Sari la conținut

Accident Mortal Constanta 19.09.2011 - Blvd. Aurel Vlaicu


Trotinel
 Share

Postări Recomandate

Stii ce-i haios? Ca am patit-o. Stii de ce eu mai scriu aici si mortul nu? Pentru ca am avut viteze diferite in momentul producerii acicdentului. Daca el avea peste suta si experienta zero, eu aveam undeva la 70 km/h si vreo 20.000 km de motociclit.

In momentul in care vitezometrul incepe sa indice viteze formate din trei cifre, imi pun intotdeauna intrebarile: daca imi iese unu' acum de pe straduta, daca cel pe care-l depasesc cu de 3x viteza legala face stanga peste mine, daca pe trecerea din fata imi sare brusc un copil samd... daca raspunsul la intrebarile astea imi da cu virgula, atunci brusc ma calmez. Eu nu merg pe principiul ca "eu zunt zeu, mie nu mi se poate intampla" pentru ca deja mi s-a intamplat si stiu cum e. Si nu e deloc bine sa-ti suni amicii in miez de noapte sa-ti adune motocicleta de pe bulevard, iar copilul sa inceapa sa planga cand te vede in ghips adus pe brate de prieteni.

 

Daca nu era loganistul se infingea in vreun semn de circulatie, copac, stalp, pieton orice.

... sau se intorcea la familie acasa viu si nevatamat.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 252
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Stii ce-i haios? Ca am patit-o. Stii de ce eu mai scriu aici si mortul nu? Pentru ca am avut viteze diferite in momentul producerii acicdentului. Daca el avea peste suta si experienta zero, eu aveam undeva la 70 km/h si vreo 20.000 km de motociclit.

In momentul in care vitezometrul incepe sa indice viteze formate din trei cifre, imi pun intotdeauna intrebarile: daca imi iese unu' acum de pe straduta, daca cel pe care-l depasesc cu de 3x viteza legala face stanga peste mine, daca pe trecerea din fata imi sare brusc un copil samd... daca raspunsul la intrebarile astea imi da cu virgula, atunci brusc ma calmez. Eu nu merg pe principiul ca "eu zunt zeu, mie nu mi se poate intampla" pentru ca deja mi s-a intamplat si stiu cum e. Si nu e deloc bine sa-ti suni amicii in miez de noapte sa-ti adune motocicleta de pe bulevard, iar copilul sa inceapa sa planga cand te vede in ghips adus pe brate de prieteni.

 

 

... sau se intorcea la familie acasa viu si nevatamat.

 

Sau familia nu trebuia sa-i incurajeze pasiunea. Indiferent cum au contribuit la ea, poate i-a luat acea motocicleta familia, poate si-a strans din banii lui, oricum ar fi, vina pleaca de acasa. Stii cum e vorba aia, pestele se impute de la cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat mahalagism. Cati tigani pe metru patrat.

Cica o sa-l omoare pe loganist. Da' cine mtii lor i-au cumparat cocalarului ier6? N-am inteles care era varsta lui, 16 sau 22? Daca avea 16, a muncit copilu' o vara intreaga la carciuma sa stranga bani? Si daca avea 22, a avut bani de iersix dar de scoala nu?

Ce vina avea copilul din masina ca gelatul asta cu 00 in loc de neuroni se credea jmeker si invartea de maneta de acceleratie gandindu-se la 'reising frateee'?

S-au mai intamplat d'astea cu cocalar-r6 (nu spun ca r6 e neaparat de cocalari) dar asta le cam intrece la capitolul tiganiada.

Nu ma bucur ca a murit motociclistul ci m-as bucura daca ar muri toate scursurile astea umane numite tigani. M-a scarbit maxim reportajul ala.

 

Pentru ca a intors ca idiotul pe linie dubla continua a primit cea mai dura pedeapsa soferul, moartea copilului. Il va avea pe constiinta toata viata.

In Rumeinia, liniile continue sunt degeaba. Ar trebui inlocuite absolut toate cu parapeti si semafoarele cu bariere, sa conducem ca-n labirint.

 

Nu inteleg care-i diferenta intre linia simpla continua si linia dubla continua. A 2-a e mai importanta, deci prima se poate incalca (,) cat de cat? O sa bage si linie tripla continua?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce distractiv e cand va atacati ca mai declara un nene de pe marginea soselei ca "mergea cu 200" si acum emiteti voi teorii d'astea pe forum...daca ala mergea cu 200... http://www.youtube.com/watch?v=xaJ55fRw-SU&feature=related ...inseamna ca aici avea minim mach 2 http://www.totalimpact.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=1072:carnagiului-de-pe-e70patru-mori-i-doi-rnii-grav&catid=46:stiri-locale&Itemid=95

 

prietene, viteza sunetului = 1224 km/h. Mach 2 reprezinta dublul acelei viteze.

 

Pai de ce? In cazul ala (care s-a si intimplat dealtfel) ambii "vinovati" savirsisera o contraventie: unu a depasit viteza, celalalt a intors aiurea. De ce unu e mai vinovat ca altu? :)

contraventia nu este acelasi lucru cu infractiunea. Unul din ei a comis o contraventie, adica a intors pe linia continua , iar celalalt o infractiune, a condus fara permis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intreb care ar fi fost diferenta daca acolo linia ar fi fost intrerupta. Credeti ca Logan-istul se asigura mai bine?

 

Plus ca cica asta cu ier 6 avea luminile stinse.. http://www.replicaonline.ro/accident-teribil-un-motociclist-de-16-ani-a-murit-un-copil-de-9-ani-e-in-coma-33088/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate nu o stiu. Nu te contrazic.

 

Aici nu discutam despre cursuri de conduita preventiva pe care orice motociclist cu IQ supraunitar ar trebui sa le stie.

 

In cazul de fata tanarul nu era motociclist. Motociclist devii cand obtii permisul de conducere pentru motocicleta.

 

Intrebarea e simpla: daca tu treci maine pe o strada cu linie continua pe mijloc ai 100 la ora si-ti intoarce unu in fata, ce "infractiune" ai savirsit tu? Ai facut doar o contraventie. E posibil insa sa mori. Cine e vinovat? Si tu si ala de ti-a intors in fata ati savirsit contraventii. Nu discut aici situatia mortului din topic.

 

Intrebarea trebuia sa fie: in oras sau in afara localitatii ? pentru ca daca sunt in afara localitatii si am voie sa merg cu 100 pe sectorul ala de drum, eu nu am nicio vina, daca se poate sa evit, evit, daca nu ne vom tampona. Treaba e simpla aici. Daca sunt in oras si merg cu 100, sansele sa-l evit sunt si mai mici, posibil sa iasa ceva urat din tamponare, nu doar noi doi, ci putem face si alte pagube umane sau materiale. Aici sunt vinovat si eu si cel care a intors. Daca eu merg cu 50 in oars si totusl nu reusesc sa il evit, vinovat este doar cel care a intors, dar sansele sa supravietuim amandoi sunt maxime.

 

Iar faptul ca savirsesc sau nu o infractiune trebuie sa cauzeze accidentul. Astfel nu are relevanta din punct de vedere al vinovatiei. Daca eu merg cu o motocicleta cu nr. false de inmatriculare si merg cu 50 la ora, savirsesc o infractiune. Daca tu imi intorci in fata si ma omori, savirsind doar o contraventie, cine e de vina? Eu ca faceam o infractiune in momentul ala sau tu care ai facut o contraventie.

 

Aici ma vad nevoit sa revenim la accident, pentru ca despre asta discutam. Savarsesti o infractiune, contraventie sau cum doresti tu o sa o numim numai faptul ca ai plecat de acasa calare pe ea fara permis. Treaba asta e certa.

 

Daca tu mergi cu o motocicleta cu numere false, dar esti motociclist (ai permis) si mergi cu 50 la ora, comiti o infractiune, dar nu ai sanse sa faci victime respectand o viteza. Poate sa fie moto si furata si cu numere false. Nu are relevanta. Macar ai cap si mergi cat se poate de preventiv, adica tii la sanatatea ta.

 

Daca eu acum iti intorc in fata ca un bou, pe linie continua, beat, drogat cum o fi, eu sunt un vinovat. Dar tu ai partea ta de vina pentru ca nu trebuia sa fii acolo la momentul ala cu o motocicleta in ilegalitate. Trebuia s-o lasi acasa sau sa iei una cu acte in regula. Aceiasi situatie si tu cu absolut tot in regula, eu te lovesc si te omor, eu merit sa fac inchisoare pentru ca sunt un animal in trafic.

 

Dar cand unele lucruri pot fi evitate din pragul casei, e bine sa faceti asa.

 

pentru dancri: eu nu as lua in seama mare lucru din ce spun ce de la ziarul Replica de Constanta, au o credibilitate scazuta (un fel de mizerie gen Cancan sau Libertatea la surse). Mi-e greu totusi sa cred ca circula cu luminile stinse.

Editat de DCT
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema ridicata era strict din punct de vedere al vinovatiei juridice.

Atunci loganistul e vinovat fara discutie. Dar de dragul trolismului tau fin putem spune ca daca aveam notiunea de autor moral in codul rutier, atunci vinovatia cred ca era impartita.

 

PS: vezi ca astia vor sa o lase mai moale cu linia continua, cica vor sa dea doar avertisment pentru incalcarea ei. Atunci sa vezi macel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea ca si legile din rromanica sunt de cacao...Daca faci ”parnae” pt conducere fara permis nu cred ca te mai tenteaza cat ai fi de oligofren si cioara analfabeta.Dar din moment ce totul se lasa cu o suspendare si in cauza unui accidet cu mortaciune din culpa...Daca ti-ar suspenda permisul 1 an ca ai trecut peste linia continua si o amenda de 5000 de ron,cred ca oricine s-ar gandi de 2 ori inainte sa faca asta.Atata timp cat totul se rezolva cash nu o sa se schimbe nimic in mentalitate si conduita soferilor,pilotilor de oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte sa te grabesti sa raspunzi citeste atent ce s-a enuntat. Nu am vorbit de asta care a murit. Este vorba doar de vinovatia loganistului care era posibila si in cazul unuia cu permis.

 

 

 

 

 

Am crezut ca ai citit topicul de la inceput si stiai ca e vorba de un accident produs in oras. Faptul ca esti tu Rossi si reusesti sau nu sa eviti la 50 sau 100 nu are relevanta din punct de vedere al vinovatiei. Ma vad nevoit sa repet, vinovatia este reflectata de cauza care a provocat accidentul. Restul sint circumstante care agraveaza/favorizeaza sau atenueaza situatia.

In situatia data, cauza e una singura - intoarcerea in loc nepermis.

 

 

 

 

 

Nu ai reusit sa ma convingi cum provoc eu accidentul cu o motocicleta in "ilegalitate" ca despre asta discutam. Ca sa fiu vinovat de accident trebuie musai sa PROVOC accidentul. In rest imi iau fapta pt. numere false, dar nu pt. provocarea accidentului.

 

Incerc din nou. Tu daca ai o motocicleta in ilegalitate il provoci prin simplu fapt ca te afli pe strada cu acea motocicleta cu care NU ar trebui sa te afli, dat fiind ca este ilegal sa circuli cu ea. Daca tu esti in legalitate pe ea iar eu sunt un porc de sofer si gresesc, merit sa fiu pedepsit cu inchisoare, cu de doresti tu. Dar pana una alta, tu trebuia sa stai acasa.

Editat de DCT
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tipul a murit din cauza atitudinii fata de viata, a manelelor care ii bubuiau in creier, a faptului ca nici o lege din tare nu era importanta pentru el, pentru ca era prea smecher la cei 16 ani ai lui.

De aia i-a trebuit sa mearga pe motor fara carnet, sa se suie pe un motor pe care nici macar un incepator cu carnet nu are voie sa-l conduca, cu experienta in trafic zero, pentru care datul pe o roata fara casca era inca o sfidare adusa legilor fizice.

 

Ca s-a intamplat si Nea Gigi sa intoarca acolo e un factor secundar. Desi si asta e tot din atitudine fata de lege, pentru ca nu putea sa mearga un pic mai incolo si sa intoarca pe unde avea voie. Tot nesimtire, tot atitudine de RRomania.

 

Iar daca toti zic ca venea cu viteza mare si nici farul nu-l avea aprins vina lui Nea Gigi scade si mai mult.

 

Daca avea un pic de bun simt fata de legi nu avea ce cauta pe motor fiindca nu avea carnet, deci era viu si nevatamat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi tu, pt. a fi infractiune trebe musai sa existe o legatura de cauzalitate intre fapta (activitatea interzisa) si urmarea respectiva - adica decesul. In situatia noastra legatura de cauzalitate e data de intoarcerea aiurea. Faptul ca eu merg cu numere false nu va cauza niciodata accident daca eu respect regulile de circulatie.

Eu imi iau fapta si pedeapsa pt. numere false si pt. ca ma aflu pe strada asa, nu contest, dar cauza care a determinat accidentul ramine tot intoarcerea. :)

 

Da, dar se poate presupune și că, dacă motociclistul respectiv avea, să zicem, un 70 pe oră și un minim de cunoștințe despre regulile de circulație (pe care se presupune că le-ar fi avut dacă avea permis), poate nu se întâmpla deloc accidentul. Loganistul trecea, motociclistul eventual încetinea și dădea un claxon (sau poate nici măcar atât) și nu s-ar fi întămplat nimic.

 

De-asta eu zic că, pentru cine nu a fost acolo să vadă cu ochii lui, e greu de stabilit procentul de vinovăție. Poate loganistul a făcut o manevră atât de nașpa încât se rupea și cineva care venea cu 40 (și se poate muri foarte ușor și la 40), sau poate a făcut o manevră "calculată", văzând că, aparent, nu vine nimic și viteza + lipsa de experiență + durerea în p*lă a tânărului rider au făcut ca totul să se termine foarte prost. Dar, cel mai probabil, adevărul e undeva la mijloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi tu, pt. a fi infractiune trebe musai sa existe o legatura de cauzalitate intre fapta (activitatea interzisa) si urmarea respectiva - adica decesul.

 

Nu, stai putin. Eu personal consider ca in cazul de fata, ca pentru asta tot ne batem gura aici, legatura de cauzalitate pleaca de acasa. Cand familia iti stie statutul de NEmotociclist si incurajeaza acest lucru (ma gandesc ca il incurajeaza prin faptul ca nu fac ceva in privinta asta) eu o consider o prima legatura. Daca familia are alte preocupari si tu cand spui "eu ies la joaca" cu motocicleta si ma dau pe o roata la mine pe strada sa ma vada vecinii si varu mai sarac ca mine care nu are si el motocicleta, tatal care sufera de o frustrare ca el nu a avut asa ceva in copilarie si tine pe telefon wallpaper cu mine pe o roata, mama care este preocupata cu o emisiune la Kanal D, sora care isi pune poze pe facebook cu mine in maieu pe motor si prietenele ei dau like ca ma adora, e vina lor. Zic si eu asa, nu cunosc familia dar in prostia mea ma gandesc ca astfel de incidente au loc cand se intampla situatiile descrise mai in urma. Nepasare.

 

Faptil ca eu merg cu numere false nu va cauza niciodata accident daca eu respect regulile de circulatie

 

Atunci nu esti motociclist, nu esti responsabil. Pentru ca sansa o ai sa eviti dar iti fortezi norocul. Repet, daca esti in legalitate si esti pur si simplu nevinovat, pentru ca majoritatea cazurilor sunt de genul asta, cei vinovati merita pedepsiti, dar eu nu inteleg oamenii care pot sa evite ceva si merg pe premiza ca ei totusi sunt motociclisti doar ca e un singur lucru marunt in neregula cu motocicleta lor, dar e ok , accepta riscurile. Pe tine te va opri, tu te vei "intelege" cu rutiera, si incurajam mai departe fenomenul.

 

Adica nu stiu, eu consider ca mi-am spus punctul de vedere in mod sincer, repet, imi pare rau pentru ei dar si-au facut-o cu mana lor, amandoi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"5.Viteza.

Incep prin a va readuce aminte ca SPEED KILLS.

Mai mult decat oriunde la noi in tara.Motociclismul sa dezvotat ceva mai rapid in ultimii 10 ani.Pt cei ce nu au habar ce inseamna o motocicleta si ce inseamna motociclism,motocicleta este doar un obiect frumos,periculos,si care costa f multi bani.'Idea' de viteza,toti o cunosc dar pusa in practica este cu totul alta treaba.Vine Gigi cu dacia si se opreste la intersectie.Gigi este sofer de 40 de ani ,sofer pe tir ,sofer cu experienta.Gigi nu prea face greseli la volan.Este om cu capul pe umeri,om cu responsabilitati,cu nevasta si 3 copii. Este un om care munceste din greu pt asi intretine familia si asi creste copiii asa cum trebuie.Gigi este um om care nu are nevoie de probleme.Gigi poate fi si tatal tau.

 

Gigi se asigura inainte de a intra in intersectie,pt ca asa spune legea.Se uita lung la dreapta, vede nimic.Se uita lung la stanga ,vede un punct de lumina.Punctul poate fi un bec aprins care palpaie prin fereastra unei case.De fapt ce nu stie Gigi este va punctul de lumina esti TU,idiotul care strabate DN1 cu 280km'ora.Gigi sta ,isi face calculele batraneste.Chiar daca punctul ar fi o masina,nu ar avea cum sa ajunga la el in urmatoarele secunde.Imposibil. Gigi om atent,iese in DN1 sa isi duca copiii la iarba verde.Idiotul,venind cu 280km/ora,strabate cei 700m distanta in 10 secunde si se infige in dacia lui Gigi ,trecand prin portiera si iesind pe cealalta parte a masinii cu 2 dintre cei 3 copii a lui nea GIGI. Copiii mor.Iditul de tine moare.Lumea lui Gigi este intoarsa pe dos.Gigi se spanzura.Parintii tai se spanzura pt ca esti,sau ai fost unicul copil.

Esti un idiot.Sau mai degraba ai fost un idiot.Prietenii te plang.Pe forum se scriu mii si mii de RIP'URI cum ca ce baiat bun ai fost.Toti te plang.Vina ,clar, a lui Gigi.Nimeni nu il plange pe Gigi si cei 2 copii. Daca as fi Gigi,nu m-as fi spanzurat ci te-as fi omorat cu mainile mele.Ai fost un idiot."

 

Vezi ironia, in povestioara lui Old School pe nene il cheama tot Nea Gigi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, niste notiuni elementare de drept penal oi avea eu, bateam in alta parte totusi. Ar fi fost ok sa fie trasa la raspundere inclusiv familia moticiclistului. Dar ne ducem prea departe.

 

Momentan emit o opinie pe un forum. Nu face doi bani.

 

In viitor, voi incerca sa nu mai intru in astfel de discutii, nu ajung nicaieri, nu conteaza pentru nimeni. Situatia se va mai repeta cu siguranta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

accident intre 2 specii hulite pretutindeni

In coltul din dreapta : o cioara borata de 16 ani , fara permis ii da gaz pe drumurile publice sfidand orice pentru simplul motiv ca are valoare , e miez , ca maneaua pe telefon in timp ce merge / lantu' de aur / tatuaju' nu prea mai impresioneaza in zilele noastre si a trebuit sa treaca la "next-level".In opinia mea a reusit si este un exemplu demn de urmat de toti cei din etnia sa si din clanul de aspiranti (cocalarii romani ce-si doresc sa aiba valoare ... arhicunoscuti nu e cazul de alte detalii) cu precizarea ca ar fi indicat impactul cu obiecte dure in vederea obtinerii unor poze cat mai "mijto" pentru colaje pe youtube.In acest caz subscriu lui Method!

In coltul din stanga eternul "Loganar" , cel pentru care masina lui cu ABS e cel putin un spirit divin pe pamant si in care nimic nu i se poate intampla.Si acesta cuprins de febra puterii emanate de maretul motor autohton, incepe sa erijeze intr-o persoana mega-importanta ... un "valoros" permitindu-si sa sfideze la randul sau totul in jur (fortat bariere , depasiri in "blind" , depasiri riscante in care te obliga sa franzei pentru a-i face loc etc).

Victima colaterala = un copil absolut nevinovat.

 

Din partea mea , cele doua tipuri de combatanti ar trebui sa se dueleze fara martori , fara SMURD , fara "nimic" pe camp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...