Sari la conținut

Transalp Vs F 650?


Pelerinul
 Share

Postări Recomandate

Vizitator CristiBoroi
Stai asa, ca n-am nimic cu tine :wacko: Mi se parea un pic cuidat modul in care e pusa problema si cum e exclus din comparatii fix competitorul direct al F650ului. Dar presupun ca exista gusturi si preferinte, nu? :(

 

Uite, sa nu zici ca sunt baiat rau: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...994-183198.html - ieftinel pentru un TA, grija mare sa nu fie cu probleme, poate ai totusi bafta cu el :blink:

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 123
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

no servus calaretilor!

io am un F 650 GS DAKAR din 2005 de vanzare ..... faceti-mi o oferta care nu o pot refuza si e ca si vanduta(asta comparativ cu preturile care se practica pe piata pt un motor ca asta - desigur cu ceva sub, sa nu mi se spuna ca-s ovrei)(anul asta muncesc in afara tarii si nu am cum sa-l iau cu mine... mi-e mila sa-l las singurel)

RIDE FOR FUN

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Am citit si eu cateva comentarii, nu intru sa postez decat daca am ceva de spus, asa ca:

1. pt noile modele BMW exista si 650 si 800 gs (ambele au acelasi motor, difera la alte chestii, vizitati site-ul BMW)

2. nu exista comparatie intre BMW 650 gs monocilindru si Transalpt 650 V, sunt din alte lumi - Transalpul castiga detasat. Desi pe teste pare ca BMW-ul castiga pa demaraj si manevrabilitate , sincer, dupa ce le-am testat, nu prea cred (Motoarele pe injectie nu mai au acelai zvanc). BMW-ul este o alegere a oamenilor scunzi pt inceput, atata tot

3. Dupa cum arata 800 gs, cred ca ar putea fi o concurenta, dar nu si la bani (avantaj mare Transalp)

4. Avantaj Transalp, este faptul ca se coporta f bine pe touring, dar si pe offroad gen Transalpina (facut, si la acceasi viteza cu un Dakar de la BMW, nu vreau sa stiu cum ii era fundul, ca venise tot din Buc).

 

Prin urmare, va rog reconsiderati opinia pt BMW 650 gs, el este doar de oras si offroad-uri mici daca vreti sa aveti confort cat de cat. Transalpul e mai greu si mai inalt dar mult mai confortabil si performant.

 

 

lasa-ma sa inteleg, tu compari F800gs cu transalp ? in ce film ? :P

 

este foarte adevarat ca TA e cu mult mai confortabil si mai touring decat f650-ul, dar de la asta pana la F800 e cale lunga si scumpa..

 

 

 

bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 months later...

Seara buna!

Ma roade rau sa-mi pun (in calitate de "first-timer) popoul intr-o sa, dar mai intai trebuie neaparat sa lamuresc cateva probleme.

Pentru care , cu adanca plecaciune, va rog sa ma ajutati cu niste raspunsuri:

1. Ce diferente sunt in exploatare intre monocilindre si bicilindre? Vibratiile de la mono se resimt in sa si in ghidon? Si daca merg prin padure, mai conteaza vibratiile generate de motor, nu le "acopera" cele date de suspensii? Sunt chiar atat de deranjante pe cat am inteles de la "dusmanii" monocilindrelor?

2. Ca si cuplu n-am inteles mare lucru din grafice, adica diferentele nu mi s-au parut "flagrante". Asadar, care din cele doua are "zvacul" mai bun, sa zicem, pentru cazul depasirii unui tir pe serpentine, in conditiile incarcaturii maxime (pasager, bagaje)?

3. Costurile de intretinere/reparatie sunt mai mari la monocilindru sau la motorul cu 2 cilindri? Aceeasi dilema cu privire la brand: BMW sau Honda? Consumul de carburant inteleg ca e cam acelasi, catre 5l/100km? (desi pe spritmonitor am vazut ca peste 25 de f-uri consuma sub 4l/100km)

4. Durata de exploatare maxima a unui motor difera in functie de nr de cilindri? Cam care este, in medie, aceasta?

5. In calitate de incepator complet nepriceput la mobre in general, cum sa procedez, sa ma duc s-o aduc din Ita, Ger, mizand pe seriozitatea "proverbiala" dar nu neaparat verificata a strainilor, sau sa caut in tara un "meserias" si sa ma duc prin targuri cu el, cu toate ca preturile sunt cu cel putin 500euro mai mari la modele echivalente gata aduse?

 

De la ce pleaca aceste intrebari:

- buget 1500-2000 euro, de preferat inclusiv accesorii;

- destinatie:a) plimbat cei cca 180 cm si cele aprox.85kg personale, preponderent pe dealuri, drumuri forestiere, partial (30-50%) cu pasager (recte - nevasta=cca 45kg) si bagaje aferente;

b)evident, fuga de politie cand raman fara permisul cat.B :blink: ;

c) cel mult 5-10% din cazuri situatii de "dat o fuga" prin oras dupa mici cumparaturi.

 

Cu multumiri anticipate, ma-nclin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara buna!

Ma roade rau sa-mi pun (in calitate de "first-timer) popoul intr-o sa, dar mai intai trebuie neaparat sa lamuresc cateva probleme.

Pentru care , cu adanca plecaciune, va rog sa ma ajutati cu niste raspunsuri:

1. Ce diferente sunt in exploatare intre monocilindre si bicilindre? ...

2. Ca si cuplu n-am inteles mare lucru din grafice, adica diferentele nu mi s-au parut "flagrante". ....

3. Costurile de intretinere/reparatie sunt mai mari la monocilindru sau la motorul cu 2 cilindri? .....

4. Durata de exploatare maxima a unui motor difera in functie de nr de cilindri?

5. In calitate de incepator complet nepriceput la mobre in general, cum sa procedez, sa ma duc s-o aduc din Ita, Ger, ....

 

De la ce pleaca aceste intrebari:

- buget 1500-2000 euro, de preferat inclusiv accesorii;

- destinatie:a) plimbat cei cca 180 cm si cele aprox.85kg personale, preponderent pe dealuri, drumuri forestiere, partial (30-50%) cu pasager (recte - nevasta=cca 45kg) si bagaje aferente;

b)evident, fuga de politie cand raman fara permisul cat.B :blink: ;

c) cel mult 5-10% din cazuri situatii de "dat o fuga" prin oras dupa mici cumparaturi.

 

Cu multumiri anticipate, ma-nclin.

 

Ca posesor de F650 GS iti spun si eu parerea mea.

Cind mi-am luat -o eram "foarte" incepator (adica abia imi luasem permisul, nu aveam nici un prieten motociclist, prietenii motociclisti mi i-am facut ulterior incepind cu intilinirile de la Arc). Atunci am luat contact cu BMW f650 GS si Honda Transalp. Oricum acestea doua au fost finalistele in acel moment. Am ales BMW din cauza existentei ABS (eram incepator, mi-era frica de blocarea frinei fata si implicit accident). La BMW ABS-ul era introdus pe moto din 2000 iar la Honda abia din 2006 (parca, nu retin exact) fapt ce se reflecta in pret. La un moment dat banii conteaza Am ales o motocicleta cu ABS care mi-a placut.

In cele ce urmeaza vreau sa subliniez ca nu sunt un specialist in motociclete si motociclism si vorbesc numai din experienta personala.

 

1. Nu cred sa fie diferente majore in exploatare intre monocilindre si bicilindre. Intre cele cu ABS si fara ABS probabil ca este o diferenta. Pe mine ABS-ul m-a salvat in cel putin 2 momente mai delicate din traficul din Bucuresti. Un monocilindru vibreaza un pic mai tare decit un bicilindru. Acest lucru l-am resimtit mai ales la mersul pe autostrada. Dar nu este atit de neplacut incit sa ma faca sa renunt la ea. La mersul enduro, exact cum ai spus si tu, nu cred ca mai este cazul sa iei in seama vibratiile motorului. Pana la urma este o motocicleta si motocicletele vibreaza, nu ?

 

2." Zvacul " nu e cazul sa il mai iei in calcul cind esti cu pasager la incarcare maxima pe serpentine... Acum fireste depinde si care ar fi "incarcarea maxima" si "pasagerul". Cind mergi singur (cum e cazul meu) chiar si cu bagaje, BMW-ul mai are inca "zvac". Cred ca pina la urma "zvac"-ul depinde de cel care il simte, de calaret. Despre Transalp nu pot sa zic nik deoarece nu am mers foarte mult cu el.

 

3. Costurile de intretinere nu sunt exagerate la BMW (acest lucru depinde de: cum a fost intretinuta motocicleta, cum s-a mers cu ea, de unde ai luat-o si nu in cele din urma de bugetul personal...) La BMW sunt unele piese care atunci cind le auzi pretul te ia sughitul dar banuiesc ca acest lucru e valabil la toate. Consumul nu este atit de mare incit sa il iau in seama... nu inca :huh:

 

4. Uzura este mai mare la un monocilindru decit la un bicilindru. Nu mi-am pus problema de durata de exploatare, nu vreau sa ies la pensie cu acest motor... Probabil peste un an sau doi am sa il vind si o sa iau altul ... Totul este sa iti placa sa mergi cu el o anumita perioada.

 

5. In calitate de incepator eu mi-am luat-o din Germania. Am auzit pareri nu prea bune despre motoarele aduse din Italia. Insa totul este subiectiv. Depinde foarte mult de persoana care a detinut-o si cit de multa grija a avut de ea. Este posibil sa gasesti ocazii si in tara. Depinde cit vrei sa te agiti si cati bani vrei sa cheltuiesti. Ca sa aduci un motor din afar vei mai cheltui 5-6-7 sute de euro (aprox) peste pretul motocicletei. Deci totul depinde de buget.

Despre seriozitate, nu stiu ce sa iti zic... Nu te baza prea mult pe asta.

 

Sfaturi despre ce sa cumperi nu pot sa iti dau, depinde ce iti place tie.

De condus in cazul in care ramai fara permis, nu poti sa faci asta decit cu un scuter de 50 cc, nu cu o motocicleta.

 

Bafta!

 

PS. Completeaza-ti locatia la profil.

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am rabdare sa citesc opiniile exprimate anterior, iti spun din ce mi s-a parut mie, am avut cate un an fiecare din modelele mentionate. eu as alege transalp, e mai bland, merge mai bine pe sosea, cei 2 cilindri te ajuta la manevre in teren accidentat cu viteza mica. motorul la bmw este mai nervos dar vibreaza la sosea, cand mergi mult cu 120-140 ramai cu un fel de vibratie in tine. honda e f lina. suspensia la bmw e mai buna daca e dakar, cel normal e sa spunem la fel cu honda. ambele motoare sunt f fiabile. repet as alege honda desi sunt fan bmw.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doru Trădătoru'. Glumesc. Bmw merită. Are un suflet. Nu Âştii ce face în secunda următoare. E fiabilă dar îți dă emoții. ÂŞi prețuri de întreținere au toate. Nu uita, indiferent care o iei, mănâncă bani. Deci alege orice, dar ia-ți Bmw. Te salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doru Trădătoru'. Glumesc. Bmw merită. Are un suflet. Nu Âştii ce face în secunda următoare. E fiabilă dar îți dă emoții. ÂŞi prețuri de întreținere au toate. Nu uita, indiferent care o iei, mănâncă bani. Deci alege orice, dar ia-ți Bmw. Te salut

Foarte obiectiv raspunsu :blink:

 

 

Ambele motoare dupa care te uiti tu sunt niste mici tanculete. Numai bune de enduro-touring. BMWul este neplacut la viteza mare datorita vibratiei motorului insa are si reactii mai brutale la comenzi. Honda este ceva mai fiabila, insa diferenta asta nu cred ca o vei resimti (are mai mult legatura cu fiabilitatea unui V vs fiabilitatea unui mono). Transalpul e, cum s-a mai zis, mai lin si mai usor de 'dozat'. Totodata e ceva mai placut cand vine vorba de plimbari ici-colo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam greu de facut, nu stiu pe nimeni cu nici unul din modele. Asa ca cel mai probabil este sa fac alegerea din baie, ca de multe ori acolo vin ideile cele mai inspirate.

Eu, cel putin la momentul de fata nu am de gand sa schimb mobre ca pe kiloti. Am deja dublul varstei la care se face treba asta (17x2). Sunt mai degraba inclinat catre practic decat catre fashion. Vreau o mobra fiabila care sa ma transporte cat mai liber si fara batai de cap spre destinatie (nu ma pricep foarte tare la motoare, carburatoare, etc. - in afara de drujba, n-am folosit motoare pe benzina).

Switch, inteleg ca pentru un novice absolut (eu), treaba cu dozajul ar trebui sa incline balanta destul de categoric in favoarea TA?

Nu mi-e inca foarte clar, care din modele are costurile de exploatare mai mici? Monocilindrul, pt ca ai de "ingrijit" un singur cilidru sau bicilindrul?

La Honda ce generatie mi-ati recomanda: '91-'93; '94-'976; '97-'99? Pt ca la BMW e mai simplu, cele de dupa '99 depasesc bugetul proiectat.

Acum, ca am tot citit review-uri si forumuri, singura concluzie decenta e ca depinde foarte mult de ce bafta ai si de factorul cost de achizitie. Problema principala insa ramane locatia. Unii zic ca in Italia ar fi mai nasol ca la nemti. Insa si preturile sunt mai bune si oferta mai bogata (ma refer strict la nivel de internet) in Italia.

Costurile de adus nu-s chiar atat de mari: 100 cazare, 200 carburant, 50 viniete si ceva carburant stomacal. Ce ma sfatuiti?

 

Cu stima.

Mesaj completat

Inca o dilema: TA 600 sau 650? Merita surplusul mic de putere? Preturile nu difera aproape deloc. Faptul ca 650 e facuta in Italia a determinat o scadere a fiabilitatii japonezelor de 600cmc?

Mesaj completat

Spuneti-mi va rog, cum e mai bine, avand in vedere criteriile enuntate anterior:

TA600 '94-'97 intre 1300-1900 euro sau TA650 2000-2006 intre 2200-3000 euro?

Daca merita modelele mai noi, sunt dispus sa fac efortul si sa mai pun ceva cash la bataie. Cam in ce ar consta plusurile modelelor mai noi, in afara de micile modificari estetice si aparitia discurilor de frana pe fata incepand cu modelele din '97?

 

Alta chestiune: e atat de important ABS-ul incat sa ma orientez spre GS?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
Cam greu de facut, nu stiu pe nimeni cu nici unul din modele. Asa ca cel mai probabil este sa fac alegerea din baie, ca de multe ori acolo vin ideile cele mai inspirate.

Eu, cel putin la momentul de fata nu am de gand sa schimb mobre ca pe kiloti. Am deja dublul varstei la care se face treba asta (17x2). Sunt mai degraba inclinat catre practic decat catre fashion. Vreau o mobra fiabila care sa ma transporte cat mai liber si fara batai de cap spre destinatie (nu ma pricep foarte tare la motoare, carburatoare, etc. - in afara de drujba, n-am folosit motoare pe benzina).

Switch, inteleg ca pentru un novice absolut (eu), treaba cu dozajul ar trebui sa incline balanta destul de categoric in favoarea TA?

Nu mi-e inca foarte clar, care din modele are costurile de exploatare mai mici? Monocilindrul, pt ca ai de "ingrijit" un singur cilidru sau bicilindrul?

La Honda ce generatie mi-ati recomanda: '91-'93; '94-'976; '97-'99? Pt ca la BMW e mai simplu, cele de dupa '99 depasesc bugetul proiectat.

Acum, ca am tot citit review-uri si forumuri, singura concluzie decenta e ca depinde foarte mult de ce bafta ai si de factorul cost de achizitie. Problema principala insa ramane locatia. Unii zic ca in Italia ar fi mai nasol ca la nemti. Insa si preturile sunt mai bune si oferta mai bogata (ma refer strict la nivel de internet) in Italia.

Costurile de adus nu-s chiar atat de mari: 100 cazare, 200 carburant, 50 viniete si ceva carburant stomacal. Ce ma sfatuiti?

 

Cu stima.

Mesaj completat

Inca o dilema: TA 600 sau 650? Merita surplusul mic de putere? Preturile nu difera aproape deloc. Faptul ca 650 e facuta in Italia a determinat o scadere a fiabilitatii japonezelor de 600cmc?

Mesaj completat

Spuneti-mi va rog, cum e mai bine, avand in vedere criteriile enuntate anterior:

TA600 '94-'97 intre 1300-1900 euro sau TA650 2000-2006 intre 2200-3000 euro?

Daca merita modelele mai noi, sunt dispus sa fac efortul si sa mai pun ceva cash la bataie. Cam in ce ar consta plusurile modelelor mai noi, in afara de micile modificari estetice si aparitia discurilor de frana pe fata incepand cu modelele din '97?

 

Alta chestiune: e atat de important ABS-ul incat sa ma orientez spre GS?

 

Nu voi spune nimic despre GS, pentru ca nu am avut....am avut in schimb Transalp si te pot ajuta cu pareri la acest capitol:

 

TA600: Din multe "coclaureli" pe diverse site-uri cu review-uri si forumuri, se pare ca cea mai reusita generatie de TA este '94-'96 - ultima serie facuta integral in Japonia. Cele dupa '97 sunt facute in Italia, mai putin motorul (care este asamblat in Japonia si trimis pachet la macaronari). Problema din cate am vazut p-aici, p-acolo la cele de dupa '97 este ca tind sa rugineasca mai repede (transal-ul meu din '87 avea suprafata totala de rugina pe cadru cam vreo doua unghii umane). Plusul la cele de dupa '97 este ca au 2 discuri pe fata si ca sunt ceva mai noi la motor (ajung pana in 2000).

 

TA650: Cel mai bine e sa ceri pareri de la proprietari aici sau aici.

 

Intretinere la TA: Daca e bine verificat inainte de cumparare si ai noroc, o sa ai nevoie foarte rar de piese (nu vb. aici despre consumabilele normale). Daca e sa ajungi cumva la stadiul de segmentare, lanturi de distributie, schimbat garnituri, chestii d-astea, te va costa mai mult la TA, pentru ca ai de ingrijit 2 cilindri.

La TA sunt cunoscute urmatoarele probleme:

- se mai duce naibii melcul de kilometraj de la roata (solutia: cand il schimbi, pune-i si semering si imbiba-l in vaselina)

- cdi-urile sunt puse prea sus si cand mergi pe off da saua in mufe si in timp se bulesc (solutia: schimbi suportii de cdi-uri si ii asezi orizontal, sau scoti suportii si ii pui in bubblewrap sau burete mai jos - asa era la al meu cand l-am luat si n-am avut nici o problema)

 

Cat despre ABS, n-am mers niciodata cu o motoreta care sa aiba asa ceva, n-am luat pana acum nici o tranta pe asfalt, si am mers si iarna pe ninsoare - depinde in mare de tine si de cauciucuri.

 

Sper sa-ti fie de ajutor cele de mai sus. Multa bafta!

Editat de valdemar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Haywood Yablomme

The original F650 single engine was manufactured for BMW by Austrian company Rotax while the bike was assembled by Aprilia.

Asta inseamna ca platesti BMW si primesti Aprilia.

.In late 2006, the G series of offroad biased motorcycles was launched using the same 652 cc engine fitted to the F650GS, although that engine is no longer manufactured by Rotax.The new G650GS is essentially the 2007 single-cylinder F650GS brought back into production with some minor modifications and with the engine assembled by Loncin in China instead of Rotax in Austria,

Iar aici spune ca din 2007 motorul e chinezesc.

Tot articolul la http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_F650_single

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
The original F650 single engine was manufactured for BMW by Austrian company Rotax while the bike was assembled by Aprilia.

Asta inseamna ca platesti BMW si primesti Aprilia.

.In late 2006, the G series of offroad biased motorcycles was launched using the same 652 cc engine fitted to the F650GS, although that engine is no longer manufactured by Rotax.The new G650GS is essentially the 2007 single-cylinder F650GS brought back into production with some minor modifications and with the engine assembled by Loncin in China instead of Rotax in Austria,

Iar aici spune ca din 2007 motorul e chinezesc.

Tot articolul la http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_F650_single

 

Poate ai treaba. Poate trebuie sa iti schimbe Admin nick-ul. Poate este timpul sa depasesti nivelul WikiPedia.

Poate Wikipedia intelegem sa derapeze pe alocuri. Poate si pe tine te intelegem ca esti mereu pe langa si habarnist total.

Sanatate!

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam greu de facut, nu stiu pe nimeni cu nici unul din modele. Asa ca cel mai probabil este sa fac alegerea din baie, ca de multe ori acolo vin ideile cele mai inspirate.

Eu, cel putin la momentul de fata nu am de gand sa schimb mobre ca pe kiloti. Am deja dublul varstei la care se face treba asta (17x2). Sunt mai degraba inclinat catre practic decat catre fashion. Vreau o mobra fiabila care sa ma transporte cat mai liber si fara batai de cap spre destinatie (nu ma pricep foarte tare la motoare, carburatoare, etc. - in afara de drujba, n-am folosit motoare pe benzina).

Switch, inteleg ca pentru un novice absolut (eu), treaba cu dozajul ar trebui sa incline balanta destul de categoric in favoarea TA?

Nu mi-e inca foarte clar, care din modele are costurile de exploatare mai mici? Monocilindrul, pt ca ai de "ingrijit" un singur cilidru sau bicilindrul?

La Honda ce generatie mi-ati recomanda: '91-'93; '94-'976; '97-'99? Pt ca la BMW e mai simplu, cele de dupa '99 depasesc bugetul proiectat.

Acum, ca am tot citit review-uri si forumuri, singura concluzie decenta e ca depinde foarte mult de ce bafta ai si de factorul cost de achizitie. Problema principala insa ramane locatia. Unii zic ca in Italia ar fi mai nasol ca la nemti. Insa si preturile sunt mai bune si oferta mai bogata (ma refer strict la nivel de internet) in Italia.

Costurile de adus nu-s chiar atat de mari: 100 cazare, 200 carburant, 50 viniete si ceva carburant stomacal. Ce ma sfatuiti?

 

Cu stima.

Mesaj completat

Inca o dilema: TA 600 sau 650? Merita surplusul mic de putere? Preturile nu difera aproape deloc. Faptul ca 650 e facuta in Italia a determinat o scadere a fiabilitatii japonezelor de 600cmc?

Mesaj completat

Spuneti-mi va rog, cum e mai bine, avand in vedere criteriile enuntate anterior:

TA600 '94-'97 intre 1300-1900 euro sau TA650 2000-2006 intre 2200-3000 euro?

Daca merita modelele mai noi, sunt dispus sa fac efortul si sa mai pun ceva cash la bataie. Cam in ce ar consta plusurile modelelor mai noi, in afara de micile modificari estetice si aparitia discurilor de frana pe fata incepand cu modelele din '97?

 

Alta chestiune: e atat de important ABS-ul incat sa ma orientez spre GS?

 

1. Despre surplusul de putere: la un moment dat iti vei dori sa ai un surplus de putere. Oricind niste caluti in plus sunt bineveniti. Acum totul are un pret, nimic nu e moka: o sa ai un consum putin mai mare. Nu exagerat, dar ...

 

2. despre ABS: Daca o singura data ABS-ul isi face treaba, a meritat banii. La mine si-a facut treaba cu succes de 2 ori. O data, s-a intimplat intre 2 siruri de masini, la semafor, cind un meltean mi-a inchis "cararea". Instant am frinat cu fata, mai din scurt, direct pe banda aceea alba de delimitare care este foooarte alunecoasa chiar si daca nu e uda. Poate n-as fi cazut, dar daca se aliniau planetele chiar in secunda respectiva? Daca si cu parca...

Daca vrei sa mergi fara ABS, daca il ai, il dezactivezi. Daca nu il ai, nu ai ce sa dezactivezi si mergi fara. Parerea mea este ca merita sa ai ABS pe moto.

 

Totul depinde de tine. Ma refer la ce alegi ...

Bafta si sa alegi bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am TA 650 ca incepator (acum fac 1 an).

Singurul lucru pe care ti l-as recomanda sa il iei in calcul - inaltimea de 1,75m minim.

In rest, de unde m-a scos, numai el stie, insa pe off e greu sa nu ajungi bine jos cu piciorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Spuneti-mi va rog, cum e mai bine, avand in vedere criteriile enuntate anterior:

TA600 '94-'97 intre 1300-1900 euro sau TA650 2000-2006 intre 2200-3000 euro?

Daca merita modelele mai noi, sunt dispus sa fac efortul si sa mai pun ceva cash la bataie. Cam in ce ar consta plusurile modelelor mai noi, in afara de micile modificari estetice si aparitia discurilor de frana pe fata incepand cu modelele din '97?

 

Alta chestiune: e atat de important ABS-ul incat sa ma orientez spre GS?

cica 600-le din '99 ar fi cea mai inteligenta alegere privind rapotrul calitate/pret/intretinere ...asta daca aspectul celor 2 tipuri nu e relevant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
cica 600-le din '99 ar fi cea mai inteligenta alegere privind rapotrul calitate/pret/intretinere

Adevar ai grait.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

se mai pune acum in calcul si pretul carburantului. Un F 650 GS din 2002 incoace cu injectie la drum de asfalt ia la mers intre 80-90 la ora si 3.1 % fata de un TA care probabil ia 4,5 %. Iar daca BMW-ul il bagi putin si offroad ajunge si la 3,8 %.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
se mai pune acum in calcul si pretul carburantului. Un F 650 GS din 2002 incoace cu injectie la drum de asfalt ia la mers intre 80-90 la ora si 3.1 % fata de un TA care probabil ia 4,5 %. Iar daca BMW-ul il bagi putin si offroad ajunge si la 3,8 %.

 

Depinde Âşi de cât de hârbuit e Transalpul. Al meu, în septembrie, s-a gândit să-mi facă cinste Âşi, ținut constant cam pe la 90 la oră pe DN1 Âşi apoi Pârâul Rece - Poiana BraÂşov - RâÂşnov - Bran, mi-a consumat 3,8 la sută (!!!) :laugh: :D . ÂŞi e fabricat în 1989...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...
  • 9 months later...

Salutare,

Am tot citit si iar citit despre BMW F650 GS sau ne GS, am probat.... mi-au placut foarte mult dpdv al felului in care ma simt pe ele, si cum le pot manevra, mai ca am devenit obsedat pentru F650 si am tot cauta in ultimul timp sa-mi cumpar dar am dat de vreo doi mecanici de la serviceuri diferite care mi-au recomnadat sa caut altceva datorita faptului ca motorul Rotax (mult laudat in unele parti si care recunosc ca m-a impresionat ce am citit despre el (Rotax producator de moatoare pt avioane, ca sunt foarte fiabile si consum mic)) este PRAF, ca au reparat o multime de astfel de motociclete si ca au gasit chestii picate la ele la care nu se asteptau, dar in acelasi timp laudau F650 pentru bicicleta.... "Bicicleta e foarte buna dar pacat de motor" .

 

Daca nu as avea 55 de kg si 168 cm inaltime(accept mistouri dar orice ati zice nu reusesc sa mai pun kg pe mine, :bounce: ) ar fi mult mai usor sa-mi aleg o motoreta pe placul meu - adica dual sport, si pentru sosea si pentru drumuri forestiere (cu si fara pasager) si un pic de distractie in afara drumurilor publice.

 

 

Mi s-a recomandat Transalpul.

Transalpul imi place cum arata si am citit multe lucruri de bine despre el chiar daca vad ca este poreclit de unii "vaca" :P . Inca nu am incercat una... sau unul dar cred ca voi fi nevoit.

 

Astept raspunsuri si indrumari de la voi referitor la ce am scris si mentionez ca am citit aproape toate postarile din acest topic, din 2006 pana in 2012.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Romania nu prea exista mecanici moto. Meseriasii aia care ti-au vb de rau Rotax-ul sunt praf. Nu sunt chiar asa de vehement in mod obisnuit insa asta mi se pare dezinformare crasa avand in vedere ca respectivul motor nu are rival dpdv fiabilitate. Este cunoscut in toate comunitatile moto internationale drept icon al fiabilitatii. Vezi advrider, TT, HU.

In Ro multi habarnisti, si mecanici pe deasupra.

In rest cele 2 mobrele nu prea se comparatia.

F-ul are injectie,ABS, este mult mai usor, are ciclistica net superioara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te sustin ERU , Nu ca as fi posesor ci din cate am citit si chiar servisat cateva . Sunt putine lucruri care pica la F650 , trebuie sa recunoastem ca sunt si cazuri mai nefericite dar alea se pot intampla la toate moto .

grindboy_rol ca tot vine iarna ia citeste www.mongolia.ro ( sunt mult mai multe dar asta mi-a trecut acum prin minte ) si vezi cat de greu se strica Rotaxu .

Ca sa nu iti fac din start cu ou si otet mecanicii pe la care ai fost iti spun asa : Tu banuiesc ca ai intrebat de motorul ROTAX si ei posibil sa fi reparat rotax de la BRP ( ATV Bombardier ) care da au probleme . Problemele acelor motoare este la fel cu cele de la KTM ( nu vreau sa deviez prea mult ) BRP si KTM au scos tot din motor pt performanta si marketing , au uitat de fiabilitate .

 

Sfatul meu , mergi pe F650 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...