Jump to content

ACCIDENT MORTAL ARAD


monsteristu'
 Share

Recommended Posts

mda, ai un feeling ca omul a fortat galbenul cu 120km/h de la doua intersectii mai incolo si nu a putut opri la timp. si atunci a zis, sa ii dau si mai tare ca poate tine si a prins prime time-ul de la ora 5, pe protv. nici la dusmani nu doresc asa moarte, dar nu vad niciun motiv pentru care trebuie sa gasim circumstante atenuante vinovatului. Mai bine ganditi-va ce simte acum conservarul care s-a trezit cu racheta peste el in centrul orasului - chiar daca nu a fost vina lui o sa ramana marcat pe viata dupa asa carnagiu- multi mergem si cu conserva prin oras, ni se putea intampla la oricare dintre noi sa bagam in mormant un baetel de cartier care "forteaza galbenul" la cateva secunde dupa ce s-a copt si a dat in rosu.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

@ Gothik: Sa mori tu? La fel si celalalt zmeu care a trecut pe sub bariera si a intrat intr-un TIR, tot probleme tehnice a avut.

 

Hai sa punem doua lucruri impreuna: 1: omul era teribilist si 2: omul avea un motor care e recunoscut pentru performantele sale sportive. Clar era o statistica in devenire si a tinut sa demonstreze lucrul asta cat s-a priceput de bine. In loc sa fie puse pozele cu el rupt in doua sticky si scris cu mare sub ele "DACA TE MANANCA PALMA SI AI DOAR 2 NEURONI, NU-TI LUA MOTOR. SE POATE MURI MAI FRUMOS SARIND IN FATA TRENULUI", unii tineri incearca sa-i gaseasca scuze.

 

Dragilor, nu sunteti cei alesi, daca aveti putina experienta, daca nu sunteti capabili sa va stapaniti pornirile, daca nu stiti decat sa ii dati forja dar la franat va cam impiedicati in manete, daca v-ati loat mobre doar ca sa udati pixde, daca dati goarna in oras imbracati in bermude si adidasi daca daca daca... o sa faceti si voi parte din aceeasi statistica morbida: incepator pe motor puternic mort in primii 2 ani de cand a luat carnetul.

Edited by bogdan192
Link to comment
Share on other sites

@ Gothik: Sa mori tu?

 

Ia-o inainte ca eu nu ma grabesc. Interesant limbaj pe un post unde se vorbeste de morti. Cu siguranta Kymco Agility 50 are mult mai multi cai decat IQ-ul tau

Edited by Gothik
Link to comment
Share on other sites

@ Gothik: Sa mori tu? La fel si celalalt zmeu care a trecut pe sub bariera si a intrat intr-un TIR, tot probleme tehnice a avut.

 

Hai sa punem doua lucruri impreuna: 1: omul era teribilist si 2: omul avea un motor care e recunoscut pentru performantele sale sportive. Clar era o statistica in devenire si a tinut sa demonstreze lucrul asta cat s-a priceput de bine. In loc sa fie puse pozele cu el rupt in doua sticky si scris cu mare sub ele "DACA TE MANANCA PALMA SI AI DOAR 2 NEURONI, NU-TI LUA MOTOR. SE POATE MURI MAI FRUMOS SARIND IN FATA TRENULUI", unii tineri incearca sa-i gaseasca scuze.

 

Dragilor, nu sunteti cei alesi, daca aveti putina experienta, daca nu sunteti capabili sa va stapaniti pornirile, daca nu stiti decat sa ii dati forja dar la franat va cam impiedicati in manete, daca v-ati loat mobre doar ca sa udati pixde, daca dati goarna in oras imbracati in bermude si adidasi daca daca daca... o sa faceti si voi parte din aceeasi statistica morbida: incepator pe motor puternic mort in primii 2 ani de cand a luat carnetul.

 

Ghotik nu a facut altceva decat sa accentueze faptul ca trebuiesc luate in calcul toate variantele. Pana se dovedeste ceva, toate sunt presupuneri. Inclusiv ale tale. Daca ai motor de viteza, nu este atat de clar ca esti o statistica in devenire pe cat crezi tu. Logica ta are mari lacune.

Dar totusi o bruma de respect pentru un om care a murit si care nu ti-a gresit cu nimic. Asa cum nici cei de pe forum nu ti-au gresit ca sa te adresezi in acest mod.

Link to comment
Share on other sites

@bogdan: Nu incerc sa ii caut scuze, doar caut posibile cauze care au dus la producerea accidentului. Hai sa fim realisti: oricat de cocalar si tampit ai fi, tot nu treci cu viteza pe rosu avand sub poponeata o racheta. Instinctul de conservare a vietii nu te lasa. Omul clar a patit ceva: i-a scapat mana in gaz si si-a dat seama prea tarziu, cand nu mai putea sa opreasca, nu a observat culoarea rosie etc.

Dupa cum bine zice colegul nosaint mai sus, nu stim exact ce s-a intamplat si nu facem decat sa ne dam cu presupusul. Haideti sa o facem intr-un mod decent si uman, fara sa criticam un om care acum e mancat de viermi.

Personal, consider ca pedeapsa a fost prea mare pentru fapta lui.

 

Referitor la faza cu incepatorii si motoarele puternice, partial sunt de acord. Nu dezbat, pentru ca nu e locul potrivit.

Edited by AgresivRider
Link to comment
Share on other sites

@nosaint: Presupuneri nu pot fi faptele si faptele arata destul de clar cateva lucruri:

1: Echipamentul era precar/lipsa

2: Viteza mare. E relativ dificil sa rupi un om in doua doar cu un par.

3: Lipsa de reactie la culoarea rosie a semaforului.

4: Lipsa de reactie inainte de impactul cu masina.

 

Toate astea se aduna si dau o concluzie destul de clara: individul avea viteza mare, a ignorat culoarea rosie a semaforului si a lovit un autovehicul ce circula regulamentar. Pentru asta nu merita respect ci in cel mai bun caz mila. Pentru faptul ca e mort iara nu pot sa-l respect. Pot, din nou, in cel mai bun caz, sa-mi fie mila de oamenii pe care i-a traumatizat sau lasat sa se descurce cu greselile lui. Speculatiile ca ar fi avut un incident mecanic l-ar clasa la cei 2% din statisticile care spun ca procentul accidentelor de motocicleta fatale cauzate de "equipment failure" se invarte pe langa cifra mai sus mentionata. Toate celelalte fapte in schimb il pun in cei a) 26% din fatalitati care conduc fara carnet B) 36% din fatalitati care conduc cu viteza peste limita legala c) 79% din fatalitati care conduc motoare intre 500 si 1500 cmc. Detalii aici. Nu sunt facute de mine. Nici concluziile nici statisticile. Faptul ca stiu de ele si incerc sa te fac si pe tine constient de ele nu inseamna ca logica mea are lacune.

 

@Ghotik: Era o intrebare. Esti gata sa iti pui pielea la bataie ca singura lui vina a fost ca nu si-a verificat motorul inainte sa se suie pe el?

Sunt sigur ca ale meu Kymco are si mai multe camile decat IQ-ul meu. Din fericire IQ-ul meu n-are cai (si nici camile, ca sa ne fie clar).

 

@Agresiv: Instinctul de conservare apuca sa faca kick in doar daca corpul nu era deja inundat de adrenalina. Durerea si frica sunt componentele lui. Durerea nu apucase sa se manifeste iar frica... nu stiu cata frica mai apuci sa simti in cele 0.catevafractiunide secunde cand treci cu peste 100 la ora de un semafor si te infigi intr-o masina care tocmai plecase.

Edited by bogdan192
Link to comment
Share on other sites

@nosaint: Presupuneri nu pot fi faptele si faptele arata destul de clar cateva lucruri:

1: Echipamentul era precar/lipsa

2: Viteza mare. E relativ dificil sa rupi un om in doua doar cu un par.

3: Lipsa de reactie la culoarea rosie a semaforului.

4: Lipsa de reactie inainte de impactul cu masina.

 

Toate astea se aduna si dau o concluzie destul de clara: individul avea viteza mare, a ignorat culoarea rosie a semaforului si a lovit un autovehicul ce circula regulamentar.

79% din fatalitati care conduc motoare intre 500 si 1500 cmc

 

Este pacat ca trolluiesti un topic privind un accident. Nimic din ce ai enumerat mai sus nu dovedeste cauza, caci despre cauza vorbim, in afara de viteza, iar in privinta vitezei, iar discutam degeaba cata vreme nu erai tu acolo cu un aparat radar.

 

80% dintre motociclete au peste 500cmc. Sau crezi ca chopperistii sunt vitezomani si o ard prin oras cu 300khm doar pentru ca au motoare de peste 1000cmc? Tu gandesti inainte sa postezi?

 

Imi cer scuze pentru ca am deviat de la topic, ma retrag aici si-l las pe cel atoatestiutor sa explice la ce se gandea riderul.

Link to comment
Share on other sites

1: Echipamentul era precar/lipsa (DA)

2: Viteza mare. E relativ dificil sa rupi un om in doua doar cu un par. (Viteza: DA; Rupt in doua: FALS - lovitura a fost in stalpul ce indica numele strazilor. Posibil sa se fi taiat fix in tabla cu numele strazii)

3: Lipsa de reactie la culoarea rosie a semaforului. (FALS - martorii sustin ca la semaforul anterior a incetinit. La cel cu accidentul intradevar NU, dar nici nu cunoastem cauza)

4: Lipsa de reactie inainte de impactul cu masina. (NS/NC dar ultima persoana cu care a stat de vorba zicea ceva de probleme la mana dreapta)

 

Tot din spusele martorilor/cunostintelor, intradevar, se poate spune ca in general in manca popoul.

Eu nu pot spune decat ca, bine ca nu a mai luat pe cineva dupa el.

 

bogdan192@ Personal ma doare la bascheti de viteza. Puteai vedea la profil ce mobra am.

Edited by Gothik
Link to comment
Share on other sites

Nu e datoria mea sa dovedesc cauza accidentului, dar pe baza pozelor si a celor scrise mai inainte pot trage o concluzie. Nu eu am facut statisticile alea, eu doar am adunat factorii si am tras o concluzie.

E destul de improbabil, statistic, sa fi fost alta decat combinatia descrisa mai sus. Daca tu alegi sa ignori statistica n-ai decat.

 

Nu am spus ca chopperistii o ard cu 300 kmh ci doar am citat o statistica care spune ca ~80% din fatalitati sunt pe motoare incadrate in cilindreea aia. Ca-s chopperisti sau martieni, statistica nu spune. Dar omul se incadra in acei ~80%.

 

Cred ca poti face o diferenta intre un troll si un om care isi da cu parerea in scris pentru a ajuta pe altii sa inteleaga ce crede el.

Link to comment
Share on other sites

Nu am spus ca chopperistii o ard cu 300 kmh ci doar am citat o statistica care spune ca ~80% din fatalitati sunt pe motoare incadrate in cilindreea aia. Ca-s chopperisti sau martieni, statistica nu spune. Dar omul se incadra in acei ~80%.

Vad ca aceste statistici sunt facute de adevarati ezperti. Cilindreea conteaza pentru ei, restul fiind doar frectii de mofturi. Ma retrag si eu din discutia asta. Un ezpert moto citeaza ezperti statisticieni (subliniez ezpert si nu expert) GL

Edited by Gothik
Link to comment
Share on other sites

Sunt facute de NHTSA si citate de altii mai ezperti moto ca mine. Deci banuiesc ca nu e o greseala asa de mare sa le prezinte si eu de bune. Daca ai altele mai up to date, please share.

Link to comment
Share on other sites

Ia-o inainte ca eu nu ma grabesc. Interesant limbaj pe un post unde se vorbeste de morti. Cu siguranta Kymco Agility 50 are mult mai multi cai decat IQ-ul tau

dai pace ca s-a uitat prea mult la roboti...acum nu mai conteaza ce si cum.. tot ceconteaza e sa mergem regulamentar .. unde nu se paote nui da ... R.I.P

Link to comment
Share on other sites

Anul trecut am stat langa un motociclist calcat de o masina (nu stiai ca este om) si aproximativ o luna nu am mers cu motorul.

Accidentele foarte grave se intampla in oras.. :disappointed:

Link to comment
Share on other sites

O sa-mi sariti in cap acuma, insa eu, pozele de mai sus, le-as pune pe pereti la scoala moto cat. A!

Link to comment
Share on other sites

Poate ca a vrut sa se sinucida... Oricum, am vazut multe, dar asa ceva doar la accidentele de tren credeam ca e posibil.

Link to comment
Share on other sites

O sa-mi sariti in cap acuma, insa eu, pozele de mai sus, le-as pune pe pereti la scoala moto cat. A!

 

 

Eu unul ti-as sari in cap, dar numai ca sa te pup pe frunte. Total de acord. Poate ar mai calma hormonii doritorilor de sport extrem.

Edited by AgresivRider
Link to comment
Share on other sites

Bai, nu mai puneti poze ca sunt sterse imediat ce apar. PLM, sunt ogrish, e un corp cu tricou negru aici si niste picoare cu pantaloni scurti la 2m mai incolo, nu e nimic interesant..

Link to comment
Share on other sites

O sa-mi sariti in cap acuma, insa eu, pozele de mai sus, le-as pune pe pereti la scoala moto cat. A!

 

 

cei care merg la scolarizare la CAT A crezi tu ca nu ar mai merge cu moto???? sau nu ar mai termina scoala

sunt prea "excitati" sa.i opreasca niste poze

 

 

iar cei cu "vechime" o sa o lase un pic mai usor o tura sau doua

iar cand prin linie dreapta , asfalt uscat si sosea goala tot ROSU o sa fie pe bord

Link to comment
Share on other sites

Semnatura ta ti se potriveste foarte bine. Si nu e un compliment, asa cum ai fi tentata sa crezi.

Edited by Frostal
Link to comment
Share on other sites

ha ha ..loool

Ok.. pai ia repede scuteru', slapii si bermudele si fugi la shaorma la Dristor. Cum mm sa sustii chestia asta!!!

Echipamenul e un must dupa carnet.

 

Tanti, la urmatorul post de cacao iti iei un bann cat toata lipsa matale de luciditate. :wave:

Link to comment
Share on other sites

Pana la urma il cunoaste cineva pe decedat? Ca am fost plecat 2 sapt in concediu, azi m-am intors si ce vad... n-am apucat sa fac recesamantul celor din cartier (vreo 2-3 fara permis si fara echipamente ce forjeaza un kawa verde de-l gaseste dracii ) Cumplita moarte..imi amintesc de un caz similar in care accidentatul, rupt tot in doua continua sa miste din maini si era constient..nu pt multa vreme..

Link to comment
Share on other sites

Tanti, la urmatorul post de cacao iti iei un bann cat toata lipsa matale de luciditate. :wave:

Echipamentul e un must dupa carnet.

--Ban??????...nu inteleg de ce...????? se citeste secvential, in diagonala sau pe deasupra??? nu se vede padurea de copaci???? :blink: o chestie mai normala/legala ca ce a scris nu cred ca exista...asta...sa fie greseala??? sau...ce? :blink: ...am subliniat poate se vede mai bine...

..si.. ,,tanti'' a raspuns la misto unuia care o fi zis ca echipamentul e asa...o optiune...DECI..???asa o fi???

..parerea mea...

Edited by SUZIE-GSX
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +34900 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17700 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...