Sari la conținut

Clasice- made in japan


Jean_Taxi
 Share

Postări Recomandate

Un naked mai mare si mai puternic, cu racire pe apa.., tot de prin anii 80. Insa, asa ceva e greu de gasit, si sa mai fie si intretinut!

CA tot ziceai de VF-uri, ma tot chinui cu VF750F. Vara trecuta m-am si plimbat cu el, pana sa inceapa un carburator sa planga. Inventii romanesti, tubulete scurtate si altele de genul si ma tot chinui cu el, sper saptamana viitoare sa ii dau o cheie. L-am luat cu rezervor de vfr, sa de ducati monster, spate de...mama naibii stie ce, insa am avut noroc cu piesele originale, ca le-a pastrat, desi si astea intr-o stare nu tocmai buna, le-am dat o spoiala pt. idenitificare la RAR asta vara, dar cer o vopsea calumea si nu prea am acum timp sa le fac eu si nici bani sa le dau la un vopsit profi. Dar oricum...V4, racit cu apa, motorizare veche de atatia ani...te lasa masca :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

CA tot ziceai de VF-uri, ma tot chinui cu VF750F. Vara trecuta m-am si plimbat cu el, pana sa inceapa un carburator sa planga. Inventii romanesti, tubulete scurtate si altele de genul si ma tot chinui cu el, sper saptamana viitoare sa ii dau o cheie. L-am luat cu rezervor de vfr, sa de ducati monster, spate de...mama naibii stie ce, insa am avut noroc cu piesele originale, ca le-a pastrat, desi si astea intr-o stare nu tocmai buna, le-am dat o spoiala pt. idenitificare la RAR asta vara, dar cer o vopsea calumea si nu prea am acum timp sa le fac eu si nici bani sa le dau la un vopsit profi. Dar oricum...V4, racit cu apa, motorizare veche de atatia ani...te lasa masca :rusinica:

Banzay, baga si tu o poza, doua cu vf-ul. Nu se baga nimeni la un schimb cu Suzuka mea? E ireprosabila tehnic si optic. La ambreiaj are zgomotul din cauza oalei de ambreiaj.., rulmentul., alea, alea!. I-am dat relanti-ul putin mai mare si e ok. Il tineam prea mic la 900 dde ture. Am acu neste nebuneli prin cap.., de ma lasa masca si pe mine.., va povestesc eu zilele urmatoare des[pre ce-i vorba.., poate imi iese combinatia.., nebuna. :wink: Ps Motociclistii vintage ori nu le au cu calculatoarele, ori sunt tot timpul pe mototrete pt ca pe aici postez mai mult eu! Hai fratilor, mai dati de mancare si voi copilului meu.., Topicul!

 

Pai poate ne vedem zilele astea ... eu tre' sa ii cumpar maine baterie ca a murit si o scot la o plimbare...

Pai ce sa mai zic! ti-am vazut azi Suzuka.., e de showroom, frate! mai bagat in boala.., dar 1000e tot nu ti-as fi dat pe ea. II mai trebuie si baterie?! Clar nu-si merita banii! :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa scriu si eu , peste 80 de ani. Pina atunci mobra mea va fi de colectie. Pina atunci ma delectez cu cititul.

Stau si ma gindesc cite vechituri adevarate am vazut prin Bucuresti si imi vin in fata ochilor doar imagini cu carene de ultima generatie. Cred ca de aia topicul nu merge prea bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banzay, baga si tu o poza, doua cu vf-ul.

D-le Jean, pai odata arata ca in poza 2, pe la primul proprietar in ro cred. Dupa a ajuns ca in poza 1 s-a schimbat intre timp si motorul) si asa am luat-o si eu si am readus-o cat de cat la original, mai putin coloritul, care dupa cum am zis, nu mi-au mai ajuns banii, ca mi-am strans si de casuta si asta a fost. Poze mai noi nu prea am pe PC asta, mai am pe unul de prin vara, de cand m-am apucat de 'restaurat' dar nici nu e cine stie ce de vazut. De dragul artei, arata dragut modificata, insa rezervorul de vfr, cam era batut cu ciocanul ca sa se potriveasca si era si gaurit, sonda nu mergea, avea o ureche sudata, saua avea un piciorus din plastic lipit care nu imi sugera incredere si alte chestii de genul. Partea buna e ca am primit si multe piese originale (imi lipseste doar o masca pt bord) si alte piese de rezerva... Oricum tipul de la care am luat-o, de nota 10, oameni asa mai rar.

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

D-le Jean, pai odata arata ca in poza 2, pe la primul proprietar in ro cred. Dupa a ajuns ca in poza 1 s-a schimbat intre timp si motorul) si asa am luat-o si eu si am readus-o cat de cat la original, mai putin coloritul, care dupa cum am zis, nu mi-au mai ajuns banii, ca mi-am strans si de casuta si asta a fost. Poze mai noi nu prea am pe PC asta, mai am pe unul de prin vara, de cand m-am apucat de 'restaurat' dar nici nu e cine stie ce de vazut. De dragul artei, arata dragut modificata, insa rezervorul de vfr, cam era batut cu ciocanul ca sa se potriveasca si era si gaurit, sonda nu mergea, avea o ureche sudata, saua avea un piciorus din plastic lipit care nu imi sugera incredere si alte chestii de genul. Partea buna e ca am primit si multe piese originale (imi lipseste doar o masca pt bord) si alte piese de rezerva... Oricum tipul de la care am luat-o, de nota 10, oameni asa mai rar.

Arata foarte ok.., tehnic insa ma indoiesc ca este ok. Azi am bagat Suzuka la schimbat bucsi, semeringuri si ulei la furca.., total 50e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, eu vand Katanele, m-am gandit sa anunt si aici, poate intereseaza pe cineva.

Acuma, de interesat sigur intereseaza, mai ramane problema cu los argentos...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tehnic insa ma indoiesc ca este ok.

Tehnic, e impecabila, suna frumos motorul. Furca e ok, schimbat uleiul, semeringuri, trebuie totusi sa ma joc la setari un pic, eu am ~88kg acum si fostul proprietar avea vreo 70 :) Singura problema este la carburatoare, le-am dat iar jos in weekend si nu am mai apucat sa le pun la loc. S-a pierdut/rupt un tubusor de legatura dintre 2 carburatoare, de benzina, si a fost inlocuit 'mestereste' cu unul care seamana, dar nu rasare si pe acolo a inceput sa curga un pic de benzina. Plasticele/rezervorul originale nu erau intr-o stare foarte buna dpdv estetic. Vopsea zgariata, indoituri pe rezervor, dar le-am rezolvat cu o mana de ... spray, macar e uniforma acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....eu ma gandeam sa ne intalnim si noi vreodata ...sa ne admiram vechiturile sau clasicele, sa mai schimbam cateva idei...

 

post-9620-0-10142500-1332710731_thumb.jpg

 

 

Ce-mi plac motocicletele cu motoarele vopsite negru. Au un contrast extraordinar cu coatele cromate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

pentru cei interesati am multiple piese de

-Honda CB400 F Supersport 1976 cuzineti, segmenti, supape, pistoane, garnituri, toate noi , made in Japan plus multe alte piese acelasi model , cadru, furca,

-Honda CB 450 T cadru cu acte nemtesti Brief

0724 558 495

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

Sal,

Caut cdi pentru Honda vf 700 c magna, Nippondenso 131100-3260, poate are careva pe acasa :D

Vand cdi Nippondenso 131100-3690, recent cumparata la mine nu este compatibila.

 

Il gasesti pe ebay.co.uk: http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-CDI-IGNITOR-VF750-VF-750-SABRE-MAGNA-1982-1984-/360287061403?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item53e2c8459b

 

Ia legatura cu userul garcya si vezi daca poate sa ti-l aduca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Sal,

Caut cdi pentru Honda vf 700 c magna, Nippondenso 131100-3260, poate are careva pe acasa :D

Vand cdi Nippondenso 131100-3690, recent cumparata la mine nu este compatibila.

Daca vrei si mai ai nevoie, mai caut eu unul pe acasa, e posibil sa am 2...stiu ca am primit o gramada de piese cand am luat-o, furca, roti, relee, pompa benzina, etc. Si ma uit si dupa cod daca e...

 

L.E. Din pacate, nu am ce cauti tu, am verificat.

 

Am o furca intreaga de vf750f daca are cineva nevoie.

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am pus si abtibildurile la batranul meu Suzuki Gsx. Arata mai tanar acum, nu-i asa?. E la vanzare.., il dau si la schimb cu ceva vechi si mai mare. I-am schimbat si semeringurile cu lichidul la furca. Are ITP pana 2014 si RCA tot sezonul. Ulei Motul, filtre aer+ulei, placute frana schimbate. Recomandati la prieteni, oameni buni. Sta degeaba si e pacat.

 

I-am pus si abtibildurile la batranul meu Suzuki Gsx. Arata mai tanar acum, nu-i asa?. E la vanzare.., il dau si la schimb cu ceva vechi si mai mare. I-am schimbat si semeringurile cu lichidul la furca. Are ITP pana 2014 si RCA tot sezonul. Ulei Motul, filtre aer+ulei, placute frana schimbate. Recomandati la prieteni, oameni buni. Sta degeaba si e pacat.

Suzuka si-a gasit astazi un nou stapan. Am vandut-o pt ca m-am hotarat sa pastrez Tdm-ul sezonul asta.., deh, poponeata-sucit sunt cateodata! Americane, sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea! ma bucur ca am dat-o unui cunoscut.., m-as cam fi ofticat sa se bucure un strain de ea, mai ales ca era gata de sezon intru-toate!. Ma duc sa degust neste bere.., merit si eu, nu? :drink:

post-23362-0-41902700-1334757805_thumb.jpg

post-23362-0-29689700-1334757816_thumb.jpg

post-23362-0-81725200-1334757833_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar am si o sea de ducati monster, a fost adaptata de fostul proprietar, eu am dat-o jos. E in stare buna, daca intereseaza pe cineva ii fac niste poze. Partea de plastic are adaugata un surub pt. fixare in spate. Pretul e modic, voi il faceti daca aveti nevoie. Arata cam asa: http://www.ducati-motorcycle-parts.com/Images/products/Acc-Catalog/137-151/Ducati-Monster-Low-Seat-59520204C.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hufo, bine ca postezi acum dupa ce am dat Suzuki.., am cautat de am inebunit un far rotund de japoneza si nici ca am gasit. Doar unul de Hornet la o suma de Las Vegas. Vroiam sa-l fac umos , pana la urma mai bine ca l-am vandut. Ma duc sa mai beu o bere! :drink: . PS Ivane, vrei sa-ti upgradezi Cz-ul?! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...PS Ivane, vrei sa-ti upgradezi Cz-ul?! :laugh:

Nu Jeane, am o strutocamila de Jawa (motor Jawa 350 TS, cadrul chopparit de un militian de la care am cumparat-o bucatele), cu un rezervor de Ij, si alte cele straine de Jawa, dar care mie imi place cum arata (sau cum va arata dupa ce voi repara cutia de viteze fiindca are buba). Farul este ceva rusesc, nou, dar care nu-mi place cum sta pe ea...si l-as schimba. Nu tin la originalitate neaparat, mie imi place ca un motor sa-si faca treaba, sa mearga bine, sa care, sa fuga, sa consume decent, sa il pot repara cu bani putini, sa am lumina buna la drum,...in fine, sa-mi placa mie! In rest, putin imi pasa! :bike-037:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Imi cer scuze mam grabit si am uitat de preturi .

Eu as fi preferat sa le dau cuiva la pachet sasi faca 'Cafea Reiser' sau cum ii mai spune...

 

-Semnalizatoare 80 ron

-Stop 60 ron

-Far 60 ron

-Bord 40 ron ,,cu contact 50 ron

-Jug 50 ron

-Comenzi 20 ron

-saua 90 ron

-crick lateral 30 ron

-rezervor 120ron

-aripa fata 40 ron

-aripa spate 40 ron

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...