Sari la conținut

cu ABS sau fara?


claman
 Share

Postări Recomandate

multumesc de sfaturi.Ma bucura sa vad oameni atat de binevoitori. Daca am inteles bine frinarea rotii de fata cu cea de pe spate trebuie sa fie in anumiti parametri ca sa nu pierzi aderenta. In cazul cand exista abs sa inteleg ca rezolva el necorelarile? Cel putin in faza asta mi se pare un lucru destul de dificil sa frinez si cu mana si cu piciorul. Vizavi de frine am o experienta bogata pentru ca particip la competitii de off road unde frina in general este un dusman. Inca o data multumesc de sfaturi si am sa incerc sa iau cu abs. Va tin la curent

Daca faceti deja off-road inseamna ca sunteti familiarizat cu cazaturile, asa ca ce mai conteaza ABS sau nu ! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 490
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca faceti deja off-road inseamna ca sunteti familiarizat cu cazaturile, asa ca ce mai conteaza ABS sau nu ! ;)

Cred ce este off-road auto,altfel nu mai zicea nimic de frana !!! ;)

Oricum pilotii de off-road moto,adica enduro sunt cei mai meseriasi :D ,chiar nu se bazeaza ei pe ABS !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca am inteles bine frinarea rotii de fata cu cea de pe spate trebuie sa fie in anumiti parametri ca sa nu pierzi aderenta. In cazul cand exista abs sa inteleg ca rezolva el necorelarile? Cel putin in faza asta mi se pare un lucru destul de dificil sa frinez si cu mana si cu piciorul.

 

In acest clip se explica ceva mai bine cum functioneaza abs-ul la moto. Vedeti ca scrie si traducerea in engleza in partea de jos, daca nu intelegeti italiana ;) Dar asta e un tip de ABS "combinat", asa il numesc ei.

 

Editat de bogdan_gba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In acest clip se explica ceva mai bine cum functioneaza abs-ul la moto. Vedeti ca scrie si traducerea in engleza in partea de jos, daca nu intelegeti italiana :D Dar asta e un tip de ABS "combinat", asa il numesc ei.

 

Da, se numeste CBS (combined braking system ) si este pus pe 1100 XX de la Honda. Este foarte faina ideea. Franeaza ambele roti simultan, intr-un anumit procentaj: de ex, daca franezi fata, iti franeaza in proportie mai mare fata si mai mica spatele si veceversa.

Mesaj completat

Vreau sa votez acest post ca postul anului ! ;)

Multumesc, multumesc Arthur !

Cand am vazut poza prima data am ras o ora ! ;)

miau !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca faceti deja off-road inseamna ca sunteti familiarizat cu cazaturile, asa ca ce mai conteaza ABS sau nu ! ;)

Este vorba de off road cu auto bineinteles

Mesaj completat

Da, se numeste CBS (combined braking system ) si este pus pe 1100 XX de la Honda. Este foarte faina ideea. Franeaza ambele roti simultan, intr-un anumit procentaj: de ex, daca franezi fata, iti franeaza in proportie mai mare fata si mai mica spatele si veceversa.

Mesaj completat

 

Multumesc, multumesc Arthur !

Cand am vazut poza prima data am ras o ora ! ;)

miau !

Sa inteleg ca honda are cel mai destept ABS? Exista vreo clasificare a firmelor dupa performanta ABS-ului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este vorba de off road cu auto bineinteles

Mesaj completat

 

Sa inteleg ca honda are cel mai destept ABS? Exista vreo clasificare a firmelor dupa performanta ABS-ului?

CBS face ceva, ABS altceva. Daca vrei amandoua, ia BMW 1150 dupa 2002 sau orice 1200 mai putin C sau CL.

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CBS face ceva, ABS altceva. Daca vrei amandoua, ia BMW 1150 dupa 2002 sau orice 1200 mai putin C sau CL.

Cu amendamentul ca la BMW maneta actioneaza frana fazta + spate

si pedala DOAR frana spate !

Foarte OK modelele care au buton pentru anularea functiei ABS !

Iti ofera posibilitatea sa "te dai" in modul... personal-pilot... cum vrea "muschiul" tau !

 

Nu mai vorbim de boieria ESA...

Dar asta e din alt "film"...

 

Sa fim iubiti ! ;)

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
CBS face ceva, ABS altceva. Daca vrei amandoua, ia BMW 1150 dupa 2002 sau orice 1200 mai putin C sau CL.

 

 

honda are si cabs sau cum dracu' s-o numi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

honda are si cabs sau cum dracu' s-o numi.

C-ABS-ul e din alt film cu Honde !

Care dreaq' modele ?!...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

on topic ..recomand CU ABS

daca se poate si nu te indoaie la bani

mai cauta si pe youtube sa vezi ce inseamna cu si fara abs la franare

 

 

 

off topic.. am simtit ca ma scoate de mult mai multe ori din rahat ASC decat ABS

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
C-ABS-ul e din alt film cu Honde !

Care dreaq' modele ?!...

 

 

care imi vin in cap imediat sunt 600 rr si 1000 rr din 2009, sunt sigur ca si 2010. la fel, pui fata, este activat si spatele. nu stiu daca atunci cand pui spatele este ca la bmw sau se pune si fata in schimb...

 

ah, mai sunt goldwing-ul, st1300, vfr-ul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de sfaturi.Ma bucura sa vad oameni atat de binevoitori. Daca am inteles bine frinarea rotii de fata cu cea de pe spate trebuie sa fie in anumiti parametri ca sa nu pierzi aderenta. In cazul cand exista abs sa inteleg ca rezolva el necorelarile? Cel putin in faza asta mi se pare un lucru destul de dificil sa frinez si cu mana si cu piciorul. Vizavi de frine am o experienta bogata pentru ca particip la competitii de off road unde frina in general este un dusman. Inca o data multumesc de sfaturi si am sa incerc sa iau cu abs. Va tin la curent

nu chiar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

C-ABS-ul e din alt film cu Honde !

Care dreaq' modele ?!...

 

care imi vin in cap imediat sunt 600 rr si 1000 rr din 2009, sunt sigur ca si 2010. la fel, pui fata, este activat si spatele. nu stiu daca atunci cand pui spatele este ca la bmw sau se pune si fata in schimb...

 

ah, mai sunt goldwing-ul, st1300, vfr-ul...

 

Adevarat ;)

 

http://world.honda.com/motorcycle-picturebook/eCBS/

 

Electronically Controlled Combined ABS allows riders to apply precise rear-wheel braking with the foot pedal. Application of the rear brake does not result in immediate front brake activation unless rear-wheel lockup is sensed, allowing an experienced rider to use the rear brake like a traditional non-linked unit during spirited riding such as track days for outstanding speed, suspension and steering control.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine la Z750 nu e "combined" ABS, este....simplu, sau cum vreti sa considerati

 

Daca apesi pedala de frana, franezi doar spatele, iar in momentul in care ar trebui sa se blocheze se simte o pulsatie in pedala (ca la masina) si asta e tot.

 

Daca tragi maneta pentru frana fata franezi doar fata si probabil se simte aceeasi pulsatie in functionarea ABS. Nu stiu sigur, ca oricat m-am proptit in frana fata pe asfalt n-am reusit sa vad functionarea abs. Pe nisip sau pietris n-am incercat, ii las pe altii mai priceputi ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

on topic ..recomand CU ABS

off topic.. am simtit ca ma scoate de mult mai multe ori din rahat ASC decat ABS

Supercorect cu ASC, dar deja suntem in "alt film"...!

 

care imi vin in cap imediat sunt 600 rr si 1000 rr...

C-ABS.

Un sistem Honda destinat motocicletelor hipersportive.

Pe langa faptul ca ne schimba conceptia despre oportunitatea "ABS" la curse... mai executa si franarea corecta !

Indiferent cu ce forta sau ce apesi first: maneta, pedala, sau ambele...

C-ABS actioneaza intai spatele pana se aseaza motocicleta, apoi fatza, mentinand suficient spate pentru stabilizarea pe traiectorie !

Absolut magistrala demonstratia !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Absolut magistrala demonstratia !

"Magistrala" aia e o demonstratie de 2lei:

 

1. cel fara ABS are viteza mai mare

2. cel care franeaza forteaza intentionat, daca ar fi franat cu bun simt nu ar fi cazut, sau daca n-ar fi avut roti ajutatoare ...

 

De ce nu se face testul cu aceeasi persoana care piloteaza moto?

 

ABS e OK, dar nu e "miezu".. La curse inca nu se baga asa ceva si nici n-o sa se bage prea curand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine la Z750 nu e "combined" ABS, este....simplu, sau cum vreti sa considerati

Stimate Norian,

Stiu ca iti iubesti motocicleta si stiu si de ce...

Am avut si m-am distrat si eu un sezon cu modelul Kawa Z750 ABS 2009.

Si eu cred ca un sistem de franare cu anti-blocaj i-ar fi util domnului care a deschis acest topic.

La multi kilometri frumosi !

 

...aia e o demonstratie de 2lei:

Ca de obicei, nu esti capabil sa arati moderatie in comportament si exprimare...

Ca de obicei folosesti parerile subiective vs adevarul demonstrat de meseriasi !

Ia-o si pe asta si continua sa ne uimesti cu vasta ta experienta moto...

de la distanta !

Multumim !

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 54 ani vreau sa ma urc pe motor. Vreau sa-mi cumpar un choper. Doresc un sfat de la cei in tema in sensul ca daca motocicleta cu abs este mult mai sigura decit cea fara abs. Sunt un pic cam batrin si ma gindesc in primul rind la siguranta. Bineinteles ca ma gindesc si la bani (cu abs este mai scumpa) Mai invat eu sa merg pe motocicleta la virsta asta?

Stimate domnule Nicu,

Daca mai sunteti inca pe receptie, avand in vedere ca discutiile generate de dorinta dvs.

risca sa atinga abordari academice, subsemnatul, motociclist roman la 61 ani ca varsta si de 42 ani motociclist

v-as propune sa centralizam un pic datele.

 

In primul rand lamuriti-ne daca optiunea pentru chopper este "batuta in cuie" sau nu

si suma de care dispuneti !

 

Numai plecand de la aceste aspecte putem evalua impreuna si concret situatia

luand in consideratie modele mai usoare, polivalente si mai manevrabile dotate cu ABS !

 

Restul e... imagine si "exercitiu de dictie si teorie" made in motoreta si compania...

 

La multi ani si sa auzim numai de bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...