superbec Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 nu am o data fixa,oricand,doar stiu ca trebuie(cel putin asa cred)nu are un mers rotund,si la cald mai are fluctuatii,cred ca tre si bujiile schimbate! nu te astepta la minuni de la o sincronizare, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusutul Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 pai si atunci daca nu de la ce ar putea fii,sa nu mearga chiar rotund cateodata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 in general daca ai o problema la carburatie o face constant nu doar cateodata. sincronizarea este o chestiune de finete, diferentele sunt mici inainte si dupa sincronizare daca nu si-a bagat nasul un maestru inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 (editat) confirm si eu metoda: 2 sticle de sticla cu un furtun intre ele, umplute sub jumatate astfel incat atunci cand se muta lichidul dintr-o sticla in alta sa nu ajunga in admisie. Functioneaza foarte bine. M-am mai jucat si cu alt gen de calibratoare si in principiu trebuie calibrate la inceput. Vorbind de 2 pistoane, se leaga amandoua simultan printr-un T la un singur carburator, se calibreaza sa arate acelasi lucru si apoi se da inainte Editat Septembrie 12, 2014 de cooldeep Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusutul Postat Septembrie 13, 2014 Share Postat Septembrie 13, 2014 atunci sa inteleg ca e de la bujii? » Post actualizat in 16 Sep 2014 08:57atunci sa inteleg ca e de la bujii? nu stie nimeni,o parere ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 atunci sa inteleg ca e de la bujii? » Post actualizat in 16 Sep 2014 08:57 nu stie nimeni,o parere ceva? inainte sa faci o sincronizare demonteaza carburatoarele, de pe motocicleta, curatale, , dupa care verifici pompa de benzina, schimbi bujiile , iei o compresie, verifici bobinele de inductie, fisele.. si abea dupa faci sincronizarea, si vezi ca nu este suficienta numai sincronizarea . mai tre umblat undeva , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 Salut. Stiu ca nu este topicul potrivit, dar este cel mai apropiat de intrebarea mea. Am bagat motocicleta la iernat cu rezervorul plin dar fara aditivi pentru benzina. Din ce am mai citit pe net, unii spun ca este bine in primavara sa scot benzina care a stat peste iarna si sa pun alta proaspata. Se aplica chestia asta ? Inca ceva. O parte spun ca se golesc carburatoarele de benzina pe perioada iernarii. Eu nu am facut chestia asta. As putea avea vreo problema ? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 Las-o cum e si la primavara o sa mearga bine cu benzina din ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 Ca sa stai si mai linistit pune-i in rezervor un aditiv ce se cheama ,,fuel stabilizer,, e produs de multe firme .De obicei este concentrat la 250 -500ml;o sa-ti ajunga 3-4 ani;are multe beneficii si nu mai schimbi benzina primavara si nu mai golesti carburatoare.Neaparat lasa mobra pornita dupa ce pui asta 10 -15 min sau da o tura de vreo 5- 10 min. vezi ca nu-l gasesti peste tot dar da cu Google dupa el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 Astazi mi-a permis timpul si am pus cap la cap aparatul meu de sincronizare, statea de mult timp in asteptare dar astazi am gasit cateva ore si pentru el. » Post actualizat in 22 Dec 2014 21:29Astazi mi-a permis timpul si am pus cap la cap aparatul meu de sincronizare, statea de mult timp in asteptare dar astazi am gasit cateva ore si pentru el. A mai ramas cutiuta dar asta e alta poveste de dupa sarbatori (cred). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 Stiu ca e vechi postul dar de unde ai luat ceasurile si accesoriile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 "le-am procurat" de la fostul job )) furtunele si robinetii se gasesc si in comert, nu stiu ceasurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 Am inteles...Eu am unul cu furtune home made dar cu ceasuri este mai elegant parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat Octombrie 20, 2015 Share Postat Octombrie 20, 2015 (editat) Ceasurile se gasesc pe la magazine si cu + si cu -, am luat eu vreo 10 cu 10-12 ron bucata parca, acum un an. Ceea ce nu am reusit sa gasesc nicaieri pe la noi sau la pret normal si imi crapa buza dupa asa ceva este un ceas cu -1 bar +1bar. Furtunele transparente din comert se "sugeau" cand incercam sa fac sincronizator. Solutia a fost doar cu furtun de carburant dublu panzat (de-ala gros in carne, interior de 3-4mm). Editat Octombrie 20, 2015 de undacover Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 Stiu ca sunt off-topic dar poate aici mă poate lămuri cineva. OK, treaba stă în felul următor: Baterie de 4 carburatoare Keihin cvk 30 de pe un eliminator de 600 ce a fost desfăcută până la ultima piuliță pentru curățare. Cum reglez eu amestecul pe fiecare carb. separat? Nu vorbesc de sincronizare ci de amestecul aer-benzina. Nu am bujie transparentă deci caut soluții! » Post actualizat in 10 Mar 2016 19:39 O soluție ar fi diagnoza după aspectul bujiilor dar îmi pare un fel de băgarea degetului in dos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 Stiu ca sunt off-topic dar poate aici mă poate lămuri cineva. OK, treaba stă în felul următor: Baterie de 4 carburatoare Keihin cvk 30 de pe un eliminator de 600 ce a fost desfăcută până la ultima piuliță pentru poponeataățare. Cum reglez eu amestecul pe fiecare carb. separat? Nu vorbesc de sincronizare ci de amestecul aer-benzina. Nu am bujie transparentă deci caut soluții! » Post actualizat in 10 Mar 2016 19:39 O soluție ar fi diagnoza după aspectul bujiilor dar îmi pare un fel de băgarea degetului in dos... Le pui la reglajul din manual apoi la relanti le iei babeste si le reglezi pana cand ai cel mai sus relanti, dupa asta strangi fiecare surub o jumatate de tura. Poti sa verifici ulterior culoarea bujiilor dupa un drum mai lung. Tine cont ca daca ai sa faci reglajul la temperaturile de afara de acum in vara o sa trebuiasca sa il refaci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Mulțumesc. Rămâne de aflat reglajul din manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Mulțumesc. Rămâne de aflat reglajul din manual. inainte sa faci ce ti-a spus Thunder, trebuie sa sincronizezi clapetele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 (editat) Clapetele le voi si cronica după ce pornesc motorul. Pentru pornire am nevoie de amestec reglat corect. O sincronizare pe banc e suficientă pentru început iar după ce reglez amestecul pot face si sincronizarea activă, pe motor. O sa ma cam joc la șurubele dar nu cred ca e bai. Ideea e ca vreau amestecul sa fie ok, asta e cel mai important in prima faza ( si cel mai dificil)... » Post actualizat in 11 Mar 2016 09:09 Dacă nu sunt mulțumit de reglajul după ureche probabil voi apela la o bujie transparentă. Din păcate in Constanța nu stiu cine ar avea așa ceva la service. Editat Martie 11, 2016 de Motojurnal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Clapetele le voi si cronica după ce pornesc motorul. Pentru pornire am nevoie de amestec reglat corect. O sincronizare pe banc e suficientă pentru început iar după ce reglez amestecul pot face si sincronizarea activă, pe motor. O sa ma cam joc la șurubele dar nu cred ca e bai. Ideea e ca vreau amestecul sa fie ok, asta e cel mai important in prima faza ( si cel mai dificil)... » Post actualizat in 11 Mar 2016 09:09 Dacă nu sunt mulțumit de reglajul după ureche probabil voi apela la o bujie transparentă. Din păcate in Constanța nu stiu cine ar avea așa ceva la service. merge cu bujia transparenta sau un cititor de turatie, ceasul din bord daca ai nu-i suficient de sensibil si rapid. de pornit porneste si cu jicloarele de relanti inchise + shock, doar ca n-o sa stea cand bagi socul la loc. downlodeaza un manual si vezi ce zice, la unele e 1 tura out , la altele 3... depinde de motor ce vream sa subliniez e importanta sincronizarii clapetelor , apoi reglarea amestecului de relanti. 80-90% din motociclete merg suficient de bine cu toate suruburile setate la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Sincronizarea cu reglajul amestecului is cam legate una de alta, de obicei eu le fac cumva in paralel ... reglaj standard, pornit, sincronizare, reglaj amestec, refacut sincronizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Sincronizarea cu reglajul amestecului is cam legate una de alta, de obicei eu le fac cumva in paralel ... reglaj standard, pornit, sincronizare, reglaj amestec, refacut sincronizare. S-a mai discutat pe larg, nu conteaza cu ce incepi daca inainte de montare carburatoarele au clapetele aliniate cu lera, ac, cu ce vrei tu sa le aduci cam la aceeasi deschidere iar reglajul suruburilor de amestec sunt puse ca in manual, nu se influenteaza reglajele pentru ca sincronizarea iti stabileste volum egal de amestec la cilindrii iar surubul de benzina stabileste proportia amestecului. Astea sunt reglaje fine, pe cele brute asa cum am spus le faci inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 S-a mai discutat pe larg, nu conteaza cu ce incepi daca inainte de montare carburatoarele au clapetele aliniate cu lera, ac, cu ce vrei tu sa le aduci cam la aceeasi deschidere iar reglajul suruburilor de amestec sunt puse ca in manual, nu se influenteaza reglajele pentru ca sincronizarea iti stabileste volum egal de amestec la cilindrii iar surubul de benzina stabileste proportia amestecului. Astea sunt reglaje fine, pe cele brute asa cum am spus le faci inainte. vezi-ti mah de gunoaiele tale chinezesti, la motociclete exista o ordine a operatiilor, nu eu am inventat-o, daca nu stii despre ce se vorbeste abtine-te ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 (editat) vezi-ti mah de gunoaiele tale chinezesti, la motociclete exista o ordine a operatiilor, nu eu am inventat-o, daca nu stii despre ce se vorbeste abtine-te ! Ce mai face mama ta? Vezi-ti de lalelele tale, ai mai mentionat prostia asta, si daca eu, yo4hgx, mos_bear sa zicem ca suntem "habarnisti" TNG nu cred (de cand umblu eu pe aici nu am auzit nicio lacramatie la adresa lui) Ca si in topicul pe care l-am mentionat si nu mi-ai raspuns, te intreb din nou ce fundament ai sa afirmi aceasta ordine in afara de "crede si nu cerceta"? Editat Martie 11, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Sincronizarea cu reglajul amestecului is cam legate ... reglaj standard, pornit, sincronizare, reglaj amestec, refacut sincronizare. Așa ma gândesc și eu. Mulțumesc. Manualul spune 2 ture si apoi reglaj la 1/2 de tura, cam mult zic eu dar rămâne de văzut pe fier. Momentan sunt cu toate măruntaiele înșirate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.