Gixu. Postat Iunie 14, 2014 Share Postat Iunie 14, 2014 Salut, de azi sunt si eu mandrul posesor al unui C3 negru. Dupa 6 ani de Shoei, am ales sa schimb marca. C3 a fost singurul flip perfect din toate punctele de vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Salutare. Am pierdut butonul care actionează ventilaţia la o C3. Aveti idee unde pot gasi asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Presupun ca ala de sus, nu ventilatia de la barbie http://www.polo-motorrad.com/en/betatigungstaste-fur-luftungshaube-c2-c3.html Posibil sa il aiba in stoc la united motors http://www.unitedmotors.ro/site/contact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Daca e cel de sus am eu unul nou nout nefolosit pe care ti-l dau » Post actualizat in 07 Jul 2014 12:32 Am eu unul nou nout si ti-l dau dar vad ca tu esti din buzau si nu stiu cat o sa te coste transportul,butonul ti-l dau cadou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Am Schubert C3 si sunt foarte multumit de ea insa am fost surprins sa citesc testele pe http://sharp.direct.gov.uk/ Schubert C3 : http://sharp.direct.gov.uk/testsratings/schuberth-c3 comparativ cu Caberg Duke : http://sharp.direct.gov.uk/testsratings/caberg-duke Am cumparat deci si un Caberg Duke insa dpdv al calitatii materialelor, asamblarii, ventilatiei si insonorizarii Schubert C3 in continuare mi se pare net superioara. Totusi, de unde oare diferenta imensa in favoarea Caberg Duke la testele de impact ?!?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Totusi, de unde oare diferenta imensa in favoarea Caberg Duke la testele de impact ?!?!? Testele Sharp se fac dupa cum se credea acu aproape vreo 10 ani ca este ok sa se faca, fara a lua in considerare factorii, variabilele si situatiile care intervin intro scena reala. Pe cand producatorii (seriosi) de casti isi fac altfel "socotelile". Exemple (daca nu ai chef de citit, sari direct la concluzii) http://www.righttoride.eu/virtuallibrary/ridersafety/Critical_evaluation_SHARP.pdf http://www.visordown.com/motorcycle-news--general-news/scrap-sharp-helmet-ratings-says-leading-scientist/7268.html De asemena este foarte posibil ca unii producatori (aia low), stiind cum se fac testele, sa faca tot posibilul sa iasa bine la ele ignorand restul aspectelor ce tin de siguranta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Mai jos e raspunsul celor de la Sharp la cateva intrebari pe care le-am adresat : Thank you for your email below, and for your interest in SHARP. Each model of motorcycle helmet undergoes 30 linear and 2 oblique impact tests in order to achieve a SHARP rating. To complete these 32 tests, a minimum of 7 individual helmet samples are used. A range of helmet sizes are tested at three impact speeds (6, 7.5 and 8.5 metres per second); this range of impact speeds is used to ensure that the helmet offers protection over a wide range of impact scenarios and not only at the current regulatory test speed. The helmets are impacted against both flat and kerb shaped surfaces. We hope this information is helpful to you. If you have any further questions on the issue, please contact us again. Kind regards, The SHARP Team Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 Presupun ca ala de sus, nu ventilatia de la barbie http://www.polo-motorrad.com/en/betatigungstaste-fur-luftungshaube-c2-c3.html Posibil sa il aiba in stoc la united motors http://www.unitedmotors.ro/site/contact Asa este, butonul de sus l-am pierdut. Merci de pontul de pontul de pe Polo, dar sper sa o rezolv cu Adi. :-) » Post actualizat in 08 Jul 2014 21:28 Daca e cel de sus am eu unul nou nout nefolosit pe care ti-l dau» Post actualizat in 07 Jul 2014 12:32Am eu unul nou nout si ti-l dau dar vad ca tu esti din buzau si nu stiu cat o sa te coste transportul,butonul ti-l dau cadou Multumesc mult, ai PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macs Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 Am si eu C3 pro si este o casca exceptionala, Nu incape indoaiala ca e no.1 la castile flip-up, desi ca design castile schuberth sunt uratele rau. Mentionez ca mai am si shoei xr1000, arai chaser, agv si Nolan N 104 care este Iar o casca reusita si completeaza prin design atragator, dar de cand am luat schuberthul s-a schimbat total perceptia despre casti, sueratul vantului, zgomote exterioare. Eu fiind ochelarist am probat si shoei multitec si nolan n104 cautand o casca flip-up in care sa bag mai usor ochelarii sa nu ma incomodeze, la vremea aceea negasind sa probez schuberth, am ales Nolan o casca foarte ok, poate doar putin mai grea ca shoeiul iar cand am reusit sa probez anul acesta un schuberth mi-am comandat imediat c3-up pro pe net si nu regret deloc pretul oarecum piperat , merita fiecare banut! Chiar nu cumpara nimeni un Nolan n104 storm alb perlat, in cutie ca noua? Ca de cand am luat C3-ul sta degeaba? Detalii in semnatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 Mie la C3 nu-mi plac ochelarii de soare (sunt aproape inutili, pe soare puternic/sau nu....tot faci ochii de chinez , am si un caberg ieftin si sunt de 100 ori mai buni ochelarii de soare). In plus, marginile ochelarilor se vad enervant de mult in parti. A-treia problema este viziera cu pinlock... care se abureste oricum pe vreme nasoala! Alta problema: trebuie sa tragi mandibula serios in jos ca sa o inchizi in ambele parti....bineinteles, o atentie deosebita trebuie acordata chin curtain-ului care trebuie aranjat si tinut cum trebuie cand inchizi casca! Ca avantaje: marimea mica a carcasei exterioare, silentiozitatea, comoditatea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 Mi se pare ciudat ce spui. Desi am ochii sensibili la lumina si nu pot suporta ochelarii de soare ieftini - cu lentila proasta - ochelarii de soare la C3 mi se par perfecti. Nu distorsioneaza imaginea si odihnesc privirea. La pinlock am renuntat din prima, tocmai in ideea ca nu vreau sa merg non-stop cu inca o bucata de plastic in fata ochilor. Cand se abureste, crap viziera si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Nu sunt singurul care se plange de ochelarii de soare (si de rama lor) de pe C3. Am citit pe alte forumuri ca si altii ar avea aceeasi problema ! Pe unii ii deranjeaza mai putin(sau deloc), pe unii mai mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Singura "problema" pe care am sesizat-o, in legatura cu ochelarii, este ca ar fi fost sa-i faca un pic mai mari. Adica sa coboare mai mult. Cat despre inchiderea mandibulei, banuiesc ca te referi la inchisul ei cu o singura mana/in mers - atunci cand nu e recomandat sa mergi cu mandibula ridicata Pe loc, cu doua maini, cu siguranta nu se inchide greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 (editat) Da, asa este...trebuie sa o inchizi cu 2 maini....Eu ma refeream la faptul ca nu poti s-o inchizi cu o mana! Cu ramele laterale care-ti obtureaza vizibilitatea m-am obisnuit....nu insa si cu lentilele care lasa sa treaca prea multa lumina (repet: am un caberg la jumatate de pret care are ochelarii mai ok decat C3-ul) Editat Iulie 14, 2014 de Leon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 Nu mai stiu daca s-a postat- cum se rezolva zdranganeala ochelarului de soare? Se manifesta la fel la C3 simplu si la C3 Pro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 20, 2014 Admin Share Postat Iulie 20, 2014 Fiind mai scumpa probabil se aude mai finutz, cam de vreo 100 euro in plus..:-))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Buna dimineata tuturor.Am citit topicul de la inceput, dar nu am reusit sa-mi lamuresc doua aspecte.Primul este legat de marimea castilor : au 56/57, au 57/58 si 58/59 si toate acestea se incadreaza in marimea M pe care o stim cu totii (da, stiu, la Shark aceasta marime nu 'bate' cu M-ul de la Shoei sa zicem). Al doilea aspect e un pic subiectiv, el referindu-se la 'cat de buna e o casca ptr touring'.Si aici stiu ca parerile difera de la caz la caz, dar au si puncte comune. Pe scurt, recomandati-mi dintre SR1 Pro, S2 si C3 o casca OK (care dintre cele 3 marimi de mai sus e cea mai OK ?) .Nu am parbriz inalt, asa ca vantul imi bate mai intai in piept si apoi in fata. Va multumesc. P.S. Am intalnit vara asta un neamt venit pe un TDM900 tocmai din Munich/Munchen care purta J1 si era chiar foarte multumit de aceasta.M-am si mirat ca il vad cu o casca jet, dar mi-a zis ca se simte bine cu ea.Stie cineva mai multe despre ea din experienta sau din auzite ? Am citit multe reviewuri si mi-am facut o parere, dar vreau sa aud si alte idei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 8, 2014 Admin Share Postat August 8, 2014 (editat) Buna dimineata tuturor.Am citit topicul de la inceput, dar nu am reusit sa-mi lamuresc doua aspecte.Primul este legat de marimea castilor : au 56/57, au 57/58 si 58/59 si toate acestea se incadreaza in marimea M pe care o stim cu totii (da, stiu, la Shark aceasta marime nu 'bate' cu M-ul de la Shoei sa zicem). (... ...) Esti in eroare de doua ori, marimile corecte sunt 56-57, 58-59, 60-61 si apoi fiind valori diferite nu se pot incadra toate marimii M! Marimile exacte date de catre Schuberth le gasesti si aici. Marimile difera de la producator la altul, ba chiar si la Schuberth sunt diferente, la S1Pro imi vine bine L (58-59), la S2 XL(60-61)! (... ...) Pe scurt, recomandati-mi dintre SR1 Pro, S2 si C3 o casca OK (care dintre cele 3 marimi de mai sus e cea mai OK ?) .Nu am parbriz inalt, asa ca vantul imi bate mai intai in piept si apoi in fata. (... ...) Am si S1 Pro si S2 si pot spune ca S2 este un gunoi comparand-o cu prima! Din pacate S1 Pro este iesita din productie, dar se mai gaseste pe ebay la vanzatorii online, daca gasesti numarul tau nu ezita sa o cumperi, este cea mai silentioasa casca ever, poate doar C3 Pro sa fie pe acolo. Nu am probat in mers ci doar in magazin C3 si C3 Pro si evident ca nu este relevant, dar multi lauda C3 Pro ca fiind silentioasa si practica, mai gasesti si pareri contra, dar din ce am inteles este o alegere foarte buna. Am intalnit vara asta un neamt venit pe un TDM900 tocmai din Munich/Munchen care purta J1 si era chiar foarte multumit de aceasta.M-am si mirat ca il vad cu o casca jet, dar mi-a zis ca se simte bine cu ea.Stie cineva mai multe despre ea din experienta sau din auzite ? Am citit multe reviewuri si mi-am facut o parere, dar vreau sa aud si alte idei. Am si J1 ca si casca de vara, este extraordinar de buna, vizibilitatea foarte buna datorita vizorului mare, foarte aerisita dar totusi silentioasa, surprinzator la cit de decupata este la gat. Nu stiu insa cum se comporta in cazul tau, fara parbriz sau cu unul foarte mic. .(... ...) Nu am parbriz inalt, asa ca vantul imi bate mai intai in piept si apoi in fata. De fapt de la asta trebuie sa pleci in cautari, recomandarea mea este S1 Pro si C3 Pro, J1 o poti folosi doar ca a doua casca, de vara.. Succes.. Editat August 8, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Iti multumesc l.u.v. pentru ca m-ai corectat.Atunci incep sa caut S1 Pro pe marimea 56-57 si voi uita de C3 sau S2. Tu, in mod normal, porti L la alte casti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 8, 2014 Admin Share Postat August 8, 2014 (editat) Da..L, am si un Shoei L, doar ca la astia marimea L este 59-60.. PS: Esti norocos ca ai o marime atipica, uite aici una care arata excelent, ca noua! Vad ca este din Ungaria, aproape..poate mai si negociezi cu el.. Are si o combinatie de culori misto, de noua astea au costat cam 560 euro!i Editat August 8, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 Ca sa fiu sincer, am fost placut surprins de promptitudinea si amabilitatea lui Adrian (Garcya) cu ajutorul caruia am achizitionat de pe ebay.co.uk un S1 Pro cu un pret undeva pe la 100 GBP.E drept ca are o ciupitura pe calota dreapta (o fi scapat-o odata), dar per total sunt foarte multumit ca am gasit-o la pretul asta si mai ales ca Adrian a castigat licitatia Multumesc inca o data pentru sfaturile primite si va doresc toate cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 Dupa 10000 km facuti in doua luni si jumatate pot sa ma declar super-incantat de alegerea facuta. Din pacate, atat datorita mobrei cat si caldurii istovitoare de acasa,am ajuns la concluzia ca pentru Romania nu este casca ideala. Nu e suficient de ventilata iar daca mergi mai mult timp cu ea deschisa ai senzatia ca o sa-ti pice capul pe spate. In Germania situatia sta cu totul altfel, aici ma bucur in fiecare zi de silentiozitatea si gradul de etansare oferit. Deh, nici temperaturile nu sunt cele de acasa. Ochelarii nu-mi fac probleme iar casca se prezinta intr-o stare f ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat August 23, 2014 Share Postat August 23, 2014 (editat) A venit casca (S1 Pro) din Anglia, gratie lui Adrian (Garcya) dar, in afara de problemele enumerate si prezentate in fotografiile vanzatorului am constatat ca mai are una: aerisirea din stanga (cum ai tine casca pe cap) functioneaza OK (o impingi face un click si sta in pozitie, o dai inapoi iar face click si sta cuminte).Aerisirea din dreapta pare ca are unul din cel;e doua picioruse rupte (cel care intra in casca in partea din spate a aerisirii) si se misca cum vrea ea.Bag mana in foc ca pe traseu produce vibratii nedorite sau curenti ciudati. Cine ma poate ajuta cu un sfat ? O pot lipi, sa zicem cu Loctite, dar as vrea sa o schimb insa nu am gasit nicaieri partea respectiva (nici macar in pereche). Va multumesc. Editat August 23, 2014 de radum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 23, 2014 Admin Share Postat August 23, 2014 Nu stiu daca gasesti asa ceva, iti sugerez sa o lipesti in pozitia inchisa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat August 23, 2014 Share Postat August 23, 2014 Inchis inseamna pozitia din spate a respectivelor repere sau cea din fata ? Multumesc de sfat, Luigi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.