vis-a-vis Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 E pe principiul, al meu e un pic mai mare. Mai conteaza si ce faci cu el, cat te tine... d-astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Bineinteles, pt cine nu-l trece! Nu cred ca exista mobra care sa nu-l treaca. Evident,mobra cu cel putin 7 trepte. Exerseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 OT*): Ma scoate din minti faza asta cu cat de incet mergi intr-a 6-a!!!! La ce foloseste?!?!??!?!?! *) deja inseamna ON si nu OFF... sa schimbe cineva numele topicului Citeste mai sus ca am spus de mai multe ori la ce-mi foloseste, si nu mai repet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 Citeste mai sus ca am spus de mai multe ori la ce-mi foloseste, si nu mai repet. promiti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 promiti? Pai daca ai inteles, de ce sa mai insist?Hai ca iarna-i lunga si nu are rost sa ne contram degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 (editat) Primiti cu Salonu' ?!... http://www.moto.it/E...lorer-1200.html Selectati limba, clic pe poza... Enjoy! Editat Decembrie 2, 2011 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 O prezentare detaliata. Super motor. http://www.tiger-explorer.com/images/Tiger_Explorer_Presentation.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 dap, intradevar, este deosebit. interesant ca la inceput avea 25l rezevorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 Trei in linie, un concept din ce in ce mai interesant! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 Asteptam si trei in W (pentru un sunet mai frumos si un cuplu mai mare la turatii mici) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 Asteptam si trei in W (pentru un sunet mai frumos si un cuplu mai mare la turatii mici) Detaliaza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 Pai, de vreme ce exista inline twin si V-twin, de la tripleti inline de ce n-ar apare si tripleti W? Eventual pusi pe acelasi manetou (aceeasi cotitura a arborelui cotit). Ar iesi un motor mai ingust, potrivit pt o moto cu orientari enduro. Este doar un exercitiu de imaginatie de-al meu. N-am auzit inca de vreun producator de moto cu astfel de idei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maniax Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 (editat) Pai, de vreme ce exista inline twin si V-twin, de la tripleti inline de ce n-ar apare si tripleti W? Eventual pusi pe acelasi manetou (aceeasi cotitura a arborelui cotit). Ar iesi un motor mai ingust, potrivit pt o moto cu orientari enduro. Este doar un exercitiu de imaginatie de-al meu. N-am auzit inca de vreun producator de moto cu astfel de idei. Cauta daca te intereseaza in una din emisiunile Biker Build Off Cory Ness a foslosit pe un custom fix un motor W. Poate afli cine l-a fabricat si eventual ceva caracteristici. Sorry de offtopic, dar cred ca ma pierd in puisaj . P.S. Daca gasesti da te rog si mie un PM. Editat Ianuarie 10, 2012 de Maniax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 Pai, de vreme ce exista inline twin si V-twin, de la tripleti inline de ce n-ar apare si tripleti W? Eventual pusi pe acelasi manetou (aceeasi cotitura a arborelui cotit). Ar iesi un motor mai ingust, potrivit pt o moto cu orientari enduro. Este doar un exercitiu de imaginatie de-al meu. N-am auzit inca de vreun producator de moto cu astfel de idei. ingust dar voluminos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 ingust dar voluminos Acum am inteles la ce te-ai gandit. Parca facuse un nebun un motor in genul asta folosind 3 cilindrii de la un motor de avion in stea. Evident o aberatie dpdv practic, dar fumos ca pierdere de timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 W3 http://image.motorcyclecruiser.com/f/8539409+w750+st0/lg+2000_feuling_w3+engine_right_view.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 Acum am inteles la ce te-ai gandit. Parca facuse un nebun un motor in genul asta folosind 3 cilindrii de la un motor de avion in stea. Evident o aberatie dpdv practic, dar fumos ca pierdere de timp. eu ma gandeam la ceva in genul in V din profil. 2 cilindrii in fata si unu in spate. sau inveres in forma de L ducati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 eu ma gandeam la ceva in genul in V din profil. 2 cilindrii in fata si unu in spate. sau inveres in forma de L ducati Spuneti si voi ce beti. Vad ca va stimuleaza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 Spuneti si voi ce beti. Vad ca va stimuleaza! am mirost prenandez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 (editat) Din ciclul: Nimic nu-i nou sub soare! Yamaha 1976. Editat Ianuarie 25, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Pai si ce e rau in a copia o reteta de succes? Mergi la sigur... Ia uita-te la o poza cu Triumph Tiger 800 si un BMW 800GS, impreuna... nu seamana la greu? Io ma bucur sa apara cat mai multe, cu cat sunt mai multi competitori, cu atat este mai fascinant sa fii cel mai bun! p.s. si KTM "coace" un concurent pt. GS & co. Nu as zice ca este chiar o reteta de succes BMW , dar na asta este doar parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Ei nu ! Insa e doar pe moment, piata se umple incet-incet de GS-like bikes. Eu personal prefer lui GS800 pe XT660R (sau chiar X). Nu cred ca 800 GS mi-ar oferi cine stie ce protectie la vant pe autostrada (fata de ceea cu ce sunt eu obisnuit) asa ca de ce sa nu evit soseaua mare si s-o dau pe laturalnice? Daca ar fi sa fac un tur lung (sovieto-asiatic) ce include offroad mult (sau macadam la greu) m-as sui pe un 660 (sau pe un WR ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Ei nu ! Insa e doar pe moment, piata se umple incet-incet de GS-like bikes. Eu personal prefer lui GS800 pe XT660R (sau chiar X). Nu cred ca 800 GS mi-ar oferi cine stie ce protectie la vant pe autostrada (fata de ceea cu ce sunt eu obisnuit) asa ca de ce sa nu evit soseaua mare si s-o dau pe laturalnice? Daca ar fi sa fac un tur lung (sovieto-asiatic) ce include offroad mult (sau macadam la greu) m-as sui pe un 660 (sau pe un WR ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cool man Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 Stiti cumva, are cineva in Romania Tiger 1200? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Nu prea cred. Motocicleta nu poate fi decat noua, in garantie si cum la noi nu exista reprezentanta, mai greu sa aiba cineva curaj . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.