Vizitator corleone Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 (editat) corleone Asta vine si se lauda ca repara motoare eu ma joc pe la el cindf am timp si daca nu ma descurc caut unul ca tine sa il faca la loc ce am dereglat :banana:De unde esti de la tata repari si tractoare./te-ai uitat la GPZvezi ca ai mai pierdut citeva suruburi pe drum Alt moldovean care se crede amuzant dar nu reuseste sa ma amuze. Bah, voi sunteti siguri ca sunteti moldoveni ? Ca nu aveti nici un haz. Editat Iulie 2, 2011 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expresul Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 Ha ha HA eu locuiesc unde tu visezi sa ajungi vara Ca ideie am ajuns o data prin Iasi si am dat de niste baieti de nota 10 cu plus ..Din cauza unuia ca tine am deviat de la subiectul acestei teme scuze pentru ceilanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 Ha ha HA eu locuiesc unde tu visezi sa ajungi vara Ca ideie am ajuns o data prin Iasi si am dat de niste baieti de nota 10 cu plus ..Din cauza unuia ca tine am deviat de la subiectul acestei teme scuze pentru ceilanti. Dar unde stai bre, in Bahamas? Asta asa, ca sa-mi fac o ideie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 Ma bag si eu ca musca-n lapte. N-am nimic cu nimeni, dar imi scade iq-ul cand ii citesc postarile lui corleone, asa ca i-am dat ignore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 Ma bag si eu ca musca-n lapte. N-am nimic cu nimeni, dar imi scade iq-ul cand ii citesc postarile lui corleone, asa ca i-am dat ignore. Iq-ul iti scade din alt motiv dar poate fi un motiv valabil sa te cari pe alt topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expresul Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 "Niciodata nu te certa cu un idiot. Te aduce la nivelul lui si te bate cu experienta!!!!" :banana: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 ma, pentru mine e f amuzant ca vad cum va certati si nu stiu de ce, pentru ca i-am dat ignore inapoiatului asta. bine ca e inapoiat de Bucuresti cum era vorba aia, decit destept in provincie mai bine prost la Bucuresti? sa stiti ca pentru cineva care vrea sa citeasca aici ca sa sincronizeze carburi si nu ca sa afle cit de mica o are corleone, se poate curata threadul folosind butonul "report". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 (editat) He he, s-au dus vremurile Calinushe cand erai moderator la Service si imi dadeai warn-uri de nu mai stiai de capul tau. Eu nu stiu cum dreaq ai ajuns tu moderator la Service ca nu esti in stare de nimic. Stii tu ceva electrica dar in rest esti bata . Editat Iulie 3, 2011 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 salutare am facut si eu "inventia cu furtunele pt ca nu mai mere cum trebe mobra are un gol de putere si ma si smuceste in acelerare si in decelerare si la cald pornese greu si tras de gaz tare .... am conectoat-o si am pornit motorul ......pana aci toate bune cand deodata coloana de ligit o ia pe un furtun mai sa se duca in carburatorul la care era conectat .. am oprit tot circul bineinteles . acuma intrebarea este .,.. ore asa desincronizate sa fie ?? sau am gresit eu undeva .. oricum maine ma duc la mester sa o faca cum trebe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 ligit? ce dreq e aia? in fine... da, sa stii ca asa de desincronizate sunt. si inca ceva: aparatele astea profi au ceva tolerante. sa nu te miri ca dupa ce le faci "perfect" pe un aparat (de oricare, ca-i cu vacuumetru clasic, ca e cu tije sau cu bile) si o sa pui furtunul clasic o sa vezi ca nu-s perfect sincronizate. fizica elementara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 filmat de mine azi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 salutare am facut si eu "inventia cu furtunele pt ca nu mai mere cum trebe mobra are un gol de putere si ma si smuceste in acelerare si in decelerare si la cald pornese greu si tras de gaz tare .... am conectoat-o si am pornit motorul ......pana aci toate bune cand deodata coloana de ligit o ia pe un furtun mai sa se duca in carburatorul la care era conectat .. am oprit tot circul bineinteles . acuma intrebarea este .,.. ore asa desincronizate sa fie ?? sau am gresit eu undeva .. oricum maine ma duc la mester sa o faca cum trebe si cum nu am reusit eu cu furtunele sa reglez acasa din auzite de la alti motociclisti m-am dus la un (meserias ) care cica se pricepe si are scule am lasat mobra acolo cu promisiunea de la el ca o face beton (mobra are un gol de putere si ma si smuceste in acelerare si in decelerare si la cald pornese greu si tras de gaz tare) pana aci toate bune partea nasoala vine cand ma duc sa o iau de la el peste jumatate de zi .. si constat ca merge mai rau decat inainte merge in 3 pistoane iar bujiile sunt dezastru si afumate si unele cam ude (inainte erau toate ok si aceeasi culoare fara depuneri sau alte minuni).imi povesteste el cum a gasit 2 membrane rupe si lea lipit el acolo ca defapt reglajul e bun ca nu vrea sa se mai bage la ea ca nu se merita ca nu mai are ce-i face . cu toate ca mobra inainte de experieta cu el merge de rupea doar nu prea tragea la ture mici si avea un gol de puere pana la 3-4 mii.ajung acasa verific membranele care cica 2 erau rupte eu gasesc una singura lipita cu silicon . in fine acuma porneste dar merge nasol si-a shimbat si sunetul in toba motorul ... nu ma mira faptul sa fi umblat si la amestec si la dojaz de o ucis-o in halu asta .bujiile ude negre ..nu ami zic am comandat bujii si o membrana ca sa o schimb .. ee acu vine partea nasoala .UNDE MA MAI DUC APOI SA IMI REGLEZE CARBURILE CALUMEA ... SA MEARGA NORMAL .cum fac sa le reglez iar . apropo eu sunt din onesti bacau iar motocilistii onesteni il stiu pe MESERIAS asa ca aviz pt ei . orice idee este binevenita . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Tu practic ai de facut 2 reglaje, si anume reglat amestecul si sincronizat. Pentru asta iti trebuie manualul mobrei (asta il descarci gratis de pe net, ca sa vezi care suruburi fac ce pe carburatoare), iti trebuie un colortune (useru varugica cred ca are unul la vanzare, sper sa nu ma insel) si iti trebuie sa iti faci sincronizatorul CORECT. Iti mai trebuie cam o zi ca sa te documentezi. Membrana zici ca ai comandat-o deja. Dupa ce faci toate astea si te prinzi care ii treaba, o sa fie atat de usor, mobra o sa iti mearga atat de bine. Iti zic eu ca dupa o munca de amplitudinea asta, rezultatele is pe masura. Apoi ramai cu uneltele si poti lucra si la tovarasi. win win situation Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipiko Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 (editat) Salutare tuturor, am un kawasaki zx6r din 96 si am decis sa sincronizez carburatoarele. De ce? Porneste foarte greu(bujii sunt bune, scanteie buna zic eu, comparativ cu scanteia pe care o da bujia de la masina,benzina vine)si la drum cand bag mana in gaz are un moment in care accelerez si nu se intalmpa nimica, dupa care pleaca ca din pusca. Am curatat carburatoarele cu spray erau ceva murdarele si aici vreau sa intreb specialistii de pe forum fara sa desfac capacele la carburatoare exact dedesubt,nu pe capac putin mai sus sunt suruburi cu cap de surubelnita dreapta cu arc, pentru ce sunt? Asta la fiecare carburator in parte este acel surub. Am examinat cu atentie carburatoarele si sincer nu pot sa-mi dau seama de un se reglez amestecul si din care suruburi fac reglajul pentru vaccum,sincronizarea de care se tot vorbeste aici. Atat am vazut suruburi cele cu arculet de sub carburatoare si unele in cruce in dreptul fiecarei clapet,cred ca astea ar fi dar ma rog astept raspunsul de la voi. Care este carburatorul de baza cel care nu se poate regla la kawasaki zx6r? Cine poate sa-mi spuna care este ordinea de aprindere la kawasaki zx6r(1997)care este pistonul 1 cum se pune la punc distributia. Sau poate ma indrumati spre un sit unde gasesc manualu de intretinere.Cred ca e vara cald si drumuri cat mai lungi cu motorul, dar poate ma ajuta si pe mine cineva ca stau cu motorul in garaj si ma uit la el cum se relaxeaza Editat Iulie 26, 2011 de chipiko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 http://www.manualedereparatie.info/ suruburile de dedesubt sint de amestec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipiko Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Cam asa arata dispozitivul meu de sincronizat, nu l-am probat inca deoarece nu am reusit sa pornesc motorul cu toate ca am primit "multe sfaturi sau sugestii" in acest scop. Furtun de diametrul 6mm,lungime 6m,2 teuri mari de la piese auto si 4mici tot de la auto(de stropit geamul)4chiplinguri cu care am infundat caruril de la teurile mici,una bucata pal 23x50(asa am gasit bucata),12clipsuri de prins cablu pe perete si ulei de motocicleta ars. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Fain, s-ar putea sa tina figura... Banui ca nu ai mai folosit un astfel de sistem pana acum. Ce poate merge prost e sa iti traga ulei prea mult pe unu din carburi si atunci sa astepti pana ce se aseaza la loc... Pasu 2: schimba uleiu cu mercur Sau sa diluezi uleiu cu benzina, ca sa fie mai fluid. Crede-ma ca dureaza o gramada pana ce coboara de pe pereti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Corneliu Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 Sistem de sincronizat carburatoare recomandat pentru V-twin, format din 2 vacuumetre si 2 flanse adaptoare pentru vacuum 5 mm + furtun. Pret 150 lei + transport, detalii la 0727302027. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 sa inteleg ca acele manometre au un sistem de reducere a debitului de aer pentru a "netezi" fluctuatiile? ca fapt divers, in manualul original Suzuki (nu Haynes, atentie) pentru sincronizare este recomandata o scula originala Suzuki care arata fix ca un Carbtune. mi se pare fascinant cit de mult insista unii pe niste chestii false pe aici. unii jura ca sistemul cu furtunuri nu merge, cu toate ca eu si multi altii l-au folosit cu succes. recent nu stiu care a scris ca pina si Carbtune e un jeg. cam asa merge carbtune pe un Bandit de 1200 (de pe la 5:20 se vede exact sincronizarea). nu prea pricep ce poate sa nemultumeasca la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Cam asa arata dispozitivul meu de sincronizat, nu l-am probat inca deoarece nu am reusit sa pornesc motorul cu toate ca am primit "multe sfaturi sau sugestii" in acest scop. Furtun de diametrul 6mm,lungime 6m,2 teuri mari de la piese auto si 4mici tot de la auto(de stropit geamul)4chiplinguri cu care am infundat caruril de la teurile mici,una bucata pal 23x50(asa am gasit bucata),12clipsuri de prins cablu pe perete si ulei de motocicleta ars. Merge si asa...dar mai tre dezvoltata ideea. 1. furtunele nu trebuie sa comunice jos intre ele 2.Trebuie montati robineti pe capetele ce duc spre motor ca sa atenueze fluctuatiile 3.Nu se foloseste ulei ars de motor,ci un amestec de apa cu cerneala. 4.Pe furtunele ce duc spre motor trebuiesc bagate niste diuze ca sa previna intrarea lichidului in motor.Merg jicloare de relanti de la china 4t bagate pe furtune. Enjoy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Merge si asa...dar mai tre dezvoltata ideea. 1. furtunele nu trebuie sa comunice jos intre ele - gresit; de ce s anu comunice? e bine asa cum e man... 2.Trebuie montati robineti pe capetele ce duc spre motor ca sa atenueze fluctuatiile - gresit; daca montezi robineti de unde stii ca is la fel de mult deschisi?! 3.Nu se foloseste ulei ars de motor,ci un amestec de apa cu cerneala. - ideal ar fi sa nici nu ude peretii furtunilui da nici sa nu f uta motoru daca ajunge inauntru; ulei 2T cu benzen mere de minune 4.Pe furtunele ce duc spre motor trebuiesc bagate niste diuze ca sa previna intrarea lichidului in motor.Merg jicloare de relanti de la china 4t bagate pe furtune. - orice ai pune care sa traga aerul, trage si apa Enjoy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 (editat) 1. ba da, trebuie sa comunice, asta e si ideea de baza a "sistemului". 2. daca pui robineti deja ai mai introdus in sistem o variabila nu prea controlabila. Editat August 8, 2011 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 60 de pagini, mai aveti putin si construiti minunea lumii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Salut Cred ca am nevoie si eu de un curatat , reglat nivel si de o sincronizare . Cine ma poate ajuta ( din judet sa fie - Constanta ) si cat m-ar costa ? Mai am o problema , imi intra in voblaj incepand de la 80 km/h , daca i-au mana de pe ghidon . I-am schimbat rulmentul roata fata si i-am echilibrat rotile dupa ce am pus alte cauciucuri . Multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Sincronizatoarele cu ceasuri (manometre)au robineti care atenueaza vibratiile produse de rezonanta depresiunii din galeria de admisie.Nu este alta variabila in sistem deoarece oricat ai inchide din robineti ,cu conditia sa nu fie inchis de tot ,sistemul o sa lucreze,singura chestie e ca o sa ai o intarziere de raspuns cu cat e mai inchis robinetul dar merge,e ok, eu am sincronizat multe carburi asa si a dat rezultate super Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.