Sari la conținut

Sincronizator Carburatoare


mihaip
 Share

Postări Recomandate

nu am o data fixa,oricand,doar stiu ca trebuie(cel putin asa cred)nu are un mers rotund,si la cald mai are fluctuatii,cred ca tre si bujiile schimbate!

nu te astepta la minuni de la o sincronizare,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 934
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

in general daca ai o problema la carburatie o face constant nu doar cateodata.

 

sincronizarea este o chestiune de finete, diferentele sunt mici inainte si dupa sincronizare daca nu si-a bagat nasul un maestru inainte

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

confirm si eu metoda: 2 sticle de sticla cu un furtun intre ele, umplute sub jumatate astfel incat atunci cand se muta lichidul dintr-o sticla in alta sa nu ajunga in admisie. Functioneaza foarte bine. M-am mai jucat si cu alt gen de calibratoare si in principiu trebuie calibrate la inceput. Vorbind de 2 pistoane, se leaga amandoua simultan printr-un T la un singur carburator, se calibreaza sa arate acelasi lucru si apoi se da inainte :)

Editat de cooldeep
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

atunci sa inteleg ca e de la bujii?

» Post actualizat in 16 Sep 2014 08:57

nu stie nimeni,o parere ceva?

inainte sa faci o sincronizare demonteaza carburatoarele, de pe motocicleta, curatale, , dupa care verifici pompa de benzina, schimbi bujiile , iei o compresie, verifici bobinele de inductie, fisele.. si abea dupa faci sincronizarea, si vezi ca nu este suficienta numai sincronizarea . mai tre umblat undeva , :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut. Stiu ca nu este topicul potrivit, dar este cel mai apropiat de intrebarea mea.

Am bagat motocicleta la iernat cu rezervorul plin dar fara aditivi pentru benzina.

Din ce am mai citit pe net, unii spun ca este bine in primavara sa scot benzina care a stat peste iarna si sa pun alta proaspata. Se aplica chestia asta ?

Inca ceva. O parte spun ca se golesc carburatoarele de benzina pe perioada iernarii. Eu nu am facut chestia asta. As putea avea vreo problema ?

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa stai si mai linistit pune-i in rezervor un aditiv ce se cheama ,,fuel stabilizer,, e produs de multe firme .De obicei este concentrat la 250 -500ml;o sa-ti ajunga 3-4 ani;are multe beneficii si nu mai schimbi benzina primavara si nu mai golesti carburatoare.Neaparat lasa mobra pornita dupa ce pui asta 10 -15 min sau da o tura de vreo 5- 10 min. vezi ca nu-l gasesti peste tot dar da cu Google dupa el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi mi-a permis timpul si am pus cap la cap aparatul meu de sincronizare, statea de mult timp in asteptare dar astazi am gasit cateva ore si pentru el.


» Post actualizat in 22 Dec 2014 21:29

Astazi mi-a permis timpul si am pus cap la cap aparatul meu de sincronizare, statea de mult timp in asteptare dar astazi am gasit cateva ore si pentru el. A mai ramas cutiuta dar asta e alta poveste de dupa sarbatori (cred).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...
  • 4 weeks later...

Ceasurile se gasesc pe la magazine si cu + si cu -, am luat eu vreo 10 cu 10-12 ron bucata parca, acum un an.

Ceea ce nu am reusit sa gasesc nicaieri pe la noi sau la pret normal si imi crapa buza dupa asa ceva este un ceas cu -1 bar +1bar.

 

Furtunele transparente din comert se "sugeau" cand incercam sa fac sincronizator. Solutia a fost doar cu furtun de carburant dublu panzat (de-ala gros in carne, interior de 3-4mm).

Editat de undacover
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Stiu ca sunt off-topic dar poate aici mă poate lămuri cineva.

OK, treaba stă în felul următor:

Baterie de 4 carburatoare Keihin cvk 30 de pe un eliminator de 600 ce a fost desfăcută până la ultima piuliță pentru curățare. Cum reglez eu amestecul pe fiecare carb. separat? Nu vorbesc de sincronizare ci de amestecul aer-benzina. Nu am bujie transparentă deci caut soluții!

» Post actualizat in 10 Mar 2016 19:39

O soluție ar fi diagnoza după aspectul bujiilor dar îmi pare un fel de băgarea degetului in dos...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca sunt off-topic dar poate aici mă poate lămuri cineva.

OK, treaba stă în felul următor:

Baterie de 4 carburatoare Keihin cvk 30 de pe un eliminator de 600 ce a fost desfăcută până la ultima piuliță pentru poponeataățare. Cum reglez eu amestecul pe fiecare carb. separat? Nu vorbesc de sincronizare ci de amestecul aer-benzina. Nu am bujie transparentă deci caut soluții!

» Post actualizat in 10 Mar 2016 19:39

O soluție ar fi diagnoza după aspectul bujiilor dar îmi pare un fel de băgarea degetului in dos...

Le pui la reglajul din manual apoi la relanti le iei babeste si le reglezi pana cand ai cel mai sus relanti, dupa asta strangi fiecare surub o jumatate de tura. Poti sa verifici ulterior culoarea bujiilor dupa un drum mai lung. Tine cont ca daca ai sa faci reglajul la temperaturile de afara de acum in vara o sa trebuiasca sa il refaci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clapetele le voi si cronica după ce pornesc motorul. Pentru pornire am nevoie de amestec reglat corect. O sincronizare pe banc e suficientă pentru început iar după ce reglez amestecul pot face si sincronizarea activă, pe motor. O sa ma cam joc la șurubele dar nu cred ca e bai. Ideea e ca vreau amestecul sa fie ok, asta e cel mai important in prima faza ( si cel mai dificil)...

» Post actualizat in 11 Mar 2016 09:09

Dacă nu sunt mulțumit de reglajul după ureche probabil voi apela la o bujie transparentă. Din păcate in Constanța nu stiu cine ar avea așa ceva la service.

Editat de Motojurnal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clapetele le voi si cronica după ce pornesc motorul. Pentru pornire am nevoie de amestec reglat corect. O sincronizare pe banc e suficientă pentru început iar după ce reglez amestecul pot face si sincronizarea activă, pe motor. O sa ma cam joc la șurubele dar nu cred ca e bai. Ideea e ca vreau amestecul sa fie ok, asta e cel mai important in prima faza ( si cel mai dificil)...

» Post actualizat in 11 Mar 2016 09:09

Dacă nu sunt mulțumit de reglajul după ureche probabil voi apela la o bujie transparentă. Din păcate in Constanța nu stiu cine ar avea așa ceva la service.

merge cu bujia transparenta sau un cititor de turatie, ceasul din bord daca ai nu-i suficient de sensibil si rapid.

 

de pornit porneste si cu jicloarele de relanti inchise + shock, doar ca n-o sa stea cand bagi socul la loc.

 

downlodeaza un manual si vezi ce zice, la unele e 1 tura out , la altele 3... depinde de motor

 

ce vream sa subliniez e importanta sincronizarii clapetelor , apoi reglarea amestecului de relanti.

 

80-90% din motociclete merg suficient de bine cu toate suruburile setate la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincronizarea cu reglajul amestecului is cam legate una de alta, de obicei eu le fac cumva in paralel ... reglaj standard, pornit, sincronizare, reglaj amestec, refacut sincronizare.

S-a mai discutat pe larg, nu conteaza cu ce incepi daca inainte de montare carburatoarele au clapetele aliniate cu lera, ac, cu ce vrei tu sa le aduci cam la aceeasi deschidere iar reglajul suruburilor de amestec sunt puse ca in manual, nu se influenteaza reglajele pentru ca sincronizarea iti stabileste volum egal de amestec la cilindrii iar surubul de benzina stabileste proportia amestecului. Astea sunt reglaje fine, pe cele brute asa cum am spus le faci inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a mai discutat pe larg, nu conteaza cu ce incepi daca inainte de montare carburatoarele au clapetele aliniate cu lera, ac, cu ce vrei tu sa le aduci cam la aceeasi deschidere iar reglajul suruburilor de amestec sunt puse ca in manual, nu se influenteaza reglajele pentru ca sincronizarea iti stabileste volum egal de amestec la cilindrii iar surubul de benzina stabileste proportia amestecului. Astea sunt reglaje fine, pe cele brute asa cum am spus le faci inainte.

vezi-ti mah de gunoaiele tale chinezesti, la motociclete exista o ordine a operatiilor, nu eu am inventat-o, daca nu stii despre ce se vorbeste abtine-te !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi-ti mah de gunoaiele tale chinezesti, la motociclete exista o ordine a operatiilor, nu eu am inventat-o, daca nu stii despre ce se vorbeste abtine-te !

Ce mai face mama ta? Vezi-ti de lalelele tale, ai mai mentionat prostia asta, si daca eu, yo4hgx, mos_bear sa zicem ca suntem "habarnisti" TNG nu cred (de cand umblu eu pe aici nu am auzit nicio lacramatie la adresa lui)

Ca si in topicul pe care l-am mentionat si nu mi-ai raspuns, te intreb din nou ce fundament ai sa afirmi aceasta ordine in afara de "crede si nu cerceta"?

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincronizarea cu reglajul amestecului is cam legate ... reglaj standard, pornit, sincronizare, reglaj amestec, refacut sincronizare.

Așa ma gândesc și eu. Mulțumesc.

Manualul spune 2 ture si apoi reglaj la 1/2 de tura, cam mult zic eu dar rămâne de văzut pe fier. Momentan sunt cu toate măruntaiele înșirate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...