Dimethylmercury Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Ajuta la a mentine jegul in suspensie fina sa nu se mai centrifugheze bine in centrifuga de ulei. E de recomandat un filtru de hartie cu asemenea uleiuri. Zise Ponta... Sau nu.... Pardon.... Astia: http://www.wehrmachtsgespann.de/news/merkbl/600/0001-oil.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 adica fara prea multi detergenti ceea ce nu-i rau pt Cisu care n-are filtru de ulei. salut ,l am scos la forja da se comporta bine chiar l am incins pe camp si a mentinut o temperatura constanta dar ce sa faci ca inputitele de carburatoare K 68 au inceput sa faca figuri ba curgea unu se oprea cind inepea sa curga si st cind se incingea motoru apoi aveau tendinta de amestec sarac se tura motoru in draci in final am sa renunt la ele ce imi recomandati mai fiabil nu ma intereseaza consumul cu astea acum am cam 6,5 /8,5 daca stiti vreun model de japo ar fi si mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Ajuta la a mentine jegul in suspensie fina sa nu se mai centrifugheze bine in centrifuga de ulei. E de recomandat un filtru de hartie cu asemenea uleiuri. Zise Ponta... Sau nu.... Pardon.... Astia: http://www.wehrmachtsgespann.de/news/merkbl/600/0001-oil.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 (editat) No atunci ia spune matale, mie : Pe un ulei pe care nu scrie cum sta cu deterjentii, ala de care este de fapt? Cu sau fara detergenti? Si intrebarea 2: detergentii aia-s buni sau nu la ceva in motor? nivelul detergentilor e teoretic standard conform normelor scrise pe ambalaj, normele-s moderne deci are detergenti. Detergentii aia-s buni la Nipru ca din centrifuga nu scapa nici particulele cele mai mici - alea care ajung supte. Editat Iunie 13, 2013 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Schimb Suzuki vx800 cu Ural M-61,62,63 cu atas-inmatriculat, in stare de functionare! Astept oferte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Vezi ca e M6x ala galben din Bucuresti, omul tot incearca sa il vanda. Poate ii convine schimbul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Cere 3000, cred că vrea minim 2000. De euro... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Multumesc mihai, sunt deja in negocieri cu cineva, daca iasa o sa fi o surpriza (sper eu placuta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Vezi ca e M6x ala galben din Bucuresti, omul tot incearca sa il vanda. Poate ii convine schimbul. Daca este vorba de cel galben al lui Stefan de la gara de nord .....ala sa vandut am vorbit io cu el cu ceva timp in urma . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanS25 Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 stie cineva la ce amperaj trebuie sa reziste o dioda din podul de diode din alternatorul unui ural de 650 ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Frumos! Cat a durat slefuirea si ce a-ti folosit? O sa-i dauneze la "racire"? Chiar discutam zilele trecute cu cineva care nu intelegea ca aluminiul se poate slefuii oglinda(nu frate ca sunt cromate toate alea care blinguiesc asa).Ar merge un strat superficial de lac pentru pastrarea "oglinzii"...zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nel_old_times Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 Frumos! Cat a durat slefuirea si ce a-ti folosit? O sa-i dauneze la "racire"? Chiar discutam zilele trecute cu cineva care nu intelegea ca aluminiul se poate slefuii oglinda(nu frate ca sunt cromate toate alea care blinguiesc asa).Ar merge un strat superficial de lac pentru pastrarea "oglinzii"...zic. Neaparat lac altfel pacat de munca depusa, Nu cred ca a fost usor. Am incurcat un pic vitezele Scuze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 Pentru Cisu68 si ceilalti care merg la M.A.N., bagati-va fratilor la drive test cu Uralul retro, sa nu apuce Cios sa se mai plimbe cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 Pentru Cisu68 si ceilalti care merg la M.A.N., bagati-va fratilor la drive test cu Uralul retro, sa nu apuce Cios sa se mai plimbe cu ea. salut, eu am vorbit cu cios si a zis ca este ok pentru sambata o sa vorbesc si maine cu el la MAN , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 Cios va asteapta in continuare la MAN pentru drive-test. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GBN 16 Postat Iulie 6, 2013 Share Postat Iulie 6, 2013 Salutare,ma gandesc sa vand motocicleta M 72 Ural,stare buna de functionare,mici probleme cu bobina de inductie.Din pacate nu mai detin acte la ea.Legat de pret zic un 1400 E .Astept macar un feedback de la cunoscatori. Multumesc. gbn16kjw@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Iulie 6, 2013 Share Postat Iulie 6, 2013 Man, 1400 E fara acte nu e putin de loc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 6, 2013 Share Postat Iulie 6, 2013 (editat) ...Din pacate nu mai detin acte la ea... "nu mai detii" !!!! ... adica le-ai avut si s-au evaporat??? Pai cine te opreste sa le dai pierdute, ratacite, etc?? ..barem sa o ia vineva, cu sufletul impacat. Man, 1400 E fara acte nu e putin de loc! ..unde mai pui ca n-are frane, motorul nu porneste, la drum se desira toata iar singurul lucru care-i trebe este... o bobina! La banii astia, vanzatorul putea oferii bonus, o bobina noua + 5 litri de benzina CO-90. Editat Iulie 6, 2013 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz1 Postat Iulie 6, 2013 Share Postat Iulie 6, 2013 Salutare,ma gandesc sa vand motocicleta M 72 Ural,stare buna de functionare,mici probleme cu bobina de inductie.Din pacate nu mai detin acte la ea.Legat de pret zic un 1400 E .Astept macar un feedback de la cunoscatori. Multumesc. gbn16kjw@yahoo.com Pai daca vrei un feedback 400 e .1400 nu iei nici la nemti in starea in care este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GBN 16 Postat Iulie 6, 2013 Share Postat Iulie 6, 2013 ......Ok,ok,ce sa mai zic...decat multumesc pt feedback dl-e Taz 1,astept oferta rusilor,poate ofera mai mult decat nemtii,macar o sticla de ceva..,iar legat de comentariile referitoare la starea tehnica a motocicletei,nu spun decat ca am sa revin cu un film video in care veti vedea cum porneste,merge,franeaza etc. Nu am sustinut ca e vreo fata mare,dar asa "plouata'' cum e,are aprindere'n ea. Legat de bobina si benzina ...ma abtin deocamdata,ca asa e elegant. Pt cine il macina ideea de acte,acel "din pacate nu mai detin acte la ea",nu inseamna neaparat ca motorul nu are acte,ci ca acestea nu sunt in posesia mea......ma rog poate eu am fost confuz,sau e mai usor sa incerci sa fi carcotas,decat sa ai putina rabdare.Multumesc tuturor pentru osteneala de a-mi raspunde. Va salut!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iulie 6, 2013 Share Postat Iulie 6, 2013 Daca poti sa-mi dai acte la ea, oferta mea este de 450 euro. Altfel, oferta este aceeasi pe care ti-am facut-o acum 3 ani, aceea de 300 de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Iulie 7, 2013 Share Postat Iulie 7, 2013 GBN16 ,unde se poate vedea motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iulie 7, 2013 Share Postat Iulie 7, 2013 Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skaarj Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 (editat) Noutati cu Uralul. Am stabilit cu Aleko sa ne intalnim duminica saptamana trecuta la Bucuresti la el la bloc. L-am dus la doctor (Aleko) pt ca facea urat, se incingea ca naiba, pierdea ulei si statea la relanteu intr-un singur cilindru, in alalalt statea doar turat si atunci facea ca naiba. Zornaie prin motor si prin tobe, pocneste in esapamentul de la cilindrul ala cu probleme, haraie si bubuie ca o partzaitoare de-acu 120 de ani. Ce mi-a descoperit baiatul ca a facut proprietarul anterior (tzaranu' de pe undeva de pe langa Piatra Neamt): - prezoanele de prindere chiulasa-cilindru au fost facute din "mamaliga" - adica din suruburi filetate luate de prin obor/praktiker, taiate la flex si refacut filetul; - piulite din aceeasi mamaliga; - supapa sparta... uite poza; - ghid supapa facut pe la ceva strungar comunal - spart si asta; - supapa facuta si aia tot la strungaru comunal; - tija aia de impinge culbutorii - sudata si bineinteles stramba; - iar ajung la prezoanele chiulasa-cilindru - gagiul de la Neamt o reusit nici mai mult nici mai putin decat... sa infileteze culbutorul pe un prezon!!! - saibele protectoare, alea dintre arcurile culbutorului si chiulasa - sparte; garniturile de pasla de sub ele (ker... cum masa-i zice, materialul garniturilor de vin puse intre carburator si chiulasa) - lipsa; - toate alea 8 piese care se pun pe cele 8 prezoane (chiulasa-cilindru) si peste care vin culbutorii si apoi cele 8 piulite - lipsa; - Uleiul din cutia de viteze - probabil vasilina incinsa si turnata cu palnia prin locul cablului de kilometraj, cutia era plina ochi cu mult peste nivelul busonului, culoare ceva verziu-albicios gen "sl*boz" taurin/porcin; - bucati de fiare prin tzevile de esapament; - instalatie electrica terci - asta stiu s-o fac ca-i treaba mea si nu ma plang. Muncit/luat notite/facut practica/invatat un mic set de cunostinte din vasta experienta a doctorului - de la 10 ziua la 8 jumate seara. ne-am rezumat doar la chiulase si supape. Nu am umblat la restul blocului motor ca ne mai lua inca o zi. Motorul o luat-o frumos de tot. Pus ulei in motor pana la nivelul superior al jojei. Facut piruete prin Bucuresti, gagici de se uitau ca gástele dupa noi si ramaneau zapacite in mijlocul trecerii de pietoni, frumos tare. Halit ceva cartoafe cu pui ca ne ghioraiau matzele si io cel putin... vedeam pitici pe sub mese si crocodili zburand si fluturand din labe. Batut palma, plecat spre Ploiesti. Am avut de ales - o iau pe autostrada sau pe DN? cel mai bine pe DN ca-i si lumina, sistemul meu de lumini inca e slab si oricum merg cu viteza mica. Pe la Potigrafu... moare bazdagania. S-a oprit motorul, apasat ambreiaj, dat sprituri, lasat usor liber ambreiaju, nimic. Motoru mort si gata. Invartea dar nu pornea aprinderea nicidecum. La baia de ulei nu umblasem, au ramas garniturile "originale". Pierduse uleiul prin busoane si prin garnitura de la baia de ulei (descoperit a 2-a zi pe lumina). Probabil tzaranu o pus garnituri din ambalaje de eugenie/cauciuc de la carutza/carton asfaltat/coperta registrului de cooperativa. Pe moment am uitat de sfatul batranilor care zic ca in cazul in care moare din lipsa de ulei, tre'be neaparat in secunda in care am oprit sa-i dau la pedala de pornire pana ma plictisesc ca sa nu se sudeze segmentii de cilindru. Ei bine asta am uitat... si dupa ce am rezolvat pe dupa tufe, mai da-i nene pedala de pornire... ca n-o mai plecat nici cu ciocan+dalta+pocnit volanta. Sunat pe Aleko, explicat problema, probabil tzaranu' la cate meltenii o facut prin motorul ala, sigur o pus segmenti din sarma de pe gardu din curte. Oricum motorul ala ZORNAIE, mi-e groaza cand o sa desfac capacul de la baia de ulei. Sigur gasesc bile de rulmenti, sarma legata cu patentu, zgura de la suduri, probabil vreun rest de dop de rachiu (o jumate de dop de-ala astupa gaura unde vezi sageata de pe volanta). Saracul Aleko banuia cutia de viteze. N-am cum il acuza pe el de "malpraxis" pentru ca pur si simplu nu exista nici un fel de vina din partea lui, din contra a pus o gramada de suflet si mi-a explicat ca la clasa intai, mai avea putin si-mi dadea si tema pentru acasa. Bagat cutia de viteze in treapta libera dintre viteza a 3-a si a 4-a. Chemat un coleg de la munca, m-o remorcat de jipan si m-o tras pana la mine la serviciu unde tin io motoru de obicei. Shufa lunga, ma fluierau toate curvele prin Ploiesti si pe la iesirea spre Carfur. Motocicleta cu atas silentioasa nene. Destinatia noastra - pe camp undeva pe langa Campina. 80 la ora pe DN. Bagat cutia intr-a 4-a si slabit ambreiajul. Uralul a inceput sa infraneze jipanul. Apasat ambreiaju, eliberat iar usor. Iar infranat jipanul. Din blocul motor iese un fum gros si cu putoare de ferodou. Pedala de pornire acum merge. Pe liber vedeam cati kilometri faceam. Volanta e si acum blocata, nu se misca. Concluzie - segmentii au sudat pistonul de cilindru. Sau s-o sudat numai segmentii. Facut comanda la Gaspar de toate natiile de garnituri si busoane pt ural, segmenti, pistoane, cilindri, surubaraie, axuri, prezoane, piuliti, ambuleiaj, sa-i fac reparatie capitala. Va rog un sfat: se mai poate da afara pistonu cu problema din cilindru? Asta e sudat. N-am experienta in facut asa ceva. Sau desfac ambii cilindri si iau ambuleiaju la flex ca oricum il schimb? Locktite antigripant ajuta cu ceva? Ca-l lauda toti inginerii mecanici de-i cunosc la mine la serviciu. Intreb inainte sa fac vreo tampenie fin'ca cel mai destept din sat e Stan Patitul... si sfatu ii mereu ieftin ca inca nu i-o pus Ponta impozit. De curiozitate ca nu ma pricep - cate placi de presiune si cate discuri de ambreiaj are o cutie de viteze fara starter electric la uralul de 650 cm3? una sau doua? Am cerut de la Gaspar setul complet de chestii care se pun intre cutia de viteze si blocul motor (inclusiv suruburi+arcuri) dar nu mi-a zis exact ce anume piese inseamna asta. Avand in vedere ca-i un motor meltenit de tzarani de prin zonele alea ale moldovei unde-i la moda violatul babelor la betzie, nu umblu cu jumatati de masura. Motorul ala il refac complet, surub cu surub. Bine ca nu m-a lasat in drum cand l-am adus de la piatra neamt la Ploiesti. In total am facut 887 km de cand l-am incalecat prima data si pana duminica pe la ora 11 jumate noaptea cand o murit. "Niste tzarani dom'le... niste tzarani." multam fain de tot. Editat Iulie 17, 2013 de skaarj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 (editat) Avand in vedere ca-i un motor meltenit de tzarani de prin zonele alea ale moldovei unde-i la moda violatul babelor la betzie, nu umblu cu jumatati de masura. Motorul ala il refac complet, surub cu surub. Bine ca nu m-a lasat in drum cand l-am adus de la piatra neamt la Ploiesti. In total am facut 887 km de cand l-am incalecat prima data si pana duminica pe la ora 11 jumate noaptea cand o murit. "Niste tzarani dom'le... niste tzarani." multam fain de tot. Chiar asa, ai dracului moldoveni. Niste tarani, taranoi chiar. Multumim frumos!! Editat Iulie 17, 2013 de constantin57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.