Sari la conținut

BMW K1200 LT/RS/GT (1997 - 2005)


aax94
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 408
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu ma incanta diferenta de 32 cai in schimbul a 400 euro :))

 

Oricum, in varianta de 98 cai impinge curba de cuplu spre turatii mai mici.

 

Pe nesimtite mergi cu treptele 4 si 5 in oras, legal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare !

La Lt-ul meu din '99 am observat ca nu mai functioneaza semnalizarea la peste 3000 de ture, adica palpaie o data si se opreste. Inca nu am verificat daca incarcarea bateriei e ok.

A mai patit cineva ceva asemanator?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Isi doreste careva Ohlinsuri pentru K1200RS/LT/GT? Am o pereche de vanzare. Spatele necesita o renovare, care costa circa 150 euro. Spatele este model cu robinet pe preload si rezervor de gaz. Fata e simplu.

 

Pret 700 euro ambele. Negociabil.

 

Spor la toate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare dragi Lt-isti!

 

Am nevoie de ajutorul vostru...astazi de dimineata, dupa ce am luat o groapa mai maricica, in urma socului LT-ul meu a cedat psihic..de fapt electric.

Cand pun copntactul din cheie, totul ok, becurile in bord se aprind cum trebuie, cand pun kill switch se sting, si bineinteles ca nu mai porneste. Dupa groapa, la cateva secunde s-a oprit in mers si aia a fost.

Bateria e noua, bornele sunt ok la locul lor..cat am putut am tras de ele, dar fara rezultat.

Are cineva idee ce ar putea fi?

In alta ordine de idei, o tractare/ duba care sa ma ajute sa duc bestia acasa, din Pipera in Ploiesti, cunoasteti?

 

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu gasesti cu ce sa cari LT-ul, da-mi un PM si te ajut cu o duba. Doar ca nu stiu cum il suim si cum il coboram.

 

Ma rog la coborare il aruncam din duba :crack:

 

Inainte de platforma ia si tu la gadilat toate mufele si conectorii. Banuiesc ca s-a miscat ceva pe acolo si ori nu mai face contact sau, mai putin probabil, face pe unde nu trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Adrian M. Cu ioneld deja am vorbit, este plecat din Bucuresti si din pacate nu ma poate ajuta.Multumesc de sugestie.

 

@ Silver Arrow . Mama lui de LT si carenele sale..e greu de ajuns pe la mufe, samd.Am incercat sa verific cat de cat, ce am avut acces. Imi ramane doar sa ajung cu el acasa, si sa il dezbrac de carene si sa trec la verificari...E greu de urcat si coborat...

Am gasit o remorca, o rezolv cumva..

 

Bun...orice idee e mai mult decat binevenita ..poate a mai patit cineva la fel...?

Ceva cabluri vulnerabile la socuri? aveti idee?

 

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Luigi,

 

Nu porneste pentru ca nu mia are curent...in momentul in care pun contactul din cheie pare ca are tensiune, becurile in bord se aprind ok.

Cand pun contactul de la ghidon, killing switch, nu mai am tensiune in baterie...pur si simplu se stinge bordul, nici vorba sa invarta.Atunci cand se cupleaza releele, se stinge totul...

Dupa ce am luat groapa, dupa soc a mai mers putin, circa 10 secunde si s-a oprit motorul din mers.

Presuspun ca ceva face scurt circuit/ contact slab fir intrerupt, sau cumva in urma socului bateria a murit...Bornele sunt stranse, nicio problema.

O sa incerc sa ii dau curent ca sa elimin bateria...

 

Vedem ce rezolv, daca nu, remorca si o data ajuns acasa o demontez..eram curios daca a mai patit cinvea ceva de genul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai o leaca:

- cand pui contactul moare bateria? Adica pui aparatul pe ea si se vede ca se duce tensiunea in beci

sau

- cand pui contactul desi ai tensiune in baterie nu ajunge unde trebuie?


» Post actualizat in 06 Jul 2018 12:51

Nu am gasit in ca o schema electrica dar poate te ajuta la gasit diversii conectori prin mobra.

 

http://www.bmwbmw.org/tech/BMW-K1200LT.pdf

 

Asa dupa apucaturi pare ca la lovitura a sarit ceva pe undeva si cand pui contactul iti se face o conexiune naspa care iti ingenunchiaza bateria. Daca era un scurt in toata reglula lua naibii foc vreun cablu.

 

Daca cumva s-a belit acumulatorul te pot ajuta cu 2 acumulatori descarcati dar inca bunicei:

- YTX20L-BS de pe Goldwing 18,9 Ah

- bateria de la R1200RT, Varta 519 901 017 Powergel , 19 Ah

Pusi la incarcat o sa functioneze.

Editat de Silver Arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ciudat.

Nu am patit asa ceva in 100.000 km, desi am mai luat si gropi inerente. Incearca sa ii dai jos borna (+) si dupa 2-3 minute sa o recuplezi. Cred ca este din baterie, ia si tu niste curent de la cineva si vezi daca porneste.

Altceva nu vad ce sa fie, tot cablajul pe ea este teapan, fire groase etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asadar am elucidat misterul...bateria e dusa..i-am dat curent, a pornit totul ok...

Partea ciudata e ca bateria are maxim un an, încărcarea e in parametri...probabil se la soc a fost afectata....

Va tin la curent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...