Sari la conținut

Vulcanizare Moto


coxx
 Share

Postări Recomandate

Ce sa zic? Minte putina, bani aruncati aiurea.Intrebati si voi pe cei care se dau pe Serres, citi i-si centreaza rotile acolo? Si se dau tare de tot.

Cu 60 euro va luati 2 standere de prima calitate de pe eBay germania, le folositi si la datul jos al rotilor si la alte aplicatii.

Mai puneti la socoteala si cit timp pierdeti aiurea in trafic sa ajungeti de exemplu din Potcoava pina la Autozone,jdemii de semafoare.

Sint o multime de vulcanizari de cartier care schimba cauciucurile pe 5roni,fara nici o fandoseala. La mine pe linga bloc sint 3 vulcanizari, unul cere 5 ron , i-l prinzi greu liber dar e suuuperpriceput, altul cere 20ron doar sa-ti schimbe anvelopa crezind ca si-a gasit fraieru, iar cel de-al 3-lea cere 10ron,i-ti face si pana in aceeasi bani. Deci ai de unde alege,conditia e sa-ti cumperi standere.

Si un aparat electronic de centrat roti de moto cat costa pe Louis? SI include si o "vesta cu muschi" sa-l folosesc mai usor, ca eu am cam 54kg si imi trebuiesc probabil ajutoare sa desfac suruburile alea si roata de pe janta?

Mie mi se pare mai simplu sa merg tot la Autozone, baiatul se pricepe (dar nu are plumbi de spite asa ca pune pe roti cu spite plumbii pe janta), daca ieie o roata de la ei montatul si centratul intra in pret (inclusiv demontatul rotii vechi), si daca vii cu roata ta am inteles ca ar costa cam 30RON (cel putin atata mi-a spus ca m-ar costa pe mine pentru roata fata seful de service de acolo). Singura problema e ca au un singur tip care se pricepe la moto, asa ca e bine sa suni inainte sa vezi daca e de servici si in ce schimb, si sa nu ai ghinionul sa fie bolnav sau in concediu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost ieri la Autozone la Buzesti cu un tarus in roata spate :cheers:

Impresii:Seful de service Dl Cornel,om serios si de cuvant, e bine sa sunati inainte, sa il intrebati daca baiatul care se ocupa de utilaje pe 2 roti este disponibil,cand a spus sa vin am venit si nu am asteptat mai mult de 3 min sa ia motocicleta in primire.Baiatul care a facut pana a lucrat in maxim 45 de minute, am refuzat cafeaua(nu beau de fel) si am stat numai cu ochii pe el;a dat roata jos in 5 min, a lucrat super curat si profi,m-a invatat si meserie sacrificand un cauciuc uzat de acolo sa imi arate cum se baga un snur(mi-am luat kitul de pana de la Louis sa nu mai raman in camp :huh: )i-am dat cu placere 10ron, i-a meritat din plin.

Costuri:Pus suruburi de sustinere bascula, urcat pe stand,demontat roata spate,scos etrier,dat jos caucic de pe janta,pus petic de calitate, nemtesc,dat cu smac pe janta,pus cauciuc la loc,echilibrat,pus plumbi adezivi,montat tot la loc: 61ron.

Un mic secret:Cand omu pune peticul aveti grija ca, cauciucul sa nu fie intins pe masina, ci pe liber, daca il pune intins ,cand il lasa din gheare peticul logic face burta,nu se vede asta, dar poate scapa aer pe dedesubtul lui in timp.

Concluzii:Serviciile de calitate si profi nu sunt ieftine, dar cand nu stai sa astepti, omul lucreaza cu placere, iti arata tot ce face, te bombadreaza cu informatii utile+te mai invata si altele, si stii cand ai plecat de acolo multumit ca poti merge linistit cu 200 la ora(daca ai unde) bazandu-te pe o lucrare de calitate nu mai te gandesti strict in termeni financiari.Scump dar merita :huh:

Editat de Tytus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut baieti!

 

Astazi am fost si eu la AutoZone pentru a-mi schimba guma pe spate (am pus un Michelin Pilot Power 2CT :D).

Dupa vreo 15 minute de asteptare am fost luat in primire de Alin. Bag motorul in service, mi-l ridica pe cric, si in 5 minute roata spate era scoasa. Urmeaza inca vreo 10 minute in care anvelopa veche a fost scoasa, pusa cea noua si echilibrata. Apoi montajul rotii la loc, bagat vaselina in locurile necesare, intins un pic de lant, montat la loc placutele de frana, si gata :lol:.

Toata operatia a durat 30 de minute (cu tot cu asteptat), si m-a costat 60 RON (mi s-a oferit si factura). Putin cam piperat, dar asta e... I-am bagat si lui Alin 5 RON in buzunar, sa bea si el o bere... a facut treaba buna.

 

The_One_Forever: Daca mie mi-au luat 60 RON doar pentru spate, presupun ca pentru amandoua te scutura de 90 - 100 RON :D.

 

Per total sunt multumit de treaba facuta.

Bafta!

Editat de indispus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[

The_One_Forever: Daca mie mi-au luat 60 RON doar pentru spate, presupun ca pentru amandoua te scutura de 90 - 100 RON :D.

 

Am fost si eu ieri pe la alin sa-mi schimbe ambele gume ! total 135 ron !baiatu e de nota 10 si serviciile sper ca sunt la fel!

de ce 135?pai 60 ron roata fata 60 spate plus plumb la echilibrare si valvele ca erau duse!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[

The_One_Forever: Daca mie mi-au luat 60 RON doar pentru spate, presupun ca pentru amandoua te scutura de 90 - 100 RON :D.

 

Am fost si eu ieri pe la alin sa-mi schimbe ambele gume ! total 135 ron !baiatu e de nota 10 si serviciile sper ca sunt la fel!

de ce 135?pai 60 ron roata fata 60 spate plus plumb la echilibrare si valvele ca erau duse!

 

 

am iesit mult mai ieftin procedind in felul urmator : am dat singur rotile jos, le-am pus in masina, mers la o vulcanizare oarecare, schimbat cauciururile (7,5ron/roata ca era duminica altfel era 5), luat rotile inapoi in masina, mers luni la united motors in pipera, a luat masinutza rotile si le-a echilibrat pe aparatul lor de echilibrat manual, aparat care e vreo 40E la louis:) cost 20 ron echilibratul +7,5 plumbii.....in total 27,5+15=42,5 pt schimbul de cauciucuri.......deci mai putin de jumatate decat daca mergeam la autozone :D.....concluzia???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am iesit mult mai ieftin procedind in felul urmator : am dat singur rotile jos, le-am pus in masina, mers la o vulcanizare oarecare, schimbat cauciururile (7,5ron/roata ca era duminica altfel era 5), luat rotile inapoi in masina, mers luni la united motors in pipera, a luat masinutza rotile si le-a echilibrat pe aparatul lor de echilibrat manual, aparat care e vreo 40E la louis:) cost 20 ron echilibratul +7,5 plumbii.....in total 27,5+15=42,5 pt schimbul de cauciucuri.......deci mai putin de jumatate decat daca mergeam la autozone :lol:.....concluzia???

 

Concluzia... o spun, dar presimt ca voi agita spirietele :D.

Preturile la service sunt maricele, adevarat! Dar una este sa te duci cu motorul la un service decent, unde ti se ia motorul in primire si tu stai cu mana in buzunar si privesti (vorba manelistilor: ca adevaratu') mecanicul cum iti face treaba, si alta e sa stai in fata blocului sa-ti scoti singur rotile, sa te duci la un service ieftin sa-ti faca juma de treaba, apoi la un al doilea service pentru a mai face jumatate de treaba, plus efort, plus timp, plus drumuri, etc.

Deci... adevarat, exista si varianta low budget in schimbul altor eforturi. Dar printre noi cred ca sunt si unii mai comozi care prefera sa mai dea un ban in plus si sa faca treaba rapid si eficient la un service decent.

 

Parerea mea!

(dap, astept sa aruncati cu borcane si pietre in mine :D).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Concluzia... o spun, dar presimt ca voi agita spirietele :D.

Preturile la service sunt maricele, adevarat! Dar una este sa te duci cu motorul la un service decent, unde ti se ia motorul in primire si tu stai cu mana in buzunar si privesti (vorba manelistilor: ca adevaratu') mecanicul cum iti face treaba, si alta e sa stai in fata blocului sa-ti scoti singur rotile, sa te duci la un service ieftin sa-ti faca juma de treaba, apoi la un al doilea service pentru a mai face jumatate de treaba, plus efort, plus timp, plus drumuri, etc.

Deci... adevarat, exista si varianta low budget in schimbul altor eforturi. Dar printre noi cred ca sunt si unii mai comozi care prefera sa mai dea un ban in plus si sa faca treaba rapid si eficient la un service decent.

 

Parerea mea!

(dap, astept sa aruncati cu borcane si pietre in mine :D).

 

 

noooo, de ce sa arunce? sunt 2 variante, fiecare o alege pe cea care ii convine....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu credeam ca o sa ii vizitez asa de repede pe cei de la autozone...un surub de toata frumusetzea e "infiletat" intr'un canal din roata fata... :blbl: drumuri de rahat pline de mizerii...

va spun impresiile dupa... :crack:

 

--- Mesaj completat în 18 Mar 2008 23:29 -------------
am fost azi sa fac pana...din pacate nu am reusit sa si echilibrez pt ca tocmai se stricase aparatul. asa ca daca aveti de gand sa mergeti acolo sapt asta, mai bine o amanati, pana sapt vitoare cand spuneau ca sigur o sa fie reparat.

apropos...e mare problema daca nu e echilibrat cauciucul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

A mai fost cineva de curand la vulcanizarea de pe Buzesti (Autozone) ?

Care e programul si care sunt tarifele ?

Am facut si eu o pana la roata spate (un holsurub infipt)

 

Sau stiti vreuna OK in zona Militari ?

Editat de kta007
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...
A mai fost cineva de curand la vulcanizarea de pe Buzesti (Autozone) ?

Care e programul si care sunt tarifele ?

Am facut si eu o pana la roata spate (un holsurub infipt)

 

Sau stiti vreuna OK in zona Militari ?

 

Autozone Buzesti nu mai e, s-a mutat inspre Bamboo si oricum moto nu fac decat sambata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu mai faci pana....

Se gaseste de vanzare?

 

 

ATENTIE

 

ceea ce nu observati voi este ca moto nu pleaca cu cuiele , suruburile in roata

ele raman in lemn cuiele sau sunt scoase imediat suruburile

 

deci daca ramane in roata si o sa rulezi o sa vezi ca nu mai e asa de tare smecheria

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 months later...

de vulcanizarea din Chiajna uitati,vor 110 pt schimbat si echilibrat roata la sportiva si 130 la enduro......fara cuvinte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 11 months later...

eu am schimbat cauciucurile la anvelopemoto.eu -strada Spataru Preda;

de fapt,acolo doar mi-au scos rotile pentru ca nu aveau aparatele necesare scoaterii cauciucului de pe janta

si le-au dus in alta parte unde au fost inlocuite cauciucurile vechi cu cele noi(in absenta mea deci nu am vazut ce scule/aparate au folosit).

m-a costat 100 lei (50/roata).

 

PS: a doua zi am observat pe janta din fata niste zgarieturi, pe o lungime de 10cm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu odată mi-am schimbat gumele la vulcanizare. De atunci mi-am băgat picioarele în vulcanizările de pe la noi . Mi-au făcut janta muci.

 

Prfere să le schimb singur. Se schimbă destul de uÂşor dacă Âştii tehnica. Ca să desprind guma de pe jantă o calc uÂşor cu roata de la maÂşină până face poc apoi să scot guma de pe jantă folosesc un levier mic. Ca să iasă Âşi să intre cât mai uÂşor folosesc apă Âşi săpun. Pentru roata față îmi lua cam jumătate de oră operațiunea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gumele le-am schimbat numai la service-uri normale (non-moto), cu preturi normale :). Pe spate am schimbat la un service pe str. Fizicienilor, 20 lei toata tarasenia. Cu alta ocazie am schimbat guma fata pe Lizeanu, intre Stefan cel Mare si Eminescu. Operatiunea a fost mai complexa din cauza discurilor duble asa ca m-a costat 35 lei.

In ambele cazuri oameni au folosit sculele normale, inclusiv cricul crocodil (deh, n-am burta carenata).

Nu am facut echilibrarea si nici nu am simtit nevoia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu daca am mai zis aici - dar dupa ceva vreme pot sa confirm - Baietii de la motoruote - exact asa scris - e si numele saitului lor - au sediu in chitila - lucreaza super profi. Foarte important, daca vorbiti la telefon ii puteti accesa si la ore usor atipice sau in weekend.

Pe langa faptul ca se ocupa de dat rotile jos si pus la loc au scule calumea.

Motoreta sta legata in pozitie foarte sigura atat timp cat are o roata scoasa (capra speciala +kingi textile sa nu se zgarie)

Pentru scos si pus guma pe janta - au masina speciala, care poate aborda inclusiv roti de 90/90/21.

Echilibrarea o fac dinamic - pentru toat soiu de asimetrii. Daca pe masina se vede ca ai janta prea muci sau guma defecta (adica nevoie de mult prea mult plumb) iti spun ei sa iti bagi mintile in cap si nu iti iau banutii pe etapa.

 

Ca si referinta - am schimbat la ei guma de enduro sambata la 7 seara cand erau -5 grade afara - in decembrie la sfarsit. Am mers cu moto pe roti si guma noua agatata pe sea, deci totul era os dupa drum. Nu au avut nici o problema in a rezolva elegant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, pe str. Agricultori exact linga Promotor e o vulcanizare nou deschisa. Mergeti cu rotile in portbagaj si va schimba anvelopa cu doar 7ron. Exista si protectiile de plastic sa nu va zgirie janta. Eu am stat linga el si l-am invatzat cum sa nu zgirie janta. Un set de standere e 2-3 milioane, de ce majoritatea detinatorilor de supersporturi nu au in dotare standere? Motocicleta costa citeva mii de euro si ei se blocheaza la 100euro pt o pereche de standere. La schimbatul rotii fatza e FOARTE IMPORTANT sa aveti dispozitivul de ridicat fatza motocicletei cu sprijin in gaura jugului inferior. Daca o suspendati din partea inf a jambelor exista riscul la remontarea rotii ca jambele sa ramina putin torsionate si deaici multe probleme la luat curbele la viteza mare. Nici nu va imaginati cite roti fatza torsionate (mai mult sau mai putin) am vazut, inclusiv la curse unde se presupune ca sint alte standarte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, pe str. Agricultori exact linga Promotor e o vulcanizare nou deschisa. Mergeti cu rotile in portbagaj si va schimba anvelopa cu doar 7ron. Exista si protectiile de plastic sa nu va zgirie janta. Eu am stat linga el si l-am invatzat cum sa nu zgirie janta. Un set de standere e 2-3 milioane, de ce majoritatea detinatorilor de supersporturi nu au in dotare standere? Motocicleta costa citeva mii de euro si ei se blocheaza la 100euro pt o pereche de standere. La schimbatul rotii fatza e FOARTE IMPORTANT sa aveti dispozitivul de ridicat fatza motocicletei cu sprijin in gaura jugului inferior. Daca o suspendati din partea inf a jambelor exista riscul la remontarea rotii ca jambele sa ramina putin torsionate si deaici multe probleme la luat curbele la viteza mare. Nici nu va imaginati cite roti fatza torsionate (mai mult sau mai putin) am vazut, inclusiv la curse unde se presupune ca sint alte standarte.

 

Doar la sportive este gaura in jug pentru bolt. In rest mai rar sau deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...