b374 Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 (editat) Cati din tara asta au copia de igo sau de primo platita si cati au platite hartiile ? deci discutia pe tema ilegalitatilor se da pe forumurile dedicate. Repet pt toti cei care nu au inteles, hartile gratuite open street map se pot folosii pe platformele garmin o mica amintire legata de tom tom... acum cativa ani am cumparat cadou pt un prieten. harta cu care a venit, desi zicea ca include Europa de Est era de rahat... adica ceva gen in Bucuresti avea bulevardele principale si atat. Cica aveau una mai buna pe care puteam s-o cumpar. Dupa ore de incercari si telefoane, nu am reusit sa cumpar legal din Romania... cu carduri cu care n-am avut probleme niciodata. la polul opus, post purchase de la Garmin? Jos palaria... ceasul asta ( https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/10382642_10203926394141170_1666767439311162788_n.jpg?oh=0fb6f26487ffa6b9e1895e1c2bba4cb4&oe=56A85270 ) mai avea juma din cadran, trimis, schimbat pt vreo 25-30% din valoare... la fel si cu un 550 tavalit... basca la asta au pus si upgrade la CN Europe ultima versiune fara nimic extra. Vorbesc de Garmin UK / US... astia de la noi de-i reprezinta sunt varza si muci... nu respecta garantia Garmin si mai fac si nazuri ca 'repara pe bani in principal ce-i cumparat de la ei'... decat sa am de a face cu ei am zis ca platesc posta pana in UK oricand... PS - ref smartphones vs gepese... desi sunt puternic pentru si vreau tot timpul solutii independente de net si altele din ce in ce mai mult smartphone devine optiune pt drumuri scurte, pe langa casa, unde ai 3G... faze de genul traffic, rutare in functie de conditiile de acum sunt totusi bune. Editat Septembrie 9, 2015 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 9, 2015 Admin Share Postat Septembrie 9, 2015 Sistemele tip iGo, Waze, HereDrive si alte softuri care sunt extrem de utile in masina, am tras concluzia ca sunt destul de greu de urmarit pe moto. Cu atat mai greu este sa te descurci daca ai bagat telefonul sau un GPS auto intr-o carcasa impermeabila, vizibilitatea instructiunilor devine indoielnica. Desenul copilaresc si chiar badaranos al GPS -urilor dedicate moto il intelegi abia cand te folosesti de un astfel de dispozitiv montat pe ghidon. Grafica simplista este extraordinar de utila si lesne de inteles in momentul in care arunci ochiul pe ea din mers. Niciodata n-as avea aceeasi viteza de reactie uitandu-ma la ecranul telefonului care ruleaza un program cu grafica mult mai elaborata, dar puchinoasa, gen iGo. In masina da, se schimba lucrurile. Am mers 5 ani cu Garmin pe ghidon si am invatat sa-i apreciez calitatile si sa-i invat defectele, ca sa le evit. De anul trecut am schimbat pe Tomtom si problemele de ghidare de la Garmin au disparut, in schimb softul e diferit si regret anumite functii de la Garmin ( a propos, am de vanzare Tomtom Rider v5, la rubrica bursa/altele). In 2012 am fost in excursie prin tari straine cu un prieten, pe drumuri total necunoscute. Eu cu Garmin, el cu Igo in husa Givi. A recunoscut sincer ca fara Garmin pe un drum total nou, orientarea ar fi fost mult mai dificila. Ce-i facut dedicat pentru moto e sfant, iar logica graficii consta in usurinta intelegerii hartii si instructiunilor de ghidare. Nu mai zic ca GPS-ul moto e incuiat pe ghidon, deci n-ai nici o teama sa-l lasi acolo pe timp de zi. Porneste automat cand pui contactul, se opreste cand cobori, se conecteaza automat la casca si telefon, totul decurge natural. Intrebarea mea pentru boboci, este; difera gps-ul moto de gps-ul auto, sau sunt una si aceasi Marie. Citeste mai sus o excelenta descriere si ai sa te lamuresti vis/a/vis de soft. In plus de asta strict ca aparat cel dedicat moto este waterproof, cu butoanele mari sa poata fi accesate cu manusi, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Dat fiind faptul că am pus și eu, la un moment dat, o întrebare similară cu a colegului @kalator, reformulez: GPS auto/telefon/etc. vs. GPS dedicat moto e similar turul lumii pe scuter vs. moto Adv.; același drum, aceea experiență de viață, diferă comfortul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Aici pot veni eu cu experienta iGo si raspunsul ar fi: atata timp cat montezi device-ul corect, folosind un sistem de prindere robust gen RAM si o "carcasa" de calitate (impropriu spus husa), poti folosi "anumite" gps-uri de auto pe moto. Spun anumite pentru ca lucrurile stau foarte diferit de la aparat la aparat. Atata timp cat il poti alimenta corect, printr-o mufa robusta (nu USB) si impermeabila n-ai probleme. Problema cu GPS-urile pentru auto, cel putin absolut toate cele recente, este ca se alimenteaza doar folosind o mufa USB. Neajunsul asta exista evident si la toate mobilele. Doar lucrul asta le face imposibil de utilizat pe moto in mod regulat si eficient. Eu folosesc un gps auto vechi, care se alimenteaza printr-o mufa tip jack direct cu 12v. Din cauza asta n-am avut probleme deloc. Iarasi, telefonul in aceeasi "carcasa" impermeabila a fost imposibil de folosit vara din simplul motiv ca se incalzeste extrem de tare, extrem de repede - cu celalalt device n-am problema asta. Referitor la interfata, totul e subiectiv - fiecare om percepe diferit asta. Eu cel putin n-am absolut nici o problema cu iGo din punctul asta de vedere. Instructiunile imi sunt clare iar ecranul cu touchscreen rezistiv il fac usor de folosit cu manusile de moto. La un telefon cu ecran capacitiv, sa-l butonezi cu manusi de moto si avand suplimentar plasticul husei peste ecran face lucrurile foarte complicate. Prin urmare, in general, atata timp cat nu depui destul de mult efort in gasirea unei solutii robuste, un GPS auto pe moto nu e o solutie facila. Nu pentru oricine cel putin. Din cauza asta un GPS dedicat moto ar fi intotdeauna recomandat. Din pacate si cei doi producatori stiu asta si ofera modelele de moto la niste preturi absolut aberante dupa parerea mea. Mai exista o alternativa totusi - au inceput si chinezii sa produca ceva device-uri cu Windows CE ce pot rula iGo, dar cu carcasa impermeabila, sisteme de montaj pt moto si alimentare dedicata. Am citit reviewuri mixte referitor la calitatea aparatelor din pacate, dar preturile sunt mult mai competitive pentru cineva obisnuit cu iGo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 ofera modelele de moto la niste preturi absolut aberante dupa parerea mea. Fa ca mine: alegi un tur de italia, si, cu cei 150-200 eur pe care i-ai da pe autostrazi la ei... mergi pe drumuri laturalnice, drumuri care dealtfel sunt superbe pt moto Apoi anul urmator faci aceeasi manevra, (poate cu alte tari)... si ai scos in 2 ani 400 eur: investitia. Deja din al treilea an esti in castig Si te-ai scos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 dap, am folosit pe ploaie cam tot de la smartphone pana la iphone. evindent, in husa dedicata. si mi-am mancat zilele cu "ergonomia " de la Garmin. nu zic ca s proaste , doar ca raportand la ce ofera sunt varza. sunt hater pt tot ce nu e "curat" si " cinstit"in sensul ca numele de garmin se plateste degeaba .am mai povestit, asta cu " pe ploaie " sau " ce aparat deosebit" e ca mitul bmm.. mit sa ne intelegem, vreau sa mut discutia din "monopol" catre o lume deschisa si eficienta. merci Omule tu traiesti intr-o lume numai a ta. Se pot pune multe harti pe Garmin de la OSM pana la tiles-uri din GE sau echivalent [oricum toate sunt luate de la NASA]. Deci unde e monopolul ? Ce inseamnă curat si cinsiti ? Mă gândesc că in lumea ta tristă au alt inteles decât pt restul lumii. Folosesc GPS-uri din 2006, am folosit de la palmtop-uri, [pt cei care-si mai amintesc de ele] pâna la smartphone-uri [inclusiv Iphone], trecând prin GPS-urile dedicate. Până in acest moment pt outdoor nu exista nimic comparabil cu Garmin. Nu sunt fan, au multe bube, chiar prea multe pt pretul pe care-l platesti pe ele, de asemenea customer service-ul este varza, insa sunt cele mai bune. Imi pare rau este un fapt. Daca ar exista concurenta reală poate s-ar grabi mai tare idolentii aia de la Garmin sa rezolve bugurile dar din pacate stau linistiti, au cel mai bun produs iar restul concurentei nici nu se vede in urma. Pt masina folosesc orice smartphone cu google maps. Asta in tara evident, afara Garmin Montana, dar nu prea merg cu masina in afara tarii. P.S. Nu prea m-am prins ce e cu chestia asta in semnatura ta : "Pr. Arsenie Boca:"Sa-ti feresti capul de frig si de prostie." Daca e un statement, nu ti-a iesit asta e clar, probabil e un plan de viitor, iti urez succes, intrucat te vad ca suferi mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Fa ca mine: alegi un tur de italia, si, cu cei 150-200 eur pe care i-ai da pe autostrazi la ei... mergi pe drumuri laturalnice, drumuri care dealtfel sunt superbe pt moto Apoi anul urmator faci aceeasi manevra, (poate cu alte tari)... si ai scos in 2 ani 400 eur: investitia. Deja din al treilea an esti in castig Si te-ai scos! Am facut anul asta o tura similara cu a ta, cam in acelasi timp, dar cu mult timp petrecut prin Dolomiti si Toscana. Mai jos n-am ajuns ... IGo-ul s-a descurcat de minune, dar folosit asa cum am spus, in conjunctie cu harti foarte detaliate pe hartie. Stateam seara la hotel si cu harta-n fata faceam traseul pt a doua zi, cautand drumuri "laturalnice". Pe autostrazile lor nu am calcat absolut deloc, si nici pe ale slovenilor, hahaha. Dar parca totusi m-ar coafa un GPS "serios" ... singurul lucru care inca ma tine deoparte este sa justific pretul... vom vedea, poate-mi iau inima in dinti. Dar mai inainte vreau sa ma asigur ca softul garmin stie sa faca cel putin cat stie iGo. Daca face mai multe, cu atat mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Pe unde m-a bagat garmin, prin slovenia, (datorita setarilor lui din sistem pt curvy roads / moto), nu ma va baga niciodata igo-ul. Si nu o data, ci de 3 ori. Si asta e datorata strict acelei functii. Iar pt acele trasee eu unul nu am cuvinte. A meritat din plin toti banii. In Italia s-a comportat ca un gps normal, cu bune si rele. Dar si-a facut treaba, in soare, ploaie, la viteza (nu trebuie sa opresti daca te razgandesti de ceva... cu manusile functioneaza perfect) Apoi benzinariile... oricand ai nevoie, iti da toate benzinariile pe raza de 50-100km. La fel cu toate punctele de interes. Deci nu mai ai nici-un stres. Practic cu el, nefiind conectat la net, ai europa la dispozitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Da, optiunea asta de curvy roads ma fascineaza si pe mine. Iarasi, depinde cum iti faci temele si ce parametri de traseu alegi: si iGo (poate in prostia lui) m-a bagat pe niste drumuri foarte misto si in Italia si in Slovenia. Dar da, sa ai la indemana posibilitatea de a "lasa" gps-ul sa aleaga pentru tine niste rute atunci cand ai chef suna interesant. KHK mentiona ca si algortmii de rutare sunt diferiti atunci cand alegi "moto" in loc de "auto" la vehicul curent, ceea ce iarasi suna foarte bine. IGo nu are asa ceva din pacate. Alta intrebare: cat de robust e "cradle"-ul si sistemul de alimentare? Ma refer la seriile 3x si 5x de la Garmin. Face fata cu brio la drumuri proaste? Ma gandesc la faptul ca in "carcasa" mea, gps-ul nu sta prins rigid, in sensul ca o parte din micro vibratii si socuri sunt amortizate, nu transmise direct aparatului. Stiu ca Touratech face mount-urile alea cu amortizoare din cauciuc dar ... alti bani, alta distractie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 faze de genul traffic, rutare in functie de conditiile de acum sunt totusi bune. Incearca un Garmin conectat cu smartphone-ul cu aplicatia Garmin Smartphone Link. Si sunt convins ca si genul asta de aplicatii va evolua... https://buy.garmin.com/en-US/US/on-the-go/apps/smartphone-link/prod111441.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Alta intrebare: cat de robust e "cradle"-ul si sistemul de alimentare? Ma refer la seriile 3x si 5x de la Garmin. Face fata cu brio la drumuri proaste? Ma gandesc la faptul ca in "carcasa" mea, gps-ul nu sta prins rigid, in sensul ca o parte din micro vibratii si socuri sunt amortizate, nu transmise direct aparatului. Stiu ca Touratech face mount-urile alea cu amortizoare din cauciuc dar ... alti bani, alta distractie. eu am 390. Am fost zeci de km offroad cu el, nu ma pot plange de nimic si sunt foarte uimit de gumele alea din sistemu de prindere cum reusesc sa preia vibratiile. Il am montat pe ghidon si il butonez mai tot timpu in mers. Pana acum, am relatat mai de mult, nu s-a prins bine o data si dupa 13 km de mers la 98 la ora mi-a zburat de pe ghidon, dar el nu a patit nimic in afara de cateva zgarieturi pe carcasa. Vina o port eu caci nu am verificat daca s-a agatat cum trebuie sau nu in sistem, ma supara doar ca nu a picat imediat in prima suta de metri. Un exercitiu simplu de diferente intre igo si garmin. Cum parcurgi acest traseu cu igo ? https://www.google.com/maps/d/edit?mid=zGPiYMFzeARA.kxmObBFVlKYU&usp=sharing Este vb de o parte din drumul vinului din Alsacia, timpul nu imi permitea sa il fac pe tot. O sa zica unii ca cu igo nu, dar dupa indicatoare rutiere, nu zic ca nu sunt indicatoare, dar in unele locuri cam lipsesc. Nu are nici o logica pentru gps sa mergi pe drumul acela asa. Sunt zeci de alte rute mai scurte sau mai rapide, mai ales ca am facut un ocol de zeci de km ca sa ajung acolo intre punctu initial de plecare si destinatia finala. Daca urmariti traseul o sa vedeti ca are un mic lindic intrun sens giratoriu, defapt acolo am gasit, datorita garminului la cautarea benzinarii pe traseul existent si adauga la ruta existenta, o benzinarie automata care nu o vad pe google map ce era la fel de ieftina ca in germania, si cu vreo 15-30 de centi mai ieftina decat benzinariile din drum. Am calculat atunci exact si am facut economie de fix 2,5 euro, daca plateam cash cea ce nu se putea si nu imi lua banca comision economia era de 3,2 euro. Nu e mult, dar pana una alta gpsu tre sa se amortizeze cumva Legat de pret, cautati-va in cercurile de prieteni oameni care lucra la garmin sau urmariti promotiile de pe louis. Din pacate acest traseu nu se poate face decat cu ajutoru unui laptop, sau a unei tablete cu windows 8.1 pe ea. Se poate si pe aparat, fie el garmin sau un gadget cu igo, dar dureaza mai mult sa faci traseul decat sa il parcurgi. offtopic legat de igo vs garmin, anu asta dupa o tura pe 4 roti cu zumoul pana n croatia si retur am renuntat definitiv la igo, dupa 10 ani. Evident ca nu aveam eu palmtop in 2005, dar noroc cu sefii care aveau. Mai am inca batranul r700 de la asus, dar dupa o tura pe motor de aproape 2 mii de km mufa microusb a zis mai nou ca cand vrea sa mearga ca cand nu vrea sa mearga. Asa ca stateam io pe banca in poponeata la 50 de km de szeged pe un drum si asteptam sa se incarce... ca sa imi spuna cum naiba ajung la nenorocitul de national de unde stiam drumu si evident era si semnalizat. In masina in continuare merge relativ impecabil dupa 7 ani si aproape 200 de mii de km parcursi, dar pt asta a trebuit sa ii desfac bateria existenta si sa ii lipesc una noua de nokia pe firele din bateria veche. Am mers atata vreme fara TMC, dar pe austria germania cunosc limba destul de bine si radioul m-a salvat de multe ori. Chiar imi doresc sa am tmc. Din pacte pe motor nu vad curand aceasta realizare si era foarte utila functia cand am crosetat intr-o dupamasa 19 km prin 2 stauri. Dar cum ziceam pt masina NuviCam ul pare sa fie solutia pt mine. Iar pt cei cu caravane nu exista nimic pe piata care sa se compare cu modelu camper de la garmin, si da BC30 ul, camera aia fara fir, se conecteaza si la acest model, defapt in afara de zumo cred ca camera de mers inapoi se conecteaza la orice aparat existent pe piata si daca castigi la loto poti sa conectezi 4 bucati. ontopic eu chiar nu vad posibil scenariul in care sa butonezi smartfonu in cautarea unei benzinarii pe traseu pe ploaie din mers. Un gps de masina in husa il mai butonezi caci ecranu nu e capacitiv, dar un tel niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Multumesc de lamuriri, imi aduc aminte ca am citit patania ta cu zburatul gps-ului. Are sistemul de prindere care vine cu el in cutie ceva cauciuc? N-am vazut nimic in pozele de pe louis de exemplu, pare un simplu cradle in care se infige aparatul. Sau te referi la bilele de cauciuc din RAM? Legat de al doilea paragraf, cred ca nici un gps nu "stie" sa te bage automat pe drumuri frumoase, decat daca are traseele alea memorate cumva sau marcate din "harta" ca fiind frumoase. Google Maps mi se destul de slab la planificarea unui traseu pe baza frumusetii drumului, nu iti da absolut nici un indiciu daca drumul ala e bun sau nu - in afara de cazul in care cauti strict drumuri virajate. In schimb, repet, cu harta de hartie in fata, la scara cel putin (sau cel mult) 1:200.000 si avand drumurile si punctele de panorama plus alte chestii turistice marcate frumos poti crea manual un traseu ideal dintre doua puncte. Pentru studiat rute acasa in fata calculatorului mai ok mi se pare viamichelin.com. Tocmai au schimbat site-ul si arata ceva mai bine, plus ca pe un anumit nivel de zoom al hartii ai foarte multe detalii, similar cu hartile alea de hartie de care ziceam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 O solutie foarte buna pentru fixare robusta este suportul de la Touratech. Si, pe langa fixare, faptul ca se incuie tot face toti banii ca nu mai stai mereu sa iei cu tine aparatul. Eu asa am avut Zumo 660 la fostul GS. In general Touratech are preturi ok daca iei setul (navi + suport + kit-ul auto suport/incarcator). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Da, se pare ca achitia la "set" e cea mai buna idee, mai ales daca e si vreo promotie la mijloc. Multumesc tuturor pt lamuriri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Incearca un Garmin conectat cu smartphone-ul cu aplicatia Garmin Smartphone Link. Si sunt convins ca si genul asta de aplicatii va evolua... https://buy.garmin.com/en-US/US/on-the-go/apps/smartphone-link/prod111441.html duda e ca si asa... google si apple au date pe care restu' mai greu... gandeste-te ca la orice moment pe orice sectiune de drum sunt telefoane de la astia care 'suna acasa' si dau informatii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Apropo - un pic offtopic: cum afla google maps informatiile despre trafic? Le iau tot din TMC sau monitorizeaza live telefoanele cu android si viteza cu care se misca pe sosea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 TMC ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 https://en.wikipedia.org/wiki/Traffic_message_channel Sistemul de transmisie a datelor de trafic prin FM (radio). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 Apropo - un pic offtopic: cum afla google maps informatiile despre trafic? Le iau tot din TMC sau monitorizeaza live telefoanele cu android si viteza cu care se misca pe sosea? Nu doar androidele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinush Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Eu am Garminul 590 cu acel suport de la Touratech. Chiar sunt multumit de acel suport pentru ca poti sa il incui. Daca te duci la wc sau platesti benzina sau.......nu stiu ce mai faci......nu trebuie sa mai iei GPS-ul dupa tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Eu am Garminul 590 cu acel suport de la Touratech. Chiar sunt multumit de acel suport pentru ca poti sa il incui. Daca te duci la wc sau platesti benzina sau.......nu stiu ce mai faci......nu trebuie sa mai iei GPS-ul dupa tine. sau mai ai si tu incredere in oameni )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 am urcat si eu trollstingenu in norvegia, si am facut ca toata lumea pauza sus in parcare. Singurul roman intre zeci de motoare. Unii aveau tankbaguri, altii le aveau demontate, unii aveau gpsurile in suporti, altii nu, unii aveau haine pe motor, altii nu, depindea de tara de unde aveau tabla de inmatriculare. Asa ca ce am facut eu romanu cu neincrederea mea? am dat jos gpsul l-am pus pe bagaje sa il bag in buzunar dupa ce imi dau jos geaca, am armat alarma si evident ca am uitat gpsul deconectat din suport pe bagaje. Putea oricine sa il ia, nu numai mototoristi cat si automobilisti. Dupa o absenta de vreo 30 de minute, l-am gasit unde il uitasem. Da, il iau dupa mine, si de regula si senzorii ii dau jos. II las pe motor doar in locuri foarte foarte sigure. Suportul gpsului il dau jos o data cu senzorii de regula. Nu ramane nimic pe motor. Am mai uitat o data gpsul in plin centru orasului, pornit evident, seara.... mi-am dat seama dupa 1 ora. Spre norocu meu l-am gasit tot acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 Eu suportul il las, caci piulita care strange nuca am inlocuit-o cu o saiba si 2 piulite clasice. Ala acolo moare. Si am uitat si eu gps-ul prin strainatate pe motor... L-am gasit tot acolo. Da, il iau dupa mine, si de regula si senzorii ii dau jos. II las pe motor doar in locuri foarte foarte sigure. Suportul gpsului il dau jos o data cu senzorii de regula. Nu ramane nimic pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Pentru cine e interesat, la Louis au promotie la Garmin-ul Zumo 340LM -> 249 euro pentru urmatoarele 7 zile. Incep sa ma gandesc serios la el ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Pentru cine e interesat, la Louis au promotie la Garmin-ul Zumo 340LM -> 249 euro pentru urmatoarele 7 zile. Incep sa ma gandesc serios la el ... faci misto ? ?!!! promotie la ceva care e gratis in mod normal ? hai pe bune.. no offence. marketing pur. impreuna cu iphone si bmm. la 1100 roni iti cumperi motocicleta si gps si un plin de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.