe un Saint-Bernard Eu asa arat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 Ai arata ca un purice pe un Saint-Bernard Eu asa arat asta ar fi ultima mea grija ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 http://www.moto.it/EICMA/nuovo-honda-crosstourer.html Se ascute concurenta! Cu 130 de cai si 126 nm suna interesant! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 (editat) Mai mult ca sigur apare la salonul moto de la Milano, asa ca saptamana viitoere aflam mai multe. Cel putin pana acum arata bine si promite mult. Interesante vor fi franele, ABS-ul, TC-ul si bineinteles suspensia.Cum Honda a inceput din nou sa existe la noi, pana in primavara, poate o vedem in viu! Editat Noiembrie 8, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clau_C Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Arata fix asa .... !!! Ca aspect e mai mult decat ma asteptam. La o prima vedere e foarte interesanta, dezamageste greutatea (275kg) si e de vazut ...pretul! Enjoy: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Abia astept sa apara si dupa vreo 5-7 ani o sa mi-l cumpar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 ha ahhahaha 275kg ce pana mea au facut frate au turnat plumb sa fie stabila ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 ha ahhahaha 275kg ce pana mea au facut frate au turnat plumb sa fie stabila ? Cam asta este directia. Cea mai usoara in categorie ramane deocamdata GS-ul, dar dupa ce va trece pe apa sigur se va ingrasa.Important nu este insa greutatea in sine, ci unde este plasata. Daca centrul de greutate este jos, 10-15 kg in plus nu conteaza. ST-ul, mie si celor cativa prieteni care l-au incalecat ni s-a parut mai usor decat V-Stromul sau GS-ul, desi pe cantar atarna mai greu. Categoria enduro turing mare se largeste cu tot mai multe modele. Competitia a ajuns si aici si este din ce in ce mai ascutita. De castigat au toti. Stelvio s-a inbunatatit deja, urmeaza BMW-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 (editat) ha ahhahaha 275kg ce pana mea au facut frate au turnat plumb sa fie stabila ? Motorul V4 Vad ca Honda are "talentul" de a face motoare grele pentru touring, a se vedea Varadero Editat Noiembrie 9, 2011 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 Motorul V4 Vad ca Honda are "talentul" de a face motoare grele pentru touring, a se vedea Varadero La fel orice producator. Vezi greutatea unui R1200GS Adv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clau_C Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 (editat) Mai multe informatii aici: http://www.honda-at-eicma.com/ Gasiti si celelalte 2 motociclete surori NC700S si NC700X; interesante amandoua mai ales prin prisma consumului redus de combustibil: 3.58 L/100km declarat in cazul NC700X !!! Acum sigur ca acest consum vine de la "doar" 51 Cp ! Ramane de discutat daca e suficient sau nu, insa eu gasesc aceasta reorientare a Honda spre consum redus binevenita si adaptata realitatii. Editat Noiembrie 9, 2011 de Clau_C Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 Nu e cam scurta? Incape juma de pasager in spate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 La fel orice producator. Vezi greutatea unui R1200GS Adv. Care e ideea cu Adv?? Intreb asta pt. ca am vazut permanent o tendinta (ca sa nu spun obsesie) de a compara si vorbi mereu cu/despre GS Adventure si nu cu/despre GS simplu cum ar fi normal. ADV este "doar" o varianta "tunata" a lui GS, care a aparut la 2-3 ani dupa GS (1200). Mai ales ca im cazul de fata era vorba de greutate, si este vorba de greutatea "gata de drum", cu plinurile facute; ADV are cateva kg bune in plus fata de GS in primul rand datorita celor 10L din rezervor, apoi toate "fiarele" gen crash bar pt cilindri, crashbar pt rezervor, protectii cilindri, portbagaj etc. In cazul de fata, cele 275kg banuiesc ca se refera la greutatea basic a lui Crosstourer (de ce ar fi altfel?) asadar, comparatia trebuie facuta cu GS simplu. Asa cum am mai spus, dupa parerea mea ADV momentan nu are concurent direct dpdv conceptual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 Asa cum am mai spus, dupa parerea mea ADV momentan nu are concurent direct dpdv conceptual. Asa fara concurenta tot trage sa moara. Peste un an sau doi va fi aruncat la gunoi de BMW in schimbul celui pe apa. Pana atunci concurenta nu sta pe loc. Deja au parut multe noutati si probabil vor mai sosi cateva. GS-ul nu mai este singur pe piata si abia acum pot fi facute comparatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 Asa fara concurenta tot trage sa moara. Peste un an sau doi va fi aruncat la gunoi de BMW in schimbul celui pe apa. Pana atunci concurenta nu sta pe loc. Deja au parut multe noutati si probabil vor mai sosi cateva. GS-ul nu mai este singur pe piata si abia acum pot fi facute comparatii. http://www.moto.it/news/mercato-a-ottobre-4-bmw-ai-primi-5-posti-tra-moto.html Ia uite cum trage sa moara saracu'! Locul 3 pe luna octombrie cu 103 buc vandute( GS-locul 2-134 buc,ST-locul 43-23 buc,V-Strom locul 1 ) Ianuarie-Octombrie 2011 GSA locul 5 cu 1507 buc vandute (GS-locul 1 cu 3275 buc vandute,ST-lucul 29 cu 756 buc vandute) Si asta in Italia,care-i cea mai mare piata moto din Europa! Ideea e alta,nu putem vorbi deschis despre motoarele astea fara sa ni le laudam pe ale noastre! Nu mor caii cand vor cainii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 Si manelele sunt cel mai vandut produs din piata muzicala si asta nu ma va face niciodata sa le ascult. ST-ul s-a vandut mai slab nu pt ca nu au existat cereri, ci pt ca nu au putut fi fabricate dupa dezorganizarea productiei, in Japonia, dupa tzunami. Perioada de asteptare intre avans si livrare a fost mai mare de 6 luni, in SUA chiar 9 luni. 2012 va fi anul schimbarii si nu numai pt ca exista ST-ul, ci si pt ca au aparut Honda si Tryumph pe scena cu super motoare. Privindu-le pe astea din urma, GS-ul pare din epoca motoarelor cu abur! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 Si manelele sunt cel mai vandut produs din piata muzicala si asta nu ma va face niciodata sa le ascult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 Si manelele sunt cel mai vandut produs din piata muzicala si asta nu ma va face niciodata sa le ascult. ST-ul s-a vandut mai slab nu pt ca nu au existat cereri, ci pt ca nu au putut fi fabricate dupa dezorganizarea productiei, in Japonia, dupa tzunami. Perioada de asteptare intre avans si livrare a fost mai mare de 6 luni, in SUA chiar 9 luni. 2012 va fi anul schimbarii si nu numai pt ca exista ST-ul, ci si pt ca au aparut Honda si Tryumph pe scena cu super motoare. Privindu-le pe astea din urma, GS-ul pare din epoca motoarelor cu abur! asta ma ardea la buci...aburul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nos66 Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 Nu stiu ce are HONDA dar tot ce a scos modele sunt pe sufletul meu . BRAVO LOR . Zic eu parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 (editat) La ce solutii tehnice inglobeaza, mie mi se pare extrem de supla. Aduce mai mult cu 800 GS, nu cu balenele din clasa mare... Editat Noiembrie 10, 2011 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 (editat) Imi place cum arata acest model. Ar fi frumos din partea lor sa aiba de fabrica (macar optional) un crash cage, un scut de motor metalic si o protectie pentru radiator. Imi place ca au montat etrierul spate sus si nu jos, sub bascula monobrat cum era la VFR. Cu toate astea mai e un etrier micut jos care habar n-am ce vrea sa insemne.... Suspensia spate e full reglabila. Fata pare sa fie reglabila doar pe revenire. Specificatiile zic ca e full reglabila si fata. Cadrul de aluminiu este ok chiar si pe offroad. Motocicletele de cross de ultima generatie au astfel de sasiuri. Editat Noiembrie 10, 2011 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Pare supla si compacta, dar adevarata statura se va vedea alaturi de celelalte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Se pare ca o sa fie cu cutie automata cum se zvonea, nu vad ambreiaj pe nicaieri....poate iese in 2 variante de cutie? altfel NU NU NU . Ca design nu ma atrage (dupa ce am avut TA si AT si planuiam Varadero) dar chestie de gusturi aici (turometrul ala e oribil iar partea de faruri nu mi place) Fata de modelu concept de anu trecut pare mai OK, si mai supla dar sa vedem cum e cand te urci pe ea Asteptam cu nerabdare data lansarii, preturi, echipari etc. si test drive Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Ce n-a incaput in postul lui @vis-a-vis gasiti aici: http://www.mcnews.com.au/2012_Bikes/Honda/CrossTourer/Honda_CrossTourer_Images/ Parbriz inaltat, cutii, crash bar, cric central, proiectoare si cam atat: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.